quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij brengt het peil hier behoorlijk naar beneden.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:17 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
@
@SST_Monique ik vind echt dat ze op mijn moeder lijkt nu en aangezien die 51 wordt is dat geen compliment
1 hour ago Favorite Retweet Reply
Sofia zei toch in de Daily dat ze iemand als die eruit zou komen aan zou spreken op iets?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:17 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
@
@SST_Monique ik vind echt dat ze op mijn moeder lijkt nu en aangezien die 51 wordt is dat geen compliment
1 hour ago Favorite Retweet Reply
Denk het ook. Karim opgesloten op een zolderkamertje, is niks voor hem.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
denk dat karim heeeel leuk zal zijn met die hond
Ik stem voor dit bericht van de stem " Bewoners... Karim mag terug het huis in komen... maar dan moet er eerst een bewoner uit... jullie mogen kiezen... Valsche Servio eruit... of lieve kleine Secredo...succes, dit was het voor nu"quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee nog geen beelden gezien, gok dat hij maandag tijdens de Daily terug komt net als Maik, al denken alle bewoners dat ook dus zoude ze misschien iets anders gaan doen om ze voor de gek te houden...
Servio eruit!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik stem voor dit bericht van de stem " Bewoners... Karim mag terug het huis in komen... maar dan moet er eerst een bewoner uit... jullie mogen stemmen... Valsche Servio eruit... of lieve kleine Secredo...succes, dit was het voor nu"
![]()
![]()
Laura eruit, mag dat ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik stem voor dit bericht van de stem " Bewoners... Karim mag terug het huis in komen... maar dan moet er eerst een bewoner uit... jullie mogen kiezen... Valsche Servio eruit... of lieve kleine Secredo...succes, dit was het voor nu"
![]()
![]()
hij houdt zich inquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Laura eruit, mag dat ook.
Vindt Servio goed te pruimen nu.
Hond is aan het anaal-ieserenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:21 schreef knagsje het volgende:
secredo ligt nu wel in de gevarenzone hoor
Morgen vast een feestje, kijken of hij met drank op nog net zo irri is ?quote:
Mwah ik wil hem liefst niet meer zien dus ben beetje klaar met streams, Joanna dodgen was al moeilijk genoeg en nu is dit secreet ook weer terug, maar goed hopelijk niet voor lang.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Laura eruit, mag dat ook.
Vindt Servio goed te pruimen nu.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:24 schreef Urb het volgende:
Ben er ook weg van, stre-amze en als er nog iets boeiends gebeurd houd dan gaarne de FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2 bij!![]()
Moest even googlen maar Godin van de vreugdequote:Op vrijdag 15 april 2011 23:23 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat oog op jouw UI is dat laetitia?
Ben er ook weg van, stre-amze en als er nog iets boeiends gebeurd houd dan gaarne de FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2 bij!![]()
Iddquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:24 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dat ze blijven volhouden dat ze niet verliefd zijn
Ciao Urbquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:24 schreef Urb het volgende:
dat is nl. mijn droomvrouwquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:25 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Moest even googlen maar Godin van de vreugde![]()
Niet bewust dus me UI.
Tjaaa, heb ze hun ogen gezien als ze alleen al naar elkaar kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:24 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dat ze blijven volhouden dat ze niet verliefd zijn
neem het je niet kwalijk hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
vandaar maar niet bewust gekozen dus.
de volgende die sneuveltquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:27 schreef Warkont het volgende:
[..]
Heeft het weer alleen over geld en dat zij alleen maar geld kwijt raakt
Ik heb een hekel aan mensen zoals zij die alleen om geld gevenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:27 schreef Warkont het volgende:
[..]
Heeft het weer alleen over geld en dat zij alleen maar geld kwijt raakt
Inderdaad, maar ze denken dat het niet mag van de stem...quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
Zou het mooi vinden als ze de hond Bunga gaan noemen.
Die naam nu, Secredo of zo
hier nog zo een hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:28 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik heb een hekel als mensen zoals zij die alleen om geld geven
Isd er een poll geweest dan over de naam van de hond?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:28 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ze denken dat het niet mag van de stem...
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:31 schreef knagsje het volgende:
rare vraag mss maar heeft Mo ook nep borsten?
Obvious nepborsten zijn obvious.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:31 schreef knagsje het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:31 schreef knagsje het volgende:
nibbit en rose bier, ook lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zo lekker, maar zit aan de dop pinda's ook lekker.
Je leeft maar een keer he !quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:34 schreef knagsje het volgende:
[..]
levensgenieter zonder een cent op zak![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:35 schreef Stability het volgende:
net als mn avatar.....met knipperende oogjes nu
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:36 schreef Candyfreak het volgende:
Als Sharon het huis uit moet gaat Sec dan mee?
gaafquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:35 schreef Stability het volgende:
net als mn avatar.....met knipperende oogjes nu
[ link | afbeelding ]
Opgedroogd van haar nep tranen. Aandachtshoer zeg, als een ander wat heeft heb zij het ook enz...quote:
Laura haar dagelijks gezicht.quote:
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Opgedroogd van haar nep tranen. Aandachtshoer zeg, als een ander wat heeft heb zij het ook enz...
Jij gelooft nog in sprookjes aan je post te zienquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Karim komt niet meer terug. De Stem heeft duidelijk gezegd dat Karim alleen terug zou kunnen komen als de bewoners geloofden dat hij echt weg was.
Dat gezegd hebbend, ze zijn zo inconsequent als de pest, dus het zou me niet verbazen als ze hier ook weer door de pomp zouden gaan
Die komt 100% terug. Helaas. Win een date met Karim is nog in volle gang.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Karim komt niet meer terug. De Stem heeft duidelijk gezegd dat Karim alleen terug zou kunnen komen als de bewoners geloofden dat hij echt weg was.
Dat gezegd hebbend, ze zijn zo inconsequent als de pest, dus het zou me niet verbazen als ze hier ook weer door de pomp zouden gaan
Ze hebben er ook een beetje zelf voor gezorgd met dat filmpje ze hadden best geen filmpje kunnen doen net zoals bij Jurien en Aafke...quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:40 schreef Pearlbitch het volgende:
+1quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
mensen die niet lief zijn voor dieren zijn per definitie not my kind of people
Dat kan in Nederland ook, daar kan hij daten zoveel ie wilquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:41 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Die komt 100% terug. Helaas. Win een date met Karim is nog in volle gang.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:42 schreef mevrouwdebok het volgende:
mensen die niet lief zijn voor dieren zijn per definitie not my kind of people
Lijkt me niet kunnen volgens mij is die hond nu toch van sharon die mag ze toch ook meenemen als ze het huis verlaat en houden als ze dat wil.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:41 schreef liqrich het volgende:
ze wacht gewoon tot ze die hond in beslag kan nemen flip is niet belangrijk meer
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:42 schreef mangalie het volgende:
[..]
Frommellip doet weer har drama act?
Zal ze straks nog ontslagen worden door haar luiheidquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:39 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Laura haar dagelijks gezicht.
Of ze een geamuseerd gesprek voert, of ze praat alsof ze achter iets staat, of strijd of wat dan ook, die strijkplank kijkt altijd zo.
Pfffff je zal er mee werken, gezellige collega![]()
Die knipoogquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:42 schreef Stability het volgende:
hoor dat kreng nou slikken van die thee
Nu niet meerquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:43 schreef mevrouwdebok het volgende:
jo baalt duidelijk van het gebrek aan aandacht
hij is helemaal uit zn proporties hahaquote:
Misschien droomt hij nu wel over Joannaquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:44 schreef Niki.P het volgende:
Aaah hij ligt wel heel lief te slapen!
[ afbeelding ]
die jongen kan zat leuke meiden krijgen en dan gaan voor zo'n drollebak.....quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:44 schreef Niki.P het volgende:
Aaah hij ligt wel heel lief te slapen!
[ afbeelding ]
anders zakt d'r nek inquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:45 schreef mangalie het volgende:
Wat houd Laura consequent haar kop vast zelfs als ze staat
Heb je een zwak voor Philip?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:47 schreef Niki.P het volgende:
Sorry nog eentje maar hij ligt zoo lief (a)
[ afbeelding ]
Mooie jongen qua uiterlijk maar vindt zijn karakter niet fijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:47 schreef Niki.P het volgende:
Sorry nog eentje maar hij ligt zoo lief (a)
[ afbeelding ]
Frommellipquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:42 schreef mangalie het volgende:
[..]
Frommellip doet weer har drama act?
Idd. dat zei me dochter ook al.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
ze lijkt echt een beetje op lisa loiis zo
tweet tweetquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er weg van Fok!. Ik vond het een leuke avond, op een kleinigheidje na, Tot morgen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er weg van Fok!. Ik vond het een leuke avond, op een kleinigheidje na, Tot morgen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weltrustenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
'kleine baby nu moet je slapie doen' En het gek vinden dat ie je opgepompte tiet bijt..
Bite.. en hard!quote:
tuurlijk ,was te verwachten .wat een ijskast is dat wijf ,bah !!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:53 schreef Wazigwijfke het volgende:
Is Laura nou de enige die die hond niet zoveel vindt?
Laura is volgens mij ook helemaal weg van het beest, alleen ze denk dat het niet goed voor hem is als hij constant wordt aangevallen (met liefde) van 7 mensen en dat ze zich te veel gaat hechtenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:53 schreef Wazigwijfke het volgende:
Is Laura nou de enige die die hond niet zoveel vindt?
valt nix te verdienen aan de hond hequote:Op vrijdag 15 april 2011 23:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
tuurlijk ,was te verwachten .wat een ijskast is dat wijf ,bah !!
Mensen die niet van dieren houden daar is meestal iets mis mee. Waarom huilde ze trouwens eerder op de dag?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
tuurlijk ,was te verwachten .wat een ijskast is dat wijf ,bah !!
hij luistert wel naar mequote:Op vrijdag 15 april 2011 23:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
als servio die sprei over de bench legt krijgt tie geen zuurstof !
omdat de hond waar ze heel veel van hield net voor sst dood is gegaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Mensen die niet van dieren houden daar is meestal iets mis mee. Waarom huilde ze trouwens eerder op de dag?
Laura is alleen maar helemaal weg van de kluis...quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:54 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Laura is volgens mij ook helemaal weg van het beest, alleen ze denk dat het niet goed voor hem is als hij constant wordt aangevallen (met liefde) van 7 mensen en dat ze zich te veel gaat hechten
Aah die zijn ook lief!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:55 schreef Candyfreak het volgende:
De 2 katten uit de Portugese secret story:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
uh dat dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:54 schreef mangalie het volgende:
Oefff mensen die honden als een baby zien....![]()
![]()
lees je PMquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
Laura is alleen maar helemaal weg van de kluis...
Oooh die zijn lievvvvvv ..!! Ook enig idee of ze na de sst goed terecht zijn gekomen???quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:55 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat doet-ie?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:57 schreef mevrouwdebok het volgende:
servio wint hier wel punten mee bij mij !![]()
![]()
Volgens mij is dit de hond Secret die in een van de Franse versie's was,quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:55 schreef Candyfreak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heeft die man een lieve hondenogen...quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de hond Secret die in een van de Franse versie's was,
[ afbeelding ]
Ja, 3 bewoners hebben ze meegenomen een stelletje heeft namelijk een kat meegenomen en een ander iemand.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oooh die zijn lievvvvvv ..!! Ook enig idee of ze na de sst goed terecht zijn gekomen???
ook een schatje hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
veel gedaan vandaag he dan ben je moequote:
ook al zon lekker ding (dat hondje dan )quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij zoekt zijn baasje...quote:
Gister was ie bang voor een spin, vandaag voor een hond...quote:
en niet voor een draakquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gister was ie bang voor een spin, vandaag voor een hond...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
dat word niet slapen dus geweldig vooral voor laura![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:04 schreef mangalie het volgende:
secredo tijd voor een batterijen wissel..!!!
Of haar vastbinden aan het bedquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Echt Flip moet haar echt vast houden vannacht zodat ze er niet uit gaat
Slaapkamerdeur dicht.. hoor je het al minder...quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
dat word niet slapen dus geweldig vooral voor laura![]()
![]()
Alsof ze dat beiden erg zullen vindenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:03 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Echt Flip moet haar echt vast houden vannacht zodat ze er niet uit gaat
Dat niet ging net de COS van vanmorgen door kijken was zo'n lieve cap!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alsof ze dat beiden erg zullen vinden
Welke?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat niet ging net de COS van vanmorgen door kijken was zo'n lieve cap!!
Echt he, tering tyfuslijers daar.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:07 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Adopteer een puppy en vermoordt hem gelijk de eerste avond
Zelfmoordhond, dat is zijn geheimquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:07 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Wie, jij?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
o wat vreselijk moet echt bijna janken nu
ow wat erg....Moest lachen om je tekstquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:07 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ahwquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:07 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Koetje koetje kroel en dan laten ze hem stikkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:07 schreef AYLI het volgende:
[..]
Hond zat vast met z'n hoofd tussen het deurtje.
Een van de enige goede dingen van dat Servio terug is, Flip en Jo hebben een goed excuses om samen te slapenquote:
WTFquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:07 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
en wat is daar goed aan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:11 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Een van de enige goede dingen van dat Servio terug is, Flip en Jo hebben een goed excuses om samen te slapen
Er zijn toch genoeg bedden over?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:11 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Een van de enige goede dingen van dat Servio terug is, Flip en Jo hebben een goed excuses om samen te slapen
Ja, inderdaad!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:11 schreef Niki.P het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:12 schreef mevrouwdebok het volgende:
wedden dat laura gek word als ze niet kan slapen
Jij mag datquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:11 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Mooi gemaakt!!
Ik had je cap even gecapt,,
Genoeg mensen met verstand van dieren daarquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
moet er geen kussentje in die bench ?
ik zit me hier flink op te windenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Genoeg mensen met verstand van dieren daar
Ohw, op die fietsquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Niet op de vrouwen kamer!
(Geer ligt in zijn eentje bij de mannen)
Jah en om Servio nou alleen met Geer in een kamer te leggen is denk ik voor niemand leuk... Zelfs niet voor onsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |