quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij brengt het peil hier behoorlijk naar beneden.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:17 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
@
@SST_Monique ik vind echt dat ze op mijn moeder lijkt nu en aangezien die 51 wordt is dat geen compliment
1 hour ago Favorite Retweet Reply
Sofia zei toch in de Daily dat ze iemand als die eruit zou komen aan zou spreken op iets?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:17 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
@
@SST_Monique ik vind echt dat ze op mijn moeder lijkt nu en aangezien die 51 wordt is dat geen compliment
1 hour ago Favorite Retweet Reply
Denk het ook. Karim opgesloten op een zolderkamertje, is niks voor hem.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
denk dat karim heeeel leuk zal zijn met die hond
Ik stem voor dit bericht van de stem " Bewoners... Karim mag terug het huis in komen... maar dan moet er eerst een bewoner uit... jullie mogen kiezen... Valsche Servio eruit... of lieve kleine Secredo...succes, dit was het voor nu"quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:15 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee nog geen beelden gezien, gok dat hij maandag tijdens de Daily terug komt net als Maik, al denken alle bewoners dat ook dus zoude ze misschien iets anders gaan doen om ze voor de gek te houden...
Servio eruit!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik stem voor dit bericht van de stem " Bewoners... Karim mag terug het huis in komen... maar dan moet er eerst een bewoner uit... jullie mogen stemmen... Valsche Servio eruit... of lieve kleine Secredo...succes, dit was het voor nu"
![]()
![]()
Laura eruit, mag dat ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik stem voor dit bericht van de stem " Bewoners... Karim mag terug het huis in komen... maar dan moet er eerst een bewoner uit... jullie mogen kiezen... Valsche Servio eruit... of lieve kleine Secredo...succes, dit was het voor nu"
![]()
![]()
hij houdt zich inquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Laura eruit, mag dat ook.
Vindt Servio goed te pruimen nu.
Hond is aan het anaal-ieserenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:21 schreef knagsje het volgende:
secredo ligt nu wel in de gevarenzone hoor
Morgen vast een feestje, kijken of hij met drank op nog net zo irri is ?quote:
Mwah ik wil hem liefst niet meer zien dus ben beetje klaar met streams, Joanna dodgen was al moeilijk genoeg en nu is dit secreet ook weer terug, maar goed hopelijk niet voor lang.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:20 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Laura eruit, mag dat ook.
Vindt Servio goed te pruimen nu.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:24 schreef Urb het volgende:
Ben er ook weg van, stre-amze en als er nog iets boeiends gebeurd houd dan gaarne de FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2 bij!![]()
Moest even googlen maar Godin van de vreugdequote:Op vrijdag 15 april 2011 23:23 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat oog op jouw UI is dat laetitia?
Ben er ook weg van, stre-amze en als er nog iets boeiends gebeurd houd dan gaarne de FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2 bij!![]()
Iddquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:24 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dat ze blijven volhouden dat ze niet verliefd zijn
Ciao Urbquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:24 schreef Urb het volgende:
dat is nl. mijn droomvrouwquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:25 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Moest even googlen maar Godin van de vreugde![]()
Niet bewust dus me UI.
Tjaaa, heb ze hun ogen gezien als ze alleen al naar elkaar kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:24 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dat ze blijven volhouden dat ze niet verliefd zijn
neem het je niet kwalijk hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
vandaar maar niet bewust gekozen dus.
de volgende die sneuveltquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:27 schreef Warkont het volgende:
[..]
Heeft het weer alleen over geld en dat zij alleen maar geld kwijt raakt
Ik heb een hekel aan mensen zoals zij die alleen om geld gevenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:27 schreef Warkont het volgende:
[..]
Heeft het weer alleen over geld en dat zij alleen maar geld kwijt raakt
Inderdaad, maar ze denken dat het niet mag van de stem...quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
Zou het mooi vinden als ze de hond Bunga gaan noemen.
Die naam nu, Secredo of zo
hier nog zo een hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:28 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik heb een hekel als mensen zoals zij die alleen om geld geven
Isd er een poll geweest dan over de naam van de hond?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:28 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ze denken dat het niet mag van de stem...
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:31 schreef knagsje het volgende:
rare vraag mss maar heeft Mo ook nep borsten?
Obvious nepborsten zijn obvious.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:31 schreef knagsje het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:31 schreef knagsje het volgende:
nibbit en rose bier, ook lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zo lekker, maar zit aan de dop pinda's ook lekker.
Je leeft maar een keer he !quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:34 schreef knagsje het volgende:
[..]
levensgenieter zonder een cent op zak![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:35 schreef Stability het volgende:
net als mn avatar.....met knipperende oogjes nu
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:36 schreef Candyfreak het volgende:
Als Sharon het huis uit moet gaat Sec dan mee?
gaafquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:35 schreef Stability het volgende:
net als mn avatar.....met knipperende oogjes nu
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |