Lurkert!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik lees het andere draadje ook mee...
Maar ben altijd in voor brute sexquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, och wie niet waagt... Maar je wilde toch helemaal geen relatie?
quote:
Lol, dan is boer zoekt vrouw wellicht niet jouw spelletje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
Maar ben altijd in voor brute sex
Heb ook nog een prive levenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
streng maar toch rechtvaardig had je toch gezegd?
Lol! Het is juist de bedoeling dat er meer mensen gaan posten in DE.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zolang ik daar niets zinnigs kan toevoegen blijf ik lekker lurken
hoe komen jullie in die auto?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, hier al gelezen? http://www.accuweather.co(...)ction-spreads-fr.asp Heftig hoor.....
met jouw werkweken toch wel een paar uur per weekquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:49 schreef superkokje het volgende:
had ik al gezegd dat ik morgen vrij ben![]()
![]()
tja, zit al vanaf dat je het in de SC postte mee te kijken, maarja, ik heb niks anders toe te voegen dan: het waait daar wel errug hardquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Het is juist de bedoeling dat er meer mensen gaan posten in DE.
maar ik ben naar Reed Timmer overgestaptquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, zit al vanaf dat je het in de SC postte mee te kijken, maarja, ik heb niks anders toe te voegen dan: het waait daar wel errug hard
ben er weer trouwens. Flink bloedbad. Had met handen door gezicht gewreven, dus heel haar gezicht nek en handen zaten onder het bloed,echt horror wel
Yeeeh!! Ik ook!!! En zondag ook!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:49 schreef superkokje het volgende:
had ik al gezegd dat ik morgen vrij ben![]()
![]()
Lol, dit is eng, ik ook.... Zie je trouwens die barst? Dit is zijn tweede voorruit al vandaag.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.news9.com/cate(...)cker?redirected=true
maar ik ben naar Reed Timmer overgestapt
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dit is eng, ik ook.... Zie je trouwens die barst? Dit is zijn tweede voorruit al vandaag.
tuurlijk, dat doen mama's (ook al kan ze niet goed tegen bloed), kind zit helemaal schoon bij me op de bank nuquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je hebt haar helemaal schoongemaakt toch
Lol, maar vragen kan daar ook en er komen overal meldingen en filmpjes vandaan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja, zit al vanaf dat je het in de SC postte mee te kijken, maarja, ik heb niks anders toe te voegen dan: het waait daar wel errug hard
ben er weer trouwens. Flink bloedbad. Had met handen door gezicht gewreven, dus heel haar gezicht nek en handen zaten onder het bloed,echt horror wel
quote:
ja, flink verkouden. Ik ken het, want had het zelf toen ik nog een piepje was ook vaak. Ze zit nu even bij te komen van de schrik, het liefjequote:Op vrijdag 15 april 2011 23:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, maar vragen kan daar ook en er komen overal meldingen en filmpjes vandaan.![]()
Gossie, was ze verkouden? Had ik als ieniemienie guppy ook wel eens als ik goed verkouden was geweest.
ja zwaaien is weer helemaal in in de cosquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:52 schreef Niki.P het volgende:
Weer zo'n gezwaai in de COS, toen ik dat nog deed werd er altijd gezegd dat het niet mocht met linkjes naar hier!!! (niet dat ik daar niet blij om ben hoor!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |