ze hebben een hond hij heet segredoquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
Heb een zware dag gehad en wil niet lezen, wieowie
we hebben nog tot 13 mei om een TT te verzinnenquote:
Ja, Mark heeft de vorige SC cocktails uitgedeeld. *hips*quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
Hoe is het hioer iedereen voorzien verder
ik zag em, is die van sjer, las zoiets op twatterquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze hebben een hond hij heet segredo
begrijp uit de Cos dat Joan 'm wil inpikkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zag em, is die van sjer, las zoiets op twatter
Een boodschap van Karim waar niemand in trapt,quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
Is een Puppy, eigenlijk voor Sjer, Jo heeft hem ge-puppy-napt. Laura had het er zwaar mee omdat haar hond net dood is, iedereen bemoeit zich er mee dus het diertje is zo druk als Bommie zonder pillen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:11 schreef superkokje het volgende:
Vrienden,ik had nog wat over
[ link | afbeelding ]
Wilde ze een hond nadoen, of is er gevochtenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:16 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Een boodschap van Karim waar niemand in trapt,
Een hondje genaamd Secredo die iedereen lief vindt alleen de naam niet leuk vindt..
Gehuil door Lau, Jo en Mo..
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:17 schreef kahaarin het volgende:
Is een Puppy, eigenlijk voor Sjer, Jo heeft hem ge-puppy-napt. Laura had het er zwaar mee omdat haar hond net dood is,
quote:iedereen bemoeit zich er mee dus het diertje is zo druk als Bommie zonder pillen.
Jo miste Ian en daarna Buhdaquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
Wilde ze een hond nadoen, of is er gevochten
[..]
Is een Puppy, eigenlijk voor Sjer, Jo heeft hem ge-puppy-napt. Laura had het er zwaar mee omdat haar hond net dood is, iedereen bemoeit zich er mee dus het diertje is zo druk als Bommie zonder pillen.
zeg maar dat ze te laat is, dat was afgelopen weekquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:20 schreef Ceetje.. het volgende:
ben effe weg, dochter heeft enorme bloedneus, schrok me rot, er leek wel een soort horror-kind in m'n kamer te staan in ene
oeps Succesquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:20 schreef Ceetje.. het volgende:
ben effe weg, dochter heeft enorme bloedneus, schrok me rot, er leek wel een soort horror-kind in m'n kamer te staan in ene
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:20 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zeg maar dat ze te laat is, dat was afgelopen week
Och, sneu hoor... Succes!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:20 schreef Ceetje.. het volgende:
Oe succes!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het diertje is zo druk als Bommie zonder pillen.
dus als ik het goed begrijp is die hond de samenvatting van vandaagquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:18 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jo miste Ian en daarna Buhda
Mo , moet ik dat nog uitleggen
Lau, was verdrietig omdat Sec haar deed herinneren aan (net) overleden hondje..
succesquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:20 schreef Ceetje.. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |