quote:Op maandag 18 april 2011 17:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deze is verdomd lekker, ik noem een potentieel MH'tje!
Echt he, ik zei het al. Ik vond dit nog wel een leuke plaat van haar, nu is ie dus single geworden en gedoemd om helemaal naar de tering gedraaid te worden.quote:Op maandag 18 april 2011 17:46 schreef Pino112 het volgende:
Lol, 3FM gaat deze plaat keihard kapotdraaien.
Vandaag en gister al weer 8 keer gedraaid in totaal.
Spannend.quote:Op maandag 18 april 2011 18:23 schreef borisz het volgende:
Nieuw WR op de marathon. Gelopen in Boston 2.03.02 door Geoffrey Mutai Bijna een minuut van de tijd af die Haile Gebrselassie in 2008 in Berlijn neerzette.
okay, nou ik ben benieuwd naar dat nummerquote:Op maandag 18 april 2011 18:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sander: DC20 - Hyves, Facebook, Twitter
Coen: Fitz & the Tantrums - Dear Mr. President
Ge-wel-dig.quote:Op maandag 18 april 2011 18:53 schreef alors het volgende:
[..]
okay, nou ik ben benieuwd naar dat nummer
Hopelijk nooitquote:Op maandag 18 april 2011 19:02 schreef Allrounder het volgende:
Wanneer gaat 3FM dit nu eens oppakken.
Wat een kneiter
O, hij is al 1x gedraaid tijden SoD. Ajouad![]()
Ik denk door de Awards.quote:Op maandag 18 april 2011 19:08 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Door dat YT filmpje?
Wel lekker om weer eens te horen.
quote:
Succes!quote:Op maandag 18 april 2011 19:18 schreef Pino112 het volgende:
Maar goed, ik ben repeteren, tot over 2.5 uur..
vorige week ging de webcam 5 dagen lang om precies 02:04 op groen. En duurde lang voordat het steeds was hersteld.quote:Op maandag 18 april 2011 19:20 schreef Sirolf het volgende:
De 3FM webcam heeft er duidelijk ook geen zin in vanavond. Iets of iemand in de MCR heeft last van een zonnesteek volgens mij.
Dan ligt er dus wss steeds iemand te slapen in de MCR of er gaat iets anders mis in de zendlijn. Moet ik morgen maar eens gaan uitzoeken en doorgeven.quote:Op maandag 18 april 2011 19:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
vorige week ging de webcam 5 dagen lang om precies 02:04 op groen. En duurde lang voordat het steeds was hersteld.
het is toch vaag dat het constant op dezelfde tijdstip gebeurt. En nu ligt de stream er zelf uit dat was toen niet het geval. de laatste 2 minuten voordat de stream offline ging werdt er regelmatig van feed gewisseld leek het en het geluid was ook stotterend.quote:Op maandag 18 april 2011 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan ligt er dus wss steeds iemand te slapen in de MCR of er gaat iets anders mis in de zendlijn. Moet ik morgen maar eens gaan uitzoeken en doorgeven.
Dat gewissel gebeurt wel vaker. Het Visual Radio-systeem is al een tijd behoorlijk brak...quote:Op maandag 18 april 2011 19:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het is toch vaag dat het constant op dezelfde tijdstip gebeurt. En nu ligt de stream er zelf uit dat was toen niet het geval. de laatste 2 minuten voordat de stream offline ging werdt er regelmatig van feed gewisseld leek het en het geluid was ook stotterend.
dat hoorde ik alquote:Op maandag 18 april 2011 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gewissel gebeurt wel vaker. Het Visual Radio-systeem is al een tijd behoorlijk brak...
[edit]
Webcam werkt weer trouwens, zonder VSR uiteraard.
Wordt niet erkend om reliëfgerelateerde redenen...quote:Op maandag 18 april 2011 18:23 schreef borisz het volgende:
Nieuw WR op de marathon. Gelopen in Boston 2.03.02 door Geoffrey Mutai Bijna een minuut van de tijd af die Haile Gebrselassie in 2008 in Berlijn neerzette.
quote:Op maandag 18 april 2011 21:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wordt niet erkend om reliëfgerelateerde redenen...
bron: http://nos.nl/l/234048quote:Van een erkenning als wereldrecord zal het echter niet komen, omdat het parcours niet voldoet aan enkele criteria. Zo kent Boston een groot hoogteverschil. Het verval is zo'n 140 meter, waar volgens de regels slechts één meter per kilometer is toegestaan.
gebeurt wel vaker en soms zie je op het scherm het beeld van een andere camera.quote:Op maandag 18 april 2011 21:16 schreef Sirolf het volgende:
En toch ziet dat Droste-effect in de studio er wat vreemd uit... met Michiel in beeld op die monitor achter 'm. Geen idee wie dat aangezet heeft...
Dat het wel vaker gebeurt met een andere camera klopt, da's ook precies waar die monitoren voor zijn (bijv. voor het nieuws of tijdens beeldspraak)... maar dit ziet er vreemd uit.quote:Op maandag 18 april 2011 21:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gebeurt wel vaker en soms zie je op het scherm het beeld van een andere camera.
Ik wist niet eens dat Droste een cacao merk was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |