+ hier ook !quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
+1 kan er zelfs van volschieten
![]()
Woehahahaquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:21 schreef Aure het volgende:
Beetje laat, maar ik moest hier toch best nog hard om lachen
Die is ook wel grappig, ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:21 schreef Aure het volgende:
Inderdaad, heb spierpijn van het schuddebuikenquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Inderdaad, heb spierpijn van het schuddebuiken
Ik heb dan ook zelden zo'n hilarische grap gezien.quote:
Toneelvriendinnetje en ik hebben een weekendje 'verkering', status aangepast op Facebook, meteen een lading gelukwensen en van golfer een verbaasde 'whuutt????'quote:
^^ dit dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb dan ook zelden zo'n hilarische grap gezien.
9 inmiddelsquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Wel 5 reacties in een uurja. dat loopt idd uit de hand Steer
![]()
aha! dus 14 reactiesquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee hoor.. 5![]()
de likes tel ik niet als reactie mee
Ik denk er nog over na, ben we zwaar op mijn pik getrapt door deze klotestreek Steerquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
nouja, vriendenlijst had toch een grote schoonmaak nodig, benieuwd hoeveel mensen zich unfrienden na dit weekend
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:46 schreef TAV74 het volgende:
Ik denk er nog over na, ben we zwaar op mijn pik getrapt door deze klotestreek Steer
jij ook!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ben naar Salsa toe
Prettige avond allemaal
tripel caskquote:
Doe maar ruig.quote:
Heb je nu alweer het rijk alleenquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Bijna Rudolf aangereden op de terugweg net![]()
Nee niet op de dam. Ergens tussen IJmuiden en Bloemendaal.quote:
Wow, er stonden er gewoon 7quote:
das schrikken!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Bijna Rudolf aangereden op de terugweg net![]()
boks ouwe!quote:
Bertus had wel een punt dat Brammetje op basis van dezelfde argumenten verschillende conclusies trektquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:41 schreef TAV74 het volgende:
Even een dure maar prettige bestelling op Amazon gedaan
Wat wordt er binnenkort thuisbezorgd?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:41 schreef TAV74 het volgende:
Is dit een strikvraagquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat wordt er binnenkort thuisbezorgd?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Nee, ik rijd daar altijd 30 of zo, tis een bochtige donkere weg langs de manege. Vond het wel wat hebben zo'n mooi dier die daar gewoon even bleef staanquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Even meelurken weer! Oh jee Bluezz, een hert voor de koplampen! Gelukkig niet op de motorkap!
Ja, heel gezellig. Mooi verbouwd boerderijtje ook van mijn collegadin.quote:
Wat wat whut Oe 2 leeskindjesquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:41 schreef TAV74 het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is dit een strikvraag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOch jammer dat er geen Epub op kan
.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ja, lag weer zo te kloten met mijn boek in bed deze week, was het zatquote:
Welles, even converterenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:46 schreef borisz het volgende:
[..]
TOch jammer dat er geen Epub op kan
.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:49 schreef borisz het volgende:
[..]
JupMaar toch je moet weer moeilijk doen
.
Borisz zeurt een beetje, maar dat slaan we er wel uitquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik snap niet waar jullie het over hebben, mijn Ipaddo slikt gewoon alles.
Een rijsttafeltje ken ik wel, en een golfertje ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:53 schreef Sarabi het volgende:
Nog meer reden om een echt Steertje te doen
Uitstellen van het bellen toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een rijsttafeltje ken ik wel, en een golfertje ook.
Maar wat is een steertje?
- ergens belachelijk veel vanaf weten tot op eng detail toe?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een rijsttafeltje ken ik wel, en een golfertje ook.
Maar wat is een steertje?
Middas Dekkers.quote:DE KROEGTIJGER
Ik hou van boekwinkels en bibliotheken. Lekker zwemmen in een zee van letters. Verder hou ik van cafés en bars. De hemel stel ik me dan ook voor als een enorme bibliotheek met volledige vergunning. In afwachting van deze opperste zaligheid hou ik lezingen in de literaire cafés van ons land.
Het paradijs op aarde ligt voor dorstige lezers en leesgrage drinkers echter even verderop: in Frankfurt, op de Buchmesse. Op deze boekenbeurs, de grootste ter wereld, staan elk jaar weer tienduizend uitgevers uit honderd landen met honderdduizenden verschillende boeken. De stands met boeken worden er royaal afgewisseld door barretjes, buffetten, cafeetjes en terrassen.
Alcoholhoudende uitgevers en uitgevende alcoholisten zien er alweer uit naar de beurs van volgend jaar. En toch ontbreekt er op de literaire orgie iets aan het ware geluk. Er zijn geen poezen.
Een goede boekwinkel of kroeg is te herkennen aan zijn poes. Soezend in de etalage of op een barkurk zit hij de entourage te vervolmaken. Voor de staat van onthechting die een mens door lezen of drinken probeert te bereiken, zet hij op superieure wijze de toon.
Al neem je de duurste winkelinrichter in de arm, al hang je je café vol wagenwielen of gedeukte tubas, zonder poes komt het nooit helemaal goed.
Gebruiken katten zelf? Als regel raken ze niet gemakkelijk aan de drank. Ze hebben liever wat melk.
Bitterballen, stukjes ossenworst, kaasblokjes en tostis lusten ze ook. Voer je ze toch dronken, dan verbreek je de coördinatie tussen oog en spieren, wat grappig is om te zien en gemeen om te doen. Het lukt het best bij neurotische exemplaren. Een evenwichtige kat leest liever dan dat hij drinkt.
Lezen hoeven poezen niet te leren op de poezenschool, waar alleen vaardigheden als slijmen, tegen de zon in knipperen en mensen die van hen houden op de ziel trappen worden geoefend. Lezen kan elke poes van nature en wel op een benijdenswaardige manier.
Hij leest met zijn gat. Om de krant te lezen, gaat hij er gewoon bovenop zitten. Boeken idem dito. Alleen aan pockets heeft mijn Arie een hekel, daar glijdt hij te gemakkelijk vanaf. Maar zodra de krant op tafel ligt, vlijt hij zijn dikke reet er nieuwsgierig overheen, de staart dwars over het onbedekte deel, en heb ik maar te wachten tot hij er even afgaat. Dan wil hij dat ik omsla.
Al gebruikt hij zijn ogen er niet bij, toch kijkt een poes die op zijn boek of krant broedt met een gezicht als van een mens die leest. U kent dat wel: terwijl in het hoofd van de lezer het bloed rondspat van de indianen die door de cowboys worden afgeslacht, vrouwen vaak en wreed worden verkracht of hele planeten door ruimteschepen worden weggevaagd, kijkt de lezer onverstoorbaar schijnheilig voor zich uit met de geconcentreerde blik die voor lezen en voor het proeven van te dure wijn is gereserveerd en die, door poezen op hun repertoire gezet, onze harten doet smelten.
Terwijl ik dit schrijf, heb ik zowel een borrel en een boek als een poes onder handbereik. Maar ik moet nog even wachten met gelukkig zijn. Hij heeft het nog niet uit.
Midas Dekkersquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:02 schreef borisz het volgende:
Tijd voor nog iets literairs
[..]
Middas Dekkers.
Midas draait zich om in zijn bed, als hij hoort dat hij een hondennaam heeft.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:06 schreef Bluezz het volgende:
Midas
ik wilde F. zo noemen maar dat wilde ex niet, die vond het een hondennaam
Trusten!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Opkeruld apies doen onder de bijna bloeiende Clamtis![]()
Hij schnabbelt tegenwoordig ook wel wat bij:quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Midas draait zich om in zijn bed, als hij hoort dat hij een hondennaam heeft.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Midas draait zich om in zijn bed, als hij hoort dat hij een hondennaam heeft.
Bijna, ik ben de laatste tijd echt zo achterlijk vaak en snel moequote:Op zaterdag 16 april 2011 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Iedereen slaapt al weer kennelijk. Truste allemaal
Aan toegeven babe?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bijna, ik ben de laatste tijd echt zo achterlijk vaak en snel moe
Gelukkig heb je daar Calibre voorquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:46 schreef borisz het volgende:
[..]
TOch jammer dat er geen Epub op kan
.
Lekker!quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een stukje cheesecake als ontbijt op
Ik kijk juist graag naar domme dingen. Iets met eens niet nadenken enzo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:02 schreef Vork het volgende:
Ik een of andere kersenkoek. Niet heel erg verantwoord, maar bikbaar.
Als een programma waarin Umberto Eco uitlegt dat je kunt neuken en tegelijkertijd met een schuin oog een boek op de iPad kunt lezen het meest boeiende is wat er op zaterdagochtend op tv te zien is, wordt het dan niet eens tijd dat we collectief dat ding ons huis uit zetten?
Daar was ik 2 jaar geleden al mee begonnen. Nu alweer 2 jaar geen tv in huisquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:02 schreef Vork het volgende:
Ik een of andere kersenkoek. Niet heel erg verantwoord, maar bikbaar.
Als een programma waarin Umberto Eco uitlegt dat je kunt neuken en tegelijkertijd met een schuin oog een boek op de iPad kunt lezen het meest boeiende is wat er op zaterdagochtend op tv te zien is, wordt het dan niet eens tijd dat we collectief dat ding ons huis uit zetten?
Ik zal 'm er wel niet uitgooien. En ik wil ook nog wel eens een DVD van het een of ander kunnen kijken en daarvoor is mijn tv scherm gewoonweg met meest geschikt. Wat ik er wel uit ga gooien zijn al die extra's die ik via UPC had, digitale tv enzo. Dat doet het bij mij overigens al een tijdje niet en dat mis ik eigenlijk ook niet. Het enige nadeel is dat ik nog wel eens naar BBC kijk en die is vooralsnog alleen bereikbaar via een kabelprovider.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:09 schreef Isabeau het volgende:
Daar was ik 2 jaar geleden al mee begonnen. Nu alweer 2 jaar geen tv in huis
En ik mis het zèlden. Ik dacht aanvankelijk dat ik hem zou missen bij dingen zoals vorige week zaterdag als de media er bovenop zitten en je het laatste nieuws wilt horen, maar ook dat mis ik totaal niet want dat laatste nieuws is erg overrated en je wordt er als mens niet gelukkiger van om dat direct maar te weten. Soms wordt hier een leuk programma aangeraden en dan kijk ik of dat op Uitzendinggemist is oid, maar als het daar ook niet is dan niet hoor(het volgen van Masterchef had me wel leuk geleken)
Krak, ik heb bijv gemerkt dat het niet meer zien van die enorme stroom aan reclames heel fijn is (als ik nu reclame zie vind ik het echt te idioot voor woorden, dat ik dat eerder 'normaal' vond is nu vreemd). En het niet meer doelloos zappen is ook geweldig
Och, het toestel hoef je er ook niet uit te doen als je nog tv-series en films kijkt natuurlijk. Met 'we hebben al 2 jaar geen tv meer' bedoel ik dan ook de kabelverbindingquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:16 schreef Vork het volgende:
Ik zal 'm er wel niet uitgooien. En ik wil ook nog wel eens een DVD van het een of ander kunnen kijken en daarvoor is mijn tv scherm gewoonweg met meest geschikt. Wat ik er wel uit ga gooien zijn al die extra's die ik via UPC had, digitale tv enzo. Dat doet het bij mij overigens al een tijdje niet en dat mis ik eigenlijk ook niet. Het enige nadeel is dat ik nog wel eens naar BBC kijk en die is vooralsnog alleen bereikbaar via een kabelprovider.
Uitzendinggemist werkt met mijn zwakke internetverbinding niet zo goed. Dus zodra ik de oplossing rond heb zal ik hopelijk sneller internet hebben en de tv minder vaak aan hoeven te slingeren.
Hierna nog 1xquote:
Ik zoek uit wat ik wil kijken. Maar ik blijf er niet voor thuis en als er bezoek komt, is dat leuker.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Krak, ik heb bijv gemerkt dat het niet meer zien van die enorme stroom aan reclames heel fijn is (als ik nu reclame zie vind ik het echt te idioot voor woorden, dat ik dat eerder 'normaal' vond is nu vreemd). En het niet meer doelloos zappen is ook geweldig
Nee, geen zin. Wel eieren eten!quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:36 schreef LieLie het volgende:
Gaan jullie eigenlijk nog iets doen met pasen?
Nou, ik heb nog maar eens gekeken en ik heb geloof ik gevonden wat ik wil, waarschijnlijk een stuk stabieler en goedkoper. Tijd voor actie. Maar eerst maar eens mijn koffie opdrinken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:26 schreef Isabeau het volgende:
Och, het toestel hoef je er ook niet uit te doen als je nog tv-series en films kijkt natuurlijk. Met 'we hebben al 2 jaar geen tv meer' bedoel ik dan ook de kabelverbindingAlhoewel het toestel in het rommelhok staat en we een pc-scherm als beeldscherm gebruiken voor de films en series, maar dat is bij jou niet zo handig waar je beeldscherm staat en je tvtoestel voldoet daar veel beter in.
En een beetje vlot internet is wel handig voor dingen als uitzendinggemist
Een Paasbult?quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:43 schreef LieLie het volgende:
Er staat alweer een enorme paasbult naast ons dorp trouwens!
Dit is geen foto die ik gemaakt heb hoor!quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Wow wat een goeie bult! Ik heb geen idee waar hier het paasvuur zal zijn.. nog niets gezien..
En fijn! bijna van het werk af
Ik wil voor onszelf ook wel even een lekker ontbijtje/brunchquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:04 schreef Aure het volgende:
Goedemorgen! Ik heb met pasen een paasbrunch met vriendenWeer es wat anders dan met mn ouders zoals elk jaar het geval is
Ik werk met Pasen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:36 schreef LieLie het volgende:
Gaan jullie eigenlijk nog iets doen met pasen?
Zo ken ik ze ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Die van jullie is veel groter en netter dan die van ons dan LieHier is het gewoon een rommelige berg meestal..
Hier is het serious business!quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Die van jullie is veel groter en netter dan die van ons dan LieHier is het gewoon een rommelige berg meestal..
Ahaquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:02 schreef LieLie het volgende:
En die steken ze dan dus in de fik volgende week, dat is het hele idee
Denk het wel. Het is een germaanse traditie van oorsprong. Om de geesten te verjagenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aha
Is dat sowieso meer iets voor het noorden?
Met Pasen hebben wij 2 verjaardagen en daarna ook nog gourmetten bij familie.
Lekker druk weekend dus
En ik wil nog eieren verven en verstoppen
Oosten vooral dacht ik.. Achterhoek, Twente, stuk Drenthe..quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Aha
Is dat sowieso meer iets voor het noorden?
Wat leuk, had er nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Denk het wel. Het is een germaanse traditie van oorsprong. Om de geesten te verjagen
Schattig!quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:20 schreef LieLie het volgende:
Ik heb dit jurkje besteld trouwens, hij werd vanochtend bezorgd toen ik al buiten stond. Vanmiddag dus even passen.
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1A1_A12_421253/
En dan de witte met roze bloemetjes.
Halterjurkjesquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:20 schreef LieLie het volgende:
Ik heb dit jurkje besteld trouwens, hij werd vanochtend bezorgd toen ik al buiten stond. Vanmiddag dus even passen.
http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C21_1A1_A12_421253/
En dan de witte met roze bloemetjes.
Moet ik ook eens doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga vanmiddag mijn digitale boekenkast maar eens ordenen
Snooker is best leuk hoor!quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:33 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog saaier dan een WK curling, klootschieten of boerengolf.
Volgens mij maakte dat volgens het oorspronkelijke plan geen fuck uit. Al moest je maar een week. Het was immers bedoeld al boete en niet als extra collegegeld.quote:
Jaquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:36 schreef Vork het volgende:
[..]
Volgens mij maakte dat volgens het oorspronkelijke plan geen fuck uit. Al moest je maar een week. Het was immers bedoeld al boete en niet als extra collegegeld.
Maar inderdaad, wees er maar watmee. Niet meer dan terecht ook, wat een achterlijk en idioot plan was dat zeg. Ik hoop alleen niet dat het nu een jaar later alsnog door gaat.
Ik vind het wel mooi om te kijkenquote:
Wat een gemis.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:39 schreef borisz het volgende:
Ik vind het wel mooi om te kijken. Helaas is Steven Davis er niet bij dit jaar
netter wel, groter nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:11 schreef Sunnythesun het volgende:
DÉ Steven Davis er niet bij?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi om te kijken. Helaas is Steven Davis er niet bij dit jaar
Kan je wel proberen hoor, even vochtig maken en dan nog ff bakken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:42 schreef LieLie het volgende:
Sun, kan ik nog wat met m'n parmapestobrood? Hij is droog geworden merkte ik vanochtend. Maar in de oven heeft geen zin denk ik he?
Maar omdat ie open is, en hol, wordt de binnenkant dan niet hard?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kan je wel proberen hoor, even vochtig maken en dan nog ff bakken.
quote:
Ik merk alleen dat m'n internetverslaving er alleen maar groter op is geworden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou hem juist in plakjes snijden, vochtig maken en dan bakken. Dan wordt het wel knapperig ja, maar dat is beter dan droog en slofquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar omdat ie open is, en hol, wordt de binnenkant dan niet hard?
Goed puntquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zou hem juist in plakjes snijden, vochtig maken en dan bakken. Dan wordt het wel knapperig ja, maar dat is beter dan droog en slof
100 gram boter zacht laten worden, citroenrasp, fijngehakte rozemarijn, knoflook, zout en peper er door roeren en dit onder de huid van de kip proppen/smeren/poeren. Citroen in 4 stukken in het gat van de kip douwen en in een braadslede met een klein scheutje witte wijn (of water) de kip bakken. Ongeveer 1,5 uur op 180 graden? Even testen door in de dijen te prikken, als het vocht doorzichtig is is het goed. Regelmatig bedruipen met vocht. Indien het te hard gaat bovenop er een folie'tje overheen doen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:46 schreef LieLie het volgende:
Wie heeft een goed recept voor een heel kippie in de oven? Ik heb nog een citroen in de koelkast liggen geloof ik, en rozemarijn.
Check!quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
100 gram boter zacht laten worden, citroenrasp, fijngehakte rozemarijn, knoflook, zout en peper er door roeren en dit onder de huid van de kip proppen/smeren/poeren. Citroen in 4 stukken in het gat van de kip douwen en in een braadslede met een klein scheutje witte wijn (of water) de kip bakken. Ongeveer 1,5 uur op 180 graden? Even testen door in de dijen te prikken, als het vocht doorzichtig is is het goed. Regelmatig bedruipen met vocht. Indien het te hard gaat bovenop er een folie'tje overheen doen.
echt een aanraderquote:
En goede vrijdag ook, dus 4 dagen weekendquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:52 schreef Bluezz het volgende:
Hi
Pasen betekent voor mij de maandag vrij, zoooooooo lekker
Ik heb wat brood en soep in de planning erbijquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je zou er nog krieltjes bij in kunnen doen btw.Daar op dan de kip..
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:52 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik schud dat recept nu dus gewoon uit mijn mouw hehoppa!
Voor mij een vrije vrijdagquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:52 schreef Bluezz het volgende:
Hi
Pasen betekent voor mij de maandag vrij, zoooooooo lekker
Ook heerlijk! Lekkere salade of boontjes er bijquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb wat brood en soep in de planning erbij
En toch vind ik dat er verschil is tussen doelloos naar reclames and idiote programma's kijken en hier meekletsen met mensen die je kentquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ik merk alleen dat m'n internetverslaving er alleen maar groter op is geworden.
Pastasalade is dan best ideaalquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh goed idee.. Wij moeten een beetje op tijd eten, dus wil niet té heftig eten maken..
Goede vrijdag draaien we gewoon poliquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:52 schreef TAV74 het volgende:
En goede vrijdag ook, dus 4 dagen weekend
Ik niet hoor, dan zit ik de hele dag al vis etend te biddenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goede vrijdag draaien we gewoon poli
dan moet ik dus werken, eigenlijk zou het andersom moeten... 5 mei is toch wel een stuk belangrijker dan goed vrijdag imoquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:57 schreef Bluezz het volgende:
Maar 5 mei is bij ons altijd alles dicht
Bij ons ook, en 6 mei is een verplichte vrije dagquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:57 schreef Bluezz het volgende:
Maar 5 mei is bij ons altijd alles dicht
Voiláquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:52 schreef Sunnythesun het volgende:
En ik schud dat recept nu dus gewoon uit mijn mouw hehoppa!
precies, 5 mei is veel belangrijker dan dat hele rare paasfeestquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:57 schreef TAV74 het volgende:
dan moet ik dus werken, eigenlijk zou het andersom moeten... 5 mei is toch wel een stuk belangrijker dan goed vrijdag imo
Nietes.. dan heb je toch vakantie opgenomen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
dan moet ik dus werken, eigenlijk zou het andersom moeten... 5 mei is toch wel een stuk belangrijker dan goed vrijdag imo
Naar Wageningen of all placesquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:01 schreef Vork het volgende:
Ze willen op m'n werk een groot deel van het bedrijf gaan verhuizen op 5 en 6 mei. Van Oosterbeek naar Wageningen. Op 5 mei! Dan komt niemand met wel vervoersmiddel dan ook voorbij de Wageningse berg, laat staan op een andere locatie binnen dat dorp. Blijkbaar is de planning zo heilig dat sommige mensen vinden dat het uitgerekend dan plaats moet vinden. Stelletje randdebielen.
Echtquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:01 schreef Vork het volgende:
Ze willen op m'n werk een groot deel van het bedrijf gaan verhuizen op 5 en 6 mei. Van Oosterbeek naar Wageningen. Op 5 mei! Dan komt niemand met wel vervoersmiddel dan ook voorbij de Wageningse berg, laat staan op een andere locatie binnen dat dorp. Blijkbaar is de planning zo heilig dat sommige mensen vinden dat het uitgerekend dan plaats moet vinden. Stelletje randdebielen.
LOL handig, daar is goed over na gedacht jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:01 schreef Vork het volgende:
Ja, alle voorstellen om dat niet te doen zijn al van de hand gewezen, want ja het moet op die dag verplaatst worden. Gelukkig valt mijn afdeling daar niet onder. Ik ga pas twee weken later over, dus ze zoeken het allemaal maar lekker uit.quote:
Ligt wel mooi centraalquote:
quote:
Het is geen IJmuiden natuurlijkquote:
Ben je op 5 mei wel eens in Wageningen geweest?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:06 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, nog iets grappigs, gisteravond bij het restaurant vraag ik de salade van de chef, want : met ossenhaaspuntjes (zegt ze al hakkelend).
Krijgen we het bord, denk ik eehhh ossenhaas? Het lijkt wel varkensvlees, eeh oh ja zegt ze sorry, het zijn varkenshaaspuntjes, maar dat smaakt hetzelfde hoor
Dat dat totaal onhandig is snapte ik al jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je op 5 mei wel eens in Wageningen geweest?Dat bedoelde ik meer.
De verhuizing an sich is wel heel logisch. Ok we gaan er qua omgeving wel op achteruit, maar het gebouw is veel beter en we zitten daar samen met wat andere dochterondernemingen van de holding. En als je tegen een muur staat te leunen, dan hoef je niet meer bang te zijn om er of aan vast te blijven plakken, of om er doorheen te vallen.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:08 schreef Vork het volgende:
Waar ze minder goed over hebben nagedacht is het kleurenschema. Er is een hoop groen, een felle kleur groen, maar de wc's zijn of knalblauw (voor de heren) of fuchsiaroze (voor de vrouwen). Alle vrouwen komen dus agressief van het toilet, helemaal als het net die bepaalde tijd van de maand is.
Aiiii.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:06 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, nog iets grappigs, gisteravond bij het restaurant vraag ik de salade van de chef, want : met ossenhaaspuntjes (zegt ze al hakkelend).
Krijgen we het bord, denk ik eehhh ossenhaas? Het lijkt wel varkensvlees, eeh oh ja zegt ze sorry, het zijn varkenshaaspuntjes, maar dat smaakt hetzelfde hoor
[..]
De verhuizing an sich is wel heel logisch. Ok we gaan er qua omgeving wel op achteruit, maar het gebouw is veel beter en we zitten daar samen met wat andere dochterondernemingen van de holding. En als je tegen een muur staat te leunen, dan hoef je niet meer bang te zijn om er of aan vast te blijven plakken, of om er doorheen te vallen.
Waar ze minder goed over hebben nagedacht is het kleurenschema. Er is een hoop groen, een felle kleur groen, maar de wc's zijn of knalblauw (voor de heren) of fuchsiaroze (voor de vrouwen). Alle vrouwen komen dus agressief van het toilet, helemaal als het net die bepaalde tijd van de maand is.
Dat vond ik juist tegenvallenquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee hoor.. best een leuk stadje, met leuke kroegjes en restaurantjes. Alleen niet heel groot..
Ik was er niet bij hoor.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:09 schreef Stereotomy het volgende:
Aiiii.
Kan golfer z'n roots weer eens aanwenden om het meisje op d'r plaats te zetten.
^^ dat wilde ik letterlijk typen, bedankt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je kan alsnog dat meisje op haar plek zetten.
Ik heb geen idee, ik vermoed dat hier een ontwerpbureau achter zit dat denk dat ze de meest belachelijke ideeën wel verkocht krijgen, als ze het maar zo enthousiast mogelijk presenteren. Nou dat is gelukt. Maar geld voor een fatsoenlijk kloksysteem is er nu dus niet meerquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:12 schreef golfer het volgende:
Is daar wetenschappelijk onderzoek naar gedaan?
Die was er niet baiquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:09 schreef Stereotomy het volgende:
Aiiii.
Kan golfer z'n roots weer eens aanwenden om het meisje op d'r plaats te zetten.
Kloksysteem.... wees blij dat je van die onzin af bent. Heb het nog net meegemaakt, maar ik was meer tijd kwijt aan het invullen van correctieformulieren dan aan werkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:14 schreef Vork het volgende:
[..]
Maar geld voor een fatsoenlijk kloksysteem is er nu dus niet meerWe mogen dus weer fijn uren schrijven en naar boven afronden
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die was er niet bai
Oh ik kan niet even weglopen of er zijn weer meer posts bijgekomen![]()
De verhuizing an sich is wel heel logisch. Ok we gaan er qua omgeving wel op achteruit, maar het gebouw is veel beter en we zitten daar samen met wat andere dochterondernemingen van de holding. En als je tegen een muur staat te leunen, dan hoef je niet meer bang te zijn om er of aan vast te blijven plakken, of om er doorheen te vallen.
Ik moest ff met Sylvia W. naar de wc jaquote:
Ik zal haar straks eens lezenquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik moest ff met Sylvia W. naar de wc jaZe is weer leuk trouwens
Die vuile kameel
Valt mee. Dit kost mij meer tijd, want ik moet nu alles opschrijven en dat moet wekelijks door de leiding worden ondertekend en door anderen weer worden ingevoerd in het systeem. Niet iedereen heeft bij ons een vaste werkplek of een mailaccount of iets anders waardoor men het allemaal digitaal kan verwerken. Het is meer werk zo en fraudegevoeliger.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:16 schreef TAV74 het volgende:
Kloksysteem.... wees blij dat je van die onzin af bent. Heb het nog net meegemaakt, maar ik was meer tijd kwijt aan het invullen van correctieformulieren dan aan werken.
Ik vind het echt prehistorisch managen op wantrouwen met al die controle, ik heb er niets mee. Waarom niet gewoon zelf inboeken?quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:19 schreef Vork het volgende:
[..]
Valt mee. Dit kost mij meer tijd, want ik moet nu alles opschrijven en dat moet wekelijks door de leiding worden ondertekend en door anderen weer worden ingevoerd in het systeem. Niet iedereen heeft bij ons een vaste werkplek of een mailaccount of iets anders waardoor men het allemaal digitaal kan verwerken. Het is meer werk zo en fraudegevoeliger.
Altijd met smartphone naar de WC voor de grote boodschapquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die was er niet bai
Oh ik kan niet even weglopen of er zijn weer meer posts bijgekomen![]()
Sla Starreveld eens openquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het echt prehistorisch managen op wantrouwen met al die controle, ik heb er niets mee. Waarom niet gewoon zelf inboeken?
Die ken ik beter dan ik zou wilen. Ook met dat boek in de hand is dit nergens voor nodig.quote:
Omdat er mensen zijn, met bepaalde contracten, die per uur worden betaald en omdat het gewoonweg sneller is dan alles te moeten schrijven en wekelijks te moeten laten controleren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:20 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind het echt prehistorisch managen op wantrouwen met al die controle, ik heb er niets mee. Waarom niet gewoon zelf inboeken?
Klokken is sneller? Ja, die snap ik wel, maar niet waarom bij een alternatief ineens alles gecontroleerd moet worden voor invoerquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:26 schreef Vork het volgende:
[..]
Omdat er mensen zijn, met bepaalde contracten, die per uur worden betaald en omdat het gewoonweg sneller is dan alles te moeten schrijven en wekelijks te moeten laten controleren.
Omdat ze nog met een urenregistratie systeem werken die de basis is voor uitbetalingen en bijhouden van de plusuren en openstaande vakantiedagen e.d. Je kunt niet zomaar zo'n systeem overboord gooien, dat gaat onherroepelijk fout. Het alternatief is dus schrijven, maar daar kun je ook makkelijker fouten mee maken en frauderen, dus moet dat nagelopen worden. Als je dat maandelijks doet dan gaat iedereen dat uitstellen tot het einde van de maand en dan weet niemand meer hoe lang en hoe laat hij heeft gewerkt. Ik zit niet op een 9-tot-5 kantoor he. De meeste mensen beginnen ergens tussen 6 en 9 en dat kan per dag sterk verschillen. Net als het aantal uren dat men werkt. Afhankelijk van de drukte. We kunnen pas op de dag zelf zien hoe druk het echt is. Dat is erg moeilijk te voorspellen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:28 schreef TAV74 het volgende:
Klokken is sneller? Ja, die snap ik wel, maar niet waarom bij een alternatief ineens alles gecontroleerd moet worden voor invoer
Geen wonder dat ze de boel willen sluiten daarquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:38 schreef LieLie het volgende:
Nou, de score van vandaag: 0.
Ik ga zo maar eens afsluiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een vréselijk slecht geschreven stukquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.foodlog.nl/cafe/bericht/frans_frank/
En met name de foodlogreacties, tenenkrommend
*blaastquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:27 schreef Sunnythesun het volgende:
*op rem trapt* ergens onderweg mijn humeur kwijt geraakt..als iemand het vind graag afleveren bij mij..
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Update moedertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk je dat ze bewust die beslissing maakt om het niet te versnellen, of dat ze eigenlijk de vraag niet eens meer bewust meekrijgt?Confidence through competence
Het is mijn moeder ten voeten uitquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:29 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Denk je dat ze bewust die beslissing maakt om het niet te versnellen, of dat ze eigenlijk de vraag niet eens meer bewust meekrijgt?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:26 schreef Bluezz het volgende:
Update moedertjeIk denk dat voor een gelovig iemand zoals je moeder er wel weer een wezenlijk verschil is tussen wat ze nu doet (ondergaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en actief een einde maken aan alles. Misschien is dat het en kan ze dit zo nog wel even volhouden. Maar ja, je weet het niet echt hè
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mjaquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is mijn moeder ten voeten uitHoort wat ze niet wil horen etc... maar ik weet niet zeker of je dat wel mag en kan zeggen in dit stadium
Maar wel nog steeds met een kcal deficientie, dus nog steeds vet aan het verliezen, en langzaam spier opbouwen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Goed zo steer! Aan het spieren kweken was je toch?
Nee! Al sinds september niet meerquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Zit je nou nog steeds bij die dierentuin Lie?
Goed bez0g!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar wel nog steeds met een kcal deficientie, dus nog steeds vet aan het verliezen, en langzaam spier opbouwen.
Als ik rond de 15% vetpercentage zit (nog 1-2% te gaan) dan wat meer eten en nog meer tillen.
Maar het gaat allemaal okee, nooit gedacht dat het er zo positief zou gaan toen ik vorig jaar de schouders eronder zette.
Ze verliezen toch wel.quote:
Agossiequote:Op zaterdag 16 april 2011 13:45 schreef LieLie het volgende:
Bluezz, lastig om te zien/horen lijkt me dit alles hoor.
We waren gister bij OpaMrLie, die snapt echt niets meer![]()
Iemand vroeg hem waar hij zijn auto nog voor nodig zou zijn, en hij antwoordde 'als een koe is losgeslagen! ..................... oh nee, dat kan niet meer, ik heb geen koeien meer.....' En die zijn er echt al jaaaren niet meer.
Jammer van de blessure.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:41 schreef PdeHoog het volgende:
16.3 km in 2u55 ongeveer. En ik heb mijn knie geblesseerd. Die doet echt goed pijn als ik probeer te lopen
Robert Capa is een oorlogsfotograaf die met een van de eerste lichtingen geallieerde soldaten op de stranden van Normandie is gelandquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Straks eens deel 1 en 2 van de Grote Fotografen serie van de VK halen1 over Robert Capa (ken ik niet, maar die is gratis) en één over Anton Corbijn.
Er komen er meer die ik interessant vind, vooral de laatste, die gaat over mijn ex-stiefoom: Koos Breukel
Yup. Heerlijk weer. Schitterende omgeving. Nooit geweten dat NL ook dat soort stukken landschap heeftquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jammer van de blessure.Was het mooi onderweg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:53 schreef LieLie het volgende:
Foto's van 't jurkje! Ik denk dat ik hem wel houd.. nu nog wat aan die lelijke knieën doen
ZomersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Foto's van 't jurkje! Ik denk dat ik hem wel houd.. nu nog wat aan die lelijke knieën doen
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Hoe heb je die knie geblesseerd? Verdraaid of gewoon overbelast?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:41 schreef PdeHoog het volgende:
16.3 km in 2u55 ongeveer. En ik heb mijn knie geblesseerd. Die doet echt goed pijn als ik probeer te lopen
Leuk. Zomers en meisjesachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Overbelast denk ik. Ik ben mee gaan lopen met mensen.....dom, dom, domquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe heb je die knie geblesseerd? Verdraaid of gewoon overbelast?
Zie hem nu pas Aurequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:21 schreef Aure het volgende:
Sammiequote:Op zaterdag 16 april 2011 15:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Sam is net gegrepen door een Mastiff
![]()
Niet jouw tempo of zo? Verder goed hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
Overbelast denk ik. Ik ben mee gaan lopen met mensen.....dom, dom, dom
Awww jeetje zegquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Sam is net gegrepen door een Mastiff
Gelukkig weinig aan de hand voor zover we nu zien, hij zal er een beurse plek aan over houden, maar man wat heb ik gegild.. Ik ken die hond wel, is een schat van een dier, maar blijkbaar laatst zelf gegrepen door een kleine hond en dus bang.
Net even naar de konijnen gegaan om te kijken of en hoe hij achter me aan komt, maar dat ging als vanouds gelukkig. Hij is wel echt enorm aangeslagen, arm dierDat wordt trauma-therapie vrees ik..
Ik dacht het wel, maar blijkbaar heb ik er toch wat meer moeite mee dan ik dachtquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet jouw tempo of zo? Verder goed hoor
Deur stond open, ze waren de boodschappen aan het uitladen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SammieHoe is dat gebeurd dan
Houd die eigenaar zijn hond niet gewoon aan de lijn?
Ga je hem dan niet duidelijk maken dat hij idd recht heeft om bang te zijn?quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Deur stond open, ze waren de boodschappen aan het uitladen.
Hij mist wat plukjes haar op zijn rug. Lijkt er op dat zijn dikke vacht in dit geval zijn 'redding' is geweest.. Hij is wel echt heel erg geschrokken, ik ga denk ik ff naast hem zitten..
Dat vroeg ik me ook af.....quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga je hem dan niet duidelijk maken dat hij idd recht heeft om bang te zijn?
Prachtig!quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
En voor de liefhebbers: een linkje met mijn route vandaaghttp://maps.google.com/ma(...)891&ie=UTF8&t=h&z=14
Hij is gegrepen, dan mag je hem rustig aandacht geven nu. Hij is nu ook niet bang maar van slag. Belangrijker is om de volgende keer als hij een grote hond tegen komt zelf rustig te blijven en niet met hem weg te rennen, maar ook dan mag je best laten merken dat je er bent.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga je hem dan niet duidelijk maken dat hij idd recht heeft om bang te zijn?
Ah. Okquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij is gegrepen, dan mag je hem rustig aandacht geven nu. Hij is nu ook niet bang maar van slag. Belangrijker is om de volgende keer als hij een grote hond tegen komt zelf rustig te blijven en niet met hem weg te rennen, maar ook dan mag je best laten merken dat je er bent.
Dog Whispererquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:24 schreef golfer het volgende:
De hondenpsychiater hoeft dus nog niet geconsulteerd te worden?
Ok danquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:27 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, toch even dierenarts bellen, hij ademt nog zo onrustig.
Ik vind het leuk en lekker om een stukkie te wandelen, lopen, maar het liefst autistisch alleenquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:04 schreef PdeHoog het volgende:
Ik dacht het wel, maar blijkbaar heb ik er toch wat meer moeite mee dan ik dachtPlus sowieso...die tocht....je kan heul je eigen tempo niet lopen. Mensen lopen gezellig met vier man breed over het hele pad een beetje te beppen ipv dat ze ff wat ruimte creeeren zodat je in kan halen en zo. Het zijn ook best veel mensen en ik loop nu eenmaal een tikkie harder dan de rest en ik heb een hekel om vlak achter mensen te moeten lopen
Ja, maar hij heeft stress gehad hequote:Op zaterdag 16 april 2011 15:27 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, toch even dierenarts bellen, hij ademt nog zo onrustig.
Dat is zijn obsessie,als dat hem niet meer boeit is het echt mis. En hij ging direct mee om om het hok te rennen e.dquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik snap niet wat het met de konijnen te maken heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |