+ hier ook !quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
+1 kan er zelfs van volschieten
![]()
Woehahahaquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:21 schreef Aure het volgende:
Beetje laat, maar ik moest hier toch best nog hard om lachen
Die is ook wel grappig, ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:21 schreef Aure het volgende:
Beetje laat, maar ik moest hier toch best nog hard om lachen
Inderdaad, heb spierpijn van het schuddebuikenquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Inderdaad, heb spierpijn van het schuddebuiken
Ik heb dan ook zelden zo'n hilarische grap gezien.quote:
Toneelvriendinnetje en ik hebben een weekendje 'verkering', status aangepast op Facebook, meteen een lading gelukwensen en van golfer een verbaasde 'whuutt????'quote:
^^ dit dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb dan ook zelden zo'n hilarische grap gezien.
9 inmiddelsquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Wel 5 reacties in een uurja. dat loopt idd uit de hand Steer
![]()
aha! dus 14 reactiesquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee hoor.. 5![]()
de likes tel ik niet als reactie mee
Ik denk er nog over na, ben we zwaar op mijn pik getrapt door deze klotestreek Steerquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
nouja, vriendenlijst had toch een grote schoonmaak nodig, benieuwd hoeveel mensen zich unfrienden na dit weekend
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:46 schreef TAV74 het volgende:
Ik denk er nog over na, ben we zwaar op mijn pik getrapt door deze klotestreek Steer
jij ook!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:44 schreef Stereotomy het volgende:
Ben naar Salsa toe
Prettige avond allemaal
tripel caskquote:
Doe maar ruig.quote:
Heb je nu alweer het rijk alleenquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Bijna Rudolf aangereden op de terugweg net![]()
Nee niet op de dam. Ergens tussen IJmuiden en Bloemendaal.quote:
Wow, er stonden er gewoon 7quote:
das schrikken!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Bijna Rudolf aangereden op de terugweg net![]()
boks ouwe!quote:
Bertus had wel een punt dat Brammetje op basis van dezelfde argumenten verschillende conclusies trektquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:41 schreef TAV74 het volgende:
Even een dure maar prettige bestelling op Amazon gedaan
Wat wordt er binnenkort thuisbezorgd?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:41 schreef TAV74 het volgende:
Is dit een strikvraagquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Wat wordt er binnenkort thuisbezorgd?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Nee, ik rijd daar altijd 30 of zo, tis een bochtige donkere weg langs de manege. Vond het wel wat hebben zo'n mooi dier die daar gewoon even bleef staanquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Even meelurken weer! Oh jee Bluezz, een hert voor de koplampen! Gelukkig niet op de motorkap!
Ja, heel gezellig. Mooi verbouwd boerderijtje ook van mijn collegadin.quote:
Wat wat whut Oe 2 leeskindjesquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:41 schreef TAV74 het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is dit een strikvraag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOch jammer dat er geen Epub op kan
.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ja, lag weer zo te kloten met mijn boek in bed deze week, was het zatquote:
Welles, even converterenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:46 schreef borisz het volgende:
[..]
TOch jammer dat er geen Epub op kan
.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:49 schreef borisz het volgende:
[..]
JupMaar toch je moet weer moeilijk doen
.
Borisz zeurt een beetje, maar dat slaan we er wel uitquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik snap niet waar jullie het over hebben, mijn Ipaddo slikt gewoon alles.
Een rijsttafeltje ken ik wel, en een golfertje ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:53 schreef Sarabi het volgende:
Nog meer reden om een echt Steertje te doen
Uitstellen van het bellen toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een rijsttafeltje ken ik wel, en een golfertje ook.
Maar wat is een steertje?
- ergens belachelijk veel vanaf weten tot op eng detail toe?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een rijsttafeltje ken ik wel, en een golfertje ook.
Maar wat is een steertje?
Middas Dekkers.quote:DE KROEGTIJGER
Ik hou van boekwinkels en bibliotheken. Lekker zwemmen in een zee van letters. Verder hou ik van cafés en bars. De hemel stel ik me dan ook voor als een enorme bibliotheek met volledige vergunning. In afwachting van deze opperste zaligheid hou ik lezingen in de literaire cafés van ons land.
Het paradijs op aarde ligt voor dorstige lezers en leesgrage drinkers echter even verderop: in Frankfurt, op de Buchmesse. Op deze boekenbeurs, de grootste ter wereld, staan elk jaar weer tienduizend uitgevers uit honderd landen met honderdduizenden verschillende boeken. De stands met boeken worden er royaal afgewisseld door barretjes, buffetten, cafeetjes en terrassen.
Alcoholhoudende uitgevers en uitgevende alcoholisten zien er alweer uit naar de beurs van volgend jaar. En toch ontbreekt er op de literaire orgie iets aan het ware geluk. Er zijn geen poezen.
Een goede boekwinkel of kroeg is te herkennen aan zijn poes. Soezend in de etalage of op een barkurk zit hij de entourage te vervolmaken. Voor de staat van onthechting die een mens door lezen of drinken probeert te bereiken, zet hij op superieure wijze de toon.
Al neem je de duurste winkelinrichter in de arm, al hang je je café vol wagenwielen of gedeukte tubas, zonder poes komt het nooit helemaal goed.
Gebruiken katten zelf? Als regel raken ze niet gemakkelijk aan de drank. Ze hebben liever wat melk.
Bitterballen, stukjes ossenworst, kaasblokjes en tostis lusten ze ook. Voer je ze toch dronken, dan verbreek je de coördinatie tussen oog en spieren, wat grappig is om te zien en gemeen om te doen. Het lukt het best bij neurotische exemplaren. Een evenwichtige kat leest liever dan dat hij drinkt.
Lezen hoeven poezen niet te leren op de poezenschool, waar alleen vaardigheden als slijmen, tegen de zon in knipperen en mensen die van hen houden op de ziel trappen worden geoefend. Lezen kan elke poes van nature en wel op een benijdenswaardige manier.
Hij leest met zijn gat. Om de krant te lezen, gaat hij er gewoon bovenop zitten. Boeken idem dito. Alleen aan pockets heeft mijn Arie een hekel, daar glijdt hij te gemakkelijk vanaf. Maar zodra de krant op tafel ligt, vlijt hij zijn dikke reet er nieuwsgierig overheen, de staart dwars over het onbedekte deel, en heb ik maar te wachten tot hij er even afgaat. Dan wil hij dat ik omsla.
Al gebruikt hij zijn ogen er niet bij, toch kijkt een poes die op zijn boek of krant broedt met een gezicht als van een mens die leest. U kent dat wel: terwijl in het hoofd van de lezer het bloed rondspat van de indianen die door de cowboys worden afgeslacht, vrouwen vaak en wreed worden verkracht of hele planeten door ruimteschepen worden weggevaagd, kijkt de lezer onverstoorbaar schijnheilig voor zich uit met de geconcentreerde blik die voor lezen en voor het proeven van te dure wijn is gereserveerd en die, door poezen op hun repertoire gezet, onze harten doet smelten.
Terwijl ik dit schrijf, heb ik zowel een borrel en een boek als een poes onder handbereik. Maar ik moet nog even wachten met gelukkig zijn. Hij heeft het nog niet uit.
Midas Dekkersquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:02 schreef borisz het volgende:
Tijd voor nog iets literairs
[..]
Middas Dekkers.
Midas draait zich om in zijn bed, als hij hoort dat hij een hondennaam heeft.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:06 schreef Bluezz het volgende:
Midas
ik wilde F. zo noemen maar dat wilde ex niet, die vond het een hondennaam
Trusten!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Opkeruld apies doen onder de bijna bloeiende Clamtis![]()
Hij schnabbelt tegenwoordig ook wel wat bij:quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Midas draait zich om in zijn bed, als hij hoort dat hij een hondennaam heeft.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Midas draait zich om in zijn bed, als hij hoort dat hij een hondennaam heeft.
Bijna, ik ben de laatste tijd echt zo achterlijk vaak en snel moequote:Op zaterdag 16 april 2011 00:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Iedereen slaapt al weer kennelijk. Truste allemaal
Aan toegeven babe?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bijna, ik ben de laatste tijd echt zo achterlijk vaak en snel moe
Gelukkig heb je daar Calibre voorquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:46 schreef borisz het volgende:
[..]
TOch jammer dat er geen Epub op kan
.
Lekker!quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een stukje cheesecake als ontbijt op
Ik kijk juist graag naar domme dingen. Iets met eens niet nadenken enzo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:02 schreef Vork het volgende:
Ik een of andere kersenkoek. Niet heel erg verantwoord, maar bikbaar.
Als een programma waarin Umberto Eco uitlegt dat je kunt neuken en tegelijkertijd met een schuin oog een boek op de iPad kunt lezen het meest boeiende is wat er op zaterdagochtend op tv te zien is, wordt het dan niet eens tijd dat we collectief dat ding ons huis uit zetten?
Daar was ik 2 jaar geleden al mee begonnen. Nu alweer 2 jaar geen tv in huisquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:02 schreef Vork het volgende:
Ik een of andere kersenkoek. Niet heel erg verantwoord, maar bikbaar.
Als een programma waarin Umberto Eco uitlegt dat je kunt neuken en tegelijkertijd met een schuin oog een boek op de iPad kunt lezen het meest boeiende is wat er op zaterdagochtend op tv te zien is, wordt het dan niet eens tijd dat we collectief dat ding ons huis uit zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |