Nou beide waren we niet zoekende naar een partner dus ons contact was zeer ongedwongen en vriendschappelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Via internet is het prima mogelijk om iemand's karakter te leren kennen dus. Kon je een goede inschatting maken via internet of hij de ware voor je was?
Helemaal gelijk. Je hebt veel meer de kans om 'selectief' te speuren tot je iemand vindt die heel goed bij je aansluit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd mooi, als ontmoetingen via internet irl ook zo goed klikken.
Volgensmij is dat ook meer een uitkomst dan versieren in een kroeg als je geen ervaring hebt.
Dit idd. En zie het ook nog maar eens écht vol te houden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:10 schreef Supersoep het volgende:
Alleen naar de sportschool gaan is echt crap. Je moet echt een partner hebben, dan voel je je minder bekeken, kan je elkaar aansporen, etc.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Je hebt veel meer de kans om 'selectief' te speuren tot je iemand vindt die heel goed bij je aansluit.
Naja, sportschool hoeft dan ook niet...je kan ook gewoon een sport gaan leren, iets leuks.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:10 schreef Supersoep het volgende:
Alleen naar de sportschool gaan is echt crap. Je moet echt een partner hebben, dan voel je je minder bekeken, kan je elkaar aansporen, etc.
goede discussies ook hahahaha.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Zelfde interesses delen zorgt al meteen voor gespreksstof en een minder gespannen sfeer.
Ik schreef me ooit eens in voor kickboxen. Daar kwam gratis gebruik van de fitnessruimte bij.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naja, sportschool hoeft dan ook niet...je kan ook gewoon een sport gaan leren, iets leuks.
Naja, dat gaat dus niet 'gewoon', als je flink overgewicht hebt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naja, sportschool hoeft dan ook niet...je kan ook gewoon een sport gaan leren, iets leuks.
Ik vind het ook opvallend. Is daar een verklaring voor?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Wel opvallend, al die nieuwe users nu dat Richard niet meer post.
Het komt gewoon door die geweldige OP.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik vind het ook opvallend. Is daar een verklaring voor?
ja hoor, ik lees al een tijdje heel fok door en zat me te vervelen van de week dus ging eens bij relatie kijken en zat me net op te winden die dag over het feit dat bouwvakkers niet meer naar me fluiten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:17 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik vind het ook opvallend. Is daar een verklaring voor?
Je hebt bouwvakkers om te peilen of je nog aantrekkelijk bent?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:19 schreef missyB het volgende:
[..]
ja hoor, ik lees al een tijdje heel fok door en zat me te vervelen van de week dus ging eens bij relatie kijken en zat me net op te winden die dag over het feit dat bouwvakkers niet meer naar me fluiten.
en tadaa zag dit topic staan dus heb daar mn ongenoegen even flink geuit en sindsdien blijven plakken.
ik heb geen idee wie richard is, er werd mij gepmd dat ik maar niet op hem in moest gaan vanmiddag en dat hij een ban heeft.
Oh, ik snap dit allemaal niet zo goed. Als Richard opduikt in de vorm van een kloon ga ik gewoon verder waar we gebleven waren. Is daar iets mis mee?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:19 schreef missyB het volgende:
[..]
ik heb geen idee wie richard is, er werd mij gepmd dat ik maar niet op hem in moest gaan vanmiddag en dat hij een ban heeft.
Mwah, ach, tjah.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Oh, ik snap dit allemaal niet zo goed. Als Richard opduikt in de vorm van een kloon ga ik gewoon verder waar we gebleven waren. Is daar iets mis mee?
stik..... naar de hond wel......slik....quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:21 schreef iwannabehigh het volgende:
Oh, dus bouwvakkers fluiten alleen naar mooie aantrekkelijke vrouwen? Ze fluiten zelfs naar een hond die voorbij loopt man..
Hoop en verwachten van brengt alleen teleurstellingquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:22 schreef missyB het volgende:
niet gelijk zo happen hoor!
ik voelde me gewoon oud en onaantrekkelijk en hoopte gewoon nog eens even op een flirt of een fluitje van een bouwvakker, kan toch!
Wat dan? Of is het slechts dat je er zelf geen behoefte aan hebt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:23 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mwah, ach, tjah.
Ja daar is iets mis mee.
Helemaal waar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoop en verwachten van brengt alleen teleurstelling
ach nee lang niet altijd, soms wel, in geval niet fluitende bouwvakkers dus welquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoop en verwachten van brengt alleen teleurstelling
Vasthouden aan oude denkbeelden brengt ook al alleen maar teleurstelling.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Maar kan het wel snappen, zeker als je het eigenlijk wel gewend was.
Er zijn grenzen aan het toelaatbare hier in deze reeks. Hij heeft dat al vaak overschreden. We zijn geen permanente knuffelclub hier.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Oh, ik snap dit allemaal niet zo goed. Als Richard opduikt in de vorm van een kloon ga ik gewoon verder waar we gebleven waren. Is daar iets mis mee?
heb je niet dat mannen alsnog een beetje naar je omkijken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:22 schreef missyB het volgende:
niet gelijk zo happen hoor!
ik voelde me gewoon oud en onaantrekkelijk en hoopte gewoon nog eens even op een flirt of een fluitje van een bouwvakker, kan toch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |