ik heb er geen spijt van , het is me eigen vlees en bloed dat kind,quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:25 schreef o.us het volgende:
Had je maar niet zwanger van hem
moeten worden.
Straks gaat de relatie stuk op deze manier en daar zit je er dan mee met dat kind.
blijf ontopic of rot anders een eind naar een land op, onzin is onzin , serieuze topics zijn anders , en blijf weg, zo mensen we gaan weer ontopic thnxquote:
blijf dan weg zo simpel blijf weg ,quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit dus. Altijd van die nutteloze topics
nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:23 schreef Oostblokker het volgende:
Heb ik al een tijdje last van teminste heb ik altijd al last van gehad ik word snel jaloers , was ook zo bij me eerste ex, nu heb ik weer vriendje en als hij naar ander kijkt of ik denk dat hij naar ander kijkt word ik ineens boos en loop ik weg en krijgen we weer ruzie, hoe kom ik van me jaloezie af ,
Nou, vertel eens, waarom word je te snel jaloers?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:26 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik heb er geen spijt van , het is me eigen vlees en bloed dat kind,
het gaat niet stuk hij doet niks aleen probleem lig bij mij ik word te snel jaloers
Ook echt de leeftijd om je met relaties bezig te houden.quote:
Je bent nog 16 jaar manquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:26 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik heb er geen spijt van , het is me eigen vlees en bloed dat kind,
ben ook bezig met anderen dingen zoals school maar was van afgetrapt, en heb stage en bijna me baantjequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ook echt de leeftijd om je met relaties bezig te houden.
nee omdat je blijkbaar toch niet serieus neemtquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, vertel eens, waarom word je te snel jaloers?
ja , heb 3 testen gedaan vertellde me genoeg en toen had ik nog een test gedaan toen stond negatief dus vond maar raar, toen ben ik naar dokter gegaan en dokter zei ik moetje toch in de gaten houden en kom toch maar terugquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:31 schreef Flew het volgende:
En je bent zwanger van jullie eerste kindje?
Hmpf. Stik in zijn zaad.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:32 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee omdat je blijkbaar toch niet serieus neemt
dus toch zwanger? en iedere dag zo ongeveer dronken? niet zo'n goede combinatiequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:32 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ja , heb 3 testen gedaan vertellde me genoeg
TS is een meisje die over problemen met haar vriendje praat. Lezenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:33 schreef Ollewief het volgende:
heeft ze je ooit bedrogen? Of iemand anders?
nee ben een meisjequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:33 schreef Ollewief het volgende:
heeft ze je ooit bedrogen? Of iemand anders?
Het punt was dat je op die leeftijd met relaties bezig bent, ga liever op stap en dingen doen die je later niet meer kan doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:31 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ben ook bezig met anderen dingen zoals school maar was van afgetrapt, en heb stage en bijna me baantje
Och ja. Krijg je soms tijdens een dappere poging je in de soms vreemde mensheid te verdiepen...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:34 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
TS is een meisje die over problemen met haar vriendje praat. Lezen
die testen zijn ook niet te vetrouwen dan staat er positief dan negatief dan niks dan ongeldigquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:34 schreef gamezz het volgende:
[..]
dus toch zwanger? en iedere dag zo ongeveer dronken? niet zo'n goede combinatie
niet echt iets voor mij ik ga aleen naar stad met me ouders, ben te verwendquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het punt was dat je op die leeftijd met relaties bezig bent, ga liever op stap en dingen doen die je later niet meer kan doen.
Zwangerschapstests zijn niet betrouwbaar, hm?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:35 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
die testen zijn ook niet te vetrouwen dan staat er positief dan negatief dan niks dan ongeldig![]()
ik heb 4 testen gedaan, 3 stond positief 1 negatief dan ga je toch ook twijfelenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zwangerschapstests zijn niet betrouwbaar, hm?
Aan jezelf of aan de tests?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:43 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik heb 4 testen gedaan, 3 stond positief 1 negatief dan ga je toch ook twijfelen
Ik zie je topics in OUD tegemoet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:43 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik heb 4 testen gedaan, 3 stond positief 1 negatief dan ga je toch ook twijfelen
zou er dan maar wel vanuit gaan dat je zwanger bentquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:35 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
die testen zijn ook niet te vetrouwen dan staat er positief dan negatief dan niks dan ongeldigword er gek van , ik ben toch voor de zekerheid naar de dokter geweest hij weet beter dan ik en iedereen
ik moet hem ook wat ruimte geven snap ik , maar ik zelf als ik buiten ben als jongen mij voorbij loopt kijk ik naar de grond als een jongen naar me blijf kijken zeg ik heb ik wat van je aan ofzo kijk voor je , en als een jongen wat buiten tegen me zegt , zeg ik opdonderen of blijf ik doorlopen maar zoo ben ik, iedereen zit anders inelkaar , is niet dat hij blijf staren kijken mag , maar ik ben te snel jaloersquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:44 schreef Flew het volgende:
Als je in je verleden wroet, heb je dan enig idee waar het vandaan kan komen?
Geeft je huidige vriend je ook maar enige aanleiding om jaloers te zijn?
En wat kwam hieruit? Tenminste, neem aan dat je daar ook een test hebt gedaan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:35 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik ben toch voor de zekerheid naar de dokter geweest hij weet beter dan ik en iedereen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:47 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik moet hem ook wat ruimte geven snap ik , maar ik zelf als ik buiten ben als jongen mij voorbij loopt kijk ik naar de grond als een jongen naar me blijf kijken zeg ik heb ik wat van je aan ofzo kijk voor je , en als een jongen wat buiten tegen me zegt , zeg ik opdonderen of blijf ik doorlopen maar zoo ben ik, iedereen zit anders inelkaar , is niet dat hij blijf staren kijken mag , maar ik ben te snel jaloers
quote:
klopt hij heeft gelijk 2 testen gedaan, positief , moet weer maandag terug komenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef Ollewief het volgende:
[..]
En wat kwam hieruit? Tenminste, neem aan dat je daar ook een test hebt gedaan?
zoo ben ik , weet niet waarom mischien heb ik wat meegemaakt bij me ex dat ik zoo geworden ben ,als je goed me vorige topics las weet niet meer waar, ik ben bedrogen door me ex,quote:
Beroep zwaar naar de kankerquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:31 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ben ook bezig met anderen dingen zoals school maar was van afgetrapt, en heb stage en bijna me baantje
goed goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:01 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Beroep zwaar naar de kanker
Hoe bevalt de stage daar?
Je weet niet wat je hebt meegemaakt bij je ex? Misschien?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:55 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
zoo ben ik , weet niet waarom mischien heb ik wat meegemaakt bij me ex dat ik zoo geworden ben ,
ik heb hem betrapt met 4 meisjes , waar doet er niet toe, ik had genoeg bewijs bij iedereenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je weet niet wat je hebt meegemaakt bij je ex? Misschien?
...
Betrapt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:04 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik heb hem betrapt met 4 meisjes , waar doet er niet toe, ik had genoeg bewijs bij iedereen
preciesquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:07 schreef Ollewief het volgende:
Focus op je kind en laat die kerels voor wat ze zijn.
Wacht nog jaren met kinderen en focus je op de kerels.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:07 schreef Ollewief het volgende:
Focus op je kind en laat die kerels voor wat ze zijn.
nee dan ben je niet jaloers , maar wel kapot en vedrietig, maar ben weer gelukkig met deze vriendje, dit is pas me 2 vriendje , waar ik langer dan 1 jaar mee heb, met eerst had ik 1 jaarquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:08 schreef Sandersson het volgende:
Ik zou denk ook wel jaloers worden als ik mijn vriendin zou betrappen tot viermaal toe. Wat dat betreft ben je niet snel jaloers denk ik.
als bijvoorbeeld een jongen met een meisje naar bed gaat en hij heeft vriendin en die vriendin komt naar binnen en ziet dat voor mij is dat betrappenquote:
En dat dan vier keer?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:10 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
als bijvoorbeeld een jongen met een meisje naar bed gaat en hij heeft vriendin en die vriendin komt naar binnen en ziet dat voor mij is dat betrappen
tegelijk , nu weet iedereen het toch, ja ik heb me ex betrapt met 4 meisjes in zijn bed , ik kwam toen van vakantie terug ,hij wist niet welke dag ik terug zou zijn, zijn moeder deed open want ik wou hem bezoeken, zijn moeder wist niet eens dat hij boven met meisjes was, hij kwam waarschijnlijk thuis toen zijn moeder eve weg was ,quote:
En je bent bang dat je huidige vriend hetzelfde (vreemdgaan) gaat doen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
tegelijk , nu weet iedereen het toch, ja ik heb me ex betrapt met 4 meisjes in zijn bed , ik kwam toen van vakantie terug met me moeder
ben der niet bang voor , maar moet leren met me jaloezie om te gaan, ik maak te snel ruzie om kleine dingen , of soms ga ik zelfs alles zitten controleren als een gekquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
En je bent bang dat je huidige vriend hetzelfde (vreemdgaan) gaat doen?
Dat doe je dus omdat je onzeker of bang bent, niet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:15 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ben der niet bang voor , maar moet leren met me jaloezie om te gAaan, ik maak te snel ruzie om kleine dingen , of soms ga ik zelfs alles zitten controleren als een gek
kan wel zijn ja, net zie ik weer me vriendje de reactie bij een meisje dit bedeol ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat doe je dus omdat je onzeker of bang bent, niet?
De gedachtegang van?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:18 schreef Flew het volgende:
Ik doe echt mijn best je gedachtengang te volgen, maar ik kan er echt geen touw aan vast knopen.
klopt wel wat je zegt, stress is zeker niet goed voor een ongeboren kindje, maar komt wel goed zoals een fokker zei mischien is het gewoon me leeftijdquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:24 schreef Flew het volgende:
Ik maak me in de eerste plaats zorgen om jullie - ongeboren - kindje.
Al die stress, dat kan toch niet goed zijn voor jullie wondertje?
En het kindje, wordt die grootgebracht in zo'n onstabiele omgeving?
Waarom ben je dan té jaloers?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:27 schreef Oostblokker het volgende:
je vetrouwt iemand in een relatie en dat is wat ik ook doe
Inderdaad, je vertrouwt hem.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:15 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
of soms ga ik zelfs alles zitten controleren als een gek
ben jaloers in veel dingen ken ik niet uitleggen, ja dat doe ik aleen als ik echt boos ben , maar ben blij met me relatie aleen moet ik niet zoo overdrijven want ik kan er ook wel wat vanquote:
Natuurlijk kun je dat wel. Denk erover na en pen het hier neer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:30 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ben jaloers in veel dingen ken ik niet uitleggen,
En je weet dat wanneer jij boos wordt, de controle verliest en dat jouw boosheid je gedrag bepaalt. Vertel eens, waar word je boos op?quote:ja dat doe ik aleen als ik echt boos ben , maar ben blij met me relatie aleen moet ik niet zoo overdrijven want ik kan er ook wel wat van
meisjes die berichten sturen enzo naar hem,quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je dat wel. Denk erover na en pen het hier neer.
[..]
En je weet dat wanneer jij boos wordt, de controle verliest en dat jouw boosheid je gedrag bepaalt. Vertel eens, waar word je boos op?
Wat voor berichten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:53 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
meisjes die berichten sturen enzo naar hem,
"Ik wil je in me" en van dat soort moois.quote:
gewoon rare berichten met erin dat hij leuk is enzo kan ik moeilijk tegen maar dat doen die meisjes zelf ken hij niks aandoenquote:
Zie je.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:54 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
gewoon rare berichten met erin dat hij leuk is enzo kan ik moeilijk tegen maar dat doen die meisjes zelf ken hij niks aandoen
neejoh tuurlijk niet anders had ik allang die meisje opgezocht en haar naar de klote geslagenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Ik wil je in me" en van dat soort moois.
Natuurlijk kan hij er wel wat aan doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:54 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
gewoon rare berichten met erin dat hij leuk is enzo kan ik moeilijk tegen maar dat doen die meisjes zelf ken hij niks aandoen
hij stuurt ze gelukkig niks hij zeg tegen mij als meisjes hem berichten sturenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Natuurlijk kan hij er wel wat aan doen.
Wat stuurt hij de meiden terug als hij zulke berichten ontvangt?
Als je hem vertrouwt heb je geen reden om boos te worden en hoef je je (boosheid) niet te beheersen. Sowieso moet je eerst even normaal kunnen praten zonder meteen boos te worden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:56 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
niet erin bedeold wat in erin stond, vetrouw hem wel aleen moet me beheersen
Ben ik de enige die het vreemd vind dat je vriend constant zulke sms'jes krijgt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:56 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
hij stuurt ze gelukkig niks hij zeg tegen mij als meisjes hem berichten sturen
Misschien helpt het als ik als man zijnde ook af en toe een "raar berichtje" naar jou sms, zodat jullie op dat punt meer op gelijke hoogte staan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:54 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
Ik krijg nooit zulke smsjes, dus ik sluit me bij deze opmerking aan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het vreemd vind dat je vriend constant zulke sms'jes krijgt?
als hij eve naar ander kijkt wahah die vraag kom elke keer xd ,quote:
Zolang het bij kijken en wat vage sms'en blijft; kun je jezelf het beste aanleren om in die gevallen even rustig een paar keer diep adem te halen en tot 10 te tellen, in plaats van direct een confrontatie aan te gaan... lijkt me zooo vermoeiend...quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:10 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
als hij eve naar ander kijkt wahah die vraag kom elke keer xd ,
maar is al goed is gewoon me leeftijd weet ik wel
nee , aleen moet beetje aan mezelf werken, ik vetrouw hem helemaal toen ik op vakantie was kreeg ik elke dag lieve smsjes van hem. als een jongen van een meisje niet houd , dan doet diegene dat nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:14 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zolang het bij kijken en wat vage sms'en blijft; kun je jezelf het beste aanleren om in die gevallen even rustig een paar keer diep adem te halen en tot 10 te tellen, in plaats van direct een confrontatie aan te gaan... lijkt me zooo vermoeiend...
Of hij doet dat juist om jou in de waan te laten dat ie zich koest houdt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:16 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee , aleen moet beetje aan mezelf werken, ik vetrouw hem helemaal toen ik op vakantie was kreeg ik elke dag lieve smsjes van hem. als een jongen van een meisje niet houd , dan doet diegene dat niet
nee , hij is de beste vriendje die ik ooit heb gehad, ben wel blij met hem , maar om kleine dingen ruzie maken is nergens voor nodigquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Of hij doet dat juist om jou in de waan te laten dat ie zich koest houdt.
Oh well.
preciesquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:30 schreef zarGon het volgende:
En dus ga je vanaf nu geen ruzie maken om de kleine dingen?
Het is je 2de vriendje en je eerste heb je betrapt met 4 meiden in bed. Nee lijkt me niet moeilijk dat te overtreffen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:22 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nee , hij is de beste vriendje die ik ooit heb gehad, ben wel blij met hem , maar om kleine dingen ruzie maken is nergens voor nodig
nee majaquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:33 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het is je 2de vriendje en je eerste heb je betrapt met 4 meiden in bed. Nee lijkt me niet moeilijk dat te overtreffen.
Zeker weten? Zo'n kans krijg je niet nog een keer.quote:
kloptquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:58 schreef Daniel1976 het volgende:
Topic blijft nog even open, het zeiken op TS mag nu wel afgelopen zijn.
Ontopic graag.
Het lijkt me niets gek dat je jaloers bent als je vorige relatie zo eindigde. Tsja daar zal je wat tijd voor nodig hebben om daar overheen te komen.
wow eindelijk iemand goed uitgelegd!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:07 schreef Leigh het volgende:
Jaloezie is een vervelende eigenschap. Had ook ooit een ex die erg jaloers was, tot op het punt dat het hebben van vrienden al als concurrentie zag.
Weet niet of je het af kunt leren. Was je het altijd al of heeft iets het getriggerd?
Hoe dan ook: probeer te relativeren. Dat je partner naar een ander krijgt betekent niet meteen dat hij iets met haar wil. Die jongen heeft ogen. Hij kan ze moeilijk sluiten voor iedereen die voorbij loopt omdat jij anders last krijgt van onzekere jaloerse buien en stampvoetend wegloopt. Daarmee valt niet te leven, dus leer 't af. Onderdruk het. Relativeer het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |