Actie om zwerfhonden en zwerfhond problematiek onder de aandacht te brengen. En het verbroedert natuurlijk ook, zo'n hond in de week van de verbroedering.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Wat is de bedoeling van die pup in het huis
Het is het nieuwe kijkcijfer kanon.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Wat is de bedoeling van die pup in het huis
De echte LaPo duurde te lang, had de user nog een DM gestuurd met de vraag of diegene een nieuw topic plaatste, maar kreeg er niets op terug.quote:
Dat is al klaarquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:10 schreef 38half het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de friet? Wordt daar nog aan gedacht?
Denk vooral tussen Sharon en Joanna.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:09 schreef Psychecn het volgende:
Dikke ruzie straks want iedereen weet hoe je een hondje moet opvoeden
Djoon pleasen en airtime.quote:
Die heaumeau heeft ze uit de oven gehaald geloof ik. Lekkere koude ovenpatat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:10 schreef 38half het volgende:
Hoe is het eigenlijk met de friet? Wordt daar nog aan gedacht?
Ze moeten gewoon duidelijk maken dat hij van Sharon isquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:10 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Denk vooral tussen Sharon en Joanna.
Ze moeten inderdaad wel even duidelijke lijnen voor de hond opstellen...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:09 schreef Psychecn het volgende:
Dikke ruzie straks want iedereen weet hoe je een hondje moet opvoeden
goedzo ! heel belangrijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:10 schreef Tamaartje het volgende:
Sharon zegt al 'Niet voeren aan tafel!'
Wat een schat hč?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:11 schreef Lutte het volgende:
Ik wilde al zo graag een hond en dat wordt er zo niet minder op!!
Er zijn genoeg zwerfhonden voor iedereenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:11 schreef Lutte het volgende:
Ik wilde al zo graag een hond en dat wordt er zo niet minder op!!
Alleen Djoon is genoeg hoor.quote:
Ja, al ge-editquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De echte LaPo duurde te lang, had de user nog een DM gestuurd met de vraag of diegene een nieuw topic plaatste, maar kreeg er niets op terug.
nananananaaaaaquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hahaha ik was het net aan het typen
Stop hem in een falende realitysoap.quote:
Sorry, was ik. Wist niet hoe het moest, nogmaals sorry.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De echte LaPo duurde te lang, had de user nog een DM gestuurd met de vraag of diegene een nieuw topic plaatste, maar kreeg er niets op terug.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:13 schreef Ireth het volgende:
Als het een poedel was geweest hadden ze hem Bart moeten noemen!
Die verlaat die pup voor geld !!quote:
Zeg dat maar tegen Papa Lutte.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:11 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Er zijn genoeg zwerfhonden voor iedereen![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:13 schreef Ireth het volgende:
Als het een poedel was geweest hadden ze hem Bart moeten noemen!
Hij offert zich wel op.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:13 schreef 38half het volgende:
[..]
Sorry, was ik. Wist niet hoe het moest, nogmaals sorry.
Geeft niet, is al in orde.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:13 schreef 38half het volgende:
[..]
Sorry, was ik. Wist niet hoe het moest, nogmaals sorry.
Hij is vroeger zwerver geweest..quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
Hebben ze het geheim van die hond al geraden?
Of de pruik van Cynthiaquote:
Wij doen dat altijd wel. Als wij eten zit onze hond in de bench (althans, das de bedoeling, meestal sneakt ie er heel stiekum uit en ligt ie ineens onder de tafel..quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:14 schreef Stability het volgende:
ze zouden hem eigenlijk even apart moeten zetten tijdens het eten, dan kan die dat alvast leren toch? of heb ik dat mis?
Maar ze heeft er al een, en die heet Philip.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:14 schreef liqrich het volgende:
Je ziet nu al aan die kop van Jo dat ze die hond gaat opeisen
Helemaal mee eens!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:14 schreef Stability het volgende:
ze zouden hem eigenlijk even apart moeten zetten tijdens het eten, dan kan die dat alvast leren toch? of heb ik dat mis?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:16 schreef Psychecn het volgende:
Joanna: IK ga hem vanavond leren..................... daar begint het gedonder al....
ja wij ook indd......ik zei al ben heel bang voor honden, zodoende geprobeerd of het ging, maar helaas het ging niet...maar ik weet wel hoe je ze moet opvoeden in ieder geval..een hond heeft maar 1 baasquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij doen dat altijd wel. Als wij eten zit onze hond in de bench (althans, das de bedoeling, meestal sneakt ie er heel stiekum uit en ligt ie ineens onder de tafel..)
me to...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:16 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hoop zo dat ze snel duidelijk maken dat die van Sharon is
Dat beesie wil snel terug naar de echte sloppenwijkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:16 schreef Psychecn het volgende:
Joanna: IK ga hem vanavond leren..................... daar begint het gedonder al....
Binnen no time een gedragsstoornisquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Papa Lutte.Er komt hier echt geen hond in huis.
Maar ze moeten inderdaad wel even één lijn trekken, want als Jo het hondje net zo op wil gaan voeden als ze zelf op is gevoed wordt het een drama
Ja, Karim zit daar! Speciaal voor jou, de oplettende kijkertquote:
was 1977 een goed jaar??quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:17 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ja, Karim zit daar! Speciaal voor jou, de oplettende kijkert
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:17 schreef Wolkje21 het volgende:
Ik voorspel binnen een paar uur ruzie tussen Sharon en Joanna...Joanna luistert helemaal neeeeeeeeeeeeeeergens naar... Ik hoop dat ze zo nog even laten weten dat de hond van Sharon is.
Inderdaad en het zou handig zijn voor de hond als inderdaad eentje de baas van de hond is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:16 schreef MargrietV het volgende:
ze moeten echt voor voldoende rust zorgen, een pup heeft dat echt nodig
Nou eerlijk is eerlijk leren is spelen voor honden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:17 schreef shomila het volgende:
Jo gelijk die hond wat leren laat dat beestje eerst even wennen zeg.
Sharon heeft de laatste dagen al vaker Jo aangesproken op gedrag/gezeur/overdrijven/drama.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:17 schreef Wolkje21 het volgende:
Ik voorspel binnen een paar uur ruzie tussen Sharon en Joanna...Joanna luistert helemaal neeeeeeeeeeeeeeergens naar... Ik hoop dat ze zo nog even laten weten dat de hond van Sharon is.
Ah wat sneuquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:16 schreef Stability het volgende:
[..]
ja wij ook indd......ik zei al ben heel bang voor honden, zodoende geprobeerd of het ging, maar helaas het ging niet...maar ik weet wel hoe je ze moet opvoeden in ieder geval..een hond heeft maar 1 baas
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:17 schreef Wolkje21 het volgende:
Alles goed verder met je?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:17 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ja, Karim zit daar! Speciaal voor jou, de oplettende kijkert
eem malthezerquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah wat sneuje kan zoveel liefde krijgen van hondjes.. die van ons is echt een sulletje.. en een hele lieve kroelkip...
ja is ook niet leuk, maar ik stik in mn eigen angst voor honden, kan er echt niets aan doen. heb het echt geprobeerd, ik ben nergens anders zo bang voor als voor een (volwassen) hond , ben nog nooit gebeten, maar waar de angst wel vandaan komt , ik zou het niet weten. en het ergste is....ze komen altijd naar mij toe , ook als ik ze negeer, of mensen dringen mij hun hond op, ook zoiets ergs.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah wat sneuje kan zoveel liefde krijgen van hondjes.. die van ons is echt een sulletje.. en een hele lieve kroelkip...
Dan wil hij botox en een snuitcorrectie idd...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Papa Lutte.Er komt hier echt geen hond in huis.
Maar ze moeten inderdaad wel even één lijn trekken, want als Jo het hondje net zo op wil gaan voeden als ze zelf op is gevoed wordt het een drama
Yep, maar Djoon zegt dat dat niet gaat werken.quote:
heeft ze dat de andere ook net gezegd,zal Laura blij mee zijn hahahaha terwijl ze eerst 50 euro zei hahahaaquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef StephanL het volgende:
Sharon heeft al gehoord dat hij van haar is. Net gehoord in de kvdw
is lievvvquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
BijnaMoeder = malthezer, vader - Shitzu.
Ja net aan tafel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:21 schreef Freule het volgende:
[..]
heeft ze dat de andere ook net gezegd,zal Laura blij mee zijn hahahaha terwijl ze eerst 50 euro zei hahahaa
Das helemaal fout, dat voed jouw angst, dat voelt de hond die dan nog enthousiaster wordt! Ze ruiken het idd als je bang bent... en dan komen ze idd op je af.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef Stability het volgende:
[..]
ja is ook niet leuk, maar ik stik in mn eigen angst voor honden, kan er echt niets aan doen. heb het echt geprobeerd, ik ben nergens anders zo bang voor als voor een (volwassen) hond , ben nog nooit gebeten, maar waar de angst wel vandaan komt , ik zou het niet weten. en het ergste is....ze komen altijd naar mij toe , ook als ik ze negeer, of mensen dringen mij hun hond op, ook zoiets ergs.
dat zou een goed idee zijn, maar ze negeren hem, dat is ook wel goed..quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:14 schreef Stability het volgende:
heb ik met katten, komen altijd naar me toe en kopjes tegen benen geven, mijn haren gaan dan rechtomhoog staan, toch vind ik ze leuk, maar svp op meter afstand of op schootquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef Stability het volgende:
[..]
ja is ook niet leuk, maar ik stik in mn eigen angst voor honden, kan er echt niets aan doen. heb het echt geprobeerd, ik ben nergens anders zo bang voor als voor een (volwassen) hond , ben nog nooit gebeten, maar waar de angst wel vandaan komt , ik zou het niet weten. en het ergste is....ze komen altijd naar mij toe , ook als ik ze negeer, of mensen dringen mij hun hond op, ook zoiets ergs.
Je bent te slim voor dit programmaquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef Niki.P het volgende:
Ze hebben het er over dat ze duidelijke regels voor de hond moeten hebben, maar ze stellen ze niet op... dit is het perfecte moment met zijn alle aan tafel..
ik hoorde hetquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:23 schreef beequeen het volgende:
Niet te geloven. Djoon wil dat beest gemarineeerde kipfilet voeren,
Dat is goed zolang ze hem niks toestoppenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat zou een goed idee zijn, maar ze negeren hem, dat is ook wel goed..
is net wat je wil
pzies ! ik zeg altijd tegen mensen, hou aub je hond vast, maar nee hoor, die van hun doet nooit wat en ik kan hem maaaaaaakkelijk aaien, doe maar, toe maar aai hem maar ....hier, geef hem maar een brokje....grrrrrrrrrrrrrrrrr ik haaaaaaat dat echt als mensen zo doen, en ondertussen raak ik helemaal in paniek en wil meteen weg danquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das helemaal fout, dat voed jouw angst, dat voelt de hond die dan nog enthousiaster wordt! Ze ruiken het idd als je bang bent... en dan komen ze idd op je af.
Gelukkig steekt de rest er een stokje voor...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:23 schreef beequeen het volgende:
Wat jammer dit echt heel jammer. Mijn hond heeft zelfs enkele honden in de buurt van andere hondenvrees afgeholpen, die mensen waren echt verbaasd dat na enkele weken hun hond positief reageerde op onze hond. Ze is dan ook heel speciaal. In de tijd dat we nog ratjes hadden konden die zo over haar heen rennen en verzorgde ze als waren het haar pups.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ben verder voor geen een dier bang, zelfs niet voor spinnen of slangen...maar honden? brrrrrrquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:23 schreef MargrietV het volgende:
[..]
heb ik met katten, komen altijd naar me toe en kopjes tegen benen geven, mijn haren gaan dan rechtomhoog staan, toch vind ik ze leuk, maar svp op meter afstand of op schoot
Of dat ie onwijs aanslaat en de hele tent wakker blaftquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:24 schreef syllys het volgende:
Ik hoop zo dat Jo tijdens haar slaapwandelen in een bult shit van dat beest stapt
zeg maar gewoon zoals het is hoor ; HOMO niks verkeerd aan LOLquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:11 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Die heaumeau heeft ze uit de oven gehaald geloof ik. Lekkere koude ovenpatat.
Dank je, top ideequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef Stability het volgende:
heeft iemand een foto van dit hondje van zn gezicht alleen? dan maak ik ff een plaatje voor in de OP
Shit jammerquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:26 schreef MargrietV het volgende:
Hond slaapt snachts in Dogkennel, zei Sharon
gelukkigquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:26 schreef MargrietV het volgende:
Neehee een ze bedoelde een plakje kipfilet = vleeswarenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:23 schreef beequeen het volgende:
Tijdens het dagelijkse rondje om het zwembad op het kunstgras...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:26 schreef Candyfreak het volgende:
Maar waar laten ze die hond zijn behoefte doen?
dat vraag ik me ook al af...ze moeten het dan meteen oprapen en in een zakkie doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:26 schreef Candyfreak het volgende:
Maar waar laten ze die hond zijn behoefte doen?
Hier heeft ie een bench, die verhoudingsgewijs gezien nog groter is voor hem, dan onze slaapkamer voor onsquote:
okquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:27 schreef Chanel5 het volgende:
Stab kijk ffkes in het capstopic misschien zit daar wat bij.
Dat is normaalquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:27 schreef Stability het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook al af...ze moeten het dan meteen oprapen en in een zakkie doen
Hoe verknipt wil je een hond maken. Overdag bij een stel debielen( minus Geer) en 's nachts in een kennel. Wat een idioterie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:26 schreef MargrietV het volgende:
ik zoek een foto met alleen zn gezicht/kop , staat er niet bij, dus cappers? plz?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:27 schreef Chanel5 het volgende:
Stab kijk ffkes in het capstopic misschien zit daar wat bij.
Ja, dus? Ik weet niet hoor, maar dat wordt je ook geacht te doen als je een hond hier in NL uitlaat. Zoals ik al eerder zei, dat beessie is, denk ik, beter af in het SS-huis dan op de straat in Portugal, hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:27 schreef Stability het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook al af...ze moeten het dan meteen oprapen en in een zakkie doen
Tja ik zou niet weten waarom die van ons en bench zou moeten, heeft in haar jonge jaren 1 speeltje en een flapje van een Nikeschoen gesloopt, heb ik haar afgeleerd en daarna nooit meer wat stuk gemaakt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hier heeft ie een bench, die verhoudingsgewijs gezien nog groter is voor hem, dan onze slaapkamer voor onsHij heeft een bench voor een herder en het is een klein zwabbertje op pootjes
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:29 schreef Ireth het volgende:
Het is een reutje... die tilt 40x zijn poot op
ja is ook normaal , ben ik helemaal met je eens , maar ik vind dat vies om te doen, komt ook door mn aversie denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:29 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Ja, dus? Ik weet niet hoor, maar dat wordt je ook geacht te doen als je een hond hier in NL uitlaat. Zoals ik al eerder zei, dat beessie is, denk ik, beter af in het SS-huis dan op de straat in Portugal, hoor.
das wel gunstig jah..!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef Vultarian het volgende:
wel makkelijk dat ze daar met 6 hondenexperts zitten
En hier ook nog een behoorlijk aantalquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef Vultarian het volgende:
Die boeit het nog het minstequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe verknipt wil je een hond maken. Overdag bij een stel debielen( minus Geer) en 's nachts in een kennel. Wat een idioterie.
Ach het is toch ook gewoon viesquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef Stability het volgende:
[..]
ja is ook normaal , ben ik helemaal met je eens , maar ik vind dat vies om te doen, komt ook door mn aversie denk ik
6 wie niet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef Vultarian het volgende:
Das ook niet de reden dat hij in een bench slaaptquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tja ik zou niet weten waarom die van ons en bench zou moeten, heeft in haar jonge jaren 1 speeltje en een flapje van een Nikeschoen gesloopt, heb ik haar afgeleerd en daarna nooit meer wat stuk gemaakt.
hoe komt dat zo dan ? sorry heb het even gemist..quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:24 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ben verder voor geen een dier bang, zelfs niet voor spinnen of slangen...maar honden? brrrrrr
Absoluuut dat is zo achterhaalt..Nooit zo straffen alleen goed gedrag belonen..quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef Ransjih het volgende:
neus erdoor halen en straffen is niet meer tegenwoordig
helemaal fout
Daar verneder je ze alleen maar mee!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef Ransjih het volgende:
neus erdoor halen en straffen is niet meer tegenwoordig
helemaal fout
Geef hem eens ongelijk. Die ziet wrs in dat dit gewoon gekkenwerk in. Dan beter die hond liks laten liggen.quote:
Onder mijn schoen vind ik het nog viezer !!! Kut honden (eigenaren)quote:
lievv,quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat jammer dit echt heel jammer. Mijn hond heeft zelfs enkele honden in de buurt van andere hondenvrees afgeholpen, die mensen waren echt verbaasd dat na enkele weken hun hond positief reageerde op onze hond. Ze is dan ook heel speciaal. In de tijd dat we nog ratjes hadden konden die zo over haar heen rennen en verzorgde ze als waren het haar pups.
O neequote:
toen ik nog klein was, ( 6 of 7 jaar )was er een grote jongen, van een jaar of 16 met een hele grote jachthond, die vond het schitterend om mij iedere dag te begroeten en dan keihard "pak ze "tegen die hond te roepen..ik heb iedere dag gerend voor mn leven met die hond achter me aan , tot ik ergens aanbelde en naar binnen rende...heeft jaren geduurd..denk dat het daardoor komtquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoe komt dat zo dan ? sorry heb het even gemist..
De komende week draait alles om het hondjequote:
Jezus christus, wat verschrikkelijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:34 schreef Stability het volgende:
[..]
toen ik nog klein was, ( 6 of 7 jaar )was er een grote jongen, van een jaar of 16 met een hele grote jachthond, die vond het schitterend om mij iedere dag te begroeten en dan keihard "pak ze "tegen die hond te roepen..ik heb iedere dag gerend voor mn leven met die hond achter me aan , tot ik ergens aanbelde en naar binnen rende...heeft jaren geduurd..denk dat het daardoor komt
Wat een teringlijer en wat jammer dat je daardoor zo'n angst heb gekregen voor honden die echt je beste vriend kunnen zijn. Dat is onze ervaring, zou haar niet willen en kunne missen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:34 schreef Stability het volgende:
[..]
toen ik nog klein was, ( 6 of 7 jaar )was er een grote jongen, van een jaar of 16 met een hele grote jachthond, die vond het schitterend om mij iedere dag te begroeten en dan keihard "pak ze "tegen die hond te roepen..ik heb iedere dag gerend voor mn leven met die hond achter me aan , tot ik ergens aanbelde en naar binnen rende...heeft jaren geduurd..denk dat het daardoor komt
Nee man, je schaamt je toch kapot als je moet vertellen dat je doodsbang was voor een Jack Russeltje...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jezus christus, wat verschrikkelijkNooit aan je ouders verteld destijds?
ja wel...maar het was gewoon een klotejong,die het deed als niemand het zag. ik ging altijd lopend naar school en dan wachtte hij me denk ik op in een gangetje achter de huizenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jezus christus, wat verschrikkelijkNooit aan je ouders verteld destijds?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef Stability het volgende:
heeft iemand een foto van dit hondje van zn gezicht alleen? dan maak ik ff een plaatje voor in de OP
Je draaft wel door nu hoor. Moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk. Die ziet wrs in dat dit gewoon gekkenwerk in. Dan beter die hond liks laten liggen.
Ik heb liever een "beste" vriend die ook wat kan terug zeggen i.p.v. woefquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat een teringlijer en wat jammer dat je daardoor zo'n angst heb gekregen voor honden die echt je beste vriend kunnen zijn. Dat is onze ervaring, zou haar niet willen en kunne missen.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:29 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zoek een foto met alleen zn gezicht/kop , staat er niet bij, dus cappers? plz?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |