SHARON dacht dat ja en terecht!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:38 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ja, dat verzon die walvis zelf,... heeft de stem of britsjjet niet gezegd hoor
wat?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:39 schreef Berenjenafok het volgende:
[..]
SHARON dacht dat ja en terecht!
En dus,... Want?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:39 schreef Wolkje21 het volgende:
Ik mag toch hebben dat het beestje tijdens de feestjes daar niet hoeft te zijn
nou eerst zei ze 50 euro maar maakte er snel 1000 vanquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:37 schreef Roguee het volgende:
[..]
Nee 1000 maar, die van Laura dus want laura gaf als eerste antwoord.
Niet al haar geld, wel 1000 euro omdat Sharon 1000 euro moest verzamelen onder de bewoners.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:39 schreef rico80 het volgende:
Ik snap t even niet hoor, waarom zou laura al haar geld kwijt zijn?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:40 schreef pullup het volgende:
Die hond heeft al meer bewogen in 10 minuten dan Laura in de afgelopen week
Laura is 1000 euro kwijt. Sharon moest binnen 1 min 1000 euro bij elkaar krijgen voor Dutchypuppy. Ze vroeg als eerst aan Laura hoeveel ze over had voor die stichting. Laura zei 1000 dus toen was de opdracht eigenlijk al gelukt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:39 schreef rico80 het volgende:
Hier nog een hoor, maar meer om het feit dat de meeste bewoners zoveel geld over hadden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ow gelukkig was ik niet de enige die net zat te huilen van ontroering!
misschien moet Laura er wel uit volgende week, dan heeft ze toch niets meer aan dat geldquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:39 schreef rico80 het volgende:
Hey daar is ie! Knoop in je zakdoek is al even afgelopen hoor!quote:
Ow... in de vorige COS werd door meerdere mensen gezegd dat ze al haar geld kwijt was. Snapte al niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Niet al haar geld, wel 1000 euro omdat Sharon 1000 euro moest verzamelen onder de bewoners.
Mag ze nog een rondje worstelen met Sharon, het was haar missiequote:Op vrijdag 15 april 2011 20:41 schreef Fikkert2 het volgende:
Nu willen ze m allemaal al hebben, Laura heeft betaald dus dat lijkt me duidelijk.
Die man van jou heeft humor!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:37 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
nu komt ons hondje binnen met ook een briefje aan zijn halsbandje, daar staat op dat hij ook veel liefde nodig heeft, en brokken en dat hij Gradje heet, het eindigt met om mij mag je ook best huilen. Die man van mij spoort niet hoor
Nee het is 1000 euro.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ow... in de vorige COS werd door meerdere mensen gezegd dat ze al haar geld kwijt was. Snapte al niet.
50 euro, wat een gier.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:37 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
nu komt ons hondje binnen met ook een briefje aan zijn halsbandje, daar staat op dat hij ook veel liefde nodig heeft, en brokken en dat hij Gradje heet, het eindigt met om mij mag je ook best huilen. Die man van mij spoort niet hoor
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:41 schreef Berenjenafok het volgende:
Staat Jo nu nog steeds te nepjanken om Buddha met dat roze kleed?
Jo draagt never nooit geen fakking roze hoor... Ook niet als handdoek.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:41 schreef Berenjenafok het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:41 schreef Berenjenafok het volgende:
was mij ook opgevallen dus maadag dan maarquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:42 schreef sjampoeh het volgende:
we zouden toch nog beelden krijgen van karim in de geheime kamer ?
De stem begrijpt zn eigen opdrachten ook meer dan eens niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:42 schreef NenaLois het volgende:
sharon begrijpt wel vaker de opdrachten van de stem niet
om d'r hondquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:43 schreef Stability het volgende:
goeienavond weer met zn allen.....
waar jankt jo NOU weer om????
Om die kudthond natuurlijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:43 schreef Stability het volgende:
ik denk dat ze bulletje mistquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:43 schreef Stability het volgende:
Jo steeds harder lawaai maken, IK GA NIET de hele avond weer naar een aandachtsvragende JOANNA kijken hoor..quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:41 schreef Berenjenafok het volgende:
Die is in love dus obliviousquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:43 schreef Berenjenafok het volgende:
Ik vrees dat Phil hier snel genoeg van gaat krijgen!
houdt het nou nooit op met haar? wat een achterlijk kind is dit zegquote:
Ah daar kwam dat storende gepiep vandaanquote:
Dat kind is ziek joh!..Die is niet goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:43 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Jo steeds harder lawaai maken, IK GA NIET de hele avond weer naar een aandachtsvragende JOANNA kijken hoor..
Pfff tyf op Jo,
Lijkt wel een hyena zo met die vlekjes. Misschien toch Cynthyena in camouflage?quote:
de onze heeft hem wel al ontdekt en staat voor de tv te grommenquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:41 schreef Chanel5 het volgende:
Die van mij is wat doof anders zou ze ongetwijfeld reageren.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:44 schreef NenaLois het volgende:
Joanna is echt vaak aan het huilen de laatste tijd...
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:44 schreef Chanel5 het volgende:
Ik krijg de schijt van Jo en ik voel me al zo kloten
prima toch, die krijgt al veel te veel aandacht, laat maar lekker jankenquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:44 schreef Niki.P het volgende:
Niemand heeft door dat Jo aan het huilen is allemaal te druk met Segredo (spel je het zo).
ja, zou leuk zijn!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:45 schreef Stranger1977 het volgende:
Kan iemand even tegen maaaaik op twitter roepen dat ie hier ook even gezellig komt buurten?
Ja het heeft iets wilds ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:44 schreef rico80 het volgende:
[..]
Lijkt wel een hyena zo met die vlekjes. Misschien toch Cynthyena in camouflage?
Ik weet niet of hij het ook leuk vind, maar voor ons zit er vast een lolletje in.quote:
Het hondje krijgt meer aandacht nu, bevalt me welquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:45 schreef MargrietV het volgende:
Jojankemien we zijn je gejank zat, hoe oud ben je 2 jaar??? Je hebt zelf gekozen om naar Portugal te gaan, moeten de kijkers daar maar steeds de dupe van gaan worden?
denk formaat boxer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:45 schreef Stability het volgende:
ik denk dat dit een hele grote hond word, kijk zn lange poten eens
Als die van ons het zou horen zou ze staan te krijken of misschien piepen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:44 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
de onze heeft hem wel al ontdekt en staat voor de tv te grommen
het is echt een goed gesocialeerd hondje al!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het hondje krijgt meer aandacht nu, bevalt me wel
ja zeker weten!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:47 schreef MargrietV het volgende:
[..]
het is echt een goed gesocialeerd hondje al!
Jaa het is echt een leuk ding!! Lief bezig en aan het spelenquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:47 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Die hond dient als wandelende reclamespot voor Dutch Puppy, dus ze hebben er echt wel voor gezorgd dat er een lief sociaal beestje dat huis in ging.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:47 schreef Stability het volgende:
dat is echt geen schigtig zwefhondje hoor
ja, deze hond is duidelijk aan mensen gewend. dat heb je echt niet met zwerfhonden hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Die hond is een wandelende reclamespot voor Dutch Puppy, dus ze hebben er echt wel voor gezorgd dat er een lief sociaal beestje dat huis in ging.
ik ga het ff zeggenquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:45 schreef Stranger1977 het volgende:
Kan iemand even tegen maaaaik op twitter roepen dat ie hier ook even gezellig komt buurten?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:49 schreef Fikkert2 het volgende:
Segredo doe eens poepen dan, NU en veel !
Tja daar kan Jo nog een puntje aan zuigenquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:47 schreef MargrietV het volgende:
[..]
En gelijk hebben ze vandaar dat ik de naam ook in het capstopic heb genoemd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Die hond dient als wandelende reclamespot voor Dutch Puppy, dus ze hebben er echt wel voor gezorgd dat er een lief sociaal beestje dat huis in ging.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:50 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Tja daar kan Jo nog een puntje aan zuigen
(met haar geneuzel dat ze al zooooooooooooooveel heeft mee gemaakt, Als je boe zegt tegen Jo heeft ze al een trauma)
Jo kan er nog wat van leren hoe erg anderen het soms hebben!!
mwah, als je op de site leest waarvandaan deze hond komt, valt dat best mee, er staat bij of ze al socialized zijn of nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:49 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, deze hond is duidelijk aan mensen gewend. dat heb je echt niet met zwerfhonden hoor
Kwestie van tijdquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:49 schreef Fikkert2 het volgende:
Segredo doe eens poepen dan, NU en veel !
Die heeft al gejankt!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:51 schreef Tamaartje het volgende:
Heeft Jo nog niet zielig staan doen dat ze haar hond in het huis moesten doen
Dacht ik al, het is haar hond nu.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:51 schreef afca_oc het volgende:
Bridget spreekt Sharon toe
15 april om 20.27
Dutchy Puppy doneert Segredo.
De blonde presentatrice zet zich met de stichting Dutchy Puppy in voor zwerfhonden. Ook in Portugal leven vele zwerfhondjes in slechte omstandigheden op straat. Dutchy Puppy doneert een hondje aan Sharon. Omdat zij bekend staat als de dierenvriend van het huis, krijgt zij de verantwoordelijke taak om voor Segredo, zo heet het hondje, te zorgen. Ze mag haar nieuwe vriend ook mee naar huis nemen als ze Secret Story verlaat. De bewoners moeten gezamenlijk 1.000 euro bij elkaar leggen om Segredo en vele andere hondjes te redden.
likke kreng likquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:49 schreef Stranger1977 het volgende:
Nou,... secreto! Ga mo eens van die smegma afhelpen
Ondertussen heeft ze haar rouwspijkerbroek en tietshirt al aan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:51 schreef rico80 het volgende:
Wat ziet die Jo er nu uit zeg... Toen wij nog in een flat woonden vroeger hadden we op de galerij iemand wonen die exact zo in badjas naar buiten kwam om superaso naar de kinderen te bléren 6 verdiepingen lager. Het "witte wief" noemden we haar, door haar sprankelende uitstraling en huidskleur.
haha; wat een associatie!! Dit zegt veel over joanna''s uitstralingquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:51 schreef rico80 het volgende:
Wat ziet die Jo er nu uit zeg... Toen wij nog in een flat woonden vroeger hadden we op de galerij iemand wonen die exact zo in badjas naar buiten kwam om superaso naar de kinderen te bléren 6 verdiepingen lager. Het "witte wief" noemden we haar, door haar sprankelende uitstraling en huidskleur.
Als je nou alleen een leuke post zoals deze,.......quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:51 schreef Je_Psychiater het volgende:
FF een twitter update tussendoor voor de liefhebber! (Maiks tweets tot nu toe)
Guidoooooooo!! Ik mis je man! Zie je zeker donderdag!! Love x RT @SST_Guido: @SST_Maik welkom thuis maik! Enjoy it! I#SST_Bunga
less than 20 seconds ago via TweetDeck .Lekker naar huis gaan en jullie opzoeken! RT @SamOtterspeer: @SST_Maik wat zou je nu het liefste doen??? Behalve mo :p
1 minute ago via TweetDeck .Alex! Even een goed potje trainen samen in een échte gymRT @ilsevansel: @SST_Maik welk oud bewoner ga je het eerst contact mee zoeken?
2 minutes ago via TweetDeck .Ik heb Servio eerder genomineerd en zou dat nu weer doen. RT @Annikaa87: @SST_Maik wie zou je dan het liefst zien vertrekken? #sstnl
2 minutes ago via TweetDeck .Ja, ik heb 'm voor mo achtergelaten maar mis 'm nu al! RT @romanferry: @SST_Maik mis je je badjas?
4 minutes ago via TweetDeck .Ik hoop natuurlijk dat Monique wint! RT @kadootje96: wie wil je dat het liefst wint: Moniek of Gerard?? @SST_Maik #sstnl
4 minutes ago via TweetDeck .Natuurlijk, maar dat zeg ik niet te hard dat moet Mo als 1e horen :-D RT @Raymond427: @SST_Maik wil je met mo trouwen ?? #sstnl
4 minutes ago via TweetDeck .Nou, de enige grappige missie vond ik het kijken in de spiegelRT @Kelllyxxxx: @SST_Maik leukste missie die je hebt gehad ?? #sstnl
5 minutes ago via TweetDeck .Ja erg jammer, ik hou van honden! RT @colinda0223: @SST_Maik vind je het jammer dat je de pup niet mee kan maken? #sstnl
6 minutes ago via TweetDeck .Ik ga de humor van gerard en karim toch wel erg missen! RT @KimmerdVD: @SST_Maik Wie mis je na Monique het meest? #sstnl
6 minutes ago via TweetDeck .Ik neem dr mee naar een leuke plek ergens in NL waar we eindelijk alleen kunnen zijnRT @sannxsann: @SST_ #sstnl
8 minutes ago via TweetDeck .Ik heb heerlijk kunnen lachen en dammen met gerard RT @_eefj: @SST_Maik Wie vind je, leukste/gezelligste bewoner van het huis? #sstnl
9 minutes ago via TweetDeck .Haar heerlijke humor en limburgse accent RT @Rowtjuhhh22: @SST_Maik wat vind je het leukst aan @SST_Monique ??? #sstnl
10 minutes ago via TweetDeck .Met Cynthia, was snel teleurgesteld helaas. RT @Thijn: @SST_Maik welke kandidaat kon je het het slechste mee vinden? #sstnl
10 minutes ago via TweetDeck .Na +/- 4 weken, ik zag het aan dr reactie toen ik zei slimmerik. RT @SST_Maik wist jij voor de onthulling van Mo der geheim al, #sstnl
11 minutes ago via TweetDeck .De sportschool :-D RT @Michelle_x20: SST_Maik wat heb je het meeste gemist #sstnl
12 minutes ago via TweetDeck .WICKED :-D RT @Rick_van_Hemert: @SST_Maik Als je Secret Story in 1 woord moest beschrijven, welk woord zou dat dan zijn? #sstnl
Mooi dus niet Joanna of Lauraquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:51 schreef afca_oc het volgende:
15 april om 20.27
De blonde presentatrice zet zich met de stichting Dutchy Puppy in voor zwerfhonden. Ook in Portugal leven vele zwerfhondjes in slechte omstandigheden op straat. Dutchy Puppy doneert een hondje aan Sharon. Omdat zij bekend staat als de dierenvriend van het huis, krijgt zij de verantwoordelijke taak om voor Segredo, zo heet het hondje, te zorgen. Ze mag haar nieuwe vriend ook mee naar huis nemen als ze Secret Story verlaat. De bewoners moeten gezamenlijk 1.000 euro bij elkaar leggen om Segredo en vele andere hondjes te redden.
dus als sharon donderdag naar huis gaat neemt ze de hond mee?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:51 schreef afca_oc het volgende:
15 april om 20.27
hij kan toch wel uit een nestje van een zwerfhond komen, dan is het er toch eén van de geredde honden..quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:49 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, deze hond is duidelijk aan mensen gewend. dat heb je echt niet met zwerfhonden hoor
neu ze staat nog op neggerquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:52 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja dat zag ik maar heeft ze het ook over haar hondje gehad die erin had moeten komen?
Welnee, die 1000 euro zat in het spel, monopoliegeld.quote:
leuk!!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:54 schreef Freule het volgende:
whahahahahahahha ik krijg antwoord van maik
SST_Maik Maik
Ja hoor gezellig, had van mo al leuke dingen over fok gehoord! RT @karinfrissen: #SST_Maik kom je ook eens een keer op FOK meekletsen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:54 schreef Freule het volgende:
SST_Maik Maik
Ja hoor gezellig, had van mo al leuke dingen over fok gehoord! RT @karinfrissen: #SST_Maik kom je ook eens een keer op FOK meekletsen
Leukquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:54 schreef Je_Psychiater het volgende:
Maik komt op FOK
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:54 schreef Je_Psychiater het volgende:
Maik komt op FOK
Nou dan hoop ik dat hij de term smegma kan waarderenquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:54 schreef Freule het volgende:
SST_Maik Maik
hahahaquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:54 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik dat hij de term smegma kan waarderen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:55 schreef Stability het volgende:
zijn hier opeens zoveel maik fans? ik dacht dat iedereen hem eruit wilde hebben?
Ja, wilde ik ook en nu ben ik heppiequote:Op vrijdag 15 april 2011 20:55 schreef Stability het volgende:
zijn hier opeens zoveel maik fans? ik dacht dat iedereen hem eruit wilde hebben?
Wat gebeurt er met dat beestje na een maandquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:50 schreef danilel het volgende:
[..]
mwah, als je op de site leest waarvandaan deze hond komt, valt dat best mee, er staat bij of ze al socialized zijn of niet
Ik vond en vind hem geen zak aan hoor. Maar ik wil wel op de voorste rij zitten als hij hier komt kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:55 schreef Stability het volgende:
Niets is wat het lijkt he!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:55 schreef Stability het volgende:
dat was ikke dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:54 schreef Je_Psychiater het volgende:
Maik komt op FOK
Ja uit het spel, maar voor mij is dat een verschil het spel en daarna.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:55 schreef Stability het volgende:
Locale afhaal chinees in Almere weet er wel raad mee denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met dat beestje na een maand
quote:
Naar Sharon, ze mag hem mee nemen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waar gaat dat hondje heen na sst? Weer een nieuwe eigenaar? Zielig hoor, kan dat beestje weer opnieuw zich aanpassen
Ben benieuwd....quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
De laatste tweets van Maik:
Bedankt voor jullie vragen, ik ga andere vragen in de toekomst onder dit account beantwoorden maar ik ga eers (cont) http://deck.ly/~mVvlr
less than 10 seconds ago via TweetDeck .Absoluut niet, ik kijk uit naar het moment dat we weer samen zijn! RT @veertje31: @SST_Maik Ik baal ervan dat je eruit bent. #sstnl
less than a minute ago via TweetDeck .Heeee lieverd!! Tot zo!!! RT @fr0xxi: @SST_Maik Broertjeeeeeee
2 minutes ago via TweetDeck .Jongens over 5 minuten beantwoord ik nog de laatste vragen #sstnl
3 minutes ago via TweetDeck .Ja hoor gezellig, had van mo al leuke dingen over fok gehoord! RT @karinfrissen: #SST_Maik kom je ook eens een keer op FOK meekletsen
3 minutes ago via TweetDeck .Ik mis haar nu al maar ga iedere dag kijken! RT @SamOtterspeer: @SST_Maik Maar nu moet je aanzien hoe mo zich voelt? #sstnl
4 minutes ago via TweetDeck .Van de 31.000 had ik er 10.000 gegeven RT @bastiaan335: @SST_Maik #sstnl
5 minutes ago via TweetDeck
Dude,... lees mee ofzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waar gaat dat hondje heen na sst? Weer een nieuwe eigenaar? Zielig hoor, kan dat beestje weer opnieuw zich aanpassen
Vrees dat Jo hem vastklemt in bed(opeist!!)quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar waar slaapt dat skattie vannacht?
weet ik niet hoe oud dat hondje isquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef kaatje50 het volgende:
hoe oud zou dat hondje zijn, ik schat zo'n 8 tot 10 weken??
Ze hadden volgens mij nog een kistje ergens staan, maar denk dat ze zo wel meer spullen voor hem krijgen... Al mocht hij ook wel bij Flip of Sharon in bed...quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:58 schreef NenaLois het volgende:
Ik ga er vandoor....
Have a nice weekend; tot snel!
![]()
![]()
klopt, zij heeft alleen maar stomme missies hoor je de hele tijd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef angeljacky het volgende:
de meeste hebben het over Jo met haar ik ik ik , maar vlak Mo ff niet uit zeg,
Ik heb haar in korte tijd al horen zeggen, wanneer krijg IK zo'n missie, IK heb dat nog nooit gehad, Ik wil OOK dit IK wil dat OOK enz enz, Ik wil OOK een breifje van thuis,
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:58 schreef NenaLois het volgende:
Ik ga er vandoor....
Have a nice weekend; tot snel!
![]()
![]()
ja lekker dollen he....ik dacht eerst dat ze het gewoon leuk vonden dat hij op fok kwamquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:56 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik vond en vind hem geen zak aan hoor. Maar ik wil wel op de voorste rij zitten als hij hier komt kijken
Zolang hij daar ook maar schijt dan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Vrees dat Jo hem vastklemt in bed(opeist!!)
ik denk dat het het slimste zou zijn hem in het labyrinth of zo te laten slapen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die worst aan tekst lees ik echt nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
De laatste tweets van Maik:
Bedankt voor jullie vragen, ik ga andere vragen in de toekomst onder dit account beantwoorden maar ik ga eers (cont) http://deck.ly/~mVvlr
less than 10 seconds ago via TweetDeck .Absoluut niet, ik kijk uit naar het moment dat we weer samen zijn! RT @veertje31: @SST_Maik Ik baal ervan dat je eruit bent. #sstnl
less than a minute ago via TweetDeck .Heeee lieverd!! Tot zo!!! RT @fr0xxi: @SST_Maik Broertjeeeeeee
2 minutes ago via TweetDeck .Jongens over 5 minuten beantwoord ik nog de laatste vragen #sstnl
3 minutes ago via TweetDeck .Ja hoor gezellig, had van mo al leuke dingen over fok gehoord! RT @karinfrissen: #SST_Maik kom je ook eens een keer op FOK meekletsen
3 minutes ago via TweetDeck .Ik mis haar nu al maar ga iedere dag kijken! RT @SamOtterspeer: @SST_Maik Maar nu moet je aanzien hoe mo zich voelt? #sstnl
4 minutes ago via TweetDeck .Van de 31.000 had ik er 10.000 gegeven RT @bastiaan335: @SST_Maik #sstnl
5 minutes ago via TweetDeck
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Locale afhaal chinees in Almere weet er wel raad mee denk ik
Die gast spoort ook niet. Denk dat hij ook 2x knoop in de zakdoek heeft gekeken omdat hij het anders niet snaptequote:
Inderdaad!!! Ik hoop dat de bewoners hem een leuke bijnaam geven ofzo...quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:59 schreef mazaru het volgende:
Als ik dat beestje zou meenemen, dan veranderde ik allereerst zijn naam
Alleen iedereen kan zeggen dat hij Maik is, dus zeker weten doen we nooit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:00 schreef Freule het volgende:
Nou 1 leuk bericht Mo kent FOK en zal dus zeker komen terug lezen is dat leuk of is dat leuk.
smeggie ofzo?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:00 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Inderdaad!!! Ik hoop dat de bewoners hem een leuke bijnaam geven ofzo...
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:00 schreef angeljacky het volgende:
'k vind wel dat de stem ff goed duidelijk moet maken dat Sharon de hond mag meenemen als ze het huis verlaat.
Iddquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:00 schreef angeljacky het volgende:
'k vind wel dat de stem ff goed duidelijk moet maken dat Sharon de hond mag meenemen als ze het huis verlaat.
Dat vind ik wel meevallenquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:59 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Die gast spoort ook niet. Denk dat hij ook 2x knoop in de zakdoek heeft gekeken omdat hij het anders niet snapte
Inderdaad hadden Laura en Sharon het ook over...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef Chanel5 het volgende:
Kruising Boxer/?
En gezien de poten wordt hij redelijk groot.
Voor de zoveelste keer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:00 schreef angeljacky het volgende:
Afgekort Sec vind ik zo gek nog niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:59 schreef mazaru het volgende:
Als ik dat beestje zou meenemen, dan veranderde ik allereerst zijn naam
IK ben er ook nogquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef angeljacky het volgende:
de meeste hebben het over Jo met haar ik ik ik , maar vlak Mo ff niet uit zeg,
Ik heb haar in korte tijd al horen zeggen, wanneer krijg IK zo'n missie, IK heb dat nog nooit gehad, Ik wil OOK dit IK wil dat OOK enz enz, Ik wil OOK een breifje van thuis,
![]()
![]()
![]()
Ze heeft er toch ook al 1 uit Spanje?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer.
Sharon zei net dat haar broertje allergisch is voor honden
Die heeft vast alle inentingen enz al gehad voordat hij het huis inging...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef Stability het volgende:
moet dat hondje dan niet in quarantaine in nederland als hij naar nederland word gebracht?
wie krijgt hem nu mee?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef Stability het volgende:
moet dat hondje dan niet in quarantaine in nederland als hij naar nederland word gebracht?
Ik ben ook zo'n watjequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef shomila het volgende:
Ik vond Maik in het spel niks, maar volgens mij is het daarom geen slechte jongen.
Mo is (en was ook al ruim voor Secret Story) inderdaad regelmatig op FOK en is postitief over FOK.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:00 schreef Freule het volgende:
Nou 1 leuk bericht Mo kent FOK en zal dus zeker komen terug lezen is dat leuk of is dat leuk.
Volgens mij is het alleen als je een huisdier naar Engeland wil importeren..quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef Stability het volgende:
daar scoort ze dan weer +punten mee, dat ze positief is over Fokquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:02 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Mo is (en was ook al ruim voor Secret Story) inderdaad regelmatig op FOK en is postitief over FOK.
Opvoeden moet je niet aan Joanna overlaten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:04 schreef Niki.P het volgende:
Als je zo zegt tegen een hond, nee dat mag niet,(op een leuke manier) dan gaat hij het juist doen...
NOG wel....quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:04 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daar scoort ze dan weer +punten mee, dat ze positief is over Fok
Nee Laura en Sharon leken daar net beter in!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:05 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Opvoeden moet je niet aan Joanna overlaten.
Ze mag eerst zelf wel in therapie een jaartje of 3..
Das gemeenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:05 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
En zo ziet secreeto er over een maand uit
Mag Jo weggestraald worden!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:05 schreef Tamaartje het volgende:
Kan het zinnetje 'Bij Boddah doe ik altijd.." alsjeblieft weg gepiept worden
Je bent weer lekker tegen jezelf aan het praten zie ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:59 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Die gast spoort ook niet. Denk dat hij ook 2x knoop in de zakdoek heeft gekeken omdat hij het anders niet snapte
Ja rust is ook voor een pup belangrijk. Zoveel nieuwe indrukken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:05 schreef mazaru het volgende:
Ze moeten dat beest eens een uurtje met rust laten. Zo draait die door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |