Zo lijkt het wel ja,quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:18 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
dus wanneer nintendo zijn zegje mag doen op de E3 kan je de update downloaden?
quote:The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D Hands-On (Boss Rush, Water Temple Super-Guide)
[...] Master Quest [...] now, the entire world has been mirrored (similar to Twilight Princess on Wii) and Link endures twice the damage from enemies.
Er staat niet dat de Master Quest alleen maar gemirrored is... Dus als ze de dungeons nog altijd anders hebben zoals in de originele Master Quest, en ook nog eens de wereld geflipped hebben, dan lijkt het toch wel een stuk meer op een aparte game, en vind ik persoonlijk wel OK.quote:
Je kunt ze blijkbaar dus goed negeren, en da's mooiquote:Scattered throughout the environment are Sheikah Stones--a larger and more animated variant of the Gossip Stones of the original. This particular model can be crawled inside in order to receive “visions” of the future. These visions are actually pre-recorded snippets of gameplay, each consisting of 3-5 short clips that loosely demonstrate what to do next.
BAM! Do want Die 3DS komt er nog wel, maar nu nog even niet. Hoe bevalt het jullie inmiddels *msnk goeiste tt vindt*quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of the Abyss komt al in 2011 volgens het Youtube kanaal van Namco
+ Nwe trailer
Dat is leuk zegt myamoto ineens in het engels AAND NOW you can update the e-store jeeeej..quote:
Jij loopt/schudt teveel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb mijn mii nu voor de 2e keer uit misere heb nu alle hoedjes compleet
Nee in de metro van amsterdam heb je redelijk wat streetpass ik gebruik de muntjes eigenlijk alleen voor nieuew puzzelstukjes, niet voor misere want die stomme level 1 popjes doen toch niet zoveelquote:
Damn inderdaadquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:24 schreef Jesse_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is helaas wel te lelijk om te dragen
Yes, mijn nummer is lagerquote:
Maar de mijne is nog sealedquote:Op vrijdag 13 mei 2011 14:02 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Yes, mijn nummer is lager
Nu nog een geschikte gelegenheid om hem te dragen
Niks bijzonders volgens mij..quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:29 schreef maxmit het volgende:
Maar wat komt er nu uit de kaart, AR-technisch
Uiteraard. Een opgevoerde techdemo van de eerste DS. Jaren daarna een klein beetje doorontwikkeld om als dsi-ware te verschijnen, maar toen toch maar doorgeschoven naar de 3ds als zogenaamd volwaardige game.quote:
Dit. Was misschien interessant geweest voor 5-8 Euro als 3DSware... Maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Uiteraard. Een opgevoerde techdemo van de eerste DS. Jaren daarna een klein beetje doorontwikkeld om als dsi-ware te verschijnen, maar toen toch maar doorgeschoven naar de 3ds als zogenaamd volwaardige game.
Die koe is eigenlijk het enige dat ik me nog kan herinneren van Master Quest.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:26 schreef DE_krumpel het volgende:
Ik weet zeker dat ik master quest op de gamecube heb gespeeld maar dit [ afbeelding ]
kan ik me niet meer herinneren let op de koe.
Weet trouwens of de dungeon in oot3ds ook gemirrored zijn of wel hetzelfde als de originele master quest?
AQ loop je hier nu ook al die gamekings zooi te spammenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/videos/review-steel-diver/
Steel Diver Review! Toch wel tof!! Onee het is klote.
Nee lieve Sharana dit is informatie verstrekken!quote:Op zondag 15 mei 2011 11:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
AQ loop je hier nu ook al die gamekings zooi te spammen
Alleen de MQ is gemirrored en dat is om MQ een grotere uitdaging te geven voor de ervaren spelers.quote:
Ik gaf toch een reactie?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Alleen de MQ is gemirrored en dat is om MQ een grotere uitdaging te geven voor de ervaren spelers.
Misschien eerst even wat reacties geven i.p.v. meteen te vragen?
Check! Hier ook aanwezig. Maar met een brillendoekje zijn ze zo weer wegquote:Op zondag 15 mei 2011 13:02 schreef Jesse_ het volgende:
Zijn er hier ook mensen die krasjes op het bovenste scherm hebben?
Zoals hier te lezen is?
Bij mij dus niet meer, permanente krasjes (nog klein) maar ik baal er wel vanquote:Op zondag 15 mei 2011 13:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Check! Hier ook aanwezig. Maar met een brillendoekje zijn ze zo weer weg
Wat ik even mis, is waarom MQ er moeilijker van zou worden eigenlijk?quote:Op zondag 15 mei 2011 12:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Alleen de MQ is gemirrored en dat is om MQ een grotere uitdaging te geven voor de ervaren spelers.
Misschien eerst even wat reacties geven i.p.v. meteen te vragen?
MQ is niet enkel gemirrored maar heeft ook meer en sterkere vijanden en de tempels waren anders ingedeeld. Dat spiegelen is volgens mij ook alleen bij de 3DS versie, de originele versie van MQ was enkel met anders ingedeelde tempels en sterkere vijanden.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:16 schreef Operc het volgende:
[..]
Wat ik even mis, is waarom MQ er moeilijker van zou worden eigenlijk?
En is er iets bekend over of er nog nieuwe content komt in OoT zelf? (naast de hulpstenen en buiten MQ en Boss challenge)
Ben ik met je eens, maar mochten ze tijdens het ontwikkelen van de N64 versie dingen hebben moeten schrappen die qua rekenkracht oid niet konden, zou het wel leuk zijn als ze die nu wel zoude toevoegen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:42 schreef gamefreek het volgende:
[..]
MQ is niet enkel gemirrored maar heeft ook meer en sterkere vijanden en de tempels waren anders ingedeeld. Dat spiegelen is volgens mij ook alleen bij de 3DS versie, de originele versie van MQ was enkel met anders ingedeelde tempels en sterkere vijanden.
Verder is er niets bekend over nieuwe content en dat is ook nergens voor nodig, dat ze die content maar bewaren voor een compleet nieuwe Zelda game.
Voor zover ik weet hebben ze 1 ding moeten schrappen en dat was het zwaardvechten op het paard en ik denk dat dat niet echt veel aan de gameplay veranderd, bij Twilight Princess deed je dat uiteindelijk ook niet zoveel.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:11 schreef Operc het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar mochten ze tijdens het ontwikkelen van de N64 versie dingen hebben moeten schrappen die qua rekenkracht oid niet konden, zou het wel leuk zijn als ze die nu wel zoude toevoegen bijvoorbeeld.
Nouja... Als je de geschiedenis van OoT kent weet je dat ze héél veel hebben moeten schrappen... Complete dungeons etc. De meeste ideeën zijn uiteindelijk geloof ik wel in andere Zelda games gebruikt.quote:Op maandag 16 mei 2011 07:11 schreef gamefreek het volgende:
Voor zover ik weet hebben ze 1 ding moeten schrappen en dat was het zwaardvechten op het paard en ik denk dat dat niet echt veel aan de gameplay veranderd, bij Twilight Princess deed je dat uiteindelijk ook niet zoveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |