En bij thuiskomst voltankenquote:
Srsly? Why?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Huishoudelijke mededeling!!
Alles mbt het rooster moet voorlopig ff via mij!!
Drukte bij koelkast. Hij moet een hoop dingen regelen dus.quote:
Okay, cool!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Drukte bij koelkast. Hij moet een hoop dingen regelen dus.
Net zo romantisch als Every breath you take, van The Police!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:43 schreef McSteamy het volgende:
Lied van een serial killer..romantisch hoor
Iddquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Net zo romantisch als Every breath you take, van The Police!
wel met Heineken dan hequote:
Hertog Janquote:
ow noes je komt uit Drente zekerquote:
Mc Steamy houd van alles wat wild isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
luister mee
KnetterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
luister mee
Ej Knetter hoe is het met jou nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Something special you can`t order at Mickey D`s
If your having girl problems I feel bad for you son
I got 99 problems but a bitch ain't one
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Knetter
CarooltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
carole king of Etta James al geweest? of komen die nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
mooiquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
carole king of Etta James al geweest? of komen die nog?
jammer.. etta is echt goed.. mja I trust youre tastequote:Op vrijdag 15 april 2011 20:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Komen niet
Zoveel goeds waaruit ik kon kiezen
Etta heb ik gister nog gedraaitquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jammer.. etta is echt goed.. mja I trust youre taste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |