Nee, niet alles, een paarquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet alles, een paarNargaroth uiteraard, Children of Bodom, Hypocrisy en nog wel wat waar ik zo niet meer op kom
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]Tofjes!
Ik hussel de programmering ff wat door elkaar zodat 1 lang en extreem zwaar nummer niet komt.In plaats daarvan een geweldig chill metalnummer!
Geven jullie dat ook even doorquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen ben ik heel druk, als iemand morgen overdag wil draaien dan moet die mij even pmen.
Ik denk dat we draak tot 13:00 op het rooster zetten.
Goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geven jullie dat ook even door![]()
Thnx
Ik ga wat anders doen
Ja?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:17 schreef ToT het volgende:
En ik dacht dat je laatst zei dat je vrij nieuw in de metalscene was!
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan ken je toch al wel een aantal behoorljik goede en relatief onbekende bands!
Ken je dit?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:33 schreef Myraela het volgende:
Oh, bereid ik me voor op allemaal heavy shit voordat ik mijn itunes openklik, is het dit liedje.
Het valt meequote:
Zeker ja!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het valt mee
Deze heeft een mooie sound erachter!
Luisteren we wel hetzelfde? Ik hoor gewoon een heel bekend liedje. Vraag me geen naam, want dat weet ik nooit, maar het is gewoon..quote:
Ik ken ze niet, dus dat kan ik niet zeggenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker ja!
Live vind ik ze trouwens tegenvallen.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Luisteren we wel hetzelfde? Ik hoor gewoon een heel bekend liedje. Vraag me geen naam, want dat weet ik nooit, maar het is gewoon..
Ik zou dit niet als gewoon kwalificeren...quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Luisteren we wel hetzelfde? Ik hoor gewoon een heel bekend liedje. Vraag me geen naam, want dat weet ik nooit, maar het is gewoon..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |