quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef WupWup het volgende:
Ze zijn ook niet mooi, maar ze dragen echt geweldig
Jij weet gewoon dat ik hier leesquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:48 schreef Asyniur het volgende:
Twinks, hebbu voor mij de T&T code? Dan kan ik even kijken wat de status is
Mooi, dan gooi je PMbox eens leeg want die is vol en ik probeer je dringend iets te vertellenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:53 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Jij weet gewoon dat ik hier leesIk stuur je een PM!
Je kunt je ei weer kwijtquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:58 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mooi, dan gooi je PMbox eens leeg want die is vol en ik probeer je dringend iets te vertellen
Ja! Hij kwam gister binnen en ik heb vandaag even soort van proefgedragen... Lotte even op mn rug gehad, maar daar was ze het niet echt mee eens. Aus, aus, aus hoorde ik alleen maarquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:43 schreef het-is-mij het volgende:
Mijn bondolino is onderweg naar Linda
Dat heb ik bij mijn Lotte ook, dat ik haar er te groot voor vind. Rugpand zat dan ook halverwegequote:Op zaterdag 30 april 2011 21:09 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ja! Hij kwam gister binnen en ik heb vandaag even soort van proefgedragen... Lotte even op mn rug gehad, maar daar was ze het niet echt mee eens. Aus, aus, aus hoorde ik alleen maarMaar hij is echt heel makkelijk! Had wel het idee dat Lotte er eigenlijk te groot voor was, ze had wel een erg groot gedeelte van haar rug vrij zeg maar.
Over een paar maandjes met baby testen, kijken hoe dat bevalt! Hij droeg nu iig lekker, voor die 5 minuten dat ze erin zat
Ik wil hem voor B2, dus ik heb nog een maand of 6quote:Op maandag 2 mei 2011 10:42 schreef Twinkly het volgende:
Als wij onze kinderwagen verkocht hebben en een ander draagsysteem gekocht hebben voor mijn man (waarschijnlijk de Tuli babydrager) dan gaan we de Bondolino (legergroen) verkopen. Maar dan moet je nog wel even geduld hebben dus
Ahquote:Op maandag 2 mei 2011 10:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik wil hem voor B2, dus ik heb nog een maand of 6
Welke wagen hebben jullie? En de Tulli wilde je omdat die beter bij je figuur paste toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:47 schreef Twinkly het volgende:
[..]
AhDat moet wel lukken. We hebben de maxi cosi uitgeleend, als die terug is zetten we de wagen te koop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |