abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95721487
M'n Indio met linnen is binnen *O*

Maar hij was bijna foetsie. Echt een grote TNT-faalactie. Laaaaaaaaaaaaang verhaal :D

Doek was woensdag verzonden. Zaterdag nog niks binnen, dus ik ging maar eens online kijken bij de track and trace. Stond er dat hij bij de buren was afgeleverd. Maaaaaaaaaaaaaaaar, er had helemaal geen briefje in de bus gelegen. Dus bij welke buren dan? :?

Maandag gebeld met TNT en de dame vertelde dat het op nummer 13 was bezorgd. Ik helemaal happy en wil langsgaan... is er helemaal geen huis met dat huisnummer. Het gaat van 11 naar 15. HUH??? :?

Ik weer bellen met TNT. Zegt die dame dat in haar systeem staat dat dat adres toch echt bestaat.
Ik heb het er maar bij gelaten, want ik moest weg. Ze zouden een aantekening maken en er zou maandag of dinsdag contact met me worden opgenomen.

Ik het verhaal aan m'n man verteld en hij wist dat nummer 13 het 'adres' is van de elektriciteitsmeter voor de gezamenlijke stroom in het portiek (verlichting, lift, etc.). Knap dus als de postbode daar een pakketje heeft afgeleverd :D Nou ja, ik besloot om de volgende dag met dat verhaal nog maar eens te bellen.

Kreeg ik 's avonds een sms van m'n man dat het pakketje bezorgd was. Wat bleek, de TNT-dude had het wel op het juiste huisnummer afgeleverd, maar in een ander straat :') Die bewoner was niet thuis en dus had de bezorger het bij ZIJN buurman op nummer 13 bezorgd en een briefje bij HEM in de bus gedaan. Hij ging vervolgens het pakketje afhalen en kwam erachter dat het niet voor hem was. Erg tof dat hij het pakketje bij ons is komen brengen, want het was echt niet om de hoek :{

Echt hoor, wat een kneuzenactie :')

Ga morgen even een bedankje bij de bewuste ontvanger door de bus doen O+
pi_95730214
Wat een verhaal :D

Foto!! O+

Ga je hem nog verven of hou je hem zo?
pi_95754676
Haha CP, nog een geluk dat je het pakje gekregen hebt dan!

Even een gekke vraag misschien voor hier, maar ik weet niet of het in V&A moet of hier.
Ik wil graag mijn Hop Tye Kalaoa verkopen omdat ik eigenlijk altijd met de Manduca draag. Maar wat kan ik ervoor vragen? Hij ziet er nog heel netjes uit want ik heb hem niet erg vaak gebruikt.

Ik ben echt fan van mijn Manduca. Amy zit er ook zo lekker in en ik krijg hem precies goed afgesteld. Blij mee!
pi_95755303
Sola ik zie zo gauw 3 hop-tye's: eentje voor 75,-, eentje voor 65,- en één voor 55,-. Alleen die laatste is verkocht, dus ik gok dat dat in elk geval een goede prijs is :)
pi_95755433
Tnx WupWup! Ik zat zelf ook wel een beetje rond die prijs te denken :)
pi_95757397
Fijn Sola! Ik vind de Manduca nu pas echt fijn worden. Krijg Leia er nu ook zelf mee op mijn rug, dat was eerst echt niet alleen te doen.
pi_95757517
Leuk dat de manduca zo goed bevalt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95757557
Dat op mijn rug is nog niet alleen gelukt. Hoe doe jij dat Orea?

Ja Tico ik ben er echt blij mee :Y
pi_95757606
De Manduca ga ik binnenkort ook nog eens met Jelle proberen, tijdje geleden was hij daar echt nog te klein voor, nu denk ik ook nog wel wat..
pi_95757611
Manduca om, kind op rug slingeren... 1 hand kind vast, 1 hand manduca over kind. Banden vasthouden en klikken.
pi_95757634
Ik doe de Manduca scheef om, zet haar erop (op mijn heup dus) trek het rugpand over haar rug en schuif haar dan door. Doe mijn ene arm erin, hups een beetje zodat ze echt goed komt te zitten en dan de andere arm.

Misschien dat het ook meehelpt dat ik haar alleen nog maar op mijn rug draag en inmiddels geoefend ben met haar met 1 arm op de rug vasthouden terwijl ik met de andere iets goedtrek. En ze het gewend is want madammeke begint te schateren zodra ze maar even doorheeft dat ze op mijn rug mag :D
pi_95757650
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 12:59 schreef Ticootje het volgende:
Manduca om, kind op rug slingeren... 1 hand kind vast, 1 hand manduca over kind. Banden vasthouden en klikken.
Op deze manier krijg ik haar dus niet goed diep in de Manduca..
pi_95757676
Ook niet als je hupst?
pi_95757741
ik wil een ergo <3
pi_95757815
Nee, zodra ze zit, zit ze :P stom genoeg!

Ik wil een Wompat! Maar ik mag niet meer van mezelf.. Nu nog wat zooi verkopen en dan is het goed zo. Heb een paar doeken die ik regematig gebruik en die hou ik. Rest mag gaan. Manduca draagt ook prima, dus dragers genoeg...
pi_95757837
Ja ik heb een yamo <3

Die vind ik ook super!
pi_95759833
Dat slingeren durf ik ook nog niet, ben bang dat ik haar armen uit de kom trek. Of haar laat vallen ofzo. Laat probeerde ik haar inderdaad via mijn zij naar mijn rug te schuiven, maar toen had ik het pand nog niet over haan heen gedaan, dus dat kan ik nog wel proberen!

Wat leuk dat Leia dan zo moet lachen!
pi_95809754
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 13:58 schreef Solagratia het volgende:
Dat slingeren durf ik ook nog niet, ben bang dat ik haar armen uit de kom trek. Of haar laat vallen ofzo. Laat probeerde ik haar inderdaad via mijn zij naar mijn rug te schuiven, maar toen had ik het pand nog niet over haan heen gedaan, dus dat kan ik nog wel proberen!

Wat leuk dat Leia dan zo moet lachen!
en vanaf de bank? zo doe ik het met de mei tai en een vriendin van me heeft een ergoding en die doet het ook zo. eerst het onderste deel alvast om kind, kind en drager als geheel in een hoekje van de bank, zelf ervoor gaan zitten en dan het onderste vastklikken. dan bovendeel goed doen (nog niet vastklikken) en opstaan terwijl je vasthoudt, even hupsen zodat alles goedvalt en dan vastklikken. zo deed zij het iig ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_95816628
Oh ja Simmu dat is een goede! Ik deed het al vanaf de bank maar dan had ik hem al vastgeklikt en probeerde ik haar erin te frotten. Maar dit is beter ja. Oh dit ga ik morgen proberen! Tnx!
pi_95889109
Jelle past in de Manduca *O* Het riempje vastklikken op de rug viel me alles mee trouwens!
Denk alleen dat ik de Bondolino nu niet zo veel meer zal gebruiken, had verwacht dat hij nog wat langer niet in de Manduca zou passen
Lotte is wel een beetje jaloers nu ze "klik" moet delen
pi_95891934
Oh echt past die er in? *O*
Hier wil X helemaal niet meer ja ze wil een nieuwe doek alleen voor X.
En bij elke nieuwe doek roept ze oooohhh mooi voor V. :')
pi_95897488
Ja past al heel goed zonder verkleiner! Vandaag er al 2x in slaap gevallen O+
Lotte wil soms nog even, vooral in huis. En pas een keer tijdens het wandelen een half uur in een rucksack gedragen.
pi_95897651
Ik ben echt helemaal zwaaaaar fan geworden van de Manduca O+ enige tijd geleden twijfelde ik nog om hem te verkopen :') blij dat ik dat niet heb gedaan O+

Inmiddels staan bijna al mijn doeken te koop :D op een paar na.. eenvoud! Ik gebruik maar een paar doeken veel, en daar hou ik het bij.. En de Bondolino blijft (ook voor nr. 2 en de rest :P) en de Manduca.. maar de rest mag gaan! (slechte markt om te verkopen alleen :( )

Ik heb zelfs geen behoefte om nieuwe doeken te kopen wat er ook uitkomt... Blij mee wel! *)
pi_95897736
Welke doeken mogen er blijven?
De bondolino hou ik ook nog wel denk ik, wie weet voor ooit ;)
pi_95897874
Ik hou de Pfau black 2010 ;) dat is mijn fijnste dunne doek! Wollen indio natuur, Pfau Violett met linnen, Fische Stahlblau (Leia's geboortedoek) Hopp Lille (maatje 2, handig!) Didy Bjorn 4 (idem) Hopp Timbuktu en mijn ringsling Gecko's Silver. (en uiteraard dus de bondo en de manduca).

Netjes toch? Maar de rest verkoopt niet -O- en ik heb ze zo te koop staan dat ik er geen winst op maak...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')