M'n Indio met linnen is binnen

Maar hij was bijna foetsie. Echt een grote TNT-faalactie. Laaaaaaaaaaaaang verhaal

Doek was woensdag verzonden. Zaterdag nog niks binnen, dus ik ging maar eens online kijken bij de track and trace. Stond er dat hij bij de buren was afgeleverd. Maaaaaaaaaaaaaaaar, er had helemaal geen briefje in de bus gelegen. Dus bij welke buren dan?

Maandag gebeld met TNT en de dame vertelde dat het op nummer 13 was bezorgd. Ik helemaal happy en wil langsgaan... is er helemaal geen huis met dat huisnummer. Het gaat van 11 naar 15. HUH???

Ik weer bellen met TNT. Zegt die dame dat in haar systeem staat dat dat adres toch echt bestaat.
Ik heb het er maar bij gelaten, want ik moest weg. Ze zouden een aantekening maken en er zou maandag of dinsdag contact met me worden opgenomen.
Ik het verhaal aan m'n man verteld en hij wist dat nummer 13 het 'adres' is van de elektriciteitsmeter voor de gezamenlijke stroom in het portiek (verlichting, lift, etc.). Knap dus als de postbode daar een pakketje heeft afgeleverd

Nou ja, ik besloot om de volgende dag met dat verhaal nog maar eens te bellen.
Kreeg ik 's avonds een sms van m'n man dat het pakketje bezorgd was. Wat bleek, de TNT-dude had het wel op het juiste huisnummer afgeleverd, maar in een ander straat

Die bewoner was niet thuis en dus had de bezorger het bij ZIJN buurman op nummer 13 bezorgd en een briefje bij HEM in de bus gedaan. Hij ging vervolgens het pakketje afhalen en kwam erachter dat het niet voor hem was. Erg tof dat hij het pakketje bij ons is komen brengen, want het was echt niet om de hoek

Echt hoor, wat een kneuzenactie

Ga morgen even een bedankje bij de bewuste ontvanger door de bus doen