Mooi. Is er al wat bekend over de downtime?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:09 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Dit topic is niet dood, er wordt hier alleen nuttige info gepost
Toevallig nu anderhalve dag is er geen update, na de dagelijkse stroom aan posts en persberichten... en dat noem je gebrekkige info?quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:24 schreef cheqy het volgende:
[..]
Mooi. Is er al wat bekend over de downtime?
Ik vind sony wel erg gebrekkig met de info over de stand van zaken moet ik zeggen.
Deze week zal PSN geleidelijk aan weer online komen volgens de Twitter van PlayStationNLquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:24 schreef cheqy het volgende:
[..]
Mooi. Is er al wat bekend over de downtime?
Ik vind sony wel erg gebrekkig met de info over de stand van zaken moet ik zeggen.
Verschillende keren uitgespeeld. Je moet het ook met beleid doen. Eerst 1-1 t/m 1-2 geloof ik. Daarna de makkelijkste: de mijnenwereld (naam even kwijt', die heb ik in zijn geheel in 1x gedaan. Daarna rustig door met wereld 1 en 3.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:23 schreef Slayage het volgende:
wie van jullie heeft het geduld gehad om demons souls uit te spelen?
nadat ik voor het eerst in de nexus ben beland heb ik niet eens een eindbaas kunnen halen![]()
maar wat een sfeer zeg!
Pino00000000000000000000000.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:20 schreef Gemaskerde het volgende:
Welke mongool heeft er nu weer voor gezorgd dat het PSN topic gesloten is
Sommige kunnen zich echt niet gedragen..
Haha goeie gozer, maar het verbaasd mij niks als ik zijn reacties zie die hij tot nut toe had gepost.quote:
ik ben nauwelijks een rpg speler te noemen, ik heb simpele rpg's gespeeld als, mass effect 2, kotor en ff13, maar niet iets als dit en ik lees dat je bij de nederlands versie ook een handige guide hebt bij de game, maar ik heb de aziatische versie en wordt helemaal niets wijs van het menu, heb een beetje in de wiki gelezen http://demonssouls.wikidot.com/ maar word er een beetje duizelig van alle mogelijkhedenquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verschillende keren uitgespeeld. Je moet het ook met beleid doen. Eerst 1-1 t/m 1-2 geloof ik. Daarna de makkelijkste: de mijnenwereld (naam even kwijt', die heb ik in zijn geheel in 1x gedaan. Daarna rustig door met wereld 1 en 3.
Jij werkt voor sony en voelt je aangesproken? Sorry dan dat ik na twee weken een keer een vraag stel. Mijn oprechte excuses man. .quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Toevallig nu anderhalve dag is er geen update, na de dagelijkse stroom aan posts en persberichten... en dat noem je gebrekkige info?
Het is down en er wordt hard aangewerkt om het zo snel mogelijk weer online te krijgen. Hopelijk deze week een aantal kleine stapjes. Wat is daar dan nog onduidelijk aan?
hihi jij zeurt dat ze te weinig info geven. Andere zeuren dat er teveel info komt. Ga nou even met elkaar in een keldertje vechten en dan mag de winnaar hier komen zeuren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:58 schreef cheqy het volgende:
[..]
Jij werkt voor sony en voelt je aangesproken? Sorry dan dat ik na twee weken een keer een vraag stel. Mijn oprechte excuses man. .![]()
Ik vind de info gebrekkig en de info die er is vaak fout. Het bestaat alleen maar uit zoethoudertjes Persberichten kloppen soms niet en posts zijn veelal gebaseerd op geruchten.
Graag zou ik van sony informatie uit de eerste lijn krijgen. Normaal weten ze de inbox van mijn mail te vinden voor kutreclames van games die mij niet boeien en nu hoor ik niets van ze.
Ze zouden op zijn minst ons af en toe eens op de hoogte kunnen houden van de stand van zaken.
Ook op de site van PSN is het laatste nieuwtje van 1 mei, laat ze dat dan in ieder geval bijwerken.
Dat ze down zijn en daar veel werk aan hebben heb ik begrip voor maar hoe ze met hun gebruikers om gaan niet.
En verdwijnt even snel weerquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:54 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ik vind het maar jammer dat dat topic gesloten was. Nu komt alle bagger hierheen
Ik zie anders gewoon nog mods meepostenquote:
Sony zit met een dilemma. Als ze zeggen wanneer het up gaat, dan wekt dat verwachtingen op. Waarschijnlijk zijn ze er zelf niet zeker van of ze die verwachtingen waar kunnen maken, dus maken ze het niet bekend. Ze houden het slechts vaag met "deze week" om toch iets te kunnen zeggen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:58 schreef cheqy het volgende:
[..]
Jij werkt voor sony en voelt je aangesproken? Sorry dan dat ik na twee weken een keer een vraag stel. Mijn oprechte excuses man. .![]()
Ik vind de info gebrekkig en de info die er is vaak fout. Het bestaat alleen maar uit zoethoudertjes Persberichten kloppen soms niet en posts zijn veelal gebaseerd op geruchten.
Graag zou ik van sony informatie uit de eerste lijn krijgen. Normaal weten ze de inbox van mijn mail te vinden voor kutreclames van games die mij niet boeien en nu hoor ik niets van ze.
Ze zouden op zijn minst ons af en toe eens op de hoogte kunnen houden van de stand van zaken.
Ook op de site van PSN is het laatste nieuwtje van 1 mei, laat ze dat dan in ieder geval bijwerken.
Dat ze down zijn en daar veel werk aan hebben heb ik begrip voor maar hoe ze met hun gebruikers om gaan niet.
Speel er gewoon een paar keer doorheen voordat je je er mega veel in verdiept. De complexe dingen als WT en PT, events, wapens, upgrades etc kun je voor later bewaren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ben nauwelijks een rpg speler te noemen, ik heb simpele rpg's gespeeld als, mass effect 2, kotor en ff13, maar niet iets als dit en ik lees dat je bij de nederlands versie ook een handige guide hebt bij de game, maar ik heb de aziatische versie en wordt helemaal niets wijs van het menu, heb een beetje in de wiki gelezen http://demonssouls.wikidot.com/ maar word er een beetje duizelig van alle mogelijkheden
Het is toch om 12:00 LA-tijd en 9 uur 's avonds Nederlandse tijd?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Sony volgende maand op de E3 pas om twee uur 's nachts aftrapt.Wat een flut tijdstip.
PRU?quote:
2u NL tijd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Het is toch om 12:00 LA-tijd en 9 uur 's avonds Nederlandse tijd?
Groot gelijk, dat gekloot ook altijd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:38 schreef STING het volgende:
En weer wat Cif over het topic heen gegooid.
Graag On topic.
Ik heb van alle 3 versies de platinum trophies gehaald. Aziatische, EU en US. Te gek spel! :jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ben nauwelijks een rpg speler te noemen, ik heb simpele rpg's gespeeld als, mass effect 2, kotor en ff13, maar niet iets als dit en ik lees dat je bij de nederlands versie ook een handige guide hebt bij de game, maar ik heb de aziatische versie en wordt helemaal niets wijs van het menu, heb een beetje in de wiki gelezen http://demonssouls.wikidot.com/ maar word er een beetje duizelig van alle mogelijkheden
Woah, jij bent een echte liefhebber danquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:56 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ik heb van alle 3 versies de platinum trophies gehaald. Aziatische, EU en US. Te gek spel! :ja
Demon's Souls?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:48 schreef Pheno het volgende:
Over een maandje hoop ik Dark Souls te mogen zien/spelen
Nee, de opvolger daarvanquote:
Nee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:57 schreef Snuf. het volgende:
Kun je op PSN met mensen chatten in een party terwijl ze een andere game spelen?
quote:Ubisoft has just formally lifted the lid on Assassin's Creed: Revelations, after a week of Facebook teasing.
Due on PC, PlayStation 3 and Xbox 360 in November, it's billed as the final chapter in the Ezio trilogy.
The new titles sees the AC2/Brotherhood hero following in the footsteps of his mentor, Altaïr, and heading to Constantinople in the heart of the Ottoman Empire.
A growing army of Templars is apparently threatening to destabilise the region, so clearly some covert sneaking and stabbing is in order.
Alongside the main single player campaign, you can expect a "refined and expanded" multiplayer experience featuring new modes, maps and characters.
New gameplay tweaks are also promised, including the ability to manipulate Desmond's memories to help "decipher the mysteries of his past and gain insight into the future."
"Delivering the final chapter of the Ezio trilogy is an important milestone in the Assassin's Creed franchise for us and for our fans," commented creative director Alexandre Amancio.
"Assassin's Creed Revelations includes lots of new features and some significant surprises. We can't wait to show our fans what we have in store at E3 this year."
Gast ik ga niet mijn PS3 aanzetten om te checken of die het al doet gast, dus oke gast. Maar gast ga Sony bellen dan.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
GastBlijf je dit vragen?
Kan je al inloggen? Nee? dan doet hij het niet
playstation.nl zo moeilijk?quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gast ik ga niet mijn PS3 aanzetten om te checken of die het al doet gast, dus oke gast. Maar gast ga Sony bellen dan.
Die lui zitten volgens mij ook op FOK!quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:23 schreef laucas het volgende:
Damn ik heb het met twitter kerel van Sony te doen. Wat een trieste reacties constant. Allemaal van die gefrustreerde, minderjarige gamertjes die lopen te whinen wanneer het weer online komt x1.000.000
Excuus dan, ik had nog nooit van Dark Souls gehoordquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, de opvolger daarvanDemons Souls heb ik al geïmporteerd vorig jaar
Terecht, moet ie maar antwoord geven.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:23 schreef laucas het volgende:
Damn ik heb het met die twitter kerel van Sony NL te doen. Wat een trieste reacties constant. Allemaal van die gefrustreerde, minderjarige gamertjes die lopen te whinen wanneer het weer online komt x1.000.000
quote:ILoveSchooll: @PlayStationNL Krijgen we als het PSN terug online komt cross game chat?
quote:PlayStationNL: @ILoveSchooll Dat zijn geruchten die niet kloppen.
Op wat? Hij kan toch ook niet meer zeggen dan dat er al bekend is? Feit is dat Sony niks heeft beloofd hoor, alleen verwachten ze een gedeelte van PSN deze week weer up te krijgen en sommige mensen hebben zelfs moeite te begrijpen hoeveel dagen er in een week zitten en beginnen op donderdag al huilie huilie te doen, ga wat nuttigs doen ofzoquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:15 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Terecht, moet ie maar antwoord geven.
Ik weet meteen welke users dat zijnquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:28 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Die lui zitten volgens mij ook op FOK!
Sony moet gewoon meer duidelijkheid geven, het heeft lang genoeg geduurd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:20 schreef laucas het volgende:
[..]
Op wat? Hij kan toch ook niet meer zeggen dan dat er al bekend is? Feit is dat Sony niks heeft beloofd hoor, alleen verwachten ze een gedeelte van PSN deze week weer up te krijgen en sommige mensen hebben zelfs moeite te begrijpen hoeveel dagen er in een week zitten en beginnen op donderdag al huilie huilie te doen, ga wat nuttigs doen ofzo
Als er al meer duidelijkheid was, dan hadden ze die waarschijnlijk al verschaft. Besides that gaat het deze week waarschijnlijk weer onlinequote:Op donderdag 5 mei 2011 20:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Sony moet gewoon meer duidelijkheid geven, het heeft lang genoeg geduurd.
Als ze die niet hebben? Knap.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Sony moet gewoon meer duidelijkheid geven, het heeft lang genoeg geduurd.
Maar wat is dan 'deze week'? Ze hadden het afgelopen weekend (bij die persconferentie wellicht?) al over 'deze week' dus dat zou dan uiterlijk vrijdag moeten zijn?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:34 schreef laucas het volgende:
[..]
Als er al meer duidelijkheid was, dan hadden ze die waarschijnlijk al verschaft. Besides that gaat het deze week waarschijnlijk weer online![]()
Typisch gevalletje ongeduld en jij bent er een van.
Volgens mij duurt deze week tot zondag, maar hoe het met de volgende week zit weet ik niet hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Maar wat is dan 'deze week'? Ze hadden het afgelopen weekend (bij die persconferentie wellicht?) al over 'deze week' dus dat zou dan uiterlijk vrijdag moeten zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |