Deze week loopt blijkbaar tot zondag...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:48 schreef MagischMannetje het volgende:
Dus hij zou voor het einde van deze week nog aangaan?
XBox 360 gamesquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:03 schreef ShevaJB het volgende:
Welke games spelen jullie nu vooral offline?
Uncharted 2, Burnout Paradise, MotorStorm, Demon's Souls en nog wat PSN games zoals Zen Pinball, Cuboid, Sam&Max etc. etc.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:03 schreef ShevaJB het volgende:
Eigenlijk geen, al zou ik opzich wel verder willen gaan met COD: BO single player, misschien ga ik dat zo eens doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:03 schreef ShevaJB het volgende:
Might&Magic: Clash of Heroes, DiRT 2 en Mortal Kombat at the momentquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:03 schreef ShevaJB het volgende:
Niets, al lang niet meer aangehad (zelfs al voor de down)quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:03 schreef ShevaJB het volgende:
Demon's Souls lijkt me juist weinig aan offline, het mooiste vond ik de doorzichtige spelers die je zag rondrennen, dat gaf de game een "levendig" gevoel. Zelf ben ik bezig met Dirt 2 en ga ik Killzone 3 nog maar eens een keer uitspelen, dit keer op de hoogste moeilijkheidsgraad.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:05 schreef Fallen het volgende:
[..]
Uncharted 2, Burnout Paradise, MotorStorm, Demon's Souls en nog wat PSN games zoals Zen Pinball, Cuboid, Sam&Max etc. etc.
Mja, ben nog niet zo heel ver, dus offline Is dan een prima optie.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:14 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Demon's Souls lijkt me juist weinig aan offline, het mooiste vond ik de doorzichtige spelers die je zag rondrennen, dat gaf de game een "levendig" gevoel. Zelf ben ik bezig met Dirt 2 en ga ik Killzone 3 nog maar eens een keer uitspelen, dit keer op de hoogste moeilijkheidsgraad.
Punt 1. Dat is een slechte vergelijking. Punt 2. Ik durf te wedden dat de hackers die op deze hack zijn gezet ook een Playstation 3 hebben (grotendeels) dus ik snap sowieso niet waarom ze het hacken.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:47 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Dan is toch hun lolletje eraf? Als ik een emmer op de deur zet en iemand komt binnen, zeg ik toch ook niet dat ze op moeten passen omdat er een emmer op de deur staat?
quote:
COD BO single player is echt makkelijk.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:06 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Eigenlijk geen, al zou ik opzich wel verder willen gaan met COD: BO single player, misschien ga ik dat zo eens doen.
Demon Souls is online het leukste inderdaad! Die messages, geesten en blue stones. Epic game! Ik kan niet wachten op Dark Souls....damn,quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:14 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Demon's Souls lijkt me juist weinig aan offline, het mooiste vond ik de doorzichtige spelers die je zag rondrennen, dat gaf de game een "levendig" gevoel. Zelf ben ik bezig met Dirt 2 en ga ik Killzone 3 nog maar eens een keer uitspelen, dit keer op de hoogste moeilijkheidsgraad.
Heb je hem nou al uit op veteran of niet?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:29 schreef kaching02 het volgende:
[..]
COD BO single player is echt makkelijk.
neequote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:32 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Heb je hem nou al uit op veteran of niet?
Demon Souls, MGS4, Hot Pursuit.. alles eigenlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:03 schreef ShevaJB het volgende:
Hot Pursuit is wel minder leuk zonder die Speedwallquote:Op vrijdag 6 mei 2011 13:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Demon Souls, MGS4, Hot Pursuit.. alles eigenlijk
Lekker makkelijk om te zeggen als PSN net een kwartier weer werktquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:10 schreef kaching02 het volgende:
als PSN volgende week vrijdag om 17:00 nog niet online is, koop ik een xbox
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om te zeggen als PSN net een kwartier weer werkt
en werkt het vlekkeloos of allemaal erg traag? Store nog niet online neem ik aan?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om te zeggen als PSN net een kwartier weer werkt
Hij is nu bezig al mijn trophies opnieuw te synchen. Store nog niet online. Vriendenlijst is leeg.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:18 schreef Misan het volgende:
[..]
en werkt het vlekkeloos of allemaal erg traag? Store nog niet online neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |