Nee hij heeft al een vet rare naam.. die ik ben vergeten.. Sederivo weet ik het het Portugese woord voor geheim...quote:
Jaaah ik ook!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind dit sowieso wel lief zo samen
indd...je zegt niet "kindje" tegen een tien jarig kind...die wil groot zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:19 schreef Berenjenafok het volgende:
Mijn broertje van 9 zou vet beledigd zijn als ik hem 'kindje' noemde. Zou zich schamen voor zijn vriendjes die dan op zijn feestje zijn
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:19 schreef Berenjenafok het volgende:
Mijn broertje van 9 zou vet beledigd zijn als ik hem 'kindje' noemde. Zou zich schamen voor zijn vriendjes die dan op zijn feestje zijn
Belachelijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij is een beetje only the lonely...
Mist blijkbaar Karim en meer van dat soort bullshit.
Segredoquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee hij heeft al een vet rare naam.. die ik ben vergeten.. Sederivo weet ik het het Portugese woord voor geheim...
Iets over Karim, Laura wil het niet uitspreken omdat ze bang is dat er dan wat mislukt..quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef Mita het volgende:
Wat heeft Servio aan iedereen gevraagd? Hebben Sharon en Lau het over
Dat!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef Stability het volgende:
[..]
indd...je zegt niet "kindje" tegen een tien jarig kind...die wil groot zijn
Ik vind het ook gewoon terecht dat ze nu huiltquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef Mylene het volgende:
Ik begrijp het niet als Gerard had gehuild omdat ie de verjaardag van zijn vrouw heeft gemist waren de geluiden wel anders geweest. Maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |