Er is, tot nu toe, helemaal niks van Gerard overgebleven na Karims vertrek.quote:
Nah, hij zit daar toch en houd gewoon zn mond. En anders krijgt-ie een sanctie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
met alle kennis die hij heeft ,hij weet bijvoorbeeld het geheim van karim
Even in de herhaling, want zo is het gewoon.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:37 schreef beequeen het volgende:
Het vliegticket van Servio wordt dus betaald door de bewoners.
dat heeft ze gehoord omdat ze er de hele tijd bij heeft gezeten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:41 schreef 38half het volgende:
Laura heeft iets ontdekt. Servio heeft iedereen n.l. een vraag gesteld.
Wordt lang doezen, die dingen moeten 2 uur in de oven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:41 schreef Urb het volgende:
Gerard is toch ook veel te liev he, nu heeft Joanna hem opgescheept met patat maken want Madam moet doesjen.
Laura denkt zelfs dat ie wel blijft...quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:41 schreef 38half het volgende:
Heeft betrekking op de exit van Karim, als ik het goed begrijp.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:41 schreef 38half het volgende:
Ik heb haar minstens 1 keer horen zeggen dat ze had overgegeven omdat ze te veel had gegeten. Dat was na dat etentje met Alexquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denk het niet. Ze eet gewoon niet veel en het zal ook wel bouw zijn gok ik
Mwa hij is niet erg goed in z'n mond houden, gister flapte hij er alweer vanalles uit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, hij zit daar toch en houd gewoon zn mond. En anders krijgt-ie een sanctie.
Laat 'm nu maar gewoon geld verdienen en dan later de keuze geven of hij dat geld inlevert en meedoet of naar huis gaat.
Die bouw zit nogal in de familiequote:Op vrijdag 15 april 2011 18:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Denk het niet. Ze eet gewoon niet veel en het zal ook wel bouw zijn gok ik
Wel een strakke actie! Meer haat zaaien over Joanna en hoe makkelijk zij het heeft omdat er vanalles haar komt toewaaien. Vandaar dat Sharon ook net zei: Jij hebt ook steeds zomaar geldquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Mwa hij is niet erg goed in z'n mond houden, gister flapte hij er alweer vanalles uit.
Hij gooide in de groep dat hij Sharon en Joanna heeft horen roddelen over Flip, en vertelde doodleuk dat Maik en Joanna 7.5 en 10 duizend euro gekregen hadden voor makkelijke missies waarop de rest behoorlijk geschokt reageerde. En toen zei ie " Ik ben hier echt niet om te stoken hooooor"![]()
Ah, de overbekende dominostenen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:44 schreef Urb het volgende:
Mwa hij is niet erg goed in z'n mond houden, gister flapte hij er alweer vanalles uit.
Hij gooide in de groep dat hij Sharon en Joanna heeft horen roddelen over Flip, en vertelde doodleuk dat Maik en Joanna 7.5 en 10 duizend euro gekregen hadden voor makkelijke missies waarop de rest behoorlijk geschokt reageerde. En toen zei ie " Ik ben hier echt niet om te stoken hooooor"![]()
Hij zei ook: 250 euro voor 1cm puntjes, en ook nog eens zwart verdiendquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:46 schreef akveor het volgende:
Gerard: Ik gaat nooit meer tegen m'n vrouw zeggen: wat ben jij duur nar de kapper geweest zeg...
Echt??? Whahahahha.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:46 schreef akveor het volgende:
Gerard: Ik ga nooit meer tegen m'n vrouw zeggen: wat ben jij duur nar de kapper geweest zeg...
Maar ja wat heeft hij er aan als hij maandag gewoon weer naar huis gaat..quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:46 schreef Sonera het volgende:
heeft ser 1250 gekregen omdat die de bewoners heeft geknipt?
Misschien een kleine maag.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb haar minstens 1 keer horen zeggen dat ze had overgegeven omdat ze te veel had gegeten. Dat was na dat etentje met Alex
Hier is Djoon bij Hebbesquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, de overbekende dominostenen.
OffTopic: waar kan ik die acteerhistorie van Djoon vinden?
Unaniem het erover eens zijn gok ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:47 schreef Niki.P het volgende:
Er staat de hele tijd misschien mogen de bewoners een hond adopteren..
Ben wel benieuwd ze moeten doen...
Dat zei ik dus net.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:48 schreef Niki.P het volgende:
Maar ja wat heeft hij er aan als hij maandag gewoon weer naar huis gaat..
Dat de andere bewoners (behalve Joanna) geld verliezen...
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:51 schreef Sonera het volgende:
Maik is weg en de hersens van Mo gaan werken.. hoor vandaag eigenlijk pas wat haar werk inhoudt en dat ze verstand heeft van fiscale dingen
Mooie foto's. Thanksquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:48 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Hier is Djoon bij Hebbes
http://www.hebbes.nl/index.php?p=person&i=19450
Ik vind Mo veel leuker vandaag nu ze zonder Maik is. Ik denk dat ze nu pas haar 'echte' ik kan laten zien waar ze het altijd over heeftquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:51 schreef Sonera het volgende:
Maik is weg en de hersens van Mo gaan werken.. hoor vandaag eigenlijk pas wat haar werk inhoudt en dat ze verstand heeft van fiscale dingen
Ik denk het wel. Maar niet zo ernstig dat ze erdoor in problemen komt volgens mij. Ik geloof niet dat ze alles eruit gooitquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien een kleine maag.
En misschien heb je wel gelijk en heeft ze een lichte vorm van anorexia
Bart zit ook bij dat buro zie ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:48 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Hier is Djoon bij Hebbes
Ja vind haar vandaag ook leuker ook de gesprekken die ze met geer heeft gevoerd ze komt natuurlijker over... jammer dat ze dat ook niet kon toen maik er nog was.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:52 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Ik vind Mo veel leuker vandaag nu ze zonder Maik is. Ik denk dat ze nu pas haar 'echte' ik kan laten zien waar ze het altijd over heeft
Dan zou ze trouwens boulimia (eten maar als er weer uit gooien) hebben niet anorexia ((bijna) niks eten) (al denk ik dat ze geen van beide heeft)quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Maar niet zo ernstig dat ze erdoor in problemen komt volgens mij. Ik geloof niet dat ze alles eruit gooit
of boulima dan heb je vreetbuienquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien een kleine maag.
En misschien heb je wel gelijk en heeft ze een lichte vorm van anorexia
Alstublieft: http://www.hebbes.nl/index.php?p=person&i=19450quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, de overbekende dominostenen.
OffTopic: waar kan ik die acteerhistorie van Djoon vinden?
Volgens mij kunnen die ook niet in een oven... heeft djoon vandaag bedachtquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:54 schreef akveor het volgende:
Verse zelfgemaakte friet moet je toch eigenlijk ook 2 maal frituren?
Ze frotten het in de oven. Jammie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:54 schreef akveor het volgende:
Verse zelfgemaakte friet moet je toch eigenlijk ook 2 maal frituren?
Als ze het echt heeft zal ze toch wel ondersteuning krijgen vanuit het programma?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Maar niet zo ernstig dat ze erdoor in problemen komt volgens mij. Ik geloof niet dat ze alles eruit gooit
Als het een probleem zou zijn wel, lijkt mij. Maar het hoeft niet perse een probleem te zijn. Sommige mensen hebben het jarenlang zonder dat het opvalt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ze het echt heeft zal ze toch wel ondersteuning krijgen vanuit het programma?
Daar heeft Jo ook wel een handje van volgens mij... maar ze kunnen ass kissen wat ze willen hij vertrekt toch weerquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:57 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ze gebruikt hem omdat hij info van buitenaf heeft.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:58 schreef bazb het volgende:
ik zet de streams aan en denk, oja kut, servio is terug...
Nou, als ze vaak genoeg naar de wc gaat om alles er weer uit te kotsen zal het daar wel opvallenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het een probleem zou zijn wel, lijkt mij. Maar het hoeft niet perse een probleem te zijn. Sommige mensen hebben het jarenlang zonder dat het opvalt.
Er hangen wel camera'squote:Op vrijdag 15 april 2011 18:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, als ze vaak genoeg naar de wc gaat om alles er weer uit te kotsen zal het daar wel opvallen
Joannaquote:
Servio heeft geleerd van SST, heeft de beelden teruggekeken en weet nu wel hoe hij zich moet gedragen.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:00 schreef shomila het volgende:
Komt er een bner ik denk bonnie als er maar genoeg drank is.
Remember Nadia uit DGK? Boulimia of anorexia kun je echt niet verbergen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:59 schreef iBenny het volgende:
Nou, als ze vaak genoeg naar de wc gaat om alles er weer uit te kotsen zal het daar wel opvallen
zitten mooie foto's van joanna tussen....quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Alstublieft: http://www.hebbes.nl/index.php?p=person&i=19450
Ben heel benieuwd hoe hij zich daar morgen, met wat alcohol op aanhoud...quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:00 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Servio heeft geleerd van SST, heeft de beelden teruggekeken en weet nu wel hoe hij zich moet gedragen.
Sexyquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:01 schreef Stability het volgende:
nou ik toch bezig ben....ik heb flippie ook ff een ander kapseltje gegeven![]()
[ link | afbeelding ]
Oh, een paar uur geleden was het nog 2 uur. Ach......overdrijven en liegen is haar niet vreemd:+quote:
Het leken gister wel een stel strontvliegen, allemaal om hem heen is liev doen omdat hij info heeft enzo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:57 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ze gebruikt hem omdat hij info van buitenaf heeft.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:01 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ze zijn nu dunner gesneden...quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, een paar uur geleden was het nog 2 uur. Ach......
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:01 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja, en zij heeft zelfs met die eetstoornis nog een gezond kindje gekregen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Remember Nadia uit DGK? Boulimia of anorexia kun je echt niet verbergen.
Nou dat is niet te merken in Meiden in de Jungle !! Wat een gebouw van een vrouwquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Remember Nadia uit DGK? Boulimia of anorexia kun je echt niet verbergen.
haha!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:01 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Aanstelsterquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:02 schreef Niki.P het volgende:
Kijkt Jo al jaloers...
Flip draagt Aafke's armband
Dan zal ze genezen zijn!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat is niet te merken in Meiden in de Jungle !! Wat een gebouw van een vrouw
Of omdat ze met Karim bezig zijn op zn zoldertjequote:Op vrijdag 15 april 2011 19:04 schreef Niki.P het volgende:
God ze doen nu ook echt de hele tijd SL's terwijl er echt helemaal niks aan de hand is....
Yupquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:04 schreef Niki.P het volgende:
God ze doen nu ook echt de hele tijd SL's terwijl er echt helemaal niks aan de hand is....
wahaa goeie van haarquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:04 schreef Sjalalamantha het volgende:
Ze hoorden geluiden in het labyrint en Geer gelijk met zn oor tegen deur en moniek riep heel hard: Karim!!!
Geen idee, Flip zei net ik draag nog steeds Aafke's armband, en toen zei Laura zo iets van hij wordt wel steeds groter he...quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:04 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ja?! .
Wat is dat voor een armband dan van Aafke?
Ik weet er alles van, mijn nichtje heeft anorexia. Gelukkig gaat het nu beter met haar na jarenlange therapie maar over gaat het nooit. Sorry voor het OffTopic.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:02 schreef mazaru het volgende:
Ja, en zij heeft zelfs met die eetstoornis nog een gezond kindje gekregen.
Eetstoornissen zijn heel trickie. En mensen die het hebben, heel gewiekst
ow ok thnx!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Geen idee, Flip zei net ik draag nog steeds Aafke's armband, en toen zei Laura zo iets van hij wordt wel steeds groter he...
Dat ze dat bij opdrachten, uitzendingen enzo doen is heel vervelend en irritant maar snap ik nog een wel, maar nu is het gewoon bijna constant!quote:
ik heb flip ooit horen zeggen dat hij haar elastiekjes ging sparen van alle dames in het huis en hij kreeg er als eerst eentje van Aafke. die zal nu wel uit gelubberd zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Geen idee, Flip zei net ik draag nog steeds Aafke's armband, en toen zei Laura zo iets van hij wordt wel steeds groter he...
Ik snap deze ook niet helemaal. Misschien dat het met die camera (die net op stream1 in beeld was) te maken heeft.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:06 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Dat ze dat bij opdrachten, uitzendingen enzo doen is heel vervelend en irritant maar snap ik nog een wel, maar nu is het gewoon bijna constant!
Oww met die zg SL op de keuken verwacht ik eigenlijk dat er nu plots perfecte frieten uit de oven zullen komen...quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:04 schreef Niki.P het volgende:
Ik ook...quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:07 schreef Niki.P het volgende:
Oeeee Vroeger vond ik balorig echt het geweldigste ooit!!!!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Oww met die zg SL op de keuken verwacht ik eigenlijk dat er nu plots perfecte frieten uit de oven zullen komen...
Bij mij is hij ook vet dichtbij!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook...
En het was hier vlak om de hoek.
Is niet offtopic hoor. Het kwam op gang door de ribbenkast van Laura.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, mijn nichtje heeft anorexia. Gelukkig gaat het nu beter met haar na jarenlange therapie maar over gaat het nooit. Sorry voor het OffTopic.
Ik ga eten, tot later.
probeerde he!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:12 schreef Berenjenafok het volgende:
[..]
Ze probeerde bijdehand te doen, lacherig en liep te zingen.
Ik ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:12 schreef Niki.P het volgende:
Ben wel benieuwd na het thema van het feestje van morgen...
Ik denk dat het broertje er ook erg mee zit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:13 schreef iBenny het volgende:
Ligt ze nou te janken omdat ze niet op de verjaardag van dr broertje kan zijn?
wij niet tochquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:14 schreef akveor het volgende:
Joannahuilt. Ze moet gewoon ff aan Ian denken.
Ze mist hem nu ff heel erg.
ik vind hem nu in elk geval beter te pruimen dan eerst..quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:00 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Servio heeft geleerd van SST, heeft de beelden teruggekeken en weet nu wel hoe hij zich moet gedragen.
Ze heeft gejokt in haar introductie filmpje.... ze is nu 24quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:15 schreef Niki.P het volgende:
Huuh!
Jo is 23 haar broertje wordt 10 vandaag...
En ze was 15 toen die geboren werd...
Dat heb ik ook vaker gezegd "ik wil weer kind zijn''...... Ik snap haar in deze wel...... Als je een mooie kindertijd hebt gehad dan is dat ook een erg fijn gevoelquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:14 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaaah, veel leuker dan volwassen zijn(ben ik ook nog niet hoor
)
Tja, van proberen komen kindertjesquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:16 schreef 38half het volgende:
Tjonge, het is niet zo maar een broertje. Er zit 15 jaar tussen, aldus Jo. Ze was 16 en toen liep zij achter de kinderwagen.
Ik schakel net in maar waarom niet ?quote:
haha indd!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:18 schreef Berenjenafok het volgende:
Ik hoop maar dat hij dit ziet. Anders denkt hij dat ik hem ben vergeten
Hoop het niet voor hem dat hij dit ziet, je zus die zit te janken terwijl jij als kind een feestje hebt
dus mamajo streamt niet? kan het me niet voorstellenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:18 schreef iBenny het volgende:
'Als-ie denkt dat ik hem ben vergeten, dan breek mijn hart echt'
Hij is een beetje only the lonely...quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik schakel net in maar waarom niet ?
Nee hij heeft al een vet rare naam.. die ik ben vergeten.. Sederivo weet ik het het Portugese woord voor geheim...quote:
Jaaah ik ook!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind dit sowieso wel lief zo samen
indd...je zegt niet "kindje" tegen een tien jarig kind...die wil groot zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:19 schreef Berenjenafok het volgende:
Mijn broertje van 9 zou vet beledigd zijn als ik hem 'kindje' noemde. Zou zich schamen voor zijn vriendjes die dan op zijn feestje zijn
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:19 schreef Berenjenafok het volgende:
Mijn broertje van 9 zou vet beledigd zijn als ik hem 'kindje' noemde. Zou zich schamen voor zijn vriendjes die dan op zijn feestje zijn
Belachelijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij is een beetje only the lonely...
Mist blijkbaar Karim en meer van dat soort bullshit.
Segredoquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee hij heeft al een vet rare naam.. die ik ben vergeten.. Sederivo weet ik het het Portugese woord voor geheim...
Iets over Karim, Laura wil het niet uitspreken omdat ze bang is dat er dan wat mislukt..quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef Mita het volgende:
Wat heeft Servio aan iedereen gevraagd? Hebben Sharon en Lau het over
Dat!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef Stability het volgende:
[..]
indd...je zegt niet "kindje" tegen een tien jarig kind...die wil groot zijn
Ik vind het ook gewoon terecht dat ze nu huiltquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef Mylene het volgende:
Ik begrijp het niet als Gerard had gehuild omdat ie de verjaardag van zijn vrouw heeft gemist waren de geluiden wel anders geweest. Maar goed.
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:19 schreef Berenjenafok het volgende:
Bedanktquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:21 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Iets over Karim, Laura wil het niet uitspreken omdat ze bang is dat er dan wat mislukt..
heb je mijn bewerking al gezien? met flip? heeft ie een ander kapsel gekregen van mequote:Op vrijdag 15 april 2011 19:21 schreef Mylene het volgende:
Philip heeft weer een lekker koppie dankzij Servio.
Precies.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef Mylene het volgende:
Ik begrijp het niet als Gerard had gehuild omdat ie de verjaardag van zijn vrouw heeft gemist waren de geluiden wel anders geweest. Maar goed.
stiekem is het wss gewoon haar eigen kind ;-)quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:16 schreef 38half het volgende:
Tjonge, het is niet zo maar een broertje. Er zit 15 jaar tussen, aldus Jo. Ze was 16 en toen liep zij achter de kinderwagen.
Ik vind het niet gezond...Zo gefixeerd op haar broertje en moeder...quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:17 schreef Mylene het volgende:
Ik vind dit het mooie aan Joanna, emoties tonen, volstrekt logisch op de verjaardag van haar broertje.
precies: ZIEKELIJKquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vind het niet gezond...Zo gefixeerd op haar broertje en moeder...
Zelfs als het F woord maar voorbij komt staat het topic al vol metquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef Mylene het volgende:
Ja, iddquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef Mylene het volgende:
Als je verder niet veel hebt, geen vader en niet veel familie. Is dat toch logisch.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:22 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vind het niet gezond...Zo gefixeerd op haar broertje en moeder...
ja, daar gaat je de zin van over inddquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:22 schreef Berenjenafok het volgende:
Ze heeft hem eerder op de wereld zien komen dan zijn vader en moeder. 'ik stond er letterlijk voor'
Heb je het artikel over z'n oor recht zetting al gelezen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:23 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het angstig om te horen hoe er met dat joch wordt omgegaan. Dat enge dwangmatige brrrr
jaaaah: zó tegenstrijdig met hoe ze hem nu zo betutteld!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:25 schreef pullup het volgende:
Het broertje leert zo wel wat goede scheldwoorden bij van Jootje
ik denk dat ook....quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
Ian is niet toevallig dr zoon ipv broertje?
Zou best nog kunnenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
ja, dit is indd al vaker ter sprake gebracht op FOKquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
Hou oud is dat kudt jochquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:25 schreef pullup het volgende:
Het broertje leert zo wel wat goede scheldwoorden bij van Jootje
Zou wel leuk zijn!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
Die schrikt zich de pleurisquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn!
Heeft Flip niet alleen een leuke schoonmoeder maar ook een stiefzoontje erbij
Hier Laura dan ook nog weer ff. btw ze heeft schoenmaat 39, dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:48 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Hier is Djoon bij Hebbes
Die arme jongenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn!
Tenzij haar vader uit Groningen komt,... zal het wel broertje zijn. Maar god! Je zal zo'n zus hebbenquote:
PS Goedenavond trouwensquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:28 schreef angeljacky het volgende:
Wat zit Mo nou verschrikkelijk te zeuren zeg pfffffff,![]()
![]()
![]()
ze heeft vorige week haar vader gehoord en nu wil ze graag een briefje net zoals Lau.
Terwijl Sharon daarbij zit en nog helemaal niets heeft gehoord thuis.
Egoistisch secreet die Mo
jakkes wat een lelijke fotos van laura, maja ze is dan ook niet knapquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hier Laura dan ook nog weer ff. btw ze heeft schoenmaat 39, dat geloof ik niet![]()
http://www.hebbes.nl/index.php?p=person&i=7548
Leuke schoonmoeder?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn!
Ze heeft alles te zei ze netquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:28 schreef angeljacky het volgende:
Wat zit Mo nou verschrikkelijk te zeuren zeg pfffffff,![]()
![]()
![]()
ze heeft vorige week haar vader gehoord en nu wil ze graag een briefje net zoals Lau.
Terwijl Sharon daarbij zit en nog helemaal niets heeft gehoord thuis.
Egoistisch secreet die Mo
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:27 schreef pullup het volgende:
Hey ze hebben Mo een nieuwe IQ spoeling gegeven![]()
Is Servio daarvoor teruggekomen ?
Zeker wetenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:28 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Denk wel dat hij een lieve papa zou zijn hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |