quote:
Wat danst hij toch super! Thom, i bow deep for you!quote:
"Paranoid Android" lijkt me geschikt voor de akoestische gitaar. Misschien "Everything In Its Right Place", op een elektrische gitaar met de bas helemaal open klinkt dat mooi, hoewel het oorspronkelijk natuurlijk geen gitaarnummer is. Verder "Airbag" en "Lucky", maar ik weet niet of dat akoestisch ook werkt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Speel gitaar en zing de laatste tijd nogal wat Radiohead. Eigenlijk tot nu toe alleen maar Creep, High and Dry, Fake Plastic Trees en Just. Iemand nog een paar leuke nummers van ze die zo gespeeld kunnen worden met akoestische gitaar?
Let Down, Exit Music, Karma Police natuurlijk, I Might Be Wrong zou kunnen, Faust Arp.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Speel gitaar en zing de laatste tijd nogal wat Radiohead. Eigenlijk tot nu toe alleen maar Creep, High and Dry, Fake Plastic Trees en Just. Iemand nog een paar leuke nummers van ze die zo gespeeld kunnen worden met akoestische gitaar?
Vraag het thom, moeten ze toch lekker zelf weten, the beatles tourden hun laatste platen helemaal niet meerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:37 schreef MCH het volgende:
Het zal me vast geheel zijn ontgaan maar waarom tourt Radiohead (vooralsnog) niet met deze plaat?
Ik dacht in februari: Als ze Europa als eerste 'doen', zie ik ze nog voor de zomer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:54 schreef Gillingham het volgende:
En het zou inderdaad erg tof zijn als ze gingen touren. Het is nog even afwachten.
Nog steeds niet! Waarom heeft die Belg hem al wel????quote:
Geen idee?quote:Op zondag 22 mei 2011 16:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nog steeds niet! Waarom heeft die Belg hem al wel????
quote:
Vinyl heeft groter artwork een LP aan de muur staat leuker dan een cd aan de muur. Sowieso vinylquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:35 schreef whosvegas het volgende:
Wat heb je aan vinyl, dat is alleen maar om interessant te doen![]()
Daarom heb ik het pakket ook niet gekocht.
CD met artwork zou ik wel willen hebben. Het artwork van Radiohead is altijd erg mooi, vooral dat van Kid A is gaaf, echt kunst! Ik heb wel eens zitten kijken naar werk van Stanley Donwood, lijkt met erg gaaf om thuis aan de muur te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |