quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:08 schreef -tape- het volgende:
Oftewel, iets met een aap op een sandwich.
jwt, iedereen kijken en die dokter maar druk uitoefenen op die slagaderlijke bloeding!!!1111 :d"Dquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:55 schreef DutchSpike het volgende:
Of glas eruit trappen, mijn pa kreeg een keer niet in België zijn Snickers of wat was het. Hij sloeg die automaat en iedereen kijken!!!11~`!!11EINS!!!!!11!!1!
Bij ons hadden ze uiteindelijk andere automaten gekocht. Die daarna ook gekraakt werden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:17 schreef delano.888 het volgende:
Allen bij de oude cola automaat.
Die hebben wij ZOOOO vaak gehackt op school, dan stond hij op error en deed niks meer, moesten ze de stroom er af halen.
4231 idd, en dan was 3 naar beneden, 2 naar boven, en 1 kiezen als ik t me goed herinner, zo kon je ook oa kijken hoeveel geld er in zat.
Ja want die hebben verder ook geen sleutel van de apparaten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:53 schreef MASD het volgende:
Was een backup systeem voor als de reparateurs van die machines honger kregen. Dan kunnen ze even snacken voordat ze naar de volgende opdracht rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |