quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef Kwalberto het volgende:
Het bestaan van de onzichtbare heilige ruimte-eekhoorn is niet te bewijzen daar zij niet bestaan
Er bestaan wel religies die andere Goden dan jouw God erkennen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:15 schreef Kwalberto het volgende:
Onzin, er bestaat geen religie die het bestaan van de onzichtbare heilige ruimte-eekhoorn erkent
Bewijs dat maar, leugenaar! Heiligschennis!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:15 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Onzin, er bestaat geen religie die het bestaan van de onzichtbare heilige ruimte-eekhoorn erkent
Dat zijn allemaal afgeleiden van het ware geloofquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er bestaan wel religies die andere Goden dan jouw God erkennen.
Bewijsquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:30 schreef Kwalberto het volgende:
Dat zijn allemaal afgeleiden van het ware geloof
Ja, zeker met zo'n posthistorie.:')quote:
Dat kan je niet bewijzen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:15 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Juist, zo is de cirkel weer rond.quote:
Ach ja de waarheid is hardquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Juist, zo is de cirkel weer rond.
[ afbeelding ]
Ik vind het altijd grappig wanneer conservatievelingen opkomen voor homo's en rechten van dieren wanneer ze daarmee tegenover een gelovige staan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:51 schreef Kabolter het volgende:
Altijd grappig.
Mensen die gelovigen willen overtuigen dat ze geen gelijk hebben. Vraag mij altijd af waarom..
Ineens geeft iedereen om oorlog en de gevolgen. Schandalig!
Wel of niet abortus.
Homo's
Hoe kinderen opgevoed moeten worden
etc.
Hop, naar het volgende topic en het interesseert ze geen fuck meer.
Omdat gelovigen andersdenkenden lastig vallen met fascistische wetten zoals verboden op abortus, euthanasie en drugs en extra rechten opeisen zoals de zondagsrust.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:51 schreef Kabolter het volgende:
Altijd grappig.
Mensen die gelovigen willen overtuigen dat ze geen gelijk hebben. Vraag mij altijd af waarom..
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat gelovigen andersdenkenden lastig vallen met fascistische wetten zoals verboden op abortus, euthanasie en drugs en extra rechten opeisen zoals de zondagsrust.
Nou dat iemand bijvoorbeeld tegen ritueel slachten is omdat die arme beestjes zo moeten lijden, terwijl die persoon normaalgesproken iedereen die voor dieren opkomt uitmaakt voor bomenknuffelende hippie.quote:
Daar heb ik overigens totaal geen last van.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat gelovigen andersdenkenden lastig vallen met fascistische wetten zoals verboden op abortus, euthanasie en drugs en extra rechten opeisen zoals de zondagsrust.
Dat idee heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nou dat iemand bijvoorbeeld tegen ritueel slachten is omdat die arme beestjes zo moeten lijden, terwijl die persoon normaalgesproken iedereen die voor dieren opkomt uitmaakt voor bomenknuffelende hippie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |