quote:Hoofdstuk 22. De beproeving van Abraham
...
[1] Hierna gebeurde het dat God Tristan op de proef stelde. Hij zei tegen hem: Tristan. En hij antwoordde: Hier ben ik. [2] Hij zei: Ga met uwzelf, uw enige, die u liefhebt, naar het land van de Moria, en draag hem daar, op de berg die Ik u zal aanwijzen, als brandoffer op.
Ach gut. Stoer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:23 schreef nattermann het volgende:
Whehehe, er bestaat geen god. En als hij al bestaat, heb ik nog wel een appeltje te schillen met die klootzak.
aha leuke stukje uit genesis hoofdstuk 22.quote:
Oh ? Ik dacht dat hij de stem van God in zijn hoofd had gehoord, en toen op Zijn commando een engel des doods werd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:22 schreef wise het volgende:
God is juist de schuldige in dit hele gebeuren
Die tristan was boos op god en 1 van de hoofd redenen dat hij deze daad deed.
Beter dan bewijzen dat ze gelijk hebben op de "Tristan manier".quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:12 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Bewijs maar eens dat we ongelijk hebben
Als dat het sterkste argument voor je wereldbeeld is zou ik me toch eens achter de oren krabbenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:12 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
De bewijslast ligt bij jullie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:12 schreef Kwalberto het volgende:
Perfect bewijs dat gelovigen gek zijn.quote:
Zeker.quote:
Ik geef alleen maar antwoordquote:
Want?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Perfect bewijs dat gelovigen gek zijn.
Kan jij het tegendeel bewijzenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeker.Jij hebt bewijs dat de bijbel idd door God gedicteerd is en niet gewoon door mensen is geschreven en bedacht?
In de bijbel staat dat slangen kunnen praten.quote:
Lever jij dan intussen het tegendeel voor het bewijs van het bestaan van de onzichtbare heilige ruimte-eekhoornquote:
Het bestaan van de onzichtbare heilige ruimte-eekhoorn is niet te bewijzen daar zij niet bestaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lever jij dan intussen het tegendeel voor het bewijs van het bestaan van de onzichtbare heilige ruimte-eekhoorn?
Het is maar hoe je het opvatquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In de bijbel staat dat slangen kunnen praten.
Je beledigt mijn religie!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:12 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Het bestaan van de onzichtbare heilige ruimte-eekhoorn is niet te bewijzen daar zij niet bestaan
Onzin, er bestaat geen religie die het bestaan van de onzichtbare heilige ruimte-eekhoorn erkentquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je beledigt mijn religie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |