Godslastering vuile ketter, branden in het hellenvuur zal jij! Tot in de EEUWIGHEIDquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:22 schreef wise het volgende:
God is juist de schuldige in dit hele gebeuren
Die tristan was boos op god en 1 van de hoofd redenen dat hij deze daad deed.
Maar goed, god bestaat helemaal niet, dus waar hebben we het over.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:23 schreef xyzyx het volgende:
Waarom plegen gelovigen niet gewoon zelfmoord? Dan zijn ze direct in de hemel en zijn wij er van af.
Hij was de 7e.. nouja 6e want die laatste ging na hem doodquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:24 schreef Ascendancy het volgende:
God had een virusinfectie, maar wist hem te neutraliseren na 7 doden.
Gewoon een foutje.
geen god, geen hel, dus neequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:24 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Godslastering vuile ketter, branden in het hellenvuur zal jij! Tot in de EEUWIGHEID![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, zijn reparatie was ook gebugged, vandaar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hij was de 7e.. nouja 6e want die laatste ging na hem dood
Echtwel, dat vertelde die meneer gister aan de deur dat iedereen die niet geloofd zal branden in de hel.. Daarna zag ik hem naar mijn 4 jarige buurjongetje lopenquote:
ik ben wel benieuwd wat hij daar ging doen......quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:26 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Daarna zag ik hem naar mijn 4 jarige buurjongetje lopen![]()
het was geen jezusbeeldje in zijn broek denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:28 schreef wise het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd wat hij daar ging doen......
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
het was geen jezusbeeldje in zijn broek denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |