Tja, ach...quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, vond/vind ik ook weinig aan
Je zou toch zeggen dat je op Fok wel wat stapmaten kan scoren?
klonk even alsof je je ergens maar bij neerlegde, wat in jouw geval volgens mij helemala niet nodig isquote:
Dan had je mee moeten gaanquote:
Nah, ik heb het wel vakerquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is het besmettelijk?
PGR klaagt er ook al een tijdje over
Mwoah... Ik ben sociaal gewoon niet zo sterkquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klonk even alsof je je ergens maar bij neerlegde, wat in jouw geval volgens mij helemala niet nodig is
Ik zou er een in m'n ondertitel moeten plakkenquote:
Ik wil datquote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan stappen geloof ik
zondequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mwoah... Ik ben sociaal gewoon niet zo sterk
Sony heeft altijd lekker eten en sushibarquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil datKon die tonijnschaafsels niet vinden
Ga wel een keertje naar Den Haag
![]()
Tja, ik word altijd doodnerveus van vrouwen omdat ik daar gewoon niet mee overweg kan. En groepen mensen kan ik ook niet goed tegen. Een op een is wel leukquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zondezo'n leuke meid
Mja, ik ken het, vroegah kreeg ik vaak de opmerking dat de meisjes vast in bosjes achter me aan zouden lopen.. Tsja, ik wist niet wat ik daarmee aan moest op dat moment, en was niet rap genoeg van tong om er gebruik van te maken
Ik haat jou een beetjequote:Op vrijdag 15 april 2011 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sony heeft altijd lekker eten en sushibar
fokgames >>> fpquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik haat jou een beetjeJij hebt altijd allemaal leuke dingen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |