Wil je er over praten?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:05 schreef Godshand het volgende:
Eierstok heeft Paiq vorige week opgegeven. Heeft mij haar msn gegeven maar niets meer van gehoord.
Dus erg rustig aan het datefront...
+1 voor die opmerking, maar wat een verhaal!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat niet rekken wil, scheurt wel.
quote:
Staat een paar posts hierbovenquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tot 3 uur vanmiddag moet voldoende zijn
Ah mên, wilde je nét uitnodigen vanavond.. Als goedmakertje voor het gedoe met Elquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:11 schreef Spirit82 het volgende:
Even geen zin om energie in wat dan ook te steken
Maar ik wil helemaal niet bij jou langsquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah mên, wilde je nét uitnodigen vanavond.. Als goedmakertje voor het gedoe met El.
Leugenaar!quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet bij jou langsKom jij maar hierheen
quote:Laat die 20 graden zaterdag maar komen!! Staat de rosé al koud? Of bier in jouw geval of whatever... ?
Dilemma's, dillema'squote:Op zaterdag 16 april 2011 17:11 schreef Spirit82 het volgende:
Ben naar het strand geweest met een vriend, net pas thuis. Twijfel nu of ik die gast een berichtje zal sturen of niet. Van een afstandje was ie leuk, van dichtbij niet zo en ik heb ook eigenlijk niet zo'n zin in gedoe. Kasta krijgt dus gelijk: ik ga hem geen berichtje sturen. Als hij contact wil, mag het van hem uit komen. Nu in elk gevalEven geen zin om energie in wat dan ook te steken, dus als hij me al niet eens durft te benaderen...
Het ging over míjn terrasquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Eh ja... waar staat daarin dat ik zin heb om bij jou langs te komen?
Ja, ik vroeg of je drank al koud stond. Ik zei nergens dat ik het zou komen opdrinken op jouw terrasquote:
Vrouwen en daadkracht, het blijft behelpenquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg of je drank al koud stond. Ik zei nergens dat ik het zou komen opdrinken op jouw terras
Die despretness valt alleszins mee dus..quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg of je drank al koud stond. Ik zei nergens dat ik het zou komen opdrinken op jouw terras
Oh, voor het geval het nog niet duidelijk was; dit betrof een puur platonisch voorstelquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die despretness valt alleszins mee dus..
Het was een internetdate via welke site?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:11 schreef Ordos20 het volgende:
Zo effe een kort verslagje:
Gisteren op date geweest, was op zich best brak, al vanaf 4 uur op in de ochtend: maar dat mocht de pret niet drukken. Heerlijk de hele avond gekletsts aan de hoornse plas, tot ik bijna in slaap viel na meer dan 20 uur in touw geweest te zijn. Nog naar de auto gelopen en heerlijk getongstoeid, met een nieuwe date in het verschiet.
Mmmmhh wel te horen gekregen dat ik in het echt er beter uit zie dan op de foto's
Maar all in all geslaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |