Dat er niets leuks zit etc. Dat heb ik jou wel eens horen zeggen hierquote:Op zondag 17 april 2011 21:10 schreef -Engel- het volgende:
Ik claim niet dat date of veel date... maar ik claim ook niet om nooit een relatie gehad te hebben...
En hoezo veel praatjes?
TB Dat zijn toch niet veel praatjes...quote:Op zondag 17 april 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat er niets leuks zit etc. Dat heb ik jou wel eens horen zeggen hier
Ik ook niet misses right that is for me off coursequote:Op zondag 17 april 2011 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
TB Dat zijn toch niet veel praatjes...![]()
Dat is hoogstens aangeven dat Mr right nog niet gevonden is.
Juist ja, maar waarom ga je langs bij haar werk?quote:Op zondag 17 april 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet misses right that is for me off course
Je hoort mij nergens zeggen dat jij beweert veel te daten. In tegendeel! Daarom kom je ook zo over: je hebt overal een duidelijke mening over, maar je doet nooit watquote:Op zondag 17 april 2011 21:10 schreef -Engel- het volgende:
Ik claim niet dat ik date of veel date, maar ik claim ook niet om nooit een relatie gehad te hebben.
Daarnaast post ik niet alles hier![]()
En hoezo veel praatjes?
Dan zou ik ten eerste moeten weten wanneer ze werkt. vrijwilligster bij de 013. Biertjes tappen etcquote:Op zondag 17 april 2011 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Juist ja, maar waarom ga je langs bij haar werk?
Dan is ze druk etc.
Mijn ex kent zijn huidige vriendin via lexa en zo ken ik nog wel een aantal stelletjesquote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef dreams.psd het volgende:
Werkt dat online dating een beetje?
Heb een beetje het gevoel alsof het nooit wat word bij online daten.
Nou spirit ondanks je vele dates, blijf je toch altijd mis schieten daarom vind ik het frappant dat jij over persoonlijkheid praat.quote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Mijn ex kent zijn huidige vriendin via lexa en zo ken ik nog wel een aantal stelletjesDus ja, het werkt wel degelijk, maar ik denk dat het ook van je persoonlijkheid afhangt en of je er voor open staat of niet
Als je de verhalen op al die sites mag geloven wel. Niet dat ik daar enige waarden aan hecht.quote:Op zondag 17 april 2011 21:21 schreef dreams.psd het volgende:
Werkt dat online dating een beetje?
Heb een beetje het gevoel alsof het nooit wat word bij online dates.
Ik ken mijn ex ook via internet schat en die relatie heeft bijna 10 jaar geduurdquote:Op zondag 17 april 2011 21:25 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou spirit ondanks je vele dates, blijf je toch altijd mis schieten daarom vind ik het frappant dat jij over persoonlijkheid praat.
Dat komt bij mij echt over als een contradictio in terminis.
Dat is voor 2000 had je toen ook datingsites dan?quote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ken mijn ex ook via internet schat en die relatie heeft bijna 10 jaar geduurd
Internet is meer dan datingsitesquote:Op zondag 17 april 2011 21:28 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat is voor 2000 had je toen ook datingsites dan?
Ja idd je had van die chatrooms, maar dat ging vele malen sneller. Totdat niemand meer durfte.quote:
Dat. Daarnaast heb ik 3 korte "ietsen" gehad waarbij ik er 1 via werk kende, maar dan dus ook digitaal leren kennen, 1 van een datingwebsite en 1 uit de kroegquote:
Geen idee toen was ik nog niet onlinequote:Op zondag 17 april 2011 21:29 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja idd je had van die chatrooms, maar dat ging vele malen sneller. Totdat niemand meer durfte.
En hoeveel afspraakjes heb jij al gehad in je leven?quote:Op zondag 17 april 2011 21:34 schreef -Engel- het volgende:
Chatroom... dat heeft mij ooit een avondje darten en uitgaan in H'sum opgeleverd.....
@Spirit: Ik vond dat ook geen date... het was met meer mensen en btw al zeker 10 jaar terugToen deden we niet aan daten
toen heette het nog een afspraakje
Jaja maak jezelf maar wat wijsquote:Op zondag 17 april 2011 21:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat. Daarnaast heb ik 3 korte "ietsen" gehad waarbij ik er 1 via werk kende, maar dan dus ook digitaal leren kennen, 1 van een datingwebsite en 1 uit de kroegIk denk alleen dat ik er nog niet echt voor open stond. Het was voor mij meer voor de lol; daten is gewoon leuk!
TB,quote:Op zondag 17 april 2011 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
En hoeveel afspraakjes heb jij al gehad in je leven?
Nou ja, dat soort mensen kom je dus tegen in Brussel. Maar parship vind ik wel een redelijk goede site, maar niet zoveel mensen. Kwalitatief wel ok mensen in ieder geval.quote:Op zondag 17 april 2011 19:17 schreef Asfyxia het volgende:
Wat een smakeloze verhalen hier. Kerels die hun lul tevoorschijn toveren.![]()
Ik werd eigenlijk naar dit topic gelokt om wat meer info te krijgen over datingsites. Waar een beetje leuke mensen zitten enzo.
Ik kom niet verder dan 1 date/afspraakje. Maar dat was wel een leuke date. In de stromende regen door de dierentuin lopenquote:Op zondag 17 april 2011 21:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
TB,
ik heb ze niet geteld... doe ik een gok ... ik denk dat er 20 waren waarvan ik zo iets heb van ja DAT was echt echt een date/afspraakje.... romantisch, zoenen, je speciaal voelen....
De rest... tsja gewoon voor de lol, lekker eten, veel kletsen, maar totaal niet romantisch of iets in die geest.
Doe eens niet zo wanhopig, mutsquote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef Seven. het volgende:
Ik begin trouwens beetje moedeloos te worden hiervan. Wanneer kom ik weer eens iemand tegen waarmee er daadwerkelijk een grote klik is? Ik wil zo elektriciteit en zo, vanaf het eerste moment al denken 'hmm, leuke dame/vent' en dat dan blijkt dat je echt heel goed met elkaar op kunt schieten en om elkaar kunt lachen. En dan heb je paar hele romantische leuke maanden waarin je helemaal vol bent van elkaar. En daarna begin je iemand wel eens irritant te vinden dus dan kun je 1 keertje per maand ruziemaken en keiharde goedmaakseks hebben.
Of ben ik dan te veeleisend?
quote:Op zondag 17 april 2011 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan 1 date/afspraakje. Maar dat was wel een leuke date. In de stromende regen door de dierentuin lopen
Wat? Lopen in de dierentuin?quote:
Ga je die persoon tegenkomen als je je alleen met Knots en BW bezig houdt? En wees een beetje voorzichtig, want je begint wanhopig over te komen. Dat is geen goed iets....quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef Seven. het volgende:
Ik begin trouwens beetje moedeloos te worden hiervan. Wanneer kom ik weer eens iemand tegen waarmee er daadwerkelijk een grote klik is? Ik wil zo elektriciteit en zo, vanaf het eerste moment al denken 'hmm, leuke dame/vent' en dat dan blijkt dat je echt heel goed met elkaar op kunt schieten en om elkaar kunt lachen. En dan heb je paar hele romantische leuke maanden waarin je helemaal vol bent van elkaar. En daarna begin je iemand wel eens irritant te vinden dus dan kun je 1 keertje per maand ruziemaken en keiharde goedmaakseks hebben.
Ik zou nooit daten in een dierentuin. Ik zou wel naar dierentuin willen als ik al een relatie heb, ben eens een keer in apenheul geweest en is een heel leuk uitje geweest met leuke herinneringen....quote:
Ik kom altijd mannen tegen waarvan ik eigenlijk wel weet dat ze 'below me' zijn. Serieus, de laatste paar keer dat ik echt kon lachen om een vent, bleken het gewoon enorme eikels te zijn. Die ik gisteren dus tegenkwam. Nee echt, achteraf gezien, de enige twee waarmee ik écht kon lachen waren parasieten.quote:Op zondag 17 april 2011 21:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo wanhopig, mutsJij komt zo vaak leuke mannen tegen en dan ben je even heel verliefd, maar is het ook weer zo over. Jij moet gewoon even tot rust komen en jezelf leren vermaken in je eentje. Dan komt die leuke vrouw/man ineens onverwacht vanzelf wel
(tenminste, dat hou ik mezelf steeds voor
)
Het probleem is eigenlijk dat er altijd wel iemand is die leuk genoeg is voor dat moment. En daar wil ik vanaf. Steeds weer van die korte romances waarvan ik op voorhand al weet 'dit is het niet'.quote:Op zondag 17 april 2011 21:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ga je die persoon tegenkomen als je je alleen met Knots en BW bezig houdt? En wees een beetje voorzichtig, want je begint wanhopig over te komen. Dat is geen goed iets....
Doe het dan gewoon niet als je van te voren al weet dat het niks wordt. Eens een tijdje helemaal niemand is lang niet verkeerd hoorquote:Op zondag 17 april 2011 22:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het probleem is eigenlijk dat er altijd wel iemand is die leuk genoeg is voor dat moment. En daar wil ik vanaf. Steeds weer van die korte romances waarvan ik op voorhand al weet 'dit is het niet'.
Ik vond die regen niet erg. Het is maar water en je smelt heus niet als je een beetje nat wordt.quote:
Nu ik zo een beetje alles heb gelezen denk ik gewoon dat je iemand nodig hebt die zijn mannetje staat. En ook gewoon "Nee" zegt wanneer die dat niet wilt. Jou wel eens op je punten wijst, een ruzie aangaat. Eigenlijk iemand dus die stevig in zijn schoenen staat. Maar op de momentje jou wel laten voelen dat je wat betekend, en dan niet alleen maar als bedpartner. En jou denk ik ook kan verrassen, en de spanning weet op te bouwen en vast te houden.quote:Op zondag 17 april 2011 21:50 schreef Seven. het volgende:
Heb ik me al wel zitten bedenken trouwens. Gewoon géén gedoe meer. Maar paar weken is voor mij echt niet genoeg, ik heb gewoon nog iets op te lossen met mezelf en daar moet ik zeker een jaar voor uittrekken. Ik moet echt eens afkicken van die hang naar bevestiging. Hang naar drama heb ik trouwens wel al enorm weten te verbannen. Als dat me gelukt is, dan kan ik dit ook.quote:Op zondag 17 april 2011 22:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Doe het dan gewoon niet als je van te voren al weet dat het niks wordt. Eens een tijdje helemaal niemand is lang niet verkeerd hoorAl is het maar een paar weken
Brengt behoorlijk wat rust met zich mee en dat is eigenlijk best wel fijn!
Dat komt ook door jouw reflex:quote:Op zondag 17 april 2011 21:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik kom altijd mannen tegen waarvan ik eigenlijk wel weet dat ze 'below me' zijn. Serieus, de laatste paar keer dat ik echt kon lachen om een vent, bleken het gewoon enorme eikels te zijn. Die ik gisteren dus tegenkwam. Nee echt, achteraf gezien, de enige twee waarmee ik écht kon lachen waren parasieten.
Sowieso, als ik iemand leuk vind, dan moet er iets mis mee zijn. Ik ben aan het overwegen om dan maar met minder genoegen te nemen of zo.
Jij moet eens ophouden met dingen van jezelf eisen. Waarom moet jij zo vreselijk veel van jezelf?quote:Op zondag 17 april 2011 22:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heb ik me al wel zitten bedenken trouwens. Gewoon géén gedoe meer. Maar paar weken is voor mij echt niet genoeg, ik heb gewoon nog iets op te lossen met mezelf en daar moet ik zeker een jaar voor uittrekken. Ik moet echt eens afkicken van die hang naar bevestiging. Hang naar drama heb ik trouwens wel al enorm weten te verbannen. Als dat me gelukt is, dan kan ik dit ook.
Maar eerst dinsdag nog maar eens afwachten.
Ik moest gisteren 2 x plassenquote:Op zondag 17 april 2011 22:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij moet eens ophouden met dingen van jezelf eisen. Waarom moet jij zo vreselijk veel van jezelf?
quote:Op zondag 17 april 2011 22:06 schreef Wicked-Game het volgende:
Nu ik zo een beetje alles heb gelezen denk ik gewoon dat je iemand nodig hebt die zijn mannetje staat. En ook gewoon "Nee" zegt wanneer die dat niet wilt. Jou wel eens op je punten wijst, een ruzie aangaat. Eigenlijk iemand dus die stevig in zijn schoenen staat. Maar op de momentje jou wel laten voelen dat je wat betekend, en dan niet alleen maar als bedpartner. En jou denk ik ook kan verrassen, en de spanning weet op te bouwen en vast te houden.
Ik zou het werkelijk niet meer weten. De ene dag denk ik zus, de andere dag denk ik zo. Het liefste zou ik er gewoon volledig afstand van nemen en echt leren om gewoon happy te zijn met alleen mezelf. Tweede optie die ik graag nog wil verkennen is een relatie met een vrouw maar dat is een moeilijk verhaal omdat ik niet zo snel weg ben van een vrouw.quote:Op zondag 17 april 2011 22:06 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nu ik zo een beetje alles heb gelezen denk ik gewoon dat je iemand nodig hebt die zijn mannetje staat. En ook gewoon "Nee" zegt wanneer die dat niet wilt. Jou wel eens op je punten wijst, een ruzie aangaat. Eigenlijk iemand dus die stevig in zijn schoenen staat. Maar op de momentje jou wel laten voelen dat je wat betekend, en dan niet alleen maar als bedpartner. En jou denk ik ook kan verrassen, en de spanning weet op te bouwen en vast te houden.
Is even mijn analyse...
Emigreer anders naar een eilandje in de Stille Zuidzee, voor jou alleen...quote:Op zondag 17 april 2011 22:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zou het werkelijk niet meer weten. De ene dag denk ik zus, de andere dag denk ik zo. Het liefste zou ik er gewoon volledig afstand van nemen en echt leren om gewoon happy te zijn met alleen mezelf. Tweede optie die ik graag nog wil verkennen is een relatie met een vrouw maar dat is een moeilijk verhaal omdat ik niet zo snel weg ben van een vrouw.
Ik kwam hier voor de romantiek.quote:Op zondag 17 april 2011 22:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het probleem is eigenlijk dat er altijd wel iemand is die leuk genoeg is voor dat moment. En daar wil ik vanaf. Steeds weer van die korte romances waarvan ik op voorhand al weet 'dit is het niet'.
Nou zou dan haast zeggen kap met daten, kap met kerels en ga eens werken aan jezelf voordat je ergens weer aan gaat beginnen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zou het werkelijk niet meer weten. De ene dag denk ik zus, de andere dag denk ik zo. Het liefste zou ik er gewoon volledig afstand van nemen en echt leren om gewoon happy te zijn met alleen mezelf. Tweede optie die ik graag nog wil verkennen is een relatie met een vrouw maar dat is een moeilijk verhaal omdat ik niet zo snel weg ben van een vrouw.
quote:Op zondag 17 april 2011 22:12 schreef Spirit82 het volgende:
Oh kutBen beetje aan het smsen met die gast van vrijdag en hij blijkt flinke gesprekken gevoerd te hebben met mijn oud buurman (zijn collega). Nou kent de beste man me sinds dat ik 10 was ofzo en hij noemde me vroeger altijd "het studiebolletje"... verdikkeme
Nouja, we gaan dinsdag wat drinken, dus we zullen wel zien.
Jij bent rijp voor een sabbatical leave, gewoon een jaar niet meer aan liefde denken en gewoon genieten.quote:Op zondag 17 april 2011 22:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dit advies zouden meer vrouwen moeten opvolgenquote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou zou dan haast zeggen kap met daten, kap met kerels en ga eens werken aan jezelf voordat je ergens weer aan gaat beginnen.
Ben ik het volkomen met je eens.quote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit advies zouden meer vrouwen moeten opvolgen
ach, blijkbaar heeft hij nog steeds interesse, ondanks alle ongetwijfeld genante verhalenquote:
Nou voel ik me aangesprokenquote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit advies zouden meer vrouwen moeten opvolgen
Ik zoek wel altijd mannen op waar iets mis mee is. Knots: cultuurclash tot en met, bovendien te verschillend maar verder is er niets mis met hem. Jammer eigenlijk, dat het daarop misloopt. Eindelijk eens iemand die wel werkt, niet blowt, doorgaans lief is. Ik voelde me wel veilig en op mijn gemak bij hem. Maar die deur heb ik zo'n beetje achter me dicht getrokken (alweer) want vrijdag met iemand anders de koffer in gedoken (ja, dat heb ik nodig om iets af te sluiten blijkbaar). En aangezien ik niet iemand ben die dat soort dingen kan en wil verzwijgen, zal ik Knots ook niet meer bellen. Al is het maar om de vraag of er iemand anders is niet te hoeven beantwoorden. Het is ook offcieel afgelopen al hebben we nog een keer seks gehad.quote:Op zondag 17 april 2011 22:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat komt ook door jouw reflex:
Leuk vinden->oh help, dus moet ie een klootzak zijn! ->zoeken-> vinden natuurlijk (hmm, hij is te jaloers!) ->afstoten (zie je wel, een klootzak, ik zei het nog tegen mijzelf!) -> weer single zijn en de cirkel begint opnieuw..
Natuurlijk heb ik geen gelijk Seven, post maar een verhaaltje dat het allemaal niet waar is enzo, en dat Kasta ook onzin lult.
Maar denk er maar toch even over na
Het ging niet specifiek over jouw situatie.quote:
Ik heb er niet zoveel moeite mee om me kwetsbaar op te stellen.quote:Op zondag 17 april 2011 22:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik kwam hier voor de romantiek..
Vind het wel heel eerlijk wat je allemaal schrijft.
Waarom zoek je niet iemand die bij jou past? Waar je lol mee hebt? Iemand die ook met respectvol met jou omgaat? En als dat voorkomt, waarom stoot je dat af?
Het gaat niet altijd om puddingbenen krijgen van weer een verkeerde gozer.
Ik ben geen psycholoog he maar wat ik hier zo even van jou lees vraag ik me af of je wel genoeg zelfrespect en zelfvertrouwen hebt ondanks dat eeuwig grote smoel van je. Het is bij jou ook heel erg alles of niets.
Ik voel me al snel aangesproken hoorquote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het ging niet specifiek over jouw situatie.
Ik heb nog wat exen in gedachten die dit ook beter eens zouden kunnen gaan doen.
Maarja alleen is zo alleen, en zonder vriend is je leven "niet op orde".
Dat die mijnheer een matige keus is, terwijl er veel betere mannen met een Michelin ster rondlopen, wil er niet bij ze in... (hihi ik zei "in")
Dat denk ik ook. Maar dat gaat nog een hele moeilijke opgave worden. Ik zou daar al een paar dingen voor moeten doen:quote:Op zondag 17 april 2011 22:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nou zou dan haast zeggen kap met daten, kap met kerels en ga eens werken aan jezelf voordat je ergens weer aan gaat beginnen.
Oei. Glad ijs.quote:Op zondag 17 april 2011 22:12 schreef Spirit82 het volgende:
Oh kutBen beetje aan het smsen met die gast van vrijdag en hij blijkt flinke gesprekken gevoerd te hebben met mijn oud buurman (zijn collega). Nou kent de beste man me sinds dat ik 10 was ofzo en hij noemde me vroeger altijd "het studiebolletje"... verdikkeme
Nouja, we gaan dinsdag wat drinken, dus we zullen wel zien.
Dr phil momentje....quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar dat gaat nog een hele moeilijke opgave worden. Ik zou daar al een paar dingen voor moeten doen:
-het begint allemaal met die verrekte drank. Niet meer drinken dus.
-het hele patroon doorbreken en dit is gewoon een verslaving.
Natuurlijk is dat fijn, maar als je nog met jezelf over hoop zit enzo. Mijn laatste ex had ook nog allemaal onverwerkte zaken uit een vorige relatie die in onze relatie weer voor problemen zorgde..quote:Op zondag 17 april 2011 22:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik voel me al snel aangesproken hoorMaar op zich denk ik dat iedere vrouw wel door een dergelijke fase gaat. Misschien iedere man ook wel. Aandacht is leuk, door aandacht voel je je goed, waardevol, gewild, gewaardeerd. Je betekent iets voor iemand en dat is fijn.
Soms zeg je ineens iets waarmee je mij aangenaam verrast.quote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef picardmike het volgende:
[..]
Jij bent rijp voor een sabbatical leave, gewoon een jaar niet meer aan liefde denken en gewoon genieten.
1. GELUL, kom op ga nou niet drank als excuus gebruiken.quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar dat gaat nog een hele moeilijke opgave worden. Ik zou daar al een paar dingen voor moeten doen:
-het begint allemaal met die verrekte drank. Niet meer drinken dus.
-het hele patroon doorbreken en dit is gewoon een verslaving.
Meh, ik ga er van uit dat buurman weet wat hij beter niet kan zeggen en hij heeft ons zelf gekoppeld. Daarnaast blijkt deze gast een volwassen humor te hebben, dus ik ga er van uit dat het goed gaat komenquote:
Komen dat soort dingen niet altijd juist boven in een nieuwe relatie? Serireuze vraag hoor, ik weet het namelijk niet. Maar kan me voorstellen dat je dingen gaat vergelijken, dat er dingen bovenkomen door associatie enzo?quote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Soms zeg je ineens iets waarmee je mij aangenaam verrast.
Drank is voor mij niet meer en niet minder dan het middel om mijn aandachtsverslaving te kunnen voeden. Zonder drank heb ik eigenlijk zelden seks, tenzij het op herhaling was. De eerste keer met een nieuwe vlam is vrijwel ALTIJD onder invloed van drank en begint ook altijd in het uitgaansleven. Het begint standaard met een keer wilde seks, daarna seks op herhaling en dan zit ik er weer midden in. Zo'n romance waarvan ik allang weet dat dit 'm niet is.quote:Op zondag 17 april 2011 22:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
1. GELUL, kom op ga nou niet drank als excuus gebruiken.
2. Verslaving? wat is voor jou dan een verslaving? De sex?
Spirit als jij nou is een keer door vertelt aan de rest van de meiden wat je zag, toen die donkere macho op je reageerde, maar nee je houdt het weer voor jezelfquote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Komen dat soort dingen niet altijd juist boven in een nieuwe relatie? Serireuze vraag hoor, ik weet het namelijk niet. Maar kan me voorstellen dat je dingen gaat vergelijken, dat er dingen bovenkomen door associatie enzo?
Hahaha, de herkenning. Ook al vaker dan eens meegemaakt dat het met nuchtere ogen echt niet leuk was.quote:Op zondag 17 april 2011 22:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Meh, ik ga er van uit dat buurman weet wat hij beter niet kan zeggen en hij heeft ons zelf gekoppeld. Daarnaast blijkt deze gast een volwassen humor te hebben, dus ik ga er van uit dat het goed gaat komenNouja... nu nog hopen dat ik hem niet alleen leuk vond omdat ik lekker aangeschoten was
Wat voor dingen? Voor mij gaat die vlieger trouwens niet echt op. Ik vergelijk maar zelden, tenzij 2 jongens echt 2 druppels water waren.quote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Komen dat soort dingen niet altijd juist boven in een nieuwe relatie? Serireuze vraag hoor, ik weet het namelijk niet. Maar kan me voorstellen dat je dingen gaat vergelijken, dat er dingen bovenkomen door associatie enzo?
Jouw foto bedoel je?quote:Op zondag 17 april 2011 22:33 schreef picardmike het volgende:
[..]
Spirit als jij nou is een keer door vertelt aan de rest van de meiden wat je zag, toen die donkere macho op je reageerde, maar nee je houdt het weer voor jezelf
Ja I know, dat heb ik ook regelmatig gehad. Niet dat ik me ervoor schaamde hoor, maar wel dat ik zoiets had van: shit hey, ik was echt dronkenquote:Op zondag 17 april 2011 22:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hahaha, de herkenning. Ook al vaker dan eens meegemaakt dat het met nuchtere ogen echt niet leuk was.
[..]
Wat voor dingen? Voor mij gaat die vlieger trouwens niet echt op. Ik vergelijk maar zelden, tenzij 2 jongens echt 2 druppels water waren.
Oh het was voor mij? Je quote verkeerdquote:Op zondag 17 april 2011 22:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh crap, ja soms mixt mn laptop quotes door elkaarquote:Op zondag 17 april 2011 22:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh het was voor mij? Je quote verkeerd
Ik denk als je zaken als jaloezie en bang zijn dat iemand vreemd gaat, niet meer terug komen als je die verwerkt hebt, lijkt me?
Geef je wachtwoord maar even dan pas ik je paiq profiel zo aan dat je alleen nog maar brave mannen zult gaan tegenkomen. Het zal dan zelfs moeilijk worden voor jouwquote:Op zondag 17 april 2011 22:17 schreef Seven. het volgende:
Dus het is zo'n beetje tijd om het roer om te gooien. Ik wil dit niet nóg een jaar volhouden. Genoeg geslet. Ik ben het al een tijd zat, maar er veranderd maar niets en dat komt omdat ik gewoon nog geen steek veranderd ben in dit opzicht.
Als vrouw zijnde weet jij daar natuurlijk alles van..quote:Op Azondag 17 april 2011 22:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geef je wachtwoord maar even dan pas ik je paiq profiel zo aan dat je alleen nog maar brave mannen zult gaan tegenkomen. Het zal dan zelfs moeilijk worden voor jouw.
Wat vind je van House M.D. ? Of Scrubs?quote:Op zondag 17 april 2011 22:48 schreef Seven. het volgende:
OK. Als het dinsdag weer op niets uitloopt, dan stop ik ermee. Daten enzo. En nu even wat luchtigers. Greys Anatomy dus.
Zal niet nodig zijn, dan schrijf ik me natuurlijk gewoon uit.quote:Op zondag 17 april 2011 22:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geef je wachtwoord maar even dan pas ik je paiq profiel zo aan dat je alleen nog maar brave mannen zult gaan tegenkomen. Het zal dan zelfs moeilijk worden voor jouw.
Ken ik allemaal niet. En het is uiteindelijk Rome geworden. Goeie serie wel. Civilia en de dochter van Athia.quote:Op zondag 17 april 2011 23:16 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat vind je van House M.D. ? Of Scrubs?
Een keer op tijd naar bed toe is ook wel eens lekker.quote:Op zondag 17 april 2011 23:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ken ik allemaal niet. En het is uiteindelijk Rome geworden. Goeie serie wel. Civilia en de dochter van Athia.. Lastig. Nog een aflevering kijken of op tijd gaan slapen?
117 euro? Nooit doen, is echt zonde van je geld.quote:Op maandag 18 april 2011 09:24 schreef ohwyeah het volgende:
Ik heb me vorige maand bij Lexamore ingeschreven en ik krijg vaak "x wil haar foto met u delen"
Ben niet van plan vanaf 117 euro in te schrijven.. via de normale Lexa zijn die vrouwen nergens terug te vinden, vraag me af of dat wel echt is.
Er zijn genoeg gratis sites. En jij als knappe man hebt dat ook niet nodigquote:Op maandag 18 april 2011 09:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
117 euro? Nooit doen, is echt zonde van je geld.
Ik heb ooit een maandje relatieplanet betaald maar ik ga er nu uit principe geen geld meer aan uitgeven.
Daarom doet hij dat ook nietquote:Op maandag 18 april 2011 09:50 schreef tijnbrein het volgende:
Er zijn genoeg gratis sites. En jij als knappe man hebt dat ook niet nodig
Ik, als knappe man, doe het wel als ik op dates uit ben. Betalen bij RP (paar tientjes) gaat gewoon een stuk sneller dan bij Paiq - je weet sneller of iemand bij je past of niet. En het is minder vrijblijvend, er is dan ook sneller een date.quote:
De meeste vrouwen hebben (vaak) geen account op bv paiq. Maar 117 euro is ivm RP erg prijzig volgens mij.quote:Op maandag 18 april 2011 10:13 schreef macondo het volgende:
Ik, als knappe man, doe het wel als ik op dates uit ben. Betalen bij RP (paar tientjes) gaat gewoon een stuk sneller dan bij Paiq - je weet sneller of iemand bij je past of niet. En het is minder vrijblijvend, er is dan ook sneller een date.
Maar nu dus even niet. Overigens lijkt mijn verpleegstertje in de drie maanden dat ik haar ken serieus aangekomen. Fijn is dat: afvallen, kerel binnenhalen en daarna weer kappen met sporten en gezond eten..
Ik hou altijd wel van een beetje mollig.quote:Op maandag 18 april 2011 10:13 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik, als knappe man, doe het wel als ik op dates uit ben. Betalen bij RP (paar tientjes) gaat gewoon een stuk sneller dan bij Paiq - je weet sneller of iemand bij je past of niet. En het is minder vrijblijvend, er is dan ook sneller een date.
Maar nu dus even niet. Overigens lijkt mijn verpleegstertje in de drie maanden dat ik haar ken serieus aangekomen. Fijn is dat: afvallen, kerel binnenhalen en daarna weer kappen met sporten en gezond eten..
Toch ben ik van mening dat de gratis sites toch te vrijblijvend is, terwijl de betaalde sites iets gerichter zijn. Heb met RP meer dates geregeld dan met Paiq.quote:
Tja geen idee. Heb met beide geen dates gehad.quote:Op maandag 18 april 2011 10:20 schreef Wicked-Game het volgende:
Toch ben ik van mening dat de gratis sites toch te vrijblijvend is, terwijl de betaalde sites iets gerichter zijn. Heb met RP meer dates geregeld dan met Paiq.
Ik ook. Met Paiq weet ik veel beter wat voor vlees ik in de kuip heb. Hoe iemand chat zegt ook al veel. Zo'n profiel is toch een soort sollicitatiebrief...beetje nep allemaal.quote:Op maandag 18 april 2011 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja geen idee. Heb met beide geen dates gehad.
Het is maar net wat je precies wilt. Zelf vind ik paiq relaxter omdat je gelijk in gesprek komt. En je dus niet af gaat op een eerste berichtje en een profiel. Echter nadelig is weer dat je een kwartier eerst kwijt bent voordat je überhaupt een foto ziet.
Moet je sneller ouwehoerenquote:Op maandag 18 april 2011 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja geen idee. Heb met beide geen dates gehad.
Het is maar net wat je precies wilt. Zelf vind ik paiq relaxter omdat je gelijk in gesprek komt. En je dus niet af gaat op een eerste berichtje en een profiel. Echter nadelig is weer dat je een kwartier eerst kwijt bent voordat je überhaupt een foto ziet.
Wat viel er tegen in het echt?quote:Op maandag 18 april 2011 10:23 schreef J0ycie88 het volgende:
In had gisteren een date via Pepper, Viel toch een beetje tegen
Nu weer verder rondneuzen!
Ik vind Paiq ook fijn om in contact te komen.. Uit het chatten maak je al veel op, en als je een beetje lang kletst zie je de foto ook zo.quote:Op maandag 18 april 2011 10:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook. Met Paiq weet ik veel beter wat voor vlees ik in de kuip heb. Hoe iemand chat zegt ook al veel. Zo'n profiel is toch een soort sollicitatiebrief...beetje nep allemaal.
En via paiq is een date ook zo te regelen. Soms op het eind van het eerste gesprek al, eigenlijk. Het schiet allemaal wat meer op met 'contact leggen' dan dat heen- en weer gemail.
Was even om aan te geven dat ik het gewoon irritant vindt dat je tijd verspilt aan iemand waarvan je weet dat het nooit wat gaat worden.quote:
Ohw ja, dat is wel vervelend, heb jet net 15 minuten gebabbelt, dan zie je de foto en denk je damn... laat maar doei!!quote:Op maandag 18 april 2011 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was even om aan te geven dat ik het gewoon irritant vindt dat je tijd verspilt aan iemand waarvan je weet dat het nooit wat gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |