Ja daar komt die geur vandaan, maar die geur heb ik ook rond de motorkap en onder de motorkapquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:53 schreef Sounddragon het volgende:
Ruik eens in de buurt van je wielen als je net hebt gereden, dan weet je rap genoeg of het je remmen zijn. Olielekkages kunnen ook nogal naar ruiken, zeker als het vanaf je kleppendeksel op je uitlaatspruitstuk drupt, maar dan zou je ook een lichte rook moeten zen als je de kap open doet, en dat spruitstuk zit volgens mij ook niet helemaal voorin bij een A4.
Even goed in de gaten houden, en als het aanhoudt eens een keertje langs de garage tuffen en een vakmensch laten snuffelen, die kunnen je meestal van een afstandje al vertellen wat je ruikt
Mwa merkt ie vanzelf, tussen het ding een paar keer flink laten stinken en doorslippen tijdens het rijden kunnen nog heel veel km's zitten. Met 1 maand rijervaring denk ik dat je het gas bijgeven tijdens het wegrijden iets te ruim opvat.. zeker als je sportief weg wil rijden en niet voor lul wil staan als ie afslaat zie ik dat nog wel gebeuren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:38 schreef Rainesz het volgende:
Die geur gaat echt niet weg!
Koppeling is gewoon aan het doodgaan,heb het nu zelf ook
Maakt echt niet uit of poosje rustig aan gaat rijden!
Is het zo slecht om gas bij te geven bij het wegrijden dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:14 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Mwa merkt ie vanzelf, tussen het ding een paar keer flink laten stinken en doorslippen tijdens het rijden kunnen nog heel veel km's zitten. Met 1 maand rijervaring denk ik dat je het gas bijgeven tijdens het wegrijden iets te ruim opvat.. zeker als je sportief weg wil rijden en niet voor lul wil staan als ie afslaat zie ik dat nog wel gebeuren.
Puur giswerk van mijn kant, tuurlijk is het normaal om wat gas bij te geven, best veel zelfs als je hard wegrijd maar het is dan wel de truc om de koppeling niet seconden lang te laten slippen. Overdaad schaad. Als jij zeker weet dat je wat dat betreft geen gekke dingen doet heb ik niets gezegdquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:26 schreef -tape- het volgende:
[..]
Is het zo slecht om gas bij te geven bij het wegrijden dan?
Oh en die reparateur van de garage zei dat zolang de koppeling niet slipt de geur wel kan verdwijnen. Misschien dat jij er ook veel verstand van hebt hoor, maar hij zag er uit alsof hij vaak onder auto's lag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |