Windows installeert ook automatisch al je zooi en dat is prima als je alleen maar surft en brieven tikt op je pc.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle drivers automatisch gevonden en geinstalleerd hier op Linux, ik als n00b heb het helemaal zelf geinstallleerd en ingericht
nietquote:
Bij linux kan je ook zelf de drivers ed tweaken als je dat zou willen. Gamen doe ik wel op een console, mijn pc moet gewoon zeer stabiel zijn en dat lukt nu eenmaal het beste met Linux of OSX, aangezien ik niet vast wil zitten aan een apple, draai ik dus linuxquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Windows installeert ook automatisch al je zooi en dat is prima als je alleen maar surft en brieven tikt op je pc.
Ga je gamen, dan wil je de boel gewoon up to date houden wat drivers betreft. En daar is Windows veruit, en dan ook echt veruit het beste platform voor.
Je kan er een taalspelletje van maken maar het feit blijft dat voor Windows dus gewoon de beste, de meeste en de nieuwste drivers beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kortom, windows heeft de kutste driverondersteuning van alle besturingssystemen, maar de hardwarefabrikanten ondersteunen windows vaak het beste.
Klopt, Windows heeft de meeste, beste en nieuwste drivers omdat het 99% marktaandeel heeft ofzo. Dus is het interessant om daar veel aandacht aan te besteden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Om te gamen is windows het beste platform ja, omdat er vrijwel geen linux games bestaan. Maar dat heeft met drivers niets te maken.
Bij mij worden het meestal middagcoma'squote:Op vrijdag 15 april 2011 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb echt mega veel zin in een middagdutje
die zijn echt briljant
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou alleen nog fatsoenlijke hardware om op te gamen en het wordt nog een keer iets met dat gaming gebeuren op een appel
De 21,5 inch imac:
[..]
De hardware van een non-gaming instapsysteem met de prijs van een high-end gaming systeem (¤1500) .
Nou ja, the Sims zal er vast goed op lopen
hier ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij mij worden het meestal middagcoma's.
Zo'n fijn kort dutje zit er voor mij niet in
paasbrunchquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Holy crap, het is volgende week gewoon al Pasen!
Snel choco-eieren kopen
Ik dacht dat het dit weekend was toen ik in de supermarkt wasquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Holy crap, het is volgende week gewoon al Pasen!
Snel choco-eieren kopen
Voor op de bruidstaart?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:37 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het dit weekend was toen ik in de supermarkt was.
Kon die ijskoekjes niet vinden trouwens, zonde.
Eerst ruil je me in voor CL en nu wil je dat ik ijskoekjes meeneem voor jullie bruidstaart?quote:
Wat een zak ben ik hè?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:54 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Eerst ruil je me in voor CL en nu wil je dat ik ijskoekjes meeneem voor jullie bruidstaart?
Ja!quote:
Oh, jij had nog vertrouwen in mensen? Hoe schattig!quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:04 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ja!Wat denk je dat dit met mijn beeld doet van dat mannen altijd afhaken? Mijn laatste beetje vertrouwen, wat doe je
.
Ignorance is bliss.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, jij had nog vertrouwen in mensen? Hoe schattig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |