Ik heb wel een keer koffie gehad in Meerkerkquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef Mallet het volgende:
[..]
Toen viel mijn mond letterlijk open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bel je toch het noodnummer? Ik snap niet precies hoe en op welke manier het gemakkelijker is, maar als jij dat maar snapt en het in jip-en-janneke taal kan uitleggenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, een meet!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet morgen 2 ritten doen, Rotterdam - Meerkerk en Vlaardingen - Meerkerk. Nou hebben ze alleen die Rotterdam - Meerkerk als eerste rit neergezet voor tussen 8.30 en 9.00 ophalen en het is op een heel irritant te bereiken locatie in Rotterdam. En dat terwijl ik zelf in Vlaardingen woon![]()
Dus liever heb ik het omgekeerd, want Meerkerk - Vlaardingen OV'en duurt heel lang (aangezien ik vaak eindig daar weet ik het uit ervaring), veel langer dan Meerkerk - Rotterdam.....
Maar nu komt het grote probleem: ik had om kwart voor 4 een afspraak die tot half 6 duurde en toen ik zelf belde hadden ze nog geen ritjes voor me staan, dus heb ik zonder telefoontje ritjes op de site laten zetten met de afspraak dat ik morgen om 8.30 gelijk bel om ze te bevestigen. En om nou op eigen houtje die ritjes om te draaien zie ik niet zo zitten.......
Wat zouden jullie doen?
Die ophaallocatie in Vlaardingen is praktisch naast m'n huis, naar die in Rotterdam is het een uur reizen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:52 schreef Mallet het volgende:
[..]
Bel je toch het noodnummer? Ik snap niet precies hoe en op welke manier het gemakkelijker is, maar als jij dat maar snapt en het in jip-en-janneke taal kan uitleggen.
Nou het maakt mij niet echt uit of het duidelijk is.. Zolang het voor EW maar duidelijk is als je ze belt hiervoor. Maar als je denkt dat je dit om kan draaien bel dan gewoon z.s.m.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die ophaallocatie in Vlaardingen is praktisch naast m'n huis, naar die in Rotterdam is het een uur reizen.
Meerkerk - ophaallocatie Vlaardingen is vanaf Rotterdam Centraal met de trein naar Vlaardingen gaan, vervolgens een stuk met een bus die eens in het half uur gaat en dan nog een kwartier lopen. Meerkerk - ophaallocatie Rotterdam is vanaf Rotterdam Centraal is 10 minuutjes met de metro.
Duidelijk genoeg?
Hahahaha echt? In de handleiding staat dat je niet mag bellen smsen tussen 2300 en 0700. Dit is wel een beetje vroeg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik krijg de voicemail van het noodnummer
Lalalalalalala en nu vertel je!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:58 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, Winsum naar Zwolle.
Ik mag trouwens privé weer flink wat aftikken aan het CJIB..Ouders hebben al dik drie uur lol..
Ja, maar ik heb het ingesproken en ik ben alweer teruggebeldquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:25 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hahahaha echt? In de handleiding staat dat je niet mag bellen smsen tussen 2300 en 0700. Dit is wel een beetje vroeg.
Oké, nou dan zit er niets anders op hè.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het ingesproken en ik ben alweer teruggebeld
En ik mag ze niet omdraaienEr staat bij het ritje Rotterdam - Meerkerk namelijk een ophaaltijd van tussen de 8.30 en 9.00 en ze zeiden dat dat afgesproken is met het desbetreffende bedrijf, dus dat het beter is om me daar gewoon aan te houden.
Ik kreeg gewoon iemand van de transportplanning. Ik geloof dat ze net aan het eten was ofzo, want er werden op de achtergrond borden opgeruimdquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef Mallet het volgende:
[..]
Oké, nou dan zit er niets anders op hè.
Krijg je btw dan iemand van de transportplanning aan de telefoon of iemand van de privéchauffeurs?
Volgens mij kan je daar 's avonds nog best eens druk met zijn tijdens drukke dagen. Heb je een zooi hikers die de volgende dag moeten werken.. Er wordt er vast wel eens een ziek.. Daarnaast vaak privéchauffeurs die 's avonds op pad gaan die misschien ergens vast komen te staan of schade hebben gereden..quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon iemand van de transportplanning. Ik geloof dat ze net aan het eten was ofzo, want er werden op de achtergrond borden opgeruimd
Ja ik heb morgen de grote in Nijmegen en daarna in Almere, ook makkelijk uitprinten dusquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel makkelijk voorbereiden trouwens, 2 keer Meerkerk, alleen transportformulieren uitprinten en klaar
Mja, ik heb geen internet op m'n telefoon en geen TomTom ofzo, dus ik moet thuis ook nog 9292'en en printjes maken van Google Maps, maar da's nu allemaal niet nodigquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef HenkvonAnnie het volgende:
[..]
Ja ik heb morgen de grote in Nijmegen en daarna in Almere, ook makkelijk uitprinten dus
Ik ging 18km/h te hard op de Ring Groningen, Paddepoel ri. Julianaplein. 120 eurootjesquote:
Gelukkig heb ik wel een TomTom, maar die wil zonder stroom nog wel snel uitvallen, daar heb ik niet zoveel aan. Helaas nog geen internet op mn mobiel. Nijmegen is wel chillquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mja, ik heb geen internet op m'n telefoon en geen TomTom ofzo, dus ik moet thuis ook nog 9292'en en printjes maken van Google Maps, maar da's nu allemaal niet nodig
Die in Nijmegen ben ik trouwens nog nooit geweest
Heb in Nijmegen gestudeerd dus doe mij de Nijmeegse variant daarvan maar zonder enige hulpmiddelen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:18 schreef joppie_saus het volgende:
Die grote in Almere rij je toch met je ogen dicht nog naar toe? Kom op man.
Sjongejonge, op de ringweg nog wel!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:14 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik ging 18km/h te hard op de Ring Groningen, Paddepoel ri. Julianaplein. 120 eurootjes
Onhandig idd, je weet dat ze daar vaak staanquote:
Ja, richting Martiniplaza. Zo gek is dat niet dus, want dat is een lang recht stuk.quote:
Ze staan er eeeerg vaak. Vooral bij die meubelwinkel achter de bosjes.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:07 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ja, richting Martiniplaza. Zo gek is dat niet dus, want dat is een lang recht stuk.
Ze morgen mij ook wel 100x flitsen op een dag hoor, zolang Leeuwarden niks stuurtquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:44 schreef joppie_saus het volgende:
Ik vind het niet zo erg dat ik geflitst ben, maar ik vind het onzin dat het gelijk zo hoog moet zijn. Omgerekend 6,30 euro per kilometer te hard. Waar gaat dat over
Gewoon ff goed positioneren en chicks met rokjes kijken! SCORE!quote:Op woensdag 20 april 2011 10:10 schreef Mallet het volgende:
Ik zit op het station in Zaltbommel en het is me een partij heet.. Fuck man.
Haha, daar staat toch gewoon een flitser die je van 3km afstand kunt zienquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:14 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik ging 18km/h te hard op de Ring Groningen, Paddepoel ri. Julianaplein. 120 eurootjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Maharbal op 20-04-2011 10:58:28 ]
Ik kan je plaatje niet zien, doe 's ff een google streetview plaatjequote:Op woensdag 20 april 2011 11:41 schreef RTS91 het volgende:
Mobiele.
Is 70 idd, maar ze staan wel eens bij afslag Zeeheldenbuurt/Meubelboulevard met een statief.
[ afbeelding ]
Is het nou 1,30 of 1,80?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:50 schreef Viezze het volgende:
Worden onkosten allemaal bij elkaar opgeteld op je loonstrook?
Ben laatst met een veerpont geweest, maar er staat maar een post onkostenvergoeding.
Net dat het mij op die 1,80 euro gaatMaar was gewoon ff benieuwd
http://www.flitsservice.nl/repo_s/39/3917/Gr-N370-3.JPGquote:Op woensdag 20 april 2011 11:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik kan je plaatje niet zien, doe 's ff een google streetview plaatje
Ah, daar. Ja daar reed ik gister inderdaadquote:Op woensdag 20 april 2011 12:05 schreef RTS91 het volgende:
[..]
http://www.flitsservice.nl/repo_s/39/3917/Gr-N370-3.JPG
http://maps.google.nl/map(...).007043,0.01929&z=16
quote:Oh, en de eerste de beste die roept dat de foto ongeldig is omdat het kenteken niet klopt, die spoort nietWant dat zei iemand gisteren tegen mij aan wie ik deze foto liet zien
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:48 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, die sukkel zei: 'Er staat geen kenteken op de foto, hoe komen ze dan bij jou uit?'![]()
In ieder geval, ik heb morgen weer twee ritjes. Weer TNT vanuit Winsum en daarna van Steenwijk naar Groningen in een Partner. Lekker weer om busjes te rijden, not.
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef enpe het volgende:
Pff had gister ook een bus maar die lag nog helemaal vol met gereedschap. Half uur op staan wachten voor dat ding leeg was. Cabine was echt smerig en stoffig inclusief een dosis lege koffiebekers, snoeppapiertjes etc.
Vervolgens naar Oosterhout gereden waar het 2 kilometer lopen is naar het dichtstbijzijnde buurtbusje, kwam er nog een collega tegen. De chauffeur van het buurtbusje wilde een foto van ons maken omdat hij het nog nooit had meegemaakt dat er 2 man tegelijk met een ov-chipkaart in stapte.
Ik niet vanochtend in mijn Volkswagen Ltquote:Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Een lange broek die niet van spijkerstof is en een overhemd met korte mouwen.
En ik denk dat je je over airco in die auto's geen zorgen hoeft te maken, is geloof ik wel redelijk standaard in die klasseIk had het vanmorgen zelfs in een Polo!!
Ik had trouwens daarnet een mail gekregen of ik niet vergeet om de kilometerstanden door te mailen via die ene siteNog nooit gehad en ik ben het ook nog nooit vergeten, is dat soms standaard tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |