abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95543168

quote:
AMSTERDAM - Frank de Boer wilde zondag na de zege van Ajax op FC Groningen (2-0) niets weten van een mogelijke dertigste landstitel voor zijn club.

''Het is mooi dat FC Twente twee punten heeft verloren'', doelde de Ajax-trainer op het gelijke spel van de regerend kampioen tegen Roda JC (1-1).

''Daardoor hebben we in eigen hand of we tweede worden. Voor de eerste plaats blijven we afhankelijk van PSV.''

De Boer: ''De laatste vier competitieduels worden vier finales. De laatste finale is op de slotdag tegen FC Twente. Pas als we alles winnen, moeten we kijken hoe PSV het heeft gedaan. Dan zien we wel.''
★★★
pi_95543543
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 14:48 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Werd een paar weken geleden al verteld bij VI. ;)
is toch pas vandaag officieel naar buiten gebracht.
pi_95546683
Klopt.

Maar Frankie had een paar weken geleden al bekend germaakt dat hij Ooijer wou behouden.
★★★
  vrijdag 15 april 2011 @ 17:37:36 #4
131800 Tarado
capô de fusca
pi_95549585
Ik weet niet hoe jullie erover denken en ik denk ook niet dat hij komt maar van mij hoeft Hiddink niet te komen, hij zal er echt wel verstand van hebben maar is wel echt een "broodmanager", clubgevoel bestaat bij hem niet, als je maar genoeg biedt komt bij hem het gevoel vanzelf :{
pi_95549794
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:37 schreef Tarado het volgende:
Ik weet niet hoe jullie erover denken en ik denk ook niet dat hij komt maar van mij hoeft Hiddink niet te komen, hij zal er echt wel verstand van hebben maar is wel echt een "broodmanager", clubgevoel bestaat bij hem niet, als je maar genoeg biedt komt bij hem het gevoel vanzelf :{
Hiddink zorgt natuurlijk wel voor rust in de club, als hij Ricky gaat vervangen zal ik dat alleen maar toejuichen.
  vrijdag 15 april 2011 @ 17:45:42 #6
198365 Morendo
The Real Deal
pi_95549844
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 17:37 schreef Tarado het volgende:
Ach, hij heeft toch een huis in Amsterdam? Hij zal ook wel een keer willen settelen, en geld zal hij genoeg hebben.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_95552222
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ijd-om-toptalent.htm
Misschien stond dit al in het vorige topic, maar ik hoop echt dat dit niet waar is. 1,6 miljoen voor een 16 jarig talent die maar een contract van een aantal jaar mag tekenen door zijn leeftijd? Of zullen ze het expres doen om Cruijff nog ff extra tegen te werken :'). Na die uitlatingen van Coronel verbaasd niks mij meer.
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:01:14 #8
198365 Morendo
The Real Deal
pi_95552382
Ik juich dergelijke aankopen echt toe. Dit is de enige manier om aansluiting te houden bij de Europse subtop.
  Forum Admin vrijdag 15 april 2011 @ 19:02:10 #9
35723 crew  GGMM
pi_95552428
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Na die uitlatingen van Coronel verbaasd niks mij meer.
Verbaast.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_95552498
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:02 schreef GGMM het volgende:

[..]

Verbaast.
Ik liep halverwege het bericht vast en had ook geen zin meer om het na te lezen :(.

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:01 schreef Morendo het volgende:
Ik juich dergelijke aankopen echt toe. Dit is de enige manier om aansluiting te houden bij de Europse subtop.
Voor 1,6 miljoen moet het wel echt een supertalent zijn hoor, en die grote clubs zeggen me weinig want in wie is Man City eigenlijk niet geintresseerd? :P
pi_95552585
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ijd-om-toptalent.htm
Misschien stond dit al in het vorige topic, maar ik hoop echt dat dit niet waar is. 1,6 miljoen voor een 16 jarig talent die maar een contract van een aantal jaar mag tekenen door zijn leeftijd? Of zullen ze het expres doen om Cruijff nog ff extra tegen te werken :'). Na die uitlatingen van Coronel verbaasd niks mij meer.
hier geeft de boer aan dat een (groot) deel van die 1,6 miljoen bestaat uit clausules en dus pas betaald hoeft te worden als hij gaat presteren.
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:08:03 #12
198365 Morendo
The Real Deal
pi_95552673
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Voor 1,6 miljoen moet het wel echt een supertalent zijn hoor, en die grote clubs zeggen me weinig want in wie is Man City eigenlijk niet geintresseerd? :P
Ajax slaagt er de laatste tijd anders vaak in om voor redelijk hoge prijzen door te verkopen. Het is natuurlijk ook een beetje risico nemen, er zal wel eens een flater tussen zitten, maar zelfs wanneer de helft slaagt doe je goede zaken.
pi_95552676
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:05 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:

[..]

hier geeft de boer aan dat een (groot) deel van die 1,6 miljoen bestaat uit clausules en dus pas betaald hoeft te worden als hij gaat presteren.
Dat zou wel een hoop verklaren, want dat gedrag als directe afkoopsom zou meer dan dom zijn in mijn beleving. Wel een slecht bericht van VI dan.

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:08 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ajax slaagt er de laatste tijd anders vaak in om voor redelijk hoge prijzen door te verkopen. Het is natuurlijk ook een beetje risico nemen, er zal wel eens een flater tussen zitten, maar zelfs wanneer de helft slaagt doe je goede zaken.
Een flater van 1,6 miljoen voor een speler die nog niks heeft gepresteerd kan wel eens? We hebben het hier over Ajax hoor niet Man City.
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:09:43 #14
198365 Morendo
The Real Deal
pi_95552735
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:05 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:

[..]

Kijk, dat lijken mij verstandige constructies. Je moet natuurlijk niet afspreken dat zij 50% van de doorverkoopprijs krijgen, maar na 30 competitiewedstrijden of zo kun je risicoloos bedingen.
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:11:19 #15
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_95552789
Toch zou zo'n jongen natuurlijk allang bij Ajax uit de jeugdopleiding moeten kopen. Het wegkopen van talenten op jonge leeftijd is niet waar je uiteindelijk naar toe wil.
Life is what you make it.
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:11:22 #16
198365 Morendo
The Real Deal
pi_95552791
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Een flater van 1,6 miljoen voor een speler die nog niks heeft gepresteerd kan wel eens? We hebben het hier over Ajax hoor niet Man City.
Wat een kruideniersmentaliteit. Eriksen haalden we voor 1.3 miljoen (constructies laat ik even buiten beschouwing) en er kwam laatst al een bod binnen van zo'n 10 miljoen, althans dat schijnt. Je moet kopen anders kun je niet doorverkopen natuurlijk.
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:13:58 #17
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_95552887
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:11 schreef Schanulleke het volgende:
Toch zou zo'n jongen natuurlijk allang bij Ajax uit de jeugdopleiding moeten kopen. Het wegkopen van talenten op jonge leeftijd is niet waar je uiteindelijk naar toe wil.
Hoezo niet? als je goedkope goede spelers van 16 jaar kan kopen die heel erg talentvol zijn, dat is altijd goed. Zolang het maar niet op z'n Engels gaat. Je moet altijd blijven scouten voor de beste talenten, en niet een minder goede nemen omdat die toevallig uit je eigen opleiding zou kunnen komen.

Talent heb je hé, dat leer je niet aan :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:19:35 #18
198365 Morendo
The Real Deal
pi_95553105
Overigens schelden wij graag op Engelse clubs 'kinderhandelaren' en zo. Maar hoe zouden ze in Denemarken tegen Ajax aankijken? :P
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:33:33 #19
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_95553739
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:19 schreef Morendo het volgende:
Overigens schelden wij graag op Engelse clubs 'kinderhandelaren' en zo. Maar hoe zouden ze in Denemarken tegen Ajax aankijken? :P
Niet blij, al heeft Denemarken nooit een topclub gehad, terwijl Ajax 2 periodes de wereld domineerde, dus het gevoel van "talent" wegkapen maakt bij hun niet echt uit denk ik :P
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:02:39 #20
189963 nubreektmijnklomp
pi_95555148
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:19 schreef Morendo het volgende:
Wij kopen ze gewoon over van die clubs, met clausules en al. En wij halen ze pas vanaf 16, ipv <16 in engeland. :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95565975
Ajax heeft Eriksen en Boilesen ook voor dat geld opgehaald. We kunnen deze transfer alleen maar toejuichen.

Koop 10 spelers voor dat bedrag en er zal minstens 1 tussen zitten die je kan doorverkopen en je geld (dubbel) terug ziet. Willen we in de toekomst nog op Europees niveau meedraaien zul je zo moeten blijven investeren.
  vrijdag 15 april 2011 @ 23:44:39 #22
189963 nubreektmijnklomp
pi_95567737
quote:
'Liever verliezen van PSV, dan Ajax kampioen'

Fans van Feyenoord gaan binnenkort actievoeren om de spelers ervan te overtuigen opzettelijk van PSV te verliezen. Doel is dat de kampioenskansen van Ajax hierdoor kleiner worden. Dat zei Johan Derksen vanavond in Voetbal International.

Maandag werd het tv-programma opgenomen in Rotterdam bij Sparta. Daar hoorde Derksenna afloop van enkele aanwezigen van de plannen in Rotterdam. Ook vorig jaar riepen supporters van Feyenoord de spelers op niet hun best te doen tijdens de uitwedstrijd bij FC Twente, zodat die club kampioen kon worden in plaats van de Amsterdamse rivaal.

'Mario Been en de spelers willen nog vol voor Europees voetbal gaan en daarom ook winnen voor PSV. Maar op deze manier ontstaat er een heel vervelend sfeertje', zei Derksen. Op 24 april staat Feyenoord - PSV op het programma. In Eindhoven werd het eerder dit seizoen 10-0 voor PSV.

'Het zegt ook wel iets over Ajax. Heel veel mensen willen niet dat die club kampioen wordt. Vorig seizoen werd er in alle Nederlandse stadions gejuicht toen FC Twente op de laatste dag de titel won en niet Ajax. Op de een of andere manier heeft Ajax dat toch zelf afgedwongen. '
(Redactie)

Feyenoord en Feyenoorders :')

Ja, Ajax heeft dat afgedwongen door jarenlang goed te voetballen een aantal jaar terug, waardoor iedereen jaloers werd. Hoge bomen vangen immers veel wind,
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_95567995
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 23:07 schreef enfusi0n het volgende:
Ajax heeft Eriksen en Boilesen ook voor dat geld opgehaald. We kunnen deze transfer alleen maar toejuichen.

Koop 10 spelers voor dat bedrag en er zal minstens 1 tussen zitten die je kan doorverkopen en je geld (dubbel) terug ziet. Willen we in de toekomst nog op Europees niveau meedraaien zul je zo moeten blijven investeren.
dit is gewoon voetbal. ajax doet het in denemarken, chelsea in nederland enzo....
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  vrijdag 15 april 2011 @ 23:49:46 #24
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_95568002
Denk je nou echt dat ze expres willen verliezen? Ze hebben 10-0 pak gekregen, geloof me ze willen eerder wraak. Bovendien willen ze nog voorrondes EL.

Dus ik verwijs dat stuk naar de rijk der stronterige fabelen.
  vrijdag 15 april 2011 @ 23:54:53 #25
189963 nubreektmijnklomp
pi_95568241
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 23:49 schreef Sala-adin het volgende:
Denk je nou echt dat ze expres willen verliezen? Ze hebben 10-0 pak gekregen, geloof me ze willen eerder wraak. Bovendien willen ze nog voorrondes EL.

Dus ik verwijs dat stuk naar de rijk der stronterige fabelen.
Alsof dat ze wat uitmaakt. Die blinde haat tegen Ajax van ze spreekt voor zich, vorig jaar ging dat precies hetzelfde tegen Twente toen.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')