niet ieder dier kan zo talentvol zijn als henk de alpaca..quote:
Hihi dankje, ik ben bang van struisvogelsquote:
Ik dacht dat het niet serieus was dat je dat zeiquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hihi dankje, ik ben bang van struisvogels
Ik ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:34 schreef MultiBanaan het volgende:
Mededeling: klinkerbotsing zit nu bijna op 100 posts per dag
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:34 schreef MultiBanaan het volgende:
Van het plaatje niet natuurlijk, maar ze zijn groot en hebben zulks een scherpe snavel enzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet serieus was dat je dat zei
[..]
Ik ook![]()
Gaat de goede kant op !
ik zit op 11 zie ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:34 schreef MultiBanaan het volgende:
Ze hebben je toch niet aangevallen ooit he ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Van het plaatje niet natuurlijk, maar ze zijn groot en hebben zulks een scherpe snavel enzo
is die nog stoerder dan henk?quote:
Tuurlijk welquote:
Ik ben wel eens achterna gezeten door zequote:Op vrijdag 15 april 2011 14:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze hebben je toch niet aangevallen ooit he ?
Ohh tof! Successs!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:38 schreef 92Merel het volgende:
Oh, ik ben weer weg, even snel een schilderijtjedingetje maken en dan sollicitatie
En krijg net van schoenenwinkel te horen (had ik vorige week gesolliciteerd) dat ik ben uitgenodigd voor een tweede gesprek
goed bezig mereltje!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:38 schreef 92Merel het volgende:
Oh, ik ben weer weg, even snel een schilderijtjedingetje maken en dan sollicitatie
En krijg net van schoenenwinkel te horen (had ik vorige week gesolliciteerd) dat ik ben uitgenodigd voor een tweede gesprek
Dankjequote:
Ja, alleen zo dus sollicitatie bij callcenter, en ik werk al sinds een week bij de ijssalon, dus als ik bij de schoenenwinkel ook nog aangenomen wordt en dan ook bij callcenter dan moet ik mensen teleur gaan stellenquote:
Dankjequote:
Tof man !quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:39 schreef Furdinand het volgende:
Als ik een exotisch huisdier neem neem ik een baby luiaard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |