Jawel, maar dan moet ik er 1000 kopen. En dat is nét even te veel van het goede...quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Per 3.
TS, verzendt die website niet naar Nederland?
Kerel dit is gewoon triest!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mensen uitlachen omdat ze andere interesses hebben dan jezelf
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:09 schreef Onaniem het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet ik er 1000 kopen. En dat is nét even te veel van het goede...
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:29 schreef Golden_Pauper het volgende:
Je zou ook een inkoopactie kunnen organiseren. Genoeg animo hier op FOK lijkt me.
Uh, nee. Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:09 schreef Onaniem het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet ik er 1000 kopen. En dat is nét even te veel van het goede...
Ik heb me laten afschrikken door de mededeling op de voorpagina van de site dat deze voor groothandel bedoeld is. Enquote:Op zaterdag 16 april 2011 03:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Uh, nee. Hoe kom je daarbij?
Net een bestelling doorlopen zonder te bestellen. Je krijgt net iets meer dan 6 euro verzendkosten erbij, dus drie van die dingen kosten je dan totaal rond de 14 euro. Ik kan in ieder geval bestellen zonder er meteen 1000 van te kopen.
Heb je überhaupt geprobeerd om te bestellen?
Succes!quote:Op zaterdag 16 april 2011 08:11 schreef Onaniem het volgende:
[..]
Ik heb me laten afschrikken door de mededeling op de voorpagina van de site dat deze voor groothandel bedoeld is. Enschaam
ik heb inderdaad niet geprobeerd om te bestellen.
Toch eens kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |