oke, misschien niet weer zo strak als toen je 18 was maar hoeft niet direkt een nadeel te zijn...quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:01 schreef Ole het volgende:
nadelen
- niet meer zo strak![]()
Maar in elk geval wil ik niet meer terug.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:59 schreef trovey het volgende:
* trovey gaat even de grijze plukjes wegwerken![]()
Ik moet zeggen dat ik me ook lichamelijk veel zekerder voel. Oke, ik ga niet meer in heel korte broekjes of rokjes lopen, hou rekening met eventuele "kipfiletjes", maar verder heb ik er maling aan wat anderen ervan vindenquote:Op zaterdag 23 april 2011 08:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke, misschien niet weer zo strak als toen je 18 was maar hoeft niet direkt een nadeel te zijn...
Als ik een vrouw van onze leeftijd zie lopen die iets minder strak is dan denk ik "dat is gewoon de leeftijd" en weerhoud mij er niet van ons toch nog eens te kijken
een bijkomend voordeel is ook dat de leeftijd ondergrens van "leuke mannen/vrouwen" niet echt omhoog schiet terwijl een vrouw (in mijn geval dan) van 40 opeens heel aantrekkelijk kan zijn, iets waar ik 20 jaar terug niet aan moest denkenquote:Op zondag 24 april 2011 10:26 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
ben zelf nog jonge twintiger, maar hoe ouder je word hoe leukere oudere mannen op je vallen
inderdaad dat verandert met de jaren denk ikquote:Op zondag 24 april 2011 10:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een bijkomend voordeel is ook dat de leeftijd ondergrens van "leuke mannen/vrouwen" niet echt omhoog schiet terwijl een vrouw (in mijn geval dan) van 40 opeens heel aantrekkelijk kan zijn, iets waar ik 20 jaar terug niet aan moest denken
Ik ben middendonke asblond maar bij mij begon het ineens toen begin 30 was tijdens een stressperiode, het is nog niet veel maar nu begin ik een grijze gloed te krijgen over het haart heen...enfin, ik ben weer goudblond momenteel.quote:Op zondag 24 april 2011 02:59 schreef childintime het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig heb ik van mezelf lichtbruin haar, dus ondanks de leeftijd nog nauwelijks grijs zichtbaar
Vroeger (quote:Op zondag 24 april 2011 11:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben middendonke asblond maar bij mij begon het ineens toen begin 30 was tijdens een stressperiode, het is nog niet veel maar nu begin ik een grijze gloed te krijgen over het haart heen...enfin, ik ben weer goudblond momenteel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |