quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:22 schreef tong80 het volgende:
Als 48jarige hoef ik de vrouwen niet meer van me af te slaan.
dit dus... het leven was prima als twintiger en dertiger maar is alleen maar beter gewordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:06 schreef DarkElf het volgende:
TS begint:
Zit gewoon lekkerder in mijn vel, heb al jaren een fijne relatie, woon in een leuk huis, heb lieve vrienden.Heb meer financiële vrijheid waardoor je makkelijker de leuke dingen des levens kan doen ..
dus mij hoor je niet (niet te veel iig) klagen.
quote:Op zondag 17 april 2011 00:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus... het leven was prima als twintiger en dertiger maar is alleen maar beter geworden
Rust ook, in de zin dat je steeds beter alleen kan zijn, en niet meteen weer op "jacht" moet...quote:Op zondag 17 april 2011 16:29 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik geniet respect en waardering op mijn werk. Ik behoor tot de mannen van de gestampte pot en heb het meeste (ja welhaast alles) al een keer gezien. Verder het besef dat je niet altijd overal met je haar in de brand naartoe hoeft te rennen. Rust kenmerkt de superouwe stomp.
iik wil er (ooit?) nog aan beginnen...quote:Op maandag 18 april 2011 08:14 schreef seasushi het volgende:
evt. kinderen zijn alweer wat ouder, wat weer meer vrijheid geeft en vooral minder slapeloze nachten.
Nou, dat hoeft niet hoor, mijne is pas bijna 2quote:Op maandag 18 april 2011 08:14 schreef seasushi het volgende:
evt. kinderen zijn alweer wat ouder, wat weer meer vrijheid geeft en vooral minder slapeloze nachten.
Wat ik heb gedaan en wat ik heb meegemaakt tot mijn 40ste kan ik nooit meer evenaren.quote:
Ow, dat is zeker waar. Sommige dingen wil ik ook liever niet overdoenquote:Op maandag 18 april 2011 14:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ik heb gedaan en wat ik heb meegemaakt tot mijn 40ste kan ik nooit meer evenaren.
Dan verschillen we. Ik zou alles over willen doen met de dingen die ik nu weet en het zelfvertouwen dat ik nu heb. Ik zou veel assertiever zijn en wel profvoetballer zijn geworden en het Gymnasium hebben afgerondquote:Op maandag 18 april 2011 14:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, dat is zeker waar. Sommige dingen wil ik ook liever niet overdoen![]()
Andere dingen ben ik erg blij dat ik ze gedaan heb
En toch, de rust en zekerheid die ik nu heb, zijn me ook erg veel waard.
Ik zou best wat jaartjes jonger willen zijn, maar jonger dan 30 zou ik echt niet meer willen zijn
Mwah, de laatste slapeloze nacht had ik toch echt door mijn zoon van 19 (jaar), en niet door die van 4,5 maandquote:Op maandag 18 april 2011 08:14 schreef seasushi het volgende:
Ow, wetende wat ik nu weet en hoe ik me nu voel, klinkt het geweldig om te bedenken dat je het over zou kunnen doen en dan beter natuurlijk. Maar dat is een onmogelijkheid. Ik heb nergens spijt van, ook al heb ik heel wat domme dingen gedaan. Ik heb gedaan en gekozen en geleefd zoals het op dat moment mogelijk was. En ik ben waar ik nu ben erg blij en gelukkig, dus waarom zou ik alles over doen, neit wetend waar ik dan nu zou zijn op mijn 42e. Zou ik dan gelukkiger zijn? Ik betwijfel hetquote:Op maandag 18 april 2011 14:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan verschillen we. Ik zou alles over willen doen met de dingen die ik nu weet en het zelfvertouwen dat ik nu heb. Ik zou veel assertiever zijn en wel profvoetballer zijn geworden en het Gymnasium hebben afgerond
'quote:Op maandag 18 april 2011 15:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, de laatste slapeloze nacht had ik toch echt door mijn zoon van 19 (jaar), en niet door die van 4,5 maand
quote:Op maandag 18 april 2011 15:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
'
Ik was 26 en woonde nog thuis.
Avond wezen stappen. 's nachts mijn vader aan de slaapkamerdeur. 'Kan het wat rustiger ?'
Mijn moeder geen oog dicht gedaan. Komt er een meisje 'sochtends de trap af. Ik zie mijn vader weer goedkeurend kijken.
Komt er nog een meisje de trap af.
'Herm wordt het niet tijd dat je op jezelf gaat wonen ?'
Maand later woonde ik zelfstandig
Heb je lang over gedan Weismann. Weisheid komt met de jaren.quote:Op maandag 18 april 2011 16:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
![]()
Ik heb je altijd een bagger-kut-klote-user gevonden maar na deze post ben jij mijn nieuwe held
truequote:Op maandag 18 april 2011 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je lang over gedan Weismann. Weisheid komt met de jaren..
Ja datquote:Op maandag 18 april 2011 08:14 schreef seasushi het volgende:
26???quote:Op maandag 18 april 2011 15:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
'
Ik was 26 en woonde nog thuis.
Avond wezen stappen. 's nachts mijn vader aan de slaapkamerdeur. 'Kan het wat rustiger ?'
Mijn moeder geen oog dicht gedaan. Komt er een meisje 'sochtends de trap af. Ik zie mijn vader weer goedkeurend kijken.
Komt er nog een meisje de trap af.
'Herm wordt het niet tijd dat je op jezelf gaat wonen ?'
Maand later woonde ik zelfstandig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |