hij kan niet altijd goed zitten.quote:Op maandag 25 april 2011 23:53 schreef Drassss het volgende:
Als je zo kijkt zit Reed compleet fout vandaag
Zeker. Ik zat even in Oklahoma te kijken en in het zuid-westen beginnen daar ook wat kleine cellen zich te vormen.quote:Op maandag 25 april 2011 23:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, het is niet alleen die supercel, er komt nog veel meer aan.
Klopt, die supercel domineert het gebied nu maar zodra die verder trekt dan krijgen die buien de kans om te ontwikkelen.quote:Op maandag 25 april 2011 23:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zeker. Ik zat even in Oklahoma te kijken en in het zuid-westen beginnen daar ook wat kleine cellen zich te vormen.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
LOL, en ik schakel over en het gaat over een murder investigation....
Maar ja de eerdere beelden waren mooi
Ja, dit is het nieuws, nu reclame.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
LOL, en ik schakel over en het gaat over een murder investigation....
Maar ja de eerdere beelden waren mooi
Mooie beelden nu: http://www.wfaa.com/news/links/Live-Streaming-Video-70231852.htmlquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:15 schreef superkokje het volgende:
kom er ook maar ff bij, al ben ik een nitwit
Ja, echt wel, en raporteren enourmous rotation in the upper levels. Nu een tornado, ze zijn de beelden aan het zoeken. Het lijkt er op dat Italy er van langs gaat krijgen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:18 schreef Drassss het volgende:
Voor mijn gevoel gaat hij elk moment komen...
Ja, Italy/Avalon hebben nu zeer sterke rotatie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, echt wel, en raporteren enourmous rotation in the upper levels. Nu een tornado, ze zijn de beelden aan het zoeken. Het lijkt er op dat Italy er van langs gaat krijgen.
Beide gewoon reclame/nieuws, grom.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:22 schreef kahaarin het volgende:
Grom, nu weer nieuws... Hopelijk gaan ze zo weer over naar de storm.
Plaspauze! brb.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:41 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb ook niks meeralleen de tornado warnings
quote:Op dinsdag 26 april 2011 01:06 schreef kahaarin het volgende:
Randy Denzer is vlak bij nu: http://weather.wdtinc.com(...)0220&C=20211&O=10008
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |