Nu ff reclame daar, ze hebben net uitgelegd dat er op drie plekken rotatie is maar dat er nog geen tornado is, het wachten is op een rotatie die sterk genoeg is om de lucht aan te zuigen, dat zul je gaan zien aan kleine plukjes wolken die omhoog gaan schieten. Op die plek is er dan een grote kans dat er een tornado gaat ontstaan.quote:Op maandag 25 april 2011 23:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, zag het, ontzettend erg, je zult er maar wonen
Er zijn ook hele gebieden zonder dorpjes, daar vind ik tornado's kijken veel mooier.quote:Op maandag 25 april 2011 23:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Echt maar een paar kleine dorpjes in de directe omgeving.
Ja uiteraardquote:Op maandag 25 april 2011 23:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er zijn ook hele gebieden zonder dorpjes, daar vind ik tornado's kijken veel mooier.![]()
Liever helemaal geen dorpen/steden maar idd, het kon erger...quote:Op maandag 25 april 2011 23:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar dit valt dan nog wel mee. Beetje noord en je zat in Dallas. Kon je pas "lachen" als zo'n monster eventjes overtrok net zoals in St Louis vorige week.
heb je soms een rechtstreekse link van hun streams? News9 site geeft bij mij de chasers niet meer aan......quote:Op maandag 25 april 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
Gene Yates & Justin Cullum rijden ook noordwaarts op 35W richting Itusca
http://weather.wdtinc.com(...)0220&C=20211&O=10228quote:Op maandag 25 april 2011 23:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb je soms een rechtstreekse link van hun streams? News9 site geeft bij mij de chasers niet meer aan......
thanks Maryquote:Op maandag 25 april 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://weather.wdtinc.com(...)0220&C=20211&O=10228
Ja, ze kijken nu meer naar het Westen, daar is meer rotatie, er is ook nog geen hook gezien.quote:Op maandag 25 april 2011 23:44 schreef Drassss het volgende:
Blum & Milford hebben nu behoorlijk rotatie.
hij kan niet altijd goed zitten.quote:Op maandag 25 april 2011 23:53 schreef Drassss het volgende:
Als je zo kijkt zit Reed compleet fout vandaag
Zeker. Ik zat even in Oklahoma te kijken en in het zuid-westen beginnen daar ook wat kleine cellen zich te vormen.quote:Op maandag 25 april 2011 23:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, het is niet alleen die supercel, er komt nog veel meer aan.
Klopt, die supercel domineert het gebied nu maar zodra die verder trekt dan krijgen die buien de kans om te ontwikkelen.quote:Op maandag 25 april 2011 23:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zeker. Ik zat even in Oklahoma te kijken en in het zuid-westen beginnen daar ook wat kleine cellen zich te vormen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |