Niet "iemand" maar dè Patje1987!quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
Je relatie van 2+ jaar verbreken voor iemand van zah interwebs
Muziek of wat?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind deze klassiekers wel heerlijk!
He, eerst zien dan geloven, was het toch?quote:
Dit muziek noemenquote:
don't mess with sperzieboontoonquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit muziek noemen, dit is gewoon herrie! Ik heb liever snoeiharde gitaren van AC en DC en alles.
Nee ik dacht dat je dat heerlijk over een bepaald persoon zeiquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit muziek noemen, dit is gewoon herrie! Ik heb liever snoeiharde gitaren van AC en DC en alles.
Waar noem ik toon?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
don't mess with sperzieboontoon
Thunderdome 1 track 1quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:40 schreef Watertornado het volgende:
Tering dit is Thunderdome I geloof ik toch?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hier bitchess, waar ik gisteravond heen was
Megadeht was echt gaafquote:
hee eindhovenquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Megadeht was echt gaafAlleen gingen ze geen encore spelen
super vaag
En toen Slayer begon werd ik bijna weggeblazen zo hard dat het was
En moshpits overal, niet normaalOp een gegeven moment had ik rechts van me een grote dronken neger staan en links een 12-jarig jongetje die mee was met papa
![]()
Ik heb echt een tyfushekel aan moshpitsquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Megadeht was echt gaafAlleen gingen ze geen encore spelen
super vaag
En toen Slayer begon werd ik bijna weggeblazen zo hard dat het was
En moshpits overal, niet normaalOp een gegeven moment had ik rechts van me een grote dronken neger staan en links een 12-jarig jongetje die mee was met papa
![]()
Ja ik ook hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb echt een tyfushekel aan moshpits
Maar, fijn dat 't tof was
En persoon is doorgaans niet genoeg, getuige de moshpits die ik heb meegemaakt. Daar heb je toch een buffer van minstens 5 personen nodigquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja ik ook hoorHad gelukkig meestal een buffer van een persoon tussen de moshpit en mezelf
Naja, 1 persoon was in dit geval genoegquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
En persoon is doorgaans niet genoeg, getuige de moshpits die ik heb meegemaakt. Daar heb je toch een buffer van minstens 5 personen nodig
Ik snap het doel ook niet zo... Je komt toch om te genieten van de muziek, niet om elkaar in elkaar te beuken
Damnquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Naja, 1 persoon was in dit geval genoeg
Het is ook vet gaarBetaal je 50 euro voor een kaartje ga je niet kijken naar de awesomeness
![]()
Ook stond er een stelletje voor ons dat de hele tijd stond te zoenen of te headbangen
Lekker voor hemquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Damn
Mijn ex was ook helemaal van de pits, ik heb hem serieus uitgelachen toen hij er met een gebroken arm uit kwam
Dit is ook super tofquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Lekker voor hem
Dit was ook niet normaalAls ze beginnen met spelen zie je me helemaal bewegen, zo'n golf van geluid komt er op je af
IK ZOU NIET DURVENquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
JE MAG NIET UITLOPEN WANT IK VIND HET POKKEMUZIEK
Pas maar op, straks wordt koelkast ook nog boos op jou omdat je een andere mening hebtquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
JE MAG NIET UITLOPEN WANT IK VIND HET POKKEMUZIEK
Dat is wel het hele andere eindquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit is ook super tof
Daar stond ik ook tussen
Je kunt het niet laten hequote:Op vrijdag 15 april 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wordt koelkast ook nog boos op jou omdat je een andere mening hebt
Wat ontzettend gaafquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Lekker voor hem
Dit was ook niet normaalAls ze beginnen met spelen zie je me helemaal bewegen, zo'n golf van geluid komt er op je af
Nee, sorryquote:
Ja maar op the interwebz komen dat soort dingen vaak niet zo goed overquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, sorryAl was dit gewoon als grapje bedoelt en niet als sneer of zo.
nee hoor koelkast vindt mij lievvquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wordt koelkast ook nog boos op jou omdat je een andere mening hebt
http://www.youtube.com/user/SperzieboonToon?feature=mhumquote:
Nee dat heb ik nog niet gezien, iedereen is gewoon met iedereen aan het stampen zeg maar, dat is wel lachen. Sommige mensen helemaal weg van de pillen ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is wel het hele andere eind![]()
Die lichten vind ik wel altijd gaaf trouwens
Krijg je met zulke muziek nooit moshpits?Volgens mij begint iedereen dan ook keihard heen en weer te springen
Time's upquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:57 schreef Huppelmuts het volgende:
MONOOOOOOOOOO
Iets met rode schoentjes?
Daarom zet ik het er ook nog even bijquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar op the interwebz komen dat soort dingen vaak niet zo goed over
Lekker weer.quote:
Is het nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:58 schreef -Datdus- het volgende:
Wie kan even aan een vriend van mij uitleggen waarom deze muziek leuk is.
Is het nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:58 schreef -Datdus- het volgende:
Wie kan even aan een vriend van mij uitleggen waarom deze muziek leuk is.
Ik vind 'm nog leukquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het écht écht écht écht een vervelend nummer
IK GA ZO PRATEN DUS als je het mist is het je eigen schuldquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het écht écht écht écht een vervelend nummer
De piemel is al uit mijn broekquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK GA ZO PRATEN DUS als je het mist is het je eigen schuld
Wanneer is hij niet uit je broek dan?quote:
Die tijd kan ik me niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wanneer is hij niet uit je broek dan?
Morgen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wanneer is hij niet uit je broek dan?
quote:
quote:
Als ik mono een beetje ken komt hij opeens al swaffelend de woonkamer ingelopenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet de hele tijd met je lul uit je broek lopen he?
Heul niet ze had het over monstercock dus niet over jouquote:
Ik hoef niet geswaffeld te worden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik mono een beetje ken komt hij opeens al swaffelend de woonkamer ingelopen
Mogen? Liever niet!quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoef niet geswaffeld te worden.
Maar we mogen bij jou thuis dus gewoon swaffelen?
quote:
En je doet er niks tegen toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mogen? Liever niet!
Mono doet dat gewoon
[..]![]()
Oh jij gaat zo schrikken van die ONZ-ers
quote:
Wat kan je doen op zo'n moment?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En je doet er niks tegen toch?
Dus dan mag het gewoon
Haha jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:08 schreef Monopoly het volgende:
Nee ik beloof dat ik me zal gedragen.
En je hebt gezien dat ik die belofte kan houden. In Utrecht heb ik mij keurig gedragen
Nah, denk 't niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mogen? Liever niet!
Mono doet dat gewoon
[..]![]()
Oh jij gaat zo schrikken van die ONZ-ers
Ja, wat?quote:
Dat was een openbare plaats.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:08 schreef Monopoly het volgende:
Nee ik beloof dat ik me zal gedragen.
En je hebt gezien dat ik die belofte kan houden. In Utrecht heb ik mij keurig gedragen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was een openbare plaats.
In Purmerend zou jij je ook gedragen, mislukt!
Moeilijke tekst wel dit
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dezen is voor spaghetti omdat ik hem vanavond op ga eten
Als het tegen de Taj Mahal is, wordt het niet zo grappig gevondenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:10 schreef Royco1 het volgende:
Ach wat maakt een beetje swaffelen op zijn tijd nu uit.
Ik heb zelfs een heus Swaffel tshirtquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het tegen de Taj Mahal is, wordt het niet zo grappig gevonden
Nee die hebben geen humor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen die de Taj Mahal nog niet hebben geswaffeldquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik moest best lachen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Damnquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een heus Swaffel tshirt
"Ik ben de Swaffelkoning"
Nou, IK heb de Taj Mahal nog niet geswaffeld andersquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die de Taj Mahal nog niet hebben geswaffeld
Ik kan helaas niet mee luisteren. Ik heb dan een party.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:13 schreef naatje_1 het volgende:
Vannacht een speciale uitzending gewijd aan De Staat, voor degene die het nog niet wisten.
Heb je ook geen snailtrail achtergelaten? (zelf verzonnen term)quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Damn
[..]
Nou, IK heb de Taj Mahal nog niet geswaffeld anders
Ik kom dan net van De Staat afquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan helaas niet mee luisteren. Ik heb dan een party.
Anders graag mee geluisterd. Ken de Staat nog niet, en iedereen zegt dat het wel vet is... Balen dus.
Dan heb je lekker geen jingles meerquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders gooit alle sperzieboontoonjingles weg
Ik ben er nog nooit geweest, dus neequote:Op vrijdag 15 april 2011 14:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Heb je ook geen snailtrail achtergelaten? (zelf verzonnen term)
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, dus nee
En dit is een kutnummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ga weg met je langharige gitarenmuziekquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
Voor Samzzzzzz
[spoiler][ afbeelding ][
[ afbeelding ]/spoiler]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
Voor SamzzzzzzNINJA EDIT IK ZAG HETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor SamzzzzzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Voor SamzzzzzzLikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ga jij eens muziek draaienquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
een van mijn talenten: ninja edits quoten
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is niet voor jou, dan kijk je toch niet
NAARquote:
waar heb je het overquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is engels, we waren in het Nederlands bezig
hospitaal, sufferdquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik zeg toch gewoon dat ik een ninja ben
hihi die hoedquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:26 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou dat ik zo'n snor had
Je mag wel wat van m'n haar lenen om te kijken hoe het staatquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:26 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil er zo eenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:26 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wil er zo een
[ afbeelding ]
Tevens laat de muziek nog aan te wensen over
ok ok morgen even oefenen voor de spiegelquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag wel wat van m'n haar lenen om te kijken hoe het staat
En dan bedoel ik dus hoofdhaar!!!
^quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ok ok morgen even oefenen voor de spiegel
Doe dat dan ook nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:29 schreef djkoelkast het volgende:
Boerenokselhaar onder je neus plakken
Oh ja, ik was even vergeten dat jij altijd zo triest persoonlijk wordt.quote:
Moet jij zeggen, moet je jezelf eens horen als er gitaren gedraaid wordenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:30 schreef djkoelkast het volgende:
toon is in de minderheid en moet niet zeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha nee, doe het niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat een geile vrouw in je UIIk ben verliefd
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, moet je jezelf eens horen als er gitaren gedraaid worden____
Ha! Ik geef enkel nog positieve feedbackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit persoonlijk opvattenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, ik was even vergeten dat jij altijd zo triest persoonlijk wordt.
Zal mij benieuwenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ha! Ik geef enkel nog positieve feedback
Hoe moet ik het dan opvatten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit persoonlijk opvatten_!
Zegt meer over jou hoor.
Ik heb ook een hekel aan jou.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moet ik het dan opvatten?![]()
Jij hebt een hekel aan mij, prima, dus dan zegt het meer over jouw naïviteit dat ik dit niet als belediging op zou gaan vatten.
En ga nu niet zeggen dat dit niet als sneer bedoelt was, want daar was je gisteren al mee bezig en nu doe je het weer.
@gagatime doe ik gaga UIquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
blijkbaar nietik zit hier alleen tijdens ValHallen, Snuf en Symph
(en mijn uitzendingen)
Damnquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
O het is de parfumerie die ik had gevraagd om nagellak á 15 euro per flesje. Bellen ze een dag na de 2e artikel 50% actie op dat het binnen is, ja sorry hoor daar trap ik niet in
nee dat doen ze niet, dus ik reageer lekker niet meer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Damn
Je hebt toch wel korting geëist he
Hoezo doen ze dat niet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee dat doen ze niet, dus ik reageer lekker niet meer.![]()
Laat ze maar lekker stikken in die nagellak
Ik ben van de oude stempel, ik gebruik nog wel de PI waar hij voor bedoeld is.quote:
Het is ook een sneer en ik vind je ook een ongelooflijk domme boeren kutuser. Maar het niet niets persoonlijks, het is hoe je je profileert als user. Wie weet ben je in het echt een topwijf. Daar oordeel ik niet over.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe moet ik het dan opvatten?![]()
Jij hebt een hekel aan mij, prima, dus dan zegt het meer over jouw naïviteit dat ik dit niet als belediging op zou gaan vatten.
En ga nu niet zeggen dat dit niet als sneer bedoelt was, want daar was je gisteren al mee bezig en nu doe je het weer.
Koh - blue universe 2xquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo doen ze dat niet?
Wat is dat voor belabberde service? Welke lak was het, trouwens?
Heldquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben van de oude stempel, ik gebruik nog wel de PI waar hij voor bedoeld is.
je kunt het ook beschrijven als een haat-liefde verhoudingquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben van de oude stempel, ik gebruik nog wel de PI waar hij voor bedoeld is.
Oh diequote:Op vrijdag 15 april 2011 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Koh - blue universe 2x
geil lakje![]()
![]()
![]()
Nee, dat ga ik ook niet doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kan niet iets positiefs zeggen over iets wat ik niet leuk vind
Hé dat ging in eerste instantie niet helemaal goed hèquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:37 schreef -Datdus- het volgende:
Draai anders Outkast-Sorry Mrs. Jackson![]()
Dit is een gekken fail.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:37 schreef -Datdus- het volgende:
Draai andera Outkast-Shttp://i.fokzine.net/s/worshippy.giforry Mrs. Jackson
Waarom die nagels??quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit vind ik een leuk liedjen
[ afbeelding ]
ECHT NIET!quote:
Prima, joh. Jij komt over als een dictatortje die vergeten is een roos te plukken. Maar daar zeg ik toch ook verder niks over?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is ook een sneer en ik vind je ook een ongelooflijk domme boeren kutuser. Maar het niet niets persoonlijks, het is hoe je je profileert als user. Wie weet ben je in het echt een topwijf. Daar oordeel ik niet over.
Jaaa hij parsde de post boven me ofzo?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hé dat ging in eerste instantie niet helemaal goed hè
Outkast-Sorry Mrs. Jacksonquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
die zijn niet van mij he
ik heb het lakje niet![]()
nu weer over muziek
Ik ben dan ook de grote baas hier, dus ik mag datquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Prima, joh. Jij komt over als een dictatortje die vergeten is een roos te plukken. Maar daar zeg ik toch ook verder niks over?
Dat was de vraag nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
die zijn niet van mij he
ik heb het lakje niet![]()
nu weer over muziek
Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Koh - blue universe 2x
geil lakje![]()
![]()
![]()
Ik indoctrineer hier iedereen, best leuk hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben dan ook de grote baas hier, dus ik mag dat]
Je hebt je al aardig ingelikt bij toon zo te lezen, of hij bij jou
Ja, blijf jezelf dat vooral zo voorhoudenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben dan ook de grote baas hier, dus ik mag dat]
Je hebt je al aardig ingelikt bij toon zo te lezen, of hij bij jou
Maar de vraag is, word je graag geliktquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, blijf jezelf dat vooral zo voorhouden
Ik doe niet aan inlikken.
Dat je dat nog moet vragenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar de vraag is, word je graag gelikt
HET IS KARELquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoor een kanarie op de achtergrond!!!
Geen kanarie maar wel Karelquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:40 schreef Monopoly het volgende:
is het weer die tijd van het jaar mono?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:40 schreef Monopoly het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:41 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
is het weer die tijd van het jaar mono?
Seks is ook viesquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, misschien vind je sex wel vies
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kreeg serieus de slappe lach gister toen die gast zó hard begon te schreeuwen
Ik vond het niet al topmuziek, maar live is het toch anders, wel herrie, maar wel gaaf
Roken daarentegen is wel gezondquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Seks is ook viesSmerige heidense toestanden.
Ok, dan geen sex samen morgen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ditquote:
Vies is vaak wel het leukstequote:Op vrijdag 15 april 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Thnx he!
Succesvol de radio aan het verzieken met zn allen![]()
Trots?
Echt hoor. Laten we vooral allemaal elkaars muziekSMAAK gaan afzeiken.
FUCK it als je niet van gitaren houdt, dan pleur je die radio uit en tune je in als er dance ofzo wordt gedraaid.
FUCK it als niet van dance/trance enz houdt. Dan pleur je de radio uit en tune je in als er rock is.
Nee ga lekker elkaar persoonlijk aanvallen en shit.
Stik er maar in!
Ik luister ook alleen maar als er porno op is, of geile stemmen zoals Speesquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Thnx he!
Trots?
FUCK it als je niet van gitaren houdt, dan pleur je die radio uit en tune je in als er dance ofzo wordt gedraaid.
FUCK it als niet van dance/trance enz houdt. Dan pleur je de radio uit en tune je in als er rock is.
Stik er maar in!
Lijkt me fijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ok, dan geen sex samen morgen.
We kunnen wel samen masturberen
EN DAN VERGEET JE SHARRquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik luister ook alleen maar als er porno op is, of geile stemmen zoals Spees, Lola
Koelkast moet gewoon optiefen met dat persoonlijke gejank op mij. Ik doe dat ook niet bij hem.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Thnx he!
Trots?
Stik er maar in!
Dit, in het begin luisterde ik alles, ik ben er klaar mee. Ik luister nu gewoon naar wat ik wil en anders luister ik niet. Maar dan zeg ik ook niets.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik luister ook alleen maar als er porno op is, of geile stemmen zoals Spees, Lola
SORRY HOORquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik hoorde iets van 3 nummers door elkaar ofso
Ik luister wel zo veel mogelijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit, in het begin luisterde ik alles, ik ben er klaar mee. Ik luister nu gewoon naar wat ik wil en anders luister ik niet. Maar dan zeg ik ook niets.
Jullie doen het allebei.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Koelkast moet gewoon optiefen met dat persoonlijke gejank op mij. Ik doe dat ook niet bij hem.
Deed ik eerst wel, maar geef er niets meer om. En ook het topic is dan niet om aan te gluren. Ik moet soms echt bijna braken dus ga dan gewoon weg.quote:
Ja, ik laat zijn gezeik niet over m'n kant gaan. En dat alleen maar omdat ik even meldde dat ik toch de radio maar uitgezet heb, wat iedereen dagelijks doet, maar als ik het doe is meteen het hek van de dam.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jullie doen het allebei.
Jullie kunnen het niet laten om elke keer toch een opmerking te plaatsen, vaak niet eens negatief bedoeld, maar zo word het elke keer wel door de ander ervaren waardoor er weer een reactie komt.
Driewerf neenquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:47 schreef -Datdus- het volgende:
Spees ga je nog een keer friday draaien?
Ik vind 't nog steeds een gezellig topicquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Deed ik eerst wel, maar geef er niets meer om. En ook het topic is dan niet om aan te gluren. Ik moet soms echt bijna braken dus ga dan gewoon weg.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Da
Ik wil nog een keer naar Rusland
En Koelkast denkt precies hetzelfde als jij iets post.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik laat zijn gezeik niet over m'n kant gaan. En dat alleen maar omdat ik even meldde dat ik toch de radio maar uitgezet heb, wat iedereen dagelijks doet, maar als ik het doe is meteen het hek van de dam.
Dikke vinger. Maar ik ben er wel klaar mee
Triest.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
En nu opgekankerd met het gejankt, ga lekker pm-en ofzo
ja ik zei kanker.
Kloptquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En Koelkast denkt precies hetzelfde als jij iets post.
Lighten up a little people.
Ik geef ook niet 1 iemand de schuld in deze, jullie doen het allebei.
Ezels zijn leukquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt
Ik ben gewoon een ezel wat dat betreft
Doe dat maar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ok kan het weer ontopic gr gr
of ik ga lekker stoppen met recorden
Pardon Speesquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ok kan het weer ontopic gr gr
of ik ga lekker stoppen met recorden
Nee hoor, een dergelijke foto heb ik ook nog van mezelf met een Beugel op die leeftijdquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Only in Russia
Ik google op 'only in russia' en kreeg dat te zienquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor, een dergelijke foto heb ik ook nog van mezelf met een Beugel op die leeftijd
Ik ga echt niet alle dozen met kiekjes doorspitten hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik google op 'only in russia' en kreeg dat te zien
Tevens willen we die pic nu ook wel zien natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |