Nee, heb 'm zelf hier staan.quote:
Het is Mass Effect, maar ik weet de character niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:29 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee, heb 'm zelf hier staan.![]()
Quote!
Wie zegt dit in welke game?
" Tranquil. Calm. Relaxing. Wake me when this is over!"
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is Mass Effect, maar ik weet de character niet.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:49 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Je hebt bij Fmt het dubbele punten topic gemist...
SPOILER: shhtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Uw beurt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:13 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Overduidelijk Wrex, wat een baas is dat!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:30 schreef Fruitsalade het volgende:
Heb hem opgezocht, had het zelf nooit geweten. Zal het niet verklappen
Warm!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:34 schreef The_Substitute het volgende:
Zegt mij ook niks.
Legendarische games....Chrono Trigger
Een vraag dit keer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:55 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Held! De volgende vraag is de uwe.
Wel een racespel inderdaad, geen Outrun.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:05 schreef FireFox1 het volgende:
Antwoord hoorde bij een andere vraag, een pagina terug
Was het niet voor 1 en of ander racespel? Outrun?
Zelfde gedaan, en inderdaad een game waar ik niet op was gekomenquote:
Kingdom Hearts.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:39 schreef MesaJJB het volgende:
[ afbeelding ]
Waar kennen we dit mooie item van?
Dit moet een makkie zijn!
Ik vond die game een beetje tegenvallen eigenlijk.. Volgende:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:01 schreef robuust89 het volgende:
Wat is de echte naam van agent G?Zijn echte naam is toch niet bekend? Dit doet me trouwens weer denken aan de vele uren en euro's die ik in de arcadehallen heb verspildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jazeker, in 1 spel dat ik heb wordt het vermeldquote:Op zaterdag 16 april 2011 12:26 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Zijn echte naam is toch niet bekend? Dit doet me trouwens weer denken aan de vele uren en euro's die ik in de arcadehallen heb verspild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |