Dat is wel wat ik zelf deed. Ik vond de kneuzen aantrekkelijker. En idd maken die het aangaan van contact niet gemakkelijker.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Niet-zelfverzekerde types zouden in theorie dus ook niet-zelfverzekerde types aantrekken, ware het niet dat beide partijen moeite hebben met contact leggen.
Weten dat het veel erger kan, is juist de reden om te blijven lachen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
't is dat je nog kunt lachen en nog uitzicht hebt. als je in mijn shcoenen zou staan dan zou dat stukken minder zijn. veel minder. daarom vind ik dat mensen het niet begrijpen. En hun adviezen heb ik al helemaal niets aan. En zeker niet de manier waarop ze dat altijd zo arrogant en bijtend weten te brengen. Want als je denkt dat lachen de oplossing is, Dan moet je weten dat het nog veel erger kan. Dat het lachen je eigenlijk vergaat.
Ja, ik dus ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:35 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is wel wat ik zelf deed. Ik vond de kneuzen aantrekkelijker. En idd maken die het aangaan van contact niet gemakkelijker.
Ik kan ook goed met ze vinden maar ze kunnen moeilijker contacten onderhouden, zeker op afstand.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook.
Alleen vond ik het aangaan van contact dan weer juist wel makkelijker, omdat lotgenoot en dat schept bij voorbaat een band, vond ik.
Ik bedoelde eigenlijk dat je de 'kneuzen' (wat een woord ;') ) haast niet aantreft in een café of andere plaats waar men wordt geacht sociaal te doen. Dus zijn ze moeilijker te vinden.
Hier op Fok zit het er vol mee![]()
![]()
Owww ja op zo iemand was ik afgelopen jaar "Verliefd". Ik betwijfelde echter zijn kneuzigheid, want hij deed zo af en toe wel "Hip" haha.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:35 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is wel wat ik zelf deed. Ik vond de kneuzen aantrekkelijker. En idd maken die het aangaan van contact niet gemakkelijker.
Thuis, achter de computer op het moment, zo te zienquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:40 schreef missyB het volgende:
dan moeten we toch eens onderzoeken waar die mensen zich dan ophouden, die moeten toch ook te vinden zijn?
Ook weer waar. Maar moet dat dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik kan ook goed met ze vinden maar ze kunnen moeilijker contacten onderhouden, zeker op afstand.
Nee, maar wel herwaarderen. Het beste vind ik om de waarde van andere dingen te verhogen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De realiteit mooier maken dan het is of baggetaliseren
Lol, ik moest lachenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
hij deed zo af en toe wel "Hip" haha.
...
...
Daarna betwijfelde ik weer zijn geaardheid.
Ja, om echte vriendschappen op te bouwen over langere tijd. Als je vaak verhuist wordt het een probleem.quote:
Ik vond die meet wel een soort van ultiem idee. Men is al een beetje op de hoogte van elkaar enzo, dus ijsbreken hoeft nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:43 schreef missyB het volgende:
zou het dan een optie zijn om eens een oproepje ergens te doen met wat voor mensen je graag in contact wil komen?
Doe je al wat aan je overgewicht?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
't is dat je nog kunt lachen en nog uitzicht hebt. als je in mijn shcoenen zou staan dan zou dat stukken minder zijn. veel minder. daarom vind ik dat mensen het niet begrijpen. En hun adviezen heb ik al helemaal niets aan. En zeker niet de manier waarop ze dat altijd zo arrogant en bijtend weten te brengen. Want als je denkt dat lachen de oplossing is, Dan moet je weten dat het nog veel erger kan. Dat het lachen je eigenlijk vergaat.
hahahahaha oooh got dat doet me denken aan de dog whisperer waarin een hond later bij een roedel word ingezet haahhaahhquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vond die meet wel een soort van ultiem idee. Men is al een beetje op de hoogte van elkaar enzo, dus ijsbreken hoeft niet
Misschien is het nog wel beter om de vrouwen op een later tijdstip in te loodsen, zodat zij eens een keer degenen zijn die moeten gaan minglen met de reeds gesettelde mannen.
Mwa, weet ik niet. Het is maar net wat je zoekt in een vriendschap natuurlijk. De één heeft behoefte om de deur plat te lopen bij de ander, en de ander heeft misschien genoeg aan wat msn of een telefoontje en een sporadisch biertje. Het begrip 'vriendschap' is best breed, denk ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:46 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, om echte vriendschappen op te bouwen over langere tijd. Als je vaak verhuist wordt het een probleem.
Het is ook allemaal zo onduidelijk. Moeten niet nog een keer het ONS probleem in de groep gooien. Doe je zoiets. Wanneer wel en wanneer niet. Er wat zijn de do's en de do nots.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Owww ja op zo iemand was ik afgelopen jaar "Verliefd". Ik betwijfelde echter zijn kneuzigheid, want hij deed zo af en toe wel "Hip" haha.
Daarna betwijfelde ik weer zijn geaardheid.
Ik heb niets te zeggen, post ook pas sinds vanmiddagquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:49 schreef missyB het volgende:
[..]
hahahahaha oooh got dat doet me denken aan de dog whisperer waarin een hond later bij een roedel word ingezet haahhaahh
Even voor mezelf zodat het voor jullie ook duidelijk is,ik ben niet single, niet zoekende maar bleef van de week hier hangen omdat ik het gesprek interresant vond is dat geen probleem voor jullie?
Gelukkig hebben ook de mooie en zelfverzekerde mensen daar vaak grote problemen mee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is ook allemaal zo onduidelijk. Moeten niet nog een keer het ONS probleem in de groep gooien. Doe je zoiets. Wanneer wel en wanneer niet. Er wat zijn de do's en de do nots.
Nee hoor. Iedereen mag meepraten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:49 schreef missyB het volgende:
[..]
hahahahaha oooh got dat doet me denken aan de dog whisperer waarin een hond later bij een roedel word ingezet haahhaahh
Even voor mezelf zodat het voor jullie ook duidelijk is,ik ben niet single, niet zoekende maar bleef van de week hier hangen omdat ik het gesprek interresant vond is dat geen probleem voor jullie?
Vaak is het niet eens zo zeer minder eten, maar meer bewegen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:51 schreef Supersoep het volgende:
Ik weet dat Schenkstroop nauwelijks geld heeft. Als je niet veel kan eten, want dat neem ik wel aan, hoe kan je dan eigenlijk nog overgewicht behouden? Sommige oude posts van hem gaan over het binnenwerken van blikjes tomatenpuree omdat er niks meer was. Op wat oud brood.
Ik wil niet dom klinken in de zin van ''whehe gewoon minder eten'' natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |