Dat is precies waar uitstraling telt. Niet zozeer looks, maar uitstraling. De creeps zijn namelijk meestal 'lookers'.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb toch echt andere dingen gezien tijdens het uitgaan. Als je als jongen namelijk een 'looker' bent. En niet overkomt als een creep. Hangen de meiden aan je lippen en hebben ze geen probleem om met je te kletsen of meer.
ja wat, je hebt het over creeps! hoe denk je hoe ik me over mannen voel die altijd maar in het wilde weg dingen proberen en proberen te escaleren!.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Trouwens, mlig.
Een café of dancing is <by far> niet de beste plek om vrouwen te versieren als je onzeker bent, om drie grote redenen:
- de eerste en allervoornaamste: heel wat creeps hebben het voor jou verpest. Een dame gaat dus op stap met het idee in haar hoofd dat ze zich ten alle tijde moet beschermen tegen creeps. Waardoor ze te snel het idee krijgt dat ze met een creep te maken heeft;
- ten tweede: de meeste mensen, dus ook de dames, zijn beschonken. Daardoor is hun beoordelingsvermogen zodanig beïnvloed dat ze horen wat ze reeds in hun hoofd hebben, namelijk CREEP!![]()
- ten derde: kuddegedrag. Een vrouw gaat zelden alleen op stap. Ze is dus meestal onderdeel van een groep, en contact leggen buiten de groep waar ze mee is, is best een sociale drempel. De mening van de groep wordt haar mening, en haar status t.o.v de groep moet beschermd worden.
Met name meisjes onder de 20 zullen om deze redenen bijna garantie zijn op faal. Bij iedereen!
Het ligt dus echt niet altijd aan jou.
de meisjes die die players willen zijn dat dan d emeisjes die JIJ wil???quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat, je hebt het over creeps! hoe denk je hoe ik me over mannen voel die altijd maar in het wilde weg dingen proberen en proberen te escaleren!.
ik schreef er supergefrustreerd over voordat ik pua kende. enige manier om een meisje te krijgen is meer schoudergedrag, en een gladde player zijn.
geloof me! meisjes zien het niet in! maar het is echt zo!
ik zit al jaren te wachten op me redder die vanzelf naar me toekomt, maar het gebeurd niet!
Das niet waar. ZIj boekten succes in het leven omdat zij van meet af aan al veel mee hebben gehad. Als je bv mooi bent en de wereld is 9/10 keer aardig tegen je. Dan ga je de wereld en mensen door een roze bril zien. En snap je waarschijnlijk niet waarom de lelijkerds miepen. Omdat je denkt dat je eigen successen het resultaat was van je eigen inspanningen en je persoon en niet je uiterlijk. De manier waarop zij hun zg "adviezen" brengen vind ik al scheef. Vaak en zelden niet, gebeurt dat namelijk bijtend en arrogant. En houden zij geen rekneing met het feit dat anderen buiten hunzelf om op een andere plek staan in de wereld. En andere ervaringen hebben met hoe de wereld met hun zijn omgegaan. gewoon omdat ze andere mensen zijn,quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat uitstraling méér uitmaakt dan uiterlijk.
Maar je hebt wel gelijk, het is makkelijk praten als je zelf de problemen niet hebt gehad.
Aan de andere kant, zij hebben dan misschien de makkelijke weg kunnen nemen, maar ze zijn wel ergens gekomen. Advies van hun kant, mits rekening houdend met andermans (on)mogelijkheden, kan wel degelijk nuttig zijn aangezien zij de contacten en ervaring al hebben.
Gladde players.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja wat, je hebt het over creeps! hoe denk je hoe ik me over mannen voel die altijd maar in het wilde weg dingen proberen en proberen te escaleren!.
ik schreef er supergefrustreerd over voordat ik pua kende. enige manier om een meisje te krijgen is meer schoudergedrag, en een gladde player zijn.
geloof me! meisjes zien het niet in! maar het is echt zo!
ik zit al jaren te wachten op me redder die vanzelf naar me toekomt, maar het gebeurd niet!
Uitstraling is wel degelijk belangrijk.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Das niet waar. ZIj boekten succes in het leven omdat zij van meet af aan al veel mee hebben gehad. Als je bv mooi bent en de wereld is 9/10 keer aardig tegen je. Dan ga je de wereld en mensen door een roze bril zien. En snap je waarschijnlijk niet waarom de lelijkerds miepen. Omdat je denkt dat je eigen successen het resultaat was van je eigen inspanningen en je persoon en niet je uiterlijk. De manier waarop zij hun zg "adviezen" brengen vind ik al scheef. Vaak en zelden niet, gebeurt dat namelijk bijtend en arrogant. En houden zij geen rekneing met het feit dat anderen buiten hunzelf om op een andere plek staan in de wereld. En andere ervaringen hebben met hoe de wereld met hun zijn omgegaan. gewoon omdat ze andere mensen zijn,
Dat zijn de echte playersquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gladde players.![]()
Ik denk dat zij de hele reden zijn dat ik ook niet meer uitga. Hekel aan dat gedrag, ik zou eens willen dat er eens iemand naast me aan de bar plaatsnam en een opmerking plaatste die eigenlijk nergens op slaat. Zodat ik moet gniffelen en het ijs gebroken is, ofzo. Maar nee, het moet altijd zo geforceerd en overduidelijk met meer bedoelingen.
Ik denk dat jij eens met wat ouder volk op zou moeten trekken. Die jonge meiden snappen nog niet zo dat inhoud uiteindelijk een stuk boeiender is dan looks.
Ik denk dat je daar te snel bent met oordelen. Iemand die 'mooi' is, is dat misschien niet altijd geweest. Dus is de kans aanwezig dat zo iemand wel degelijk een idee heeft hoe jij je voelt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Das niet waar. ZIj boekten succes in het leven omdat zij van meet af aan al veel mee hebben gehad. Als je bv mooi bent en de wereld is 9/10 keer aardig tegen je. Dan ga je de wereld en mensen door een roze bril zien. En snap je waarschijnlijk niet waarom de lelijkerds miepen. Omdat je denkt dat je eigen successen het resultaat was van je eigen inspanningen en je persoon en niet je uiterlijk.
Dat dus.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar te snel bent met oordelen. Iemand die 'mooi' is, is dat misschien niet altijd geweest. Dus is de kans aanwezig dat zo iemand wel degelijk een idee heeft hoe jij je voelt.
Tuurlijk heb je altijd mensen die makkelijk praten hebben omdat ze mooi/rijk/zelfverzekerd/weetikhetwat zijn, en geen idee hebben hoe het zou zijn als dat niet zo was. Maar bedenk je wel dat die mensen ook shit meemaken, 9 van de 10 keer. Iedereen heeft bagage. De één aleen wat anders dan de ander.
Het probleem is dat men zich niet in elkaar kan inleven.
Zij niet in jou, maar jij ook niet in hen. Heb je daar wel eens bij stil gestaan?
Dat hoor je vaak idd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef missyB het volgende:
vriendinnetje van mij is bloedmooi, toch liepen mannen met een boog om haar heen.
bij wat na en doorvragen kreeg zij te horen dat ze TE mooi was en de mannen dachten dat zij toch al onbereikbaar zou zijn dus probeerden ze het maar niet eens.
dat zijn nou juist de echte players he in 99% van de gevallen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gladde players.![]()
Ik denk dat zij de hele reden zijn dat ik ook niet meer uitga. Hekel aan dat gedrag, ik zou eens willen dat er eens iemand naast me aan de bar plaatsnam en een opmerking plaatste die eigenlijk nergens op slaat. Zodat ik moet gniffelen en het ijs gebroken is, ofzo. Maar nee, het moet altijd zo geforceerd en overduidelijk met meer bedoelingen.
ja tuurlijk. ik heb ook plannen om oud te worden, vrouwenoverschot in het bejaardentehuis weetjewel.quote:Ik denk dat jij eens met wat ouder volk op zou moeten trekken. Die jonge meiden snappen nog niet zo dat inhoud uiteindelijk een stuk boeiender is dan looks.
[/quote]quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat zijn nou juist de echte players he in 99% van de gevallen.
en die andere 1% is echte toeval.
als "iemand die het niet kan" (ik bijvoorbeeld) toevallig naast een meisje uitkom aan de bar, dan denk ik juist OMFG straks denkt ze dat ik haar wil versieren, en ik haat players ook.
en dan ga ik juist alles uit de weg.
en al zeg ik toevallig wat (honestly geen versierpoging) als " huh wat een apart drankje, het is groen", dan krijg je dus meteen een koude blik want die vrouw denkt van "is dit een versierpoging?".
dan denk ik meteen "oh my fucking god," en dan zeg ik : "nee, niets! ik vroeg het alleen maar, i k ga alweer" .
het was ook vorige maand nog. ik stond te praten met een jongen en een meisje, en 1 meter verderop ging een meisje een foto nemen van wat anderen.
en toen liep ik ietsjes naar haar toe/achter haar. omdat ik gewoon me even afvroeg wat voor fototoestel dat was.
vervolgens keek ze me aan (een koude blik, een " wat wil je, is dit versierpoging"... je kent het wel). en toen wilde ik meteen daar zo snel mogelijk wegwezen, en ging ik dus meteen afdruipend langzaam weg, meteen meldend het (echte) excuus van :"ik wilde alleen je camara even kijken wat voor model, dat was alles, ik ga al"
Ik denk dat jij eens met wat ouder volk op zou moeten trekken. Die jonge meiden snappen nog niet zo dat inhoud uiteindelijk een stuk boeiender is dan looks.
Goeie graadmeter is voor mij hoe vaak iemand lacht. Echt niet dat een mooi persoon meer te verduren heeft dan bv een persoon als mij. Dat je iedereen gelijk trekt kwa sores vind ik vrij typisch. Dat gaat IRL namelijk niet op! Er is verschil. Hle veel verschil. En mmooi emensen hebben echt geen shit 9/10 keer. Wat voor shit dan? Als zij 9/10 keer kunnen lachen op een dag lijden zij niet naar mijn mening,.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar te snel bent met oordelen. Iemand die 'mooi' is, is dat misschien niet altijd geweest. Dus is de kans aanwezig dat zo iemand wel degelijk een idee heeft hoe jij je voelt.
Tuurlijk heb je altijd mensen die makkelijk praten hebben omdat ze mooi/rijk/zelfverzekerd/weetikhetwat zijn, en geen idee hebben hoe het zou zijn als dat niet zo was. Maar bedenk je wel dat die mensen ook shit meemaken, 9 van de 10 keer. Iedereen heeft bagage. De één alleen wat anders dan de ander.
Het probleem is dat men zich niet in elkaar kan inleven.
Zij niet in jou, maar jij ook niet in hen. Heb je daar wel eens bij stil gestaan?
vind dat vaak wel ontwapenend,heb het zelf ook vaak en zeg dan ook gewoon dat ik wat nerveus ben als ik nieuwe mensen leer kennenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Bij "Nieuwe" mensen lach ik vrij veel. Ik heb juist het idee dat dit vrij klungelig staat haha.
Zijn alle meiden van nu zulke bitches?quote:
Naja dat is wel wat ik bedoel met dat vrouwen op stap gaan en verwáchten dat er creeps rondlopen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat zijn nou juist de echte players he in 99% van de gevallen.
en die andere 1% is echte toeval.
als "iemand die het niet kan" (ik bijvoorbeeld) toevallig naast een meisje uitkom aan de bar, dan denk ik juist OMFG straks denkt ze dat ik haar wil versieren, en ik haat players ook.
en dan ga ik juist alles uit de weg.
en al zeg ik toevallig wat (honestly geen versierpoging) als " huh wat een apart drankje, het is groen", dan krijg je dus meteen een koude blik want die vrouw denkt van "is dit een versierpoging?".
dan denk ik meteen "oh my fucking god," en dan zeg ik : "nee, niets! ik vroeg het alleen maar, i k ga alweer" .
het was ook vorige maand nog. ik stond te praten met een jongen en een meisje, en 1 meter verderop ging een meisje een foto nemen van wat anderen.
en toen liep ik ietsjes naar haar toe/achter haar. omdat ik gewoon me even afvroeg wat voor fototoestel dat was.
vervolgens keek ze me aan (een koude blik, een " wat wil je, is dit versierpoging"... je kent het wel). en toen wilde ik meteen daar zo snel mogelijk wegwezen, en ging ik dus meteen afdruipend langzaam weg, meteen meldend het (echte) excuus van :"ik wilde alleen je camara even kijken wat voor model, dat was alles, ik ga al"
Waarom moeten mensen nou meer te verduren hebben dan jij voordat ze mogen klagen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Goeie graadmeter is voor mij hoe vaak iemand lacht. Echt niet dat een mooi persoon meer te verduren heeft dan bv een persoon als mij. Dat je iedereen gelijk trekt kwa sores vind ik vrij typisch. Dat gaat IRL namelijk niet op! Er is verschil. Hle veel verschil. En mmooi emensen hebben echt geen shit 9/10 keer. Wat voor shit dan? Als zij 9/10 keer kunnen lachen op een dag lijden zij niet naar mijn mening,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |