abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95557798
Je kunt toch gewoon op een meisje afstappen en vragen naar normale zaken als: studie/werk, waar ze vandaan komt, of ze vaak op de desbetreffende plaats komt blablabla. Gewoon als een soort interesse. Ik vind die versiertactieken hier zo raar. Allemaal veel te geforceerd.
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:49:18 #227
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95557846
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:39 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik heb toch echt andere dingen gezien tijdens het uitgaan. Als je als jongen namelijk een 'looker' bent. En niet overkomt als een creep. Hangen de meiden aan je lippen en hebben ze geen probleem om met je te kletsen of meer.
Dat is precies waar uitstraling telt. Niet zozeer looks, maar uitstraling. De creeps zijn namelijk meestal 'lookers'. ;) Met een vriendelijke, zelfverzekerde glimlach krijg je een hoop voor elkaar.
Reden te meer om het dus niet in een bar of dancing te zoeken, want alle 'zelfverzekerde' gasten kapen de vrouwen voor je neus weg. ;)

Maar die zelfverzekerde glimlach komt inderdaad niet vanzelf. Het is een vicieuze cirkel, eigenlijk. Geen zelfverzekerde uitstraling, geen vrouwen aan je lippen. Geen vrouwen aan je lippen, geen zelfverzekerde uitstraling. :{

Waar doorbreek je de vicieuze cirkel?
Misschien iets anders zoeken waardoor je een zelfverzekerde uitstraling krijgt.
Eureka! :')

Was het maar zo simpel, he. -O-
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95557931
dat hele pua gebeuren, heb er net iets van gelezen, man das toch veel te veel om te onthouden en allemaal spelletjes waar je ook niets aan hebt?
ik wil best een paar keer daten met je oefenen hoor!
Moet je alleen wel met een oudere vrouw op stap hahahaha.
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:50:43 #229
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95557945
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Trouwens, mlig.
Een café of dancing is <by far> niet de beste plek om vrouwen te versieren als je onzeker bent, om drie grote redenen:

- de eerste en allervoornaamste: heel wat creeps hebben het voor jou verpest. Een dame gaat dus op stap met het idee in haar hoofd dat ze zich ten alle tijde moet beschermen tegen creeps. Waardoor ze te snel het idee krijgt dat ze met een creep te maken heeft;
- ten tweede: de meeste mensen, dus ook de dames, zijn beschonken. Daardoor is hun beoordelingsvermogen zodanig beïnvloed dat ze horen wat ze reeds in hun hoofd hebben, namelijk CREEP! :o
- ten derde: kuddegedrag. Een vrouw gaat zelden alleen op stap. Ze is dus meestal onderdeel van een groep, en contact leggen buiten de groep waar ze mee is, is best een sociale drempel. De mening van de groep wordt haar mening, en haar status t.o.v de groep moet beschermd worden.

Met name meisjes onder de 20 zullen om deze redenen bijna garantie zijn op faal. Bij iedereen!
Het ligt dus echt niet altijd aan jou. ;)
ja wat, je hebt het over creeps! hoe denk je hoe ik me over mannen voel die altijd maar in het wilde weg dingen proberen en proberen te escaleren!.
ik schreef er supergefrustreerd over dat daardoor ik helemaal geen kans meer maakte en alles verpest is.
en ik vroeg me af of ik ook gewoon kijhard op meisjes moest gaan aflopen met " hey neuken" of andere gedurfde dingen. en dan niet meer moest gaan geven om hun reactie, en als het faalde dan maar naar de volgende te gaan.
of te gaan fluiten zoals bouwvakkers of ander ongeevolueerd gedrag.
ik wil/wilde dat niet, ik haat het.!
ik wist niet hoe i khet anders kan doen, en omdat ik niet zo wil zijn deed ik altijd maar niets.

helemaal niets!

maar enige manier om een meisje te krijgen is meer schoudergedrag, en een gladde player zijn. dat blijkt wel weer!

geloof me! meisjes zien het niet in! maar het is echt zo!
ik zit al jaren te wachten op me redder die vanzelf naar me toekomt, maar het gebeurd niet!

die pua is best wel een manier om op een "veilige" manier(zonder al te veel afwijzing) het versieren wat sneller te leren.

andere gasten leren het door honderd keer op hun bek te gaan, met zelf slaag en blauwe ogen enzo(ja echt waar dat heb ik gehoord).

dat verpest heel het uitgaansleven in ze algemeenheid zodat "kneusjes" geen kans hebben, maar hun individueel worden wel beter met vrouwen en de volgende keer dat ze uitgaan hebben die mannen een voorsprong

alle mannen proberen situaties naar hun hand te zetten, dat ze kunnen daten, en seks kunnen krijgen.

als je die situatie niet naar je hand kan zetten, of je doet er ook helemaal niets aan. zit je zwaar in het nadeel.

want meisjes worden aan alle kanten benadert door mannen(die het wel kunnen of proberen). dus waarom zou een meisje zo wanhopig zijn dat ze mij van begin tot eind gaat proberen te versieren, en gerust te stellen, en alles in goede banen leiden om elkaar te leren kennen.

[ Bericht 10% gewijzigd door mylifeisgrey op 15-04-2011 20:58:50 ]
pi_95557997
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:50 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja wat, je hebt het over creeps! hoe denk je hoe ik me over mannen voel die altijd maar in het wilde weg dingen proberen en proberen te escaleren!.
ik schreef er supergefrustreerd over voordat ik pua kende. enige manier om een meisje te krijgen is meer schoudergedrag, en een gladde player zijn.

ik zit al jaren te wachten op me redder die vanzelf naar me toekomt, maar het gebeurd niet!
de meisjes die die players willen zijn dat dan d emeisjes die JIJ wil???
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:53:21 #231
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95558104
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:43 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik denk dat uitstraling méér uitmaakt dan uiterlijk.
Maar je hebt wel gelijk, het is makkelijk praten als je zelf de problemen niet hebt gehad.

Aan de andere kant, zij hebben dan misschien de makkelijke weg kunnen nemen, maar ze zijn wel ergens gekomen. Advies van hun kant, mits rekening houdend met andermans (on)mogelijkheden, kan wel degelijk nuttig zijn aangezien zij de contacten en ervaring al hebben.
Das niet waar. ZIj boekten succes in het leven omdat zij van meet af aan al veel mee hebben gehad. Als je bv mooi bent en de wereld is 9/10 keer aardig tegen je. Dan ga je de wereld en mensen door een roze bril zien. En snap je waarschijnlijk niet waarom de lelijkerds miepen. Omdat je denkt dat je eigen successen het resultaat was van je eigen inspanningen en je persoon en niet je uiterlijk. De manier waarop zij hun zg "adviezen" brengen vind ik al scheef. Vaak en zelden niet, gebeurt dat namelijk bijtend en arrogant. En houden zij geen rekneing met het feit dat anderen buiten hunzelf om op een andere plek staan in de wereld. En andere ervaringen hebben met hoe de wereld met hun zijn omgegaan. gewoon omdat ze andere mensen zijn,
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:55:56 #232
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95558274
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:50 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik schreef er supergefrustreerd over voordat ik pua kende. enige manier om een meisje te krijgen is meer schoudergedrag, en een gladde player zijn.

Gladde players. :r

Ik denk dat zij de hele reden zijn dat ik ook niet meer uitga. Hekel aan dat gedrag, ik zou eens willen dat er eens iemand naast me aan de bar plaatsnam en een opmerking plaatste die eigenlijk nergens op slaat. Zodat ik moet gniffelen en het ijs gebroken is, ofzo. Maar nee, het moet altijd zo geforceerd en overduidelijk met meer bedoelingen. :{

Ik denk dat jij eens met wat ouder volk op zou moeten trekken. Die jonge meiden snappen nog niet zo dat inhoud uiteindelijk een stuk boeiender is dan looks. :N
pi_95558297
Uiterlijk is belangrijk om aantrekkelijk gevonden te worden, maar met een zelfverzekerde uitstraling kun je jezelf wel aantrekkelijker maken. Cliché misschien, maar wel echt waar.
pi_95558374
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:53 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Das niet waar. ZIj boekten succes in het leven omdat zij van meet af aan al veel mee hebben gehad. Als je bv mooi bent en de wereld is 9/10 keer aardig tegen je. Dan ga je de wereld en mensen door een roze bril zien. En snap je waarschijnlijk niet waarom de lelijkerds miepen. Omdat je denkt dat je eigen successen het resultaat was van je eigen inspanningen en je persoon en niet je uiterlijk. De manier waarop zij hun zg "adviezen" brengen vind ik al scheef. Vaak en zelden niet, gebeurt dat namelijk bijtend en arrogant. En houden zij geen rekneing met het feit dat anderen buiten hunzelf om op een andere plek staan in de wereld. En andere ervaringen hebben met hoe de wereld met hun zijn omgegaan. gewoon omdat ze andere mensen zijn,
Uitstraling is wel degelijk belangrijk.
  Moderator vrijdag 15 april 2011 @ 20:58:31 #235
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_95558445
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:55 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik denk dat zij de hele reden zijn dat ik ook niet meer uitga. Hekel aan dat gedrag, ik zou eens willen dat er eens iemand naast me aan de bar plaatsnam en een opmerking plaatste die eigenlijk nergens op slaat. Zodat ik moet gniffelen en het ijs gebroken is, ofzo. Maar nee, het moet altijd zo geforceerd en overduidelijk met meer bedoelingen. :{

Ik denk dat jij eens met wat ouder volk op zou moeten trekken. Die jonge meiden snappen nog niet zo dat inhoud uiteindelijk een stuk boeiender is dan looks. :N
Dat zijn de echte players })
What can change the nature of a man?
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:59:57 #236
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95558542
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:53 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Das niet waar. ZIj boekten succes in het leven omdat zij van meet af aan al veel mee hebben gehad. Als je bv mooi bent en de wereld is 9/10 keer aardig tegen je. Dan ga je de wereld en mensen door een roze bril zien. En snap je waarschijnlijk niet waarom de lelijkerds miepen. Omdat je denkt dat je eigen successen het resultaat was van je eigen inspanningen en je persoon en niet je uiterlijk.
Ik denk dat je daar te snel bent met oordelen. Iemand die 'mooi' is, is dat misschien niet altijd geweest. Dus is de kans aanwezig dat zo iemand wel degelijk een idee heeft hoe jij je voelt.

Tuurlijk heb je altijd mensen die makkelijk praten hebben omdat ze mooi/rijk/zelfverzekerd/weetikhetwat zijn, en geen idee hebben hoe het zou zijn als dat niet zo was. Maar bedenk je wel dat die mensen ook shit meemaken, 9 van de 10 keer. Iedereen heeft bagage. De één alleen wat anders dan de ander.

Het probleem is dat men zich niet in elkaar kan inleven.
Zij niet in jou, maar jij ook niet in hen. Heb je daar wel eens bij stil gestaan?
pi_95558634
vriendinnetje van mij is bloedmooi, toch liepen mannen met een boog om haar heen.
bij wat na en doorvragen kreeg zij te horen dat ze TE mooi was en de mannen dachten dat zij toch al onbereikbaar zou zijn dus probeerden ze het maar niet eens.
pi_95558706
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:59 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar te snel bent met oordelen. Iemand die 'mooi' is, is dat misschien niet altijd geweest. Dus is de kans aanwezig dat zo iemand wel degelijk een idee heeft hoe jij je voelt.

Tuurlijk heb je altijd mensen die makkelijk praten hebben omdat ze mooi/rijk/zelfverzekerd/weetikhetwat zijn, en geen idee hebben hoe het zou zijn als dat niet zo was. Maar bedenk je wel dat die mensen ook shit meemaken, 9 van de 10 keer. Iedereen heeft bagage. De één aleen wat anders dan de ander.

Zij niet in jou, maar jij ook niet in hen. Heb je daar wel eens bij stil gestaan?
Dat dus.
Daarnaast is het wel erg makkelijk om je uiterlijk maar de schuld te geven en vervolgens lekker te zwelgen in zelfmedelijden. Wat juist weer erg onaantrekkelijk is, ik kan het in ieder geval niet op zo'n negatieve houding.
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:03:43 #239
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95558772
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef missyB het volgende:
vriendinnetje van mij is bloedmooi, toch liepen mannen met een boog om haar heen.
bij wat na en doorvragen kreeg zij te horen dat ze TE mooi was en de mannen dachten dat zij toch al onbereikbaar zou zijn dus probeerden ze het maar niet eens.
Dat hoor je vaak idd.
Wat dacht je van het feit dat als je leuke tieten hebt, je goed genoeg bent voor een pijpbeurt en de keuken, maar niet voor die belangrijke baan die je zo graag wilt want je bent vast niet slim genoeg, of je gaat vast binnen de kortste keren een kind baren ofzo dus je gaat alleen maar geld kosten.
pi_95558927
ook dat idd!
terwijl ander vriendinnetje van mij dus zwaar overgewicht heeft en in de tijd dat zij nog vrijgezel was werkelijk nooit te klagen had over aandacht van mannen puur door haar uitstraling, dat ik weleens jaloers was op haar!
Maar blijkbaar straalde ik uit van: he ik ben al voorzien loop maar door1
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:06:39 #241
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95558957
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:55 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

dat zijn nou juist de echte players he in 99% van de gevallen.
en die andere 1% is echte toeval.

als "iemand die het niet kan" (ik bijvoorbeeld) toevallig naast een meisje uitkom aan de bar, dan denk ik juist OMFG straks denkt ze dat ik haar wil versieren, en ik haat players ook.
en dan ga ik juist alles uit de weg.

en al zeg ik toevallig wat (honestly geen versierpoging) als " huh wat een apart drankje, het is groen", dan krijg je dus meteen een koude blik want die vrouw denkt van "is dit een versierpoging?".
dan denk ik meteen "oh my fucking god," en dan zeg ik : "nee, niets! ik vroeg het alleen maar, i k ga alweer" .

het was ook vorige maand nog. ik stond te praten met een jongen en een meisje, en 1 meter verderop ging een meisje een foto nemen van wat anderen.

en toen liep ik ietsjes naar haar toe/achter haar. omdat ik gewoon me even afvroeg wat voor fototoestel dat was.
vervolgens keek ze me aan (een koude blik, een " wat wil je, is dit versierpoging"... je kent het wel). en toen wilde ik meteen daar zo snel mogelijk wegwezen, en ging ik dus meteen afdruipend langzaam weg, meteen meldend het (echte) excuus van :"ik wilde alleen je camara even kijken wat voor model, dat was alles, ik ga al"

quote:
ja tuurlijk. ik heb ook plannen om oud te worden, vrouwenoverschot in het bejaardentehuis weetjewel.

maar het is gewoon zo eeuwig zonde dat ik in "de beste tijd van me leven"(qua looks, qua seksueel uithoudingsvermogen, qua libido, qua "de tijd dat je lol in het leven hoort te hebben, ook met meisjes" op deze jonge leeftijd) alleen moet zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door mylifeisgrey op 15-04-2011 21:12:14 ]
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:07:36 #242
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95559025
Ik ken ook een meisje dat behóórlijk stevig is en toch mannen om haar vingers wond.
Ook de mijne destijds, ja. :(
pi_95559081
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

als "iemand die het niet kan" (ik bijvoorbeeld) toevallig naast een meisje uitkom aan de bar, dan denk ik juist OMFG straks denkt ze dat ik haar wil versieren, en ik haat players ook.

en al zeg ik toevallig wat (honestly geen versierpoging) als " huh wat een apart drankje, het is groen", dan krijg je dus meteen een koude blik want die vrouw denkt van "is dit een versierpoging?".
dan denk ik meteen "oh my fucking god," en dan zeg ik : "nee, niets! ik vroeg het alleen maar, i k ga alweer" .

het was ook vorige maand nog. ik stond te praten met een jongen en een meisje, en 1 meter verderop ging een meisje een foto nemen van wat anderen.

en toen liep ik ietsjes naar haar toe/achter haar. omdat ik gewoon me even afvroeg wat voor fototoestel dat was.
vervolgens keek ze me aan (een koude blik, een " wat wil je, is dit versierpoging"... je kent het wel). en toen wilde ik meteen daar zo snel mogelijk wegwezen, en ging ik dus meteen afdruipend langzaam weg, meteen meldend het (echte) excuus van :"ik wilde alleen je camara even kijken wat voor model, dat was alles, ik ga al"

[/quote]

Zijn alle meiden van nu zulke bitches?
man geen wonder dat je er bang van raakt, wat een jesses figuren
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:09:22 #244
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95559128
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 20:59 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Tuurlijk heb je altijd mensen die makkelijk praten hebben omdat ze mooi/rijk/zelfverzekerd/weetikhetwat zijn, en geen idee hebben hoe het zou zijn als dat niet zo was. Maar bedenk je wel dat die mensen ook shit meemaken, 9 van de 10 keer. Iedereen heeft bagage. De één alleen wat anders dan de ander.

Goeie graadmeter is voor mij hoe vaak iemand lacht. Echt niet dat een mooi persoon meer te verduren heeft dan bv een persoon als mij. Dat je iedereen gelijk trekt kwa sores vind ik vrij typisch. Dat gaat IRL namelijk niet op! Er is verschil. Hle veel verschil. En mmooi emensen hebben echt geen shit 9/10 keer. Wat voor shit dan? Als zij 9/10 keer kunnen lachen op een dag lijden zij niet naar mijn mening,.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_95559187
wie weet heeft juist die persoon door toch te blijven lachen leren relativeren
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:12:00 #246
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95559273
Bij "Nieuwe" mensen lach ik vrij veel. Ik heb juist het idee dat dit vrij klungelig staat haha.
pi_95559340
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Bij "Nieuwe" mensen lach ik vrij veel. Ik heb juist het idee dat dit vrij klungelig staat haha.
vind dat vaak wel ontwapenend,heb het zelf ook vaak en zeg dan ook gewoon dat ik wat nerveus ben als ik nieuwe mensen leer kennen
  Moderator vrijdag 15 april 2011 @ 21:13:37 #248
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_95559361
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:08 schreef missyB het volgende:

[..]

Zijn alle meiden van nu zulke bitches?
man geen wonder dat je er bang van raakt, wat een jesses figuren
[/quote]

Daarom heet dat ook een bitch-test.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:13:47 #249
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95559373
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Naja dat is wel wat ik bedoel met dat vrouwen op stap gaan en verwáchten dat er creeps rondlopen. :D Dus vrouwen op stap = echt geen goed doel om te versieren :')

Een player is in mijn hoofd iemand die het gesprek zodanig stuurt dat het over zijn werk/auto/lekkere kont/weetikveel gaat en overduidelijk alleen geïnteresseerd is in 'hoe krijg ik jou mee'. Veel jonge vrouwen vallen daar inderdaad als een blok voor.
Doe mij asjeblieft iemand die kan discussiëren over iets onbenulligs als appelsap, in plaats van vertellen welke toffe car hij nu weer heeft gekocht. :D In een café dan he.
pi_95559451
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:09 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Goeie graadmeter is voor mij hoe vaak iemand lacht. Echt niet dat een mooi persoon meer te verduren heeft dan bv een persoon als mij. Dat je iedereen gelijk trekt kwa sores vind ik vrij typisch. Dat gaat IRL namelijk niet op! Er is verschil. Hle veel verschil. En mmooi emensen hebben echt geen shit 9/10 keer. Wat voor shit dan? Als zij 9/10 keer kunnen lachen op een dag lijden zij niet naar mijn mening,.
Waarom moeten mensen nou meer te verduren hebben dan jij voordat ze mogen klagen?
Het zou jou juist sieren als je minder zou whinen en de drama in je leven zou aanpakken.
Geen idee hoe je er uit ziet, maar dat negatieve gedoe maakt je er op zeker niet aantrekkelijker op, terwijl er juist met je houding veel te winnen valt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')