Tegen mij doet hij meestal wel lief. En ja ik heb een kuthumeur, ben dan ook mijn scriptie aan het schrijven ben dan ook aan het SOGgen omdat ik geen zin in het schrijven van die scriptie heb en alles tegen zit en en en en...quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
niet zo emo he, tis niet dat bb normaliter erg subtiel en kusjekroel doet hier
Ik ben voor je scriptiequote:
Ik wou dat ik klaar was.quote:
of course you did!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:38 schreef Levitation het volgende:
@FUFR, we hebben natuurlijk eerst ff proefgezeten met deze tafel die bij Plan-it voor de deur stond.
hup helmondquote:
je hebt gewoon een bloedplasser zoals Sam dat placht te noemen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tegen mij doet hij meestal wel lief. En ja ik heb een kuthumeur,
En Artic is zelf een dikke huilie
Snie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
je hebt gewoon een bloedplasser zoals Sam dat placht te noemen.
Daarom doe je zo!
Lieg niet...met je luie rootsquote:
Ben ook lui, zit te fokken ipv te werken, maar heb wel stress!quote:
ik noteer 1-0 voor Helmondquote:
*doet de wave*quote:
Ojee, is het weer zover, schreeuwt ze weer tegen je?quote:
not again, kill her!quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
nee het was toch het dikke huilie topic?
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
nee het was toch het dikke huilie topic?
Das mijn februari nummerquote:
Het is niet gelogen die titelquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:13 schreef febster het volgende:
[..]
Das mijn februari nummer.
Dit is mijn huidige nummer (logischerwijs)
hup douchenquote:
Bijna! Ik heb pas weer een vrij weekend... even denken... het eerste weekend van juli!quote:
PRUTSERS!quote:
www.e~t.nl bevat inhoud van 86.55.140.2, een site waarvan bekend is dat deze malware distribueert. Als u deze site bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.quote:
't Is wel te merken dat jij nog nooit op een kantoor hebt gewerkt, met die uitspraken van jequote:Op vrijdag 15 april 2011 16:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Het is slechts een lies. Niets raars aan.
Wel, vanmorgen nog.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't Is wel te merken dat jij nog nooit op een kantoor hebt gewerkt, met die uitspraken van je
quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wel, vanmorgen nog.
Ik heb na 8 maanden (of zelfs langer, zou me niets verbazen) een pakketje van dealextreme gekregen. In de verkeerde kleur.Whutttt
Ik had ook een horloge gekocht die na twee keer dragen kapot was en daar kon ik 2 dollar van terugkrijgen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit problemen met DX gehad.
Als poetsquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wel, vanmorgen nog.
Ik heb na 8 maanden (of zelfs langer, zou me niets verbazen) een pakketje van dealextreme gekregen. In de verkeerde kleur.Whutttt
Ik denk kanker, morgen ben je dood.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
mijn wijsvinger jeukt ineens als de ziekte en er zitten allemaal blaasjes op. Ik denk dat ik ebola heb
De schoolbieb is geen kantoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet! Ik ging informatie opzoeken.
kanker zijn lumpels, geen blaasjes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik denk kanker, morgen ben je dood.
Voordeel van Ebola is dat het niet chronisch kan worden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
mijn wijsvinger jeukt ineens als de ziekte en er zitten allemaal blaasjes op. Ik denk dat ik ebola heb
Gordelroos aan je vinger!quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kanker zijn lumpels, geen blaasjes.
Herpes kan ook nog natuurlijk
Een pak van m'n hartquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Voordeel van Ebola is dat het niet chronisch kan worden.
We zijn aan het afsluiten@!quote:
Zouden die vakanties op zoek zijn naar een partner? Ze schijnen wel leuk te zijn!quote:Alleenstaande vakanties?
Leuke alleenstaande vakanties naar de mooiste bestemmingen in Europa!
Estivant.nl/Alleenstaande
in je neusquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik probeer me te bedenken waar ik in godsnaam mijn wijsvinger in kan hebben gestoken, wat zo'n reactie veroorzaakt
Inkoppertjes mogen!
Ik steek al mijn vingers in mijn neus, dat kan het niet zijn. Het moet iets wijsvinger-specifieks zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in je neus
in de mond van je schreeuwende baas
in de lucht
in je lunch
in het linkeroor van je collega
in print express....PRUTSERS
in fok
Amerikanersquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:58 schreef bleiblei het volgende:
Oeh! Dr Phil Phaal.
Een huilie moeder die de computer achter slot en grendel doet omdat dochterlief gepest wordt op de intern0ts. Als je nu gewoon actie onderneemt naar die kutkoters toe ipv. de computer in een tv show als een gevaarlijk iets te positioneren.
Actie naar pestende kutkoters is geen aanrader. Maken ze dat kind helemaal het leven zuur.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:58 schreef bleiblei het volgende:
Oeh! Dr Phil Phaal.
Een huilie moeder die de computer achter slot en grendel doet omdat dochterlief gepest wordt op de intern0ts. Als je nu gewoon actie onderneemt naar die kutkoters toe ipv. de computer in een tv show als een gevaarlijk iets te positioneren.
Ben ik niet mee eens. Er zijn tal van mogelijkheden om pestende kutkoters te laten inzien dat het niet tof is wat ze doen. Varierend van hardhandige maatregelen tot zachte koetjekroel oplossingen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Actie naar pestende kutkoters is geen aanrader. Maken ze dat kind helemaal het leven zuur.
Maar ik snap dat internetpesten niet. Er is toch niets zo makkelijk als daar van weglopen? As in, flikker je facebook account weg, sluit je pc af en doe iets met je leven.
Geloof me, soms dat is gewoon geen goed plan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens. Er zijn tal van mogelijkheden om pestende kutkoters te laten inzien dat het niet tof is wat ze doen. Varierend van hardhandige maatregelen tot zachte koetjekroel oplossingen.
Dat klopt. Soms is het geen goed plan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geloof me, soms dat is gewoon geen goed plan.
Klopt, maar ik denk dat het probleem vaak niet serieus genoeg genomen wordt. Althans, dat is mijn ervaring. Ik kreeg vooral goed bedoelde adviezen als "trek je er niets van aan", maar daar heb je op die leeftijd weinig aan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat klopt. Soms is het geen goed plan.
En als ouder van een gepest kind op de pesters afstappen is 100% zeker geen goed plan.
Maar ik denk (let wel, ik denk. Maar weet het niet zeker) dat je in overleg met de juiste personen het wel stukken kan verminderen of er zelfs helemaal vanaf kan komen.
Of "Joh, gaat vanzelf over". Ja uhuhquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat het probleem vaak niet serieus genoeg genomen wordt. Althans, dat is mijn ervaring. Ik kreeg vooral goed bedoelde adviezen als "trek je er niets van aan", maar daar heb je op die leeftijd weinig aan.
van welk stadsdeel bende gij?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kom er nu pas achter. Best slecht eigenlijk
Ik ben geboren in Eindhoven, heb er m'n eerste jaren doorgebracht. Ben daarna verhuist naar Veldhoven, maar ik ben wel altijd naar school geweest in Eindhovenquote:
Eindhoven is gin stadsdeel vriendquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Eindhoven, heb er m'n eerste jaren doorgebracht. Ben daarna verhuist naar Veldhoven, maar ik ben wel altijd naar school geweest in Eindhoven
Ik zal het even opzoeken waar ik gewoond heb.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eindhoven is gin stadsdeel vriend
Ehm.. weet zo niet de naam van de wijk, maar in de buurt van het kastelenpleinquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zal het even opzoeken waar ik gewoond heb.
gestelquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ehm.. weet zo niet de naam van de wijk, maar in de buurt van het kastelenplein
je bent nog een puppie, je bent vergevenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Normaal ben ik altijd de grammarnazi. Klein foutje moet kunnen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent nog een puppie, je bent vergeven
ze jatten je ventquote:Op zaterdag 16 april 2011 03:29 schreef Inu het volgende:
J. is aant djen met een vriend en ben net ff gaan luisteren/kijken, maar de dj booth werd omsingeld door een kudde Oh Oh Cherso lookalikes
dus zit ik hier nu aan koffie zes not sure what to doquote:
Oei... dat klinkt niet zo best...quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
dus zit ik hier nu aan koffie zes not sure what to do
zat om 12 al aan de wodkaquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:00 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oei... dat klinkt niet zo best...
Ook niets op de planning staan vandaag?
kamper!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
worden daar nog steeds nieuwe afleveringen van gemaakt of is het voor de 8ste keer dezelfde serie?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:23 schreef Inu het volgende:
Jouw zusje was niet op tv
Was een Tros programma over de dierentuin
Geen idee, er was iets met de ijsbeer en toen heb ik gezappedquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
worden daar nog steeds nieuwe afleveringen van gemaakt of is het voor de 8ste keer dezelfde serie?
De ijsbeer had het warm?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Geen idee, er was iets met de ijsbeer en toen heb ik gezapped
dat heb ik gemerktquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:16 schreef -moppie- het volgende:
Fufr! Volgens mij bestaat er geen alcoholvrije wodka
er is zat FUFR jaquote:
Welke film?quote:Op zondag 17 april 2011 09:25 schreef -moppie- het volgende:
Was keigezellig gisteravond! Leuke film met veel mannen in de zaal!
Dat waren geen mannen dan....stelletje mietjesquote:
Whehequote:Op zondag 17 april 2011 09:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat waren geen mannen dan....stelletje mietjes
Ik ben geen negerquote:Op zondag 17 april 2011 10:12 schreef FUFR het volgende:
Echte mannen staan om half negen op en negeren die race
ik kijk wel uit, zo ver laat ik het niet komenquote:
Die nodigen dan ook nog iemand uit waarvan ik heb gezegd dat ik die niet wil zien vandaag! Dus ik kom uit bed en dan zit het daar op de bankquote:Op zondag 17 april 2011 09:46 schreef ArTiC het volgende:
Echte mannen staan brak om 08:50 uur op om de F1 te kijken
Vandaag niet zeker, gisteren je lesje geleerd?quote:Op zondag 17 april 2011 10:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kijk wel uit, zo ver laat ik het niet komen
nee toen ik gisteren de eerste tekenen voelde ben ik gestoptquote:Op zondag 17 april 2011 10:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vandaag niet zeker, gisteren je lesje geleerd?
Heel goedquote:Op zondag 17 april 2011 10:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee toen ik gisteren de eerste tekenen voelde ben ik gestopt
En paranoia, zie je hoe het op foto 5 naar de grond kijkt?quote:
Hij zag een leipe mierquote:Op zondag 17 april 2011 23:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En paranoia, zie je hoe het op foto 5 naar de grond kijkt?
Die heeft ze niet allemaal hoor, the hound of the baskervilles
En op foto 6 heeft ie die mier opgegetenquote:
Op foto 4 eet hij eendennekkenquote:Op zondag 17 april 2011 23:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En op foto 6 heeft ie die mier opgegeten
Om nom nom
Heb je ook wat anders gedaan dan foto's maken?quote:Op zondag 17 april 2011 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
Nog twee om het af te leren.
Zag tot mijn schrik dat ik er 250 had geschoten vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik klik vrij snel, dus ik maak er gerust 20 in een minuut, en dan hopen dat er een goeie bij zitquote:Op zondag 17 april 2011 23:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je ook wat anders gedaan dan foto's maken?
Ik ben ook harigquote:
Je miste de onzichtbare PIquote:Op zondag 17 april 2011 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik klik vrij snel, dus ik maak er gerust 20 in een minuut, en dan hopen dat er een goeie bij zit
Verder heb ik gebbq'd, met de flufferd gespeeld, bier gedronken en de foto's op de laptop van m'n pa gezet
naja, als mijn vader 250 foto's maakt is ie daar wel 4 uur aan kwijt. En het erge is nog wel dat er dan geen 1 scherpe bij zitquote:
Klinkt alsof je pa en ik evenveel talent voor foto's maken hebben.quote:Op zondag 17 april 2011 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, als mijn vader 250 foto's maakt is ie daar wel 4 uur aan kwijt. En het erge is nog wel dat er dan geen 1 scherpe bij zit
Ga je iets kopen of ga je het jatten?quote:Op zondag 17 april 2011 23:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ennn vanaf hoe laat zijn de winkels morgen open, iemand enig idee?
definieer 'de winkels'?quote:Op zondag 17 april 2011 23:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ennn vanaf hoe laat zijn de winkels morgen open, iemand enig idee?
Gewoon 13:00 uur neem ik aan.quote:
Merci. Beetje jammer dat ik tegenwoordig op maandagochtend ipv dinsdag vrij ben.quote:Op zondag 17 april 2011 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
warenhuizen rond tienen, maar het meeste pas om 1 uur.
Of ik nou op de bank of in bed lig..quote:
Nee, ik zit binnen. Graag geen mededelingen over lekker weer tot ongeveer 1 juli.quote:Op maandag 18 april 2011 10:11 schreef febster het volgende:
En verder in de tuin liggen met een glas ijsthee. Weet je wat voor lekker weer het is of gaat worden?
Heb geen buiten hier dus beetje jammer.quote:Op maandag 18 april 2011 10:11 schreef febster het volgende:
En verder in de tuin liggen met een glas ijsthee. Weet je wat voor lekker weer het is of gaat worden?
quote:Op maandag 18 april 2011 11:04 schreef Inu het volgende:
Ik wil ook een MaxEn als ie dan groot is maggie naar je ouders SQ
Zolang ik stil zit gaat het.quote:
Maar plezier I shall have!quote:Op maandag 18 april 2011 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
dan heb je er maar kort plezier van, joekel groeit anderhalf tot twee kilo per week
jaha! vrijdag weer! Maar niet naar de camping!quote:
krijgen jullie een joekel? Wat vur inne?quote:Op maandag 18 april 2011 11:55 schreef Blueman het volgende:
Weekend... komend weekend komt ons hondje! hopen dat ik dan al weer wat beter te been ben!
een ROTtweiler natuurlijkquote:Op maandag 18 april 2011 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
krijgen jullie een joekel? Wat vur inne?
Een Beagle!quote:Op maandag 18 april 2011 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
krijgen jullie een joekel? Wat vur inne?
Dat zeker... het is de herrieschopper van het nestquote:
hij kijkt nu al schuldigquote:
je mag hem FUFR noemenquote:
Maar die roept niet WOOEEEH WOOEEEHquote:Op maandag 18 april 2011 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind Max wel tofferder, omdat fluff
Hij was ook net uitgespeeld met de rest van de groep en had enige tijd aan de oren van zijn broertjes en zusjes gehangen.quote:
Tibbe wordt de naamquote:
Nee man, je moet het ook kunnen roepen he!quote:Op maandag 18 april 2011 12:31 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hij was ook net uitgespeeld met de rest van de groep en had enige tijd aan de oren van zijn broertjes en zusjes gehangen.
[..]
Tibbe wordt de naam
Jawel joh!quote:Op maandag 18 april 2011 12:34 schreef FUFR het volgende:
TIBBE! TIBBE KOM HIER KUTJOEKEL!
dat klinkt toch niet!
Neen!quote:
jullie ja, maar wij tellen ook nog mee!quote:Op maandag 18 april 2011 12:36 schreef Blueman het volgende:
[..]
Neen!
Maar vonden dat een leuke naam!
True True.quote:Op maandag 18 april 2011 12:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
jullie ja, maar wij tellen ook nog mee!
quote:Op maandag 18 april 2011 12:38 schreef Blueman het volgende:
[..]
True True.
Maar jullie gaan denk ik weinig oppassen op onzen beagle dus ja..
Dat denk ik he... zeg niet dat het zo is!quote:
you did not ask.quote:Op maandag 18 april 2011 12:38 schreef Blueman het volgende:
[..]
True True.
Maar jullie gaan denk ik weinig oppassen op onzen beagle dus ja..
True.quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 12:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
True.
Heb hem ook nog niet.
Is wel handig dat Artic zo dichtbij woont...
Kun je de hund gewoon door het raam naar de overkant werpenquote:Op maandag 18 april 2011 12:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
True.
Heb hem ook nog niet.
Zou bij wijze van spreken kunnen ja...quote:Op maandag 18 april 2011 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je de hund gewoon door het raam naar de overkant werpen![]()
gewoon van tevoren beetje oefenen met balen rijstquote:Op maandag 18 april 2011 12:43 schreef Blueman het volgende:
[..]
Zou bij wijze van spreken kunnen ja...
En daarna met zakken aardappelen...quote:Op maandag 18 april 2011 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon van tevoren beetje oefenen met balen rijst
en hij kan weer gaan breien voor een nieuwe hippe trui!quote:Op maandag 18 april 2011 12:49 schreef FUFR het volgende:
gooi er nog een schaap achteraan en Artic heeft weer voor een week te eten.
indeed!quote:Op maandag 18 april 2011 12:50 schreef Blueman het volgende:
[..]
en hij kan weer gaan breien voor een nieuwe hippe trui!
nee, dat was Inuquote:Op maandag 18 april 2011 12:50 schreef Blueman het volgende:
[..]
en hij kan weer gaan breien voor een nieuwe hippe trui!
flikker opquote:Op maandag 18 april 2011 12:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
True.
Heb hem ook nog niet.
Wat?quote:
dat ze dat hele hok maar meenemenquote:Op maandag 18 april 2011 12:57 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat?
ik doelde op het feit dat hij jou auto kan bewaken zodat de antenne er dit keer wel op blijft zitten!
Wat heb je voor auto tegenwoordig? Die oude vertrouwde heb je ingeleverd maar er staat tegenwoordig niet zo'n hippe meer daar..quote:
er staan er 2 met een kapotte voorbumper, en het is niet de audiquote:Op maandag 18 april 2011 12:59 schreef Blueman het volgende:
[..]
Wat heb je voor auto tegenwoordig? Die oude vertrouwde heb je ingeleverd maar er staat tegenwoordig niet zo'n hippe meer daar..
Mocht ik eind deze week weer wat lopen kunnen, ga ik hem spotten!quote:Op maandag 18 april 2011 13:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
er staan er 2 met een kapotte voorbumper, en het is niet de audi
meer met lego spelen?quote:
Gaat hem niet worden. Moet hem nu volgend jaar gaan doen (of alle andere vakken halen, dan kan ik m'n P ook nog halen dit jaar). Maar ik had daar dus het verkeerde dictaat voor.quote:
hier ook nietquote:
is er eindelijk een feestje...ben ik er niet bij.quote:
Misschien dat ze aan het einde van de week de politie bellen dat je vermist bent?quote:Op maandag 18 april 2011 15:04 schreef ArTiC het volgende:
Wat zouden ze op je werk doen als je gewoon alles laat liggen, rustig onopgemerkt naar buiten loopt, per trein naar huis gaat en nooit meer iets van je laat horen.
Dat is wel erg dom!quote:Op maandag 18 april 2011 16:02 schreef febster het volgende:
Mijn iPhone oplader vergeten. #faal #ikheberwel3
APPLE FAIL!!!!!!!!!@@!!@@1121quote:Op maandag 18 april 2011 16:02 schreef febster het volgende:
Mijn iPhone oplader vergeten. #faal #ikheberwel3
really? ik doe 3 dagen met 1 acculading...bellen, whatsapp, interneppen, twittertquote:Op maandag 18 april 2011 16:15 schreef febster het volgende:
Nou ja, ik heb nog 60% batterij, maar met mijn iPhone gedrag is dat zo op als ik niet uitkijk en ik ben pas om half 12 thuis. Dan ben ik gewoon niet aangesloten op de online wereld, wat doe je?!
Om je een idee te geven over mijn whatsapp gebruik: in 7 maanden heb ik 24.000 berichten ontvangen en 22.000 verstuurdquote:Op maandag 18 april 2011 16:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
really? ik doe 3 dagen met 1 acculading...bellen, whatsapp, interneppen, twittert
Jaloers!quote:
Popi Jopie!quote:Op maandag 18 april 2011 16:24 schreef febster het volgende:
[..]
Om je een idee te geven over mijn whatsapp gebruik: in 7 maanden heb ik 24.000 berichten ontvangen en 22.000 verstuurd. Ik heb dat ding eigenlijk constant aan staan en luister muziek vaak via apps als 22tracks en luisterpaal. Ik download ongeveer 1GB per maand op dat ding en ga zo nog maar even door. Het is het eerste wat ik zie en het laatste op mijn dag. iPhone4
.
Precies!quote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef FUFR het volgende:
mensen die roepen 3 dagen met een accu te doen hebben:
- m af staan
- geen online leven
- geen vrienden
helaas voor jou gaan je puntjes hier niet opquote:Op maandag 18 april 2011 16:27 schreef FUFR het volgende:
mensen die roepen 3 dagen met een accu te doen hebben:
- m af staan
- geen online leven
- geen vrienden
ik hoop van het weekend ook nog.quote:Op maandag 18 april 2011 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo, echt wel!
En dat nog de ganse week!
Ik ook!quote:Op maandag 18 april 2011 16:57 schreef -moppie- het volgende:
Wat een lekker ding Blueman![]()
Ik hen een zwak voor Beagles!
Collega's van me hadden dat, die waren op een vergadering in het buitenland en een van de jongens is gewoon midden in de nacht uitgecheckt en vertrokkenquote:Op maandag 18 april 2011 15:04 schreef ArTiC het volgende:
Wat zouden ze op je werk doen als je gewoon alles laat liggen, rustig onopgemerkt naar buiten loopt, per trein naar huis gaat en nooit meer iets van je laat horen.
maar wel dikquote:Op maandag 18 april 2011 19:57 schreef -moppie- het volgende:
Echt niet alle dikke mensen zijn gezellig
Precies!quote:Op maandag 18 april 2011 19:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Niet alle gezellige mensen zijn dik.
insinueer je nu dat jij gezellig bent?quote:
Helemaal niet!quote:Op maandag 18 april 2011 20:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
insinueer je nu dat jij gezellig bent?
goed zo...dan hoef ik dat niet te betwisten.quote:
Ik ken zo een aantal mannen die het niet erg vinden dat ik mijn mond de hele dag hou!quote:Op maandag 18 april 2011 20:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goed zo...dan hoef ik dat niet te betwisten.
mannen die je van de trap zouden willen duwen?quote:Op maandag 18 april 2011 20:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ken zo een aantal mannen die het niet erg vinden dat ik mijn mond de hele dag hou!
Heb je het gevraagd aan ze?quote:Op maandag 18 april 2011 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
dikke mensen hebben ook gevoelings hoor...
Onder anderequote:Op maandag 18 april 2011 20:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mannen die je van de trap zouden willen duwen?
[/Baantjer modus]
snacksquote:Op maandag 18 april 2011 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
in iedere dikkerd zit een slankerd!
En een hoop snacks
quote:Op maandag 18 april 2011 20:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
snacks
ik moet nog eten maar ik heb een kutbui en geen zin om boodschappen te doen en te koken en en en en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |