Ja, of je geeft mensen even de tijdquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:31 schreef Oognip het volgende:
Ik had het idee dat Strega niet door had dat ze de lapo had dus ik heb een nieuwe geopend
Doe is ff lekker rustig mensquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, of je geeft mensen even de tijdjezus christus
Je kan wel een annuleringsverzekering hebben, dat geldt maar voor bepaalde omstandigheden, en zelf een verkeerde datum boeken zal daar denk ik niet zomaar onder vallen...quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja echt geen idee hoe dat kanMaar dat appartement is niet meer beschikbaar voor dit jaar. Ik heb wel een annuleringsverzekering afgesloten dus hopelijk krijgen we wel ons geld terug. Maar wel shit want alles wordt nu natuurlijk steeds duurder
Sla es niet zo'n toon aan en doe zelf es ff normaal.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Doe is ff lekker rustig mensdan wordt deze toch gewoon lekker gesloten
Dat klopt en dat denk ik dus ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kan wel een annuleringsverzekering hebben, dat geldt maar voor bepaalde omstandigheden, en zelf een verkeerde datum boeken zal daar denk ik niet zomaar onder vallen...
I'm pissing in zeh pens.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kan wel een annuleringsverzekering hebben, dat geldt maar voor bepaalde omstandigheden, en zelf een verkeerde datum boeken zal daar denk ik niet zomaar onder vallen...
Nee jouw toon was vriendelijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sla es niet zo'n toon aan en doe zelf es ff normaal.
Tis ook echt best dom, gelukkig is ze niet domquote:
Doorgaan na 3 waarschuwingen, das domquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis ook echt best dom, gelukkig is ze niet dom![]()
Soooooorry, inkoppertje![]()
Pauze
Ja doe dan ff normaal en geef mensen even de tijd ofzoquote:
Nou, dat is misschien dom, maar boeken voor 2012 is ronduit achterlijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Doorgaan na 3 waarschuwingen, das dom
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja doe dan ff normaal en geef mensen even de tijd ofzode tering zeg.
OOOH MASSA HYSTERIE ER IS BINNEN 5 MIN GEEN NIEUW TOPIC NU GAAN WE HARTSTIKKE STERVENS DOOD!
Klaar, slotje!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, of je geeft mensen even de tijdjezus christus
Ik wist waar ik mee bezig was hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Doorgaan na 3 waarschuwingen, das dom
quote:
Ow ja, tot zo liefste poepjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |