Door jouw ogen ja.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat hoor ik graag![]()
En idd, het aangesproken worden met "U" en "mevrouw".
Ik zie er potverdikke nog uit als iemand van begin 20![]()
![]()
lolquote:Op zondag 1 mei 2011 13:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Door jouw ogen ja.Ik herken nooit leeftijdsgenoten
, ik denk altijd dat mensen ouder dan ik zijn....blijken ze 5 jaar jonger te zijn.
Dat is echt het meest erge van ouder worden.quote:
Een nachtmerrie.quote:Op zondag 1 mei 2011 18:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat is echt het meest erge van ouder worden.
Politici die 10 jaar jonger zijn dan ik en ik maar denken dat ze minstens 50 zijn in die pakken en mantelpakjes.quote:Op zondag 1 mei 2011 14:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
lol
Heb daar alleen moeite mee bij geslachtsgenoten. Soms denk ik dan : die gast is 32. Is ie 28 en vice versa
Of minder drinken.quote:Op zondag 1 mei 2011 19:22 schreef Iuc het volgende:
Iedereen die hier zegt dat ze van drank langer brak zijn moet meer trainen
Heb ik als begin en midden dertiger mee mogen makenquote:Op zondag 1 mei 2011 19:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
Volgens mij is de klacht van veel eind dertigers dat alles wat ze aan bezit vergaard hebben plots door tweeën moeten delen.
Ik was begin veertig toen het mij leuk leek om wat te gaan delen. Ik dacht: "Wie goed doet, goed ontmoet" en "Ik krijg het ooit wel weer een keer terug", maar helaasquote:Op zondag 1 mei 2011 19:30 schreef Iuc het volgende:
[..]
Heb ik als begin en midden dertiger mee mogen maken
voor dat laatste moet je gewoon meer water drinken en handcreme doet wonderenquote:Op zondag 1 mei 2011 19:22 schreef Iuc het volgende:
Iedereen die hier zegt dat ze van drank langer brak zijn moet meer trainen
39 hier en ik merk het vooral aan de wondjes die ik oploopt. Duurt een eeuwigheid voordat die eindelijk genezen zijn
En aan mijn handen. Stomme rimpelige dingen zijn het nu. Als ik een velletje op de bovenkant vastpak, lijkt het wel een uur te duren voordat het weer glad zit.
Oh, smeren is voor de man niet ok?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
voor dat laatste moet je gewoon meer water drinken en handcreme doet wonderen
Maar ja als man je handen insmeren is wrs niet ok?
Is de metroman hype eindelijk voorbij?quote:Op zondag 1 mei 2011 19:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Maar ja als man je handen insmeren is wrs niet ok?
ik heb t nooit iets gevonden dus ik vind t al lang genoeg duren eigenlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is de metroman hype eindelijk voorbij?
Nou, ik sta toch redelijk lang in de badkamer met mijn handen over elkaar onder de douche te genieten van de heerlijke warme waterstraal.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb t nooit iets gevonden dus ik vind t al lang genoeg duren eigenlijk.
Ik hou van mannelijke mannen, niet van mannen die langer in de badkamer staan dan ik
Heerlijk is dat.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nou, ik sta toch redelijk lang in de badkamer met mijn handen over elkaar onder de douche te genieten van de heerlijke warme waterstraal.
Ja manquote:Op maandag 2 mei 2011 14:56 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heerlijk is dat.
Ogen dicht en genieten maar.
das iets anders dan epileren, met gezichtscreme smeren, bodylotion en weet ik t allemaalquote:Op maandag 2 mei 2011 14:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Nou, ik sta toch redelijk lang in de badkamer met mijn handen over elkaar onder de douche te genieten van de heerlijke warme waterstraal.
En crème na het scheren.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das iets anders dan epileren, met gezichtscreme smeren, bodylotion en weet ik t allemaal
Ik scheer mijn okselhaar wel, want ik vind okselhaar vies.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das iets anders dan epileren, met gezichtscreme smeren, bodylotion en weet ik t allemaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |