Haha, ja, die ken ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh Coco, ik dacht, misschien kan jij deze ook wel waarderen . Ik kreeg een enorme lachbui ervan in ieder geval.
Yay!quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:59 schreef kwakz0r het volgende:
Hoera ende Joechei! Ik heb de baan gekregen, en ik hoef ook niet te solliciteren bij de andere vestiging, maar krijg daar gewoon extra uren als ze er zijn
Superblij!!!!!!
jammer zeg! zou inderdaad fijn zijn als je feedback krijgt!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:03 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik krijg geen aanbod van A'dam, want m'n tekst was niet toereikend genoeg![]()
. Ik snap er niks van, want hij was foutloos etc (itt de teksten op hun site). Dus even gemaild om te vragen om feedback en nu ga ik maar vol voor m'n volgende gesprek. En ik zou toch niet voor A'dam gekozen hebben als ik had moeten kiezen. Maar wel jammer, want het is wel leuk om de keuze te hebben.
Vast niet. Dit ging ook al via een recruiter. Vind ik ook niet netjes, want de hoofdredacteur had m'n mail gewoon en kon me gewoon even mailen, maar goed, zo werkt dat blijkbaar bij grote bedrijven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
jammer zeg! zou inderdaad fijn zijn als je feedback krijgt!
Zou ik ook zijn, zeker als ze zelf fouten op hun site hebben staanquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:14 schreef Viking84 het volgende:
Maandag krijg ik feedback. Ben benieuwd. Ik ben gewoon boos. Stomme mensen![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |