Helemaal geen DS dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:01 schreef Royco1 het volgende:
Dire Straits![]()
Hoopte alleen stiekem op Brothers in Arms
Die vraag ik altijd aan, ik dacht ik doe nu eens een anderequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:01 schreef Royco1 het volgende:
Dire Straits![]()
Hoopte alleen stiekem op Brothers in Arms
Wat plannen en buiten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helemaal geen DS dus![]()
Koelkast heb je plannen? Je gaat toch niet naar buiten he
Ik vond het al ongeloofwaardig klinkenquote:
Jouw UIquote:
Nee, dan sla ik even overquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:21 schreef Samzz het volgende:
Wat trouwens ook tof zou zijn. Een GaGa special
Hoeft echt niet hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:21 schreef Samzz het volgende:
Ik ben voorquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:21 schreef Samzz het volgende:
Oh, toch nog mensen die Gaga wel waarderenquote:
quote:
Jaquote:
Je schilder is lastig?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaga, een lastige schilder en een blaffende hond
Wat doet ie?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaga, een lastige schilder en een blaffende hond
Of hij wil liever iets anders back and forth slingerenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij slingert zijn kwast op en neer
Dat was ook min of meer de strekking. Zijn slappe kwast, het stijfsel is opquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of hij wil liever iets anders back and forth slingeren
De portiek heeft een half jaar geleden in de brand gestaan. Woningbouw heeft geen haast met opknappen. Staat schilder net aan de deur dat mn voordeur een uur lang open moet staan zodat hij die kan verven.quote:
Even nieuwe kloppen danquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat was ook min of meer de strekking. Zijn slappe kwast, het stijfsel is op
Je voelt je wel thuis daar in Emmen hequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De portiek heeft een half jaar geleden in de brand gestaan. Woningbouw heeft geen haast met opknappen. Staat schilder net aan de deur dat mn voordeur een uur lang open moet staan zodat hij die kan verven.
Die kerel praat alleen drents en ik moet elke keer 80x vragen wat hij zegt. Geeft ie een grote bek dus heb ik mn scheur ook ff open getrokken.
Leer gewoon abn stomme onderontwikkelde boeren.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De portiek heeft een half jaar geleden in de brand gestaan. Woningbouw heeft geen haast met opknappen. Staat schilder net aan de deur dat mn voordeur een uur lang open moet staan zodat hij die kan verven.
Die kerel praat alleen drents en ik moet elke keer 80x vragen wat hij zegt. Geeft ie een grote bek dus heb ik mn scheur ook ff open getrokken.
Drents is haske makkelijk te verstaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb liever een stel turken om me heen, die versta ik beter dan die lompe boeren hier.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je voelt je wel thuis daar in Emmen he
Nou sorry hoor maar ik snap er serieus geen snars van.quote:
Buuts? Je bedoelt niet buts?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar ik snap er serieus geen snars van.
Wtf is een buuts ofzo?
Een buuts?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar ik snap er serieus geen snars van.
Wtf is een buuts ofzo?
quote:
Weet ik veel wat ik bedoel. Ik versta het niet, ken het woord niet en heb geen idee wat ze ermee bedoelenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een buuts?
Dat is drents voor batsen denk ik
Een buts is een deukquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Weet ik veel wat ik bedoel. Ik versta het niet, ken het woord niet en heb geen idee wat ze ermee bedoelen
Ik ben erachter.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een buts is een deukDus als er deuken in je vensters zitten, dan kan dat kloppen
Eens met den popjequote:
Hier is het inderdaad een duts, maar buts word ook weleens gebruikt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben erachter.
Is dat geen duts?
Buts kan ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben erachter.
Is dat geen duts?
Ik heb het gevraagd, butse is het en dat is zakquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier is het inderdaad een duts, maar buts word ook weleens gebruikt.
Hij noemde je een zak?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd, butse is het en dat is zak
Een butse is bij ons een handelaar in agrarisch spulquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd, butse is het en dat is zak
Moet je een keer hier naar toe komen, kun je er ook niks van verstaan als er oude mensen met elkaar praten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Geef mij de randstad maar. Daar versta/begrijp ik de mensen tenminste
Zo praten ze ook in Karbonadeland. Die denken dat ze dialect hebbenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:54 schreef Royco1 het volgende:
Zoak ou es ff wah dutse in da kupke sloan
Karbonadeland?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zo praten ze ook in Karbonadeland. Die denken dat ze dialect hebben![]()
Whutquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:54 schreef Royco1 het volgende:
Zoak ou es ff wah dutse in da kupke sloan
Samzz, wannear goan we pinasteren?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whut
In het Twents: Zal ik oew 'ns even wat butsen in d'n kop sloan? Zoiets
Hey, ik kom ook uit Gelderland he.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gelderland. Daar waar iedereen z'n haar met een karbonade kamt, vandaar de naam.
Ik gok dat het neuken is?quote:
Neuken klinkt zo plat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik gok dat het neuken is?
De enige pinaster die ik ken is een denneboom
Dan kam jij je haar ook met een karbonadequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey, ik kom ook uit Gelderland he.
Alleen zitten wij net op de rand met Brabant, en is er echt wel sprake van een dialect.
Ik kam mijn haar niet, ik ga altijd voor de net uit bed lookquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan kam jij je haar ook met een karbonadeEn Gelderland lijkt ook op een karbonade als je het op de landkaart bekijkt
Karbonades als vulling van je hoofdkussen danquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kam mijn haar niet, ik ga altijd voor de net uit bed look
Ja, goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar nog geen antwoord op de vraag.
Verdomme nog ff en iedereen neukt hier behalve ikquote:
met 3 is ook gezelligquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme nog ff en iedereen neukt hier behalve ik
Je mag wel meedoenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey Huppel jij wou niet hequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, jij was ook uitgenodigd maar jij wil nietquote:
Ik ben vrouw, ik hoor te zeurenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:06 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Hey Huppel jij wou niet he![]()
Dus niet zo zeurennu
Naisquote:
Uhuhquote:
Maar kan ik dat wel aan, 2 vrouwen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, jij was ook uitgenodigd maar jij wil niet
[..]
Ik ben vrouw, ik hoor te zeuren
[..]
Nais
[..]
Uhuh
Are you a man or a mouse?quote:
Jij vindt quoten echt moeilijk he?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:10 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ik ben vrouw, ik hoor te zeuren
[..]
Ow ja je hebt gelijk... die.vrouwen ook altijd
Nee eigenlijk niet, mocht mijn hart ermee stoppen dan is het een mooie manier om te gaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nietBut does it matter?
Laatste keer dat ik keek had ik nog geen staart.quote:
Zo klein?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, mocht mijn hart ermee stoppen dan is het een mooie manier om te gaan
[..]
Laatste keer dat ik keek had ik nog geen staart.
Hahahaha....dat zei ik toch...quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij vindt quoten echt moeilijk he?
Niks schatquote:
Je doet het expres.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:12 schreef McSteamy het volgende:
Ow dat quoten wanneer ga ik dat nu eens leren...![]()
ja Huppel zeg er maar wat van
Nee newbie schat...maar ben bereid om het te leren hoorquote:
Ow wat ben jij streng zeg schatquote:
Helemaal nietquote:
Ik denk nog steeds dat je 't expres doet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:15 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Nee newbie schat...maar ben bereid om het te leren hoor
Ow niet zo streng zijn tegen Roycoquote:
Kijk dat is nou een goede tip...thanks Sammzquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat je 't expres doet.
Hoe moeilijk is het, druk op quote en typ er een berichtje naast.
Hang je hem even over je balkon heenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Helemaal geweldig!!
Ze zijn de trap aan het verven nu. Dat betekent dat ik de rest van de dag mn hond niet kan uitlaten
Dan doet ze niksquote:
Jij zit toch op de begane grond?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Helemaal geweldig!!
Ze zijn de trap aan het verven nu. Dat betekent dat ik de rest van de dag mn hond niet kan uitlaten
Nee daar zitten de schuren. Ik zit 1 hoogquote:
Oh, okequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee daar zitten de schuren. Ik zit 1 hoog
Patjequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:28 schreef Samzz het volgende:
Wie plet er steeds een muis in dit nummer?
[..]
Oh, okeIk dacht al.
Ja, inderdaad. Dat is wel lame. En nu? Kan je er uberhaupt niet langs?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Patje![]()
Maar lekker handig wel dat ze de trap gaan verven zonder bericht van tevoren, Dan had ik even een adresje geregeld voor mn hondje
Ja ik wel. Nu mn hond nog ff aanleren dat ze steeds een tree moet overslaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dat is wel lame. En nu? Kan je er uberhaupt niet langs?
Wat een idiotenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik wel. Nu mn hond nog ff aanleren dat ze steeds een tree moet overslaan
Ik ga mijn laptop fixen en nog meer dingen doen, dus ik slinger de draak aan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Het rooster is leeg, gaat herr kastkoel door om 12 uur?
Oh okquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga mijn laptop fixen en nog meer dingen doen, dus ik slinger de draak aan.
Alsof het zo gezellig is, niemand zegt wat. Geen feedback, dus ik draai maar gewoon muziek nu.quote:
Je moet ff skypen met Huppelquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alsof het zo gezellig is, niemand zegt wat. Geen feedback, dus ik draai maar gewoon muziek nu.
Sterktequote:Op vrijdag 15 april 2011 11:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik moet weer gaan, zometeen naar de tandarts.....
Ja maar wat moet ik zeggen over de muziek dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alsof het zo gezellig is, niemand zegt wat. Geen feedback, dus ik draai maar gewoon muziek nu.
Ik probeerde wel iets met mijn hardstyle maar te weinig liefhebbers hierquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zie net dat Draakje zelf is doorgegaan dus de lijst is leegquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
Als draakje weer aan gaat, gaat hij dan gewoon verder met waar hij gebleven is met de verzoekjes?
Van mij mag je overigens best doorgaan zo, klinkt wel lekker. Op een paar mindere nummers na.
Dat komt omdat ik hier al helemaal klaar zit voor de skaipquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:39 schreef djkoelkast het volgende:
Normaal krijg je nog wel eens reactie, nu niet, dus ik draai maar gewoon wat.
Oh, wist ik niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik hier al helemaal klaar zit voor de skaip
Bij dezenquote:
Ik zie het nu. Ik volg niet alles.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij dezen
En ik had het 10 minuten geleden in chat gezegd![]()
Dan maar opnieuw aanvragenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zie net dat Draakje zelf is doorgegaan dus de lijst is leeg
Heb jij geen pling als iemand je nick zegt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zie het nu. Ik volg niet alles.
Kan nietquote:
Die staat uit want anders hoor je hem door de uitzending heenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij geen pling als iemand je nick zegt?
Oh. Logisch wel jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die staat uit want anders hoor je hem door de uitzending heen
quote:
Nee schat.quote:
Ja dit klinkt wel lekkerquote:
Dus geen Dire Straits?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee schat.
Zelfde artiest kan maar 1x in de x aantal minuten/uur
Misschien dat Koelkast hem er ff handmatig in wil zetten.quote:
Oh, dat is stomquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee schat.
Zelfde artiest kan maar 1x in de x aantal minuten/uur
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Misschien dat Koelkast hem er ff handmatig in wil zetten.
Samzz!!
Ik kom net een foto tegen. 3 jaar terug woonde ik op een recreatiepark, compleet vrijstaand dus we hadden best vaak muizen in huis.
[ afbeelding ]
Die heb ik zelf gevangen en buiten vrij gelaten, ver weg buiten.
Kijk hier is hij weer vrijquote:
Dat wil ik helemaal niet, dat is engquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet. Verruim je horizon eens!
Autistquote:
Ahwquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk hier is hij weer vrij![]()
[ afbeelding ]
Lief he van mij
Oh sorryquote:
Ik hou al de hele ochtend rekening met je, terwijl ik je eigenlijk maar een grote zeikerd vind.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw
En deze plaat vind ik inderdaad ook niet zo. Eigenlijk helemaal niks.
dacht 't nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij zodra draak aangaat staat ie meteen vol met rock aanvragen
Doe eens liev!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hou al de hele ochtend rekening met je, terwijl ik je eigenlijk maar een grote zeikerd vind.
Nu even een stampplaatje.
Ik ga zo mijn eigen mix eens luisteren en moet eten dus ik ga even niet luisterenquote:
U2 - Magnificentquote:
Dan programmeer ik die in het volgende uurquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ga zo mijn eigen mix eens luisteren en moet eten dus ik ga even niet luisteren
Nee die hiervoor.quote:
Ik hoorde datquote:
Och, hoe nobel van je.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hou al de hele ochtend rekening met je, terwijl ik je eigenlijk maar een grote zeikerd vind.
Nu even een stampplaatje.
Ik wilde juist voor Deutsche Schlagers gaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij zodra draak aangaat staat ie meteen vol met rock aanvragen
Kom op zeg, alsof je rekening houdt met mijquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze reactie weer_!
Laatste keer dat ik het gedaan heb dus.
Hoeft niet hoor!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde juist voor Deutsche Schlagers gaan
Jullie lijken gewoon teveel op elkaar. Alleen dan met andere muzieksmaak. Accept het van elkaar en hou op met bitchenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze reactie weer_!
Tbh houdt hij vaak zat rekening met mensenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom op zeg, alsof je rekening houdt met mij
Als jij het zegt is het oke, als ik het zeg is het gezeik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor!!
[..]
Jullie lijken gewoon teveel op elkaar. Alleen dan met andere muzieksmaak. Accept het van elkaar en hou op met bitchen
Nee hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij het zegt is het oke, als ik het zeg is het gezeik.
Deed ik echt!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat hij mij een stom wijf vindt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tbh houdt hij vaak zat rekening met mensen
Dus waarom zou hij dat niet met jou doen dan?
Wat een verschrikkelijk nummer is dit koelkastquote:
Ik ga het remixenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk nummer is dit koelkast
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hey kemphaantjes, jullie maken allebei een veel te big a deal van wat jullie posten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze reactie weer_!
Boh jou een stom wijf vinden?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat hij mij een stom wijf vindt.
En dit is gewoon sad, Koelkast
Mijn lach erdoor?quote:
Ik heb daar geen moeite mee normaal gesproken, maar toch hield ik rekening met de muziekkeuze. Niet te hard, niet te veel dance.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh jou een stom wijf vinden?
Dat kan gewoonweg niet
Patjes mix erin. Die duurt een uur.quote:
Een uur lang?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Patjes mix erin. Die duurt een uur.
Een uur?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Patjes mix erin. Die duurt een uur.
Ja, geloof het wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een uur?
Jeetje. Maar, dit is dus door hem gemixt?
Jazekerquote:
Ik ben net wakkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:34 schreef djkoelkast het volgende:
Monobaas![]()
Wil jij het volgende uurtje pakken?
Top, dan kun je er van 13-14u inquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben net wakker
Maar oke. Uurtje rammen, dan doe ik de weekend show met wat leuke gezellige muziek
Dj Monstercockquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:42 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil eigenlijk een nieuwe DJ naam
DJ Mono klinkt zo fout
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:43 schreef djkoelkast het volgende:
Dj Mono's RAM HEM ER IN uurtje toegevoegd voor vr 15. apr 2011 om 13:00.
Too much infoquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zit er klaar voor met hoog volume en een grote kloppende piemel
Nee als ik er 2 moet tillen dan krijg ik last van mijn rugquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je mag hem wel even vasthouden hoor
Ik ga het publiek lekker opwarmenquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
HALLLO
even muziek zoeken voor 14.00
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:49 schreef Patje1987 het volgende:
Whehe kermisjingle van mijn broertje[ afbeelding ]
Ik heb nu 3 van die jingles, waarvan deze ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gaaaa zooooohoooo dooohoooorrrrrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb nu 3 van die jingles, waarvan deze ook
Jij moet hem ook gebruiken!
Heb ik hier nietquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:00 schreef Monopoly het volgende:
Toepasselijk plaatje om mee te openen met mijn nieuwe DJ naam
Deel je assortiment eens mansterkak?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik wist niet eens dat ik zulke pareltjes in mijn assortiment had
Geen porno hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:
Het ram hem erin uurtje?Ik denk dat ik die even oversla.
Hoe ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Deel je assortiment eens mansterkak?
Als het porno was, had ik NIET overgeslagen. Dat snap je tochquote:
Morgen doe ik met Ezechielk een porno uurtje speciaal voor jouquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het porno was, had ik NIET overgeslagen. Dat snap je toch
Komen we wel uitquote:
Hoe laat?quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Morgen doe ik met Ezechielk een porno uurtje speciaal voor jou
Nee ik kom morgen niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb mijn pc en externe HD mee, kom je naar Emmen morgen ?
Ik zit dus niet de hele dag ONZ-radio te luisteren, dat snap jequote:
We draaien vanaf de avond ergens pasquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit dus niet de hele dag ONZ-radio te luisteren, dat snap je
Je bent er op locatie bij danquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit dus niet de hele dag ONZ-radio te luisteren, dat snap je
Oh, dan kan dat welquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We draaien vanaf de avond ergens pas
Oh, we worden live uitgezonden op de radio?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, we worden live uitgezonden op de radio?
Ja denk het welquote:Op vrijdag 15 april 2011 13:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, we worden live uitgezonden op de radio?
Dit is geen herriequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |