Helemaal geen DS dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:01 schreef Royco1 het volgende:
Dire Straits![]()
Hoopte alleen stiekem op Brothers in Arms
Die vraag ik altijd aan, ik dacht ik doe nu eens een anderequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:01 schreef Royco1 het volgende:
Dire Straits![]()
Hoopte alleen stiekem op Brothers in Arms
Wat plannen en buiten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helemaal geen DS dus![]()
Koelkast heb je plannen? Je gaat toch niet naar buiten he
Ik vond het al ongeloofwaardig klinkenquote:
Jouw UIquote:
Nee, dan sla ik even overquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:21 schreef Samzz het volgende:
Wat trouwens ook tof zou zijn. Een GaGa special
Hoeft echt niet hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:21 schreef Samzz het volgende:
Ik ben voorquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:21 schreef Samzz het volgende:
Oh, toch nog mensen die Gaga wel waarderenquote:
quote:
Jaquote:
Je schilder is lastig?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaga, een lastige schilder en een blaffende hond
Wat doet ie?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaga, een lastige schilder en een blaffende hond
Of hij wil liever iets anders back and forth slingerenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij slingert zijn kwast op en neer
Dat was ook min of meer de strekking. Zijn slappe kwast, het stijfsel is opquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of hij wil liever iets anders back and forth slingeren
De portiek heeft een half jaar geleden in de brand gestaan. Woningbouw heeft geen haast met opknappen. Staat schilder net aan de deur dat mn voordeur een uur lang open moet staan zodat hij die kan verven.quote:
Even nieuwe kloppen danquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat was ook min of meer de strekking. Zijn slappe kwast, het stijfsel is op
Je voelt je wel thuis daar in Emmen hequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De portiek heeft een half jaar geleden in de brand gestaan. Woningbouw heeft geen haast met opknappen. Staat schilder net aan de deur dat mn voordeur een uur lang open moet staan zodat hij die kan verven.
Die kerel praat alleen drents en ik moet elke keer 80x vragen wat hij zegt. Geeft ie een grote bek dus heb ik mn scheur ook ff open getrokken.
Leer gewoon abn stomme onderontwikkelde boeren.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De portiek heeft een half jaar geleden in de brand gestaan. Woningbouw heeft geen haast met opknappen. Staat schilder net aan de deur dat mn voordeur een uur lang open moet staan zodat hij die kan verven.
Die kerel praat alleen drents en ik moet elke keer 80x vragen wat hij zegt. Geeft ie een grote bek dus heb ik mn scheur ook ff open getrokken.
Drents is haske makkelijk te verstaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb liever een stel turken om me heen, die versta ik beter dan die lompe boeren hier.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je voelt je wel thuis daar in Emmen he
Nou sorry hoor maar ik snap er serieus geen snars van.quote:
Buuts? Je bedoelt niet buts?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar ik snap er serieus geen snars van.
Wtf is een buuts ofzo?
Een buuts?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar ik snap er serieus geen snars van.
Wtf is een buuts ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |