30 km fietsen omdat er geen fatsoenlijke treinstations zijn in Groningenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:51 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Dit dus. Ga maar fietsen luie donder.
koop een vouwfietsquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:46 schreef 3Dino het volgende:
Is het mogelijk om je fiets met de gewone lijnbus mee te nemen naar je plaats van bestemming? Moet je speciaal iets hiervoor hebben/regelen?
precies als ie n grote bek heeft gewoon prikken die kkbezemquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:57 schreef StraalZeik het volgende:
Kan makkelijk. Wat wil die buschaffeur doen?
"Dit is TS. TS neemt de fiets mee in de bus. TS is normaal. Steeds meer mensen vinden fietsen in de bus normaal."
Dan moet je verhuizen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:57 schreef 3Dino het volgende:
[..]
30 km fietsen omdat er geen fatsoenlijke treinstations zijn in GroningenAlleen als het mooi weer is en ik de tijd voor heb
Juist jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:13 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Dan moet je verhuizen.
Probleem opgelost, slotje!
Die fiets moet juist van A naar B gebracht worden, waarbij A een middle-of-nowhere-dorpje is en B Groningen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:07 schreef bas-beest het volgende:
Ga gewoon met de bus naar waar je moet zijn en regel terplaatse een fiets bij een junk ofzo.
Neem de autoquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:18 schreef 3Dino het volgende:
[..]
Die fiets moet juist van A naar B gebracht worden, waarbij A een middle-of-nowhere-dorpje is en B Groningen.
30km ver vindenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:57 schreef 3Dino het volgende:
[..]
30 km fietsen omdat er geen fatsoenlijke treinstations zijn in GroningenAlleen als het mooi weer is en ik de tijd voor heb
Er zijn anders zat stations in Groningen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:57 schreef 3Dino het volgende:
[..]
Idd, die rolstoelers kiezen er ook voor om in zo'n ding te zitten, net als fietsers. Als het ze niet bevalt gaan ze maar lopen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:04 schreef Jahr00n het volgende:
Ja mag wel. Rolstoelen mogen immers ook gewoon meegenomen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |