Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Verrotquote:
Is altijd meer een tussendoortjequote:
ah, dan is het al meer avondetenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er zitten er ook 3 in een doos...
En ik heb sla komkommer en tomaat erbij
Je hebt te veel gekopieerdquote:
spaghetti aglio olio et poloquote:
kijk er nog maar eens goed naquote:
En nu normaal nederlands?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is zijn fantasiewoord voor friet.
zo dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is zijn fantasiewoord voor friet.
quote:
Nee, want:quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt dus een fantasiewoord voor een fantasiewoord voor patat bedacht.
[..]
[..]
Whaoh! Toffe koekiemonsters!quote:
Leg eens uitquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe je mooie kindjes moet maken![]()
[..]
Trev
En hij heet 'Dombo'?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:41 schreef missyB het volgende:
[dat zeker ja,bij kind 1 moest ik nog even oefenen, die heb ik met kleine flapoortjes afgeleverd, kind 2 ging al ietsje beter
Nou.. je neemtquote:
Die grote van mij heeft ook wel flappies hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:41 schreef missyB het volgende:
Dat zeker ja,bij kind 1 moest ik nog even oefenen, die heb ik met kleine flapoortjes afgeleverd, kind 2 ging al ietsje beter
Wrm niet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou.. je neemt
Nee sorry ik begin daar niet aan
[..]
Die grote van mij heeft ook wel flappies hoor![]()
Maar wel lief
Hey LLquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe je mooie kindjes moet maken![]()
[..]
Trev
Begin met zoeken naar een leuke vrouw om die kindjes mee te maken!quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wrm niet? [ afbeelding ]
Ik wil ook mooie kindjes![]()
Jij hoeft alleen de lijm te leveren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wrm niet? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Begin met zoeken naar een leuke vrouw om die kindjes mee te maken!
Tip:quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wrm niet? [ afbeelding ]
Zit je weer op je mobiel te FOK!ken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Tip:
Zoek eerst een vriendinnetje dat hey zo mooi is als LL
Ik welquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zit je weer op je mobiel te FOK!ken?.
Nee, op een bankje in de trein.quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zit je weer op je mobiel te FOK!ken?.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar met je mobiel dan. De autocorrect heeft je verraden.
Whehequote:Op vrijdag 15 april 2011 09:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar met je mobiel dan. De autocorrect heeft je verraden.
quote:
jij wel jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb 2 hele mooie meisjes in elkaar gelijmd
Ha dich!quote:
Ik maar 1...quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb 2 hele mooie meisjes in elkaar gelijmd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
geen idee... ik kan het plaatje niet zienquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:57 schreef Barreltje het volgende:
is de TT een beetje in de trant van : alles kan kapot ??
en ik wil stiekem ook een jongetje
ik zou gek worden van al het roze gedoeJe kan van de TT maken wat je wil, je kan je ook op het positieve deel van de TT focussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
ik zou gek worden van al het roze gedoeroze rules!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mm doe ik iets niet goed met fotoos?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
geen idee... ik kan het plaatje niet zien
[..]
Je kan van de TT maken wat je wil, je kan je ook op het positieve deel van de TT focussen
Niet zo vaak je banaan pellen in de auto danquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:54 schreef pgrferrari het volgende:
Over lijm gesproken, in de auto stinkt het naar lijm.![]()
Word er volgens mij een beetje high van als ik er lang inzit
wat is er positief aan de TTquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
geen idee... ik kan het plaatje niet zien
[..]
Je kan van de TT maken wat je wil, je kan je ook op het positieve deel van de TT focussen
ik zou gek worden van al het roze gedoeTT was bedoeld voor alle slechte en mindere dingen die momenteel spelen bij diverse KSCers, daar komt een einde aan, ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet zo vaak "je banaan pellen" in de auto dan.
ik zou gek worden van al het roze gedoeGelukkig heb je daar nog erg weinig over te zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ooit ja... en als het eindigt, dan ga ik met de persoon die de mindere dingen heeft doen stoppen ook kindjes makenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
TT was bedoeld voor alle slechte en mindere dingen die momenteel spelen bij diverse KSCers, daar komt een einde aan, ooit.
ahh op die fietsquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
TT was bedoeld voor alle slechte en mindere dingen die momenteel spelen bij diverse KSCers, daar komt een einde aan, ooit.
elk eind is een nieuw beginquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh op die fiets
ik vind een eind altijd zo.. negatief
maar misschien is dat de associatie die ik er mee heb
Een einde kan ook een nieuw begin zijnquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:00 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ahh op die fiets
ik vind een eind altijd zo.. negatief
maar misschien is dat de associatie die ik er mee heb
Jup!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je daar nog erg weinig over te zeggen
quote:
GMTAquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een einde kan ook een nieuw begin zijn.
kan ook aan de vuurmuur van hier liggen hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:59 schreef missyB het volgende:
[..]
mm doe ik iets niet goed met fotoos?
ik upload via tinydinges en dan de link kopieren naar hier
Dat er een begin is aan dingenquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Jup!
maar een voorkeur hebben mag altijd!
en als het een meisje wordt.. dan wordt het roze in huis!
mja.. maar dat staat niet in de TTquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een einde kan ook een nieuw begin zijn.
Ook daar heb je weinig over te zeggen hahahahhahaquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Jup!
en als het een meisje wordt.. dan komt er geen roze in huis!
Dat moet dan maar in de volgendequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. maar dat staat niet in de TT
Bedankt voor de waarschuwing... Ik ga die mindere dingen nu dus niet doen stoppenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ooit ja... en als het eindigt, dan ga ik met de persoon die de mindere dingen heeft doen stoppen ook kindjes maken![]()
.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Jup!
en als het een meisje wordt.. dan komt er geen roze in huis!
politiek correct antwoordquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef pgrferrari het volgende:
Mij maakt het niks uit jongetje of meisje.
Als het maar gezond is
Dat past ook nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. maar dat staat niet in de TT
Maar doorgaans wel waar...quote:
Ja, maar het is wat clichéquote:
gelukkig heeft hij een NOG grotere hekel aan roze dan ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik betwijfel dat...en Barman gaat haar dan toch opvoeden, wat als hij wel roze wil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Dat zal wel, ik ben het er gewoon mee eensquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gelukkig heeft hij een NOG grotere hekel aan roze dan ik
en jah.. we zullen wel een beetje moeten toegeven aan barbies vrees ik :pAch, dat is in de eerste jaren best te beinvloeden hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Dat kan ook alleen een leuke vrouwquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing... Ik ga die mindere dingen nu dus niet doen stoppen
Had ik ook nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nou, ik heb echt geen voorkeur hoor
Maar wat als het niet gezond is? Ben je er dan niet meer blij mee?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zal wel, ik ben het er gewoon mee eens
Maar het gaat toch om wat je kind wil, of ben ik nou gek?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, dat is in de eerste jaren best te beinvloeden hoor
tuurlijk!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar het gaat toch om wat je kind wil, of ben ik nou gek?
Wat is dat nou weer voor conclusie?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar wat als het niet gezond is? Ben je er dan niet meer blij mee?
Wat is dat nou voor onzin?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
beetje indoctrinatie mag bestquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar het gaat toch om wat je kind wil, of ben ik nou gek?
jawel, maar je wilt toch het liefst dat het gezond is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gelukkig heeft hij een NOG grotere hekel aan roze dan ik
en jah.. we zullen wel een beetje moeten toegeven aan barbies vrees ik :pDus aan de serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barretje80
Barreltje
Wordt vanaf je zwangerschap "Barbietje" toegevoegd?.
niet alleen vandaag hequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tuurlijk!
ik ben alleen een beetje recalcitrant vandaag![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin?
Je hoopt toch altijd dat je kind gezond is, of niet?
Dat dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jawel, maar je wilt toch het liefst dat het gezond is.
als je het moet achterlaten in het ziekenhuis doet dat verdomde zeer.
of het nou een meisje is of een jongetje
ja, want OMG, ze zouden maar een eigen mening hebbenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:06 schreef missyB het volgende:
[..]
beetje indoctrinatie mag best
Ik heb maanden lang naast dr bed gezeten savonds en een mantra van hello kitty gemompeld in d ehoop haar van de schijtprinsessen van disney af te krijgen, het hielp deels
nu wil ze een kamer met een mix van beide, zucht...
dank, nu weet ik waar mn ruitenvloeistof naar ruiktquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:54 schreef pgrferrari het volgende:
Over lijm gesproken, in de auto stinkt het naar lijm.![]()
Word er volgens mij een beetje high van als ik er lang inzit
waar is mijn rol aluminiumfoliequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, want OMG, ze zouden maar een eigen mening hebben![]()
![]()
tja die heeft ze maar al te goed en wees gerust ik ga er in mee hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Dat dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jawel, maar je wilt toch het liefst dat het gezond is.
als je het moet achterlaten in het ziekenhuis doet dat verdomde zeer.
of het nou een meisje is of een jongetje
maak je er ook eentje voor mij? *bibberquote:
Altijd als het over kinderen gaatquote:
idd, kind moet je kind laten en niet jouw denk beeld mee gevenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
ik las hetquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:08 schreef missyB het volgende:
[..]
tja die heeft ze maar al te goed en wees gerust ik ga er in mee hoor
Jij "moet" toch al rekening houden met de voorkeur van twee jongedames?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dusIk zou geen voorkeur hebben voor een geslacht als ik al een kind zou willen, maar het zou erg fijn zijn voor het kind als het gewoon gezond ter wereld komt...
lus ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:08 schreef Toekito het volgende:
wel geef ik ST nog snel ff een dikkeen knuf!
HIER!quote:[img]http://i.fokzi[img]http://anglopapist.files.wordpress.com/2008/02/tin-foil-hat.jpg[/img]ne.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op vrijdag 15 april 2011 10:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waar is mijn rol aluminiumfolie
Juist! ik wil een jongen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:09 schreef missyB het volgende:
[..]
t kind slaaapt zelfs in een prinsessenkoets bed jugh!
komt iequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maak je er ook eentje voor mij? *bibber
Was ook niet naar jouquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Altijd als het over kinderen gaat
Uhuquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij "moet" toch al rekening houden met de voorkeur van twee jongedames?
weet ikquote:
Een Ferrari dus!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Juist! ik wil een jongen!
een kasteel als bed !
dies gaaf! die wil ik!quote:
dan doe je tegenstrijdig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:09 schreef missyB het volgende:
t kind slaaapt zelfs in een prinsessenkoets bed jugh!
En wat houdt die helm allemaal tegen?quote:
Ieder z'n dingquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
weet ik
maar ik heb wel een afwijkende kinder mening in dit topic
nee! ridders.. kasteel!quote:
geloof me, kinderen zorgen dat je de helft van al je voornemens over kinderen vanzelf overboord kiepertquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
weet ik
maar ik heb wel een afwijkende kinder mening in dit topic
een roze kasteelquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nee! ridders.. kasteel!
en een meisje kan toch ook wel in een kasteel ??![]()
quote:
hiermee kan ik terug zendenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En wat houdt die helm allemaal tegen?
Mind tricks through the Force?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nee! ridders.. kasteel!
en een meisje kan toch ook wel in een kasteel ??![]()
die jij met indoctrinatie probeert te beïnvloeden, blijkbaarquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:13 schreef missyB het volgende:
[..]
zoals je al zei, t kind heeft zelf ook een mening he
tuurlijk!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geloof me, kinderen zorgen dat je de helft van al je voornemens over kinderen vanzelf overboord kiepert
Ik denk dat je dat pas weet (erachter komt) als je ze hebtquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tuurlijk!
ik ben een typisch vorbeeld van een vrouw zonder kind die PRECIES weet hoe alles zou moeten gaan als je kinderen hebt
ohh bedoelde ik dat??quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat pas weet als je ze hebt
Mwoa, ik spreek uit ervaringquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tuurlijk!
ik ben een typisch vorbeeld van een vrouw zonder kind die PRECIES weet hoe alles zou moeten gaan als je kinderen hebt
En dat de praktijk dan heel anders is dan de theoriequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat pas weet (erachter komt) als je ze hebt
ach das toch gekkigheid,ik ben zelf gek op hello kitty en haat prinsessen, zij heeft het andersom.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die jij met indoctrinatie probeert te beïnvloeden, blijkbaar
eerder deze:quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dit huis wat voor jou?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh bedoelde ik dat??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MET koets.. dat dan weer welquote:
Wat kost die? Dan zal ik vanmiddag aan de hypotheekman vragen of dat haalbaar is voor me... mag jij er ook komen wonen met Thijs en meneer Taartquote:
Hello Kitty is er ook voor volwassenen hoor, dan trek je dat toch lekker zelf aan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:15 schreef missyB het volgende:
[..]
ach das toch gekkigheid,ik ben zelf gek op hello kitty en haat prinsessen, zij heeft het andersom.
Ik koop wel kleding voor haar met hello kitty maar wil zij dora of prinsessen komt dat er ook hoor.
Vorig jaar kreeg ze een fiets op dr verjaardag, ik keileuke kittyfiets gezien maar zij wilde toch echt prinsessen, dus heeft ze een sessenfiets.
Wel een kitty spaarpot dat dan weer wel!
Dat stond er niet bijquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat kost die? Dan zal ik vanmiddag aan de hypotheekman vragen of dat haalbaar is voor me... mag jij er ook komen wonen met Thijs en meneer Taart.
dat is ook een jongenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:17 schreef missyB het volgende:
de oudste koop ik alles voor zonder dat hij meegaat en het is altijd goed, die is zo makkelijk.
stoere kleding, lego, xbox en skaten.
dat zijn zijn steekwoorden, na kan je nooit mis mee gaan
ik sta hier aardig alleen in mn kitty fetish, mijn man gaat gillend het huis uit denk ik zodra ik iets van kitty zou dragenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hello Kitty is er ook voor volwassenen hoor, dan trek je dat toch lekker zelf aan?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:19 schreef missyB het volgende:
(heb sneeky 1 ondergoed setje met kitty, draag ik als man van huis is hahahah)
en wat is je woon-werk afstand??quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, doen ze vast wel voor 150.000 van de hand.
Je moet 's met mijn moeder gaan pratenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:18 schreef missyB het volgende:
[..]
ik sta hier aardig alleen in mn kitty fetish, mijn man gaat gillend het huis uit denk ik zodra ik iets van kitty zou dragen
dus dan trek je het je dochter maar aan...quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:18 schreef missyB het volgende:
[..]
ik sta hier aardig alleen in mn kitty fetish, mijn man gaat gillend het huis uit denk ik zodra ik iets van kitty zou dragen
oooh erg ga me nog schuldig voelen ook door je postst hou eens op! hahahahahquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dus dan trek je het je dochter maar aan...
maar waarom wil je dat jouw kind in Kitty kleding rondloopt als ze het zelf niet leuk vind ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:20 schreef missyB het volgende:
[..]
oooh erg ga me nog schuldig voelen ook door je postst hou eens op! hahahahah
ze heeft 2 truitjes en 1 jeans met kitty das toch beperkt?
ik heb gewoon effen en MD ondergoedquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb allemaal bloemetjesonderbroeken en sinds gister troetelbeertjessokken en als meneer taart dat stom vindt dan vindt ie dat maar lekker stom
en een spaarpot...quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:20 schreef missyB het volgende:
[..]
oooh erg ga me nog schuldig voelen ook door je postst hou eens op! hahahahah
ze heeft 2 truitjes en 1 jeans met kitty das toch beperkt?
MD?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb gewoon effen en MD ondergoed
* Crazy-M denkt dat wij elkaar snappen, maar wij missyB niet snappenquote:
prins op het witte paard ontmoetdag vandaag?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:15 schreef Pien85 het volgende:
Zo, haartjes in de plooi, make upjes op... Ik ben er klaar voor! Waar voor? Geen flauw idee
Malle Duckquote:
Zo erg is het ook weer niet hoor, tis niet zo dat ik haar dat gillend en schreeuwend aantrek.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar waarom wil je dat jouw kind in Kitty kleding rondloopt als ze het zelf niet leuk vind ?
Ja, heb mn eigen lingerielijn wist je dat nog niet?quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb allemaal bloemetjesonderbroeken en sinds gister troetelbeertjessokken en als meneer taart dat stom vindt dan vindt ie dat maar lekker stom
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M denkt dat wij elkaar snappen, maar wij missyB niet snappen
barquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb gewoon effen en MD ondergoed
Jullie kennen elkaar ws al tijdje en ik ben nieuw hier, doe mn best er iets van te maken en te volgenquote:
Whehe, dat denk ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
prins op het witte paard ontmoetdag vandaag?
SES = service Entry Sheetquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef missyB het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet hoor, tis niet zo dat ik haar dat gillend en schreeuwend aantrek.
Vind ze iets echt niet leuk kan met of zonder kitty zijn hoeft ze het niet aan.
Zij heeft haar duidelijke sessenvoorkeur maar is niet anti kitty, kitty word getolereerd.
zelf gemaakt ook nog zeker he?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bar![]()
bereid je maar vast voor
[ afbeelding ]
troetelbeertjesquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
die kan ik weer eens niet zienquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bar![]()
bereid je maar vast voor
[ afbeelding ]
maar als ik dus goed begrijp:quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef missyB het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet hoor, tis niet zo dat ik haar dat gillend en schreeuwend aantrek.
Vind ze iets echt niet leuk kan met of zonder kitty zijn hoeft ze het niet aan.
Zij heeft haar duidelijke sessenvoorkeur maar is niet anti kitty, kitty word getolereerd.
Nou, nee, zo lang ken ik hem nog nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:25 schreef missyB het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar ws al tijdje en ik ben nieuw hier, doe mn best er iets van te maken en te volgen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zelf gemaakt ook nog zeker he?
nee integendeel, zit hier zelf ook nog niet zolang, maar ik denk dat wij gewoon logisch denkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:25 schreef missyB het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar ws al tijdje en ik ben nieuw hier, doe mn best er iets van te maken en te volgen
Dat is maar goed ookquote:
heb ik nog niet, maar het zijn paarse sokken met een roze beertjequote:
Ik vind dat schattigquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:21 schreef suikertaartje het volgende:
hmhm...ook zelf geschilderd?quote:
Ze zou spontaan gaan huilenquote:
quote:
Groeten uit Amsterdam terugquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb ik nog niet, maar het zijn paarse sokken met een roze beertje
kind 2 heeft voorkeur voor sessen en kitty komt op plaatsje 3 ofzo, tis dus niet zo dat zij kitty haat.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar als ik dus goed begrijp:
Kind vind prinsessen leuk
jij vindt Kitty leuk, jij vertelt kind alleen van kitty is leuk enzo en je geeft haar kleren van kitty.
Logisch dat een kind het dan tolereert omdat ze het zo aangeleerd krijgt![]()
(lijkt mij dan)
Nee, dat weten we niet, want er is geen webcamverbinding met je huis.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:29 schreef missyB het volgende:
[..]
kind 2 heeft voorkeur voor sessen en kitty komt op plaatsje 3 ofzo, tis dus niet zo dat zij kitty haat.
en aangezien ik haar kleren koop zit daar soms ook kitty bij ja, maar zij mag en kan zelf aangeven of ze dat wenst of niet.
Aangezien zij zeer pittig karakter heeft trekt ze echt niet iets aan wat ze niet leuk vind.
Dus wat is er zo erg als ik haar soms kitty aandoe of koop?
mag toch aannemen dat jullie wel weten dat ik echt niet d enachten naast haar bed zit om hello kitty in dr oor te fluisteren???
zeker weten?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat weten we niet, want er is geen webcamverbinding met je huis.
ohh please..quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:29 schreef missyB het volgende:
[..]
kind 2 heeft voorkeur voor sessen en kitty komt op plaatsje 3 ofzo, tis dus niet zo dat zij kitty haat.
en aangezien ik haar kleren koop zit daar soms ook kitty bij ja, maar zij mag en kan zelf aangeven of ze dat wenst of niet.
Aangezien zij zeer pittig karakter heeft trekt ze echt niet iets aan wat ze niet leuk vind.
Dus wat is er zo erg als ik haar soms kitty aandoe of koop?
mag toch aannemen dat jullie wel weten dat ik echt niet d enachten naast haar bed zit om hello kitty in dr oor te fluisteren???
Sst... ze zit nog in de bedfluistermodusquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh please..
gebruik hier HELE woorden
Ik heb ook heus wel vet sexy nachthemdjes hoor, maar voor gewoon overdag zitten katoenen bloemetjesonderbroeken echt fijner dan van die synthetische sexy krengenquote:
het zijn ook nachthempjes , die zijn niet voor overdagquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook heus wel vet sexy nachthemdjes hoor, maar voor gewoon overdag zitten katoenen bloemetjesonderbroeken echt fijner dan van die synthetische sexy krengen
* wel.o.k slikt vraag inquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook heus wel vet sexy nachthemdjes hoor, maar voor gewoon overdag zitten katoenen bloemetjesonderbroeken echt fijner dan van die synthetische sexy krengen
quote:
Hmmmmmmquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed plan, heb net ook zo'n bakkie opquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:31 schreef Koen66 het volgende:
Ff bakkie Wiener Melange (ishier) en dan weer 30km verderop kijken
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het zijn ook nachthempjes , die zijn niet voor overdagdat laatste sloeg op de onderbroekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Huhquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:33 schreef missyB het volgende:
nou mensen heb het wel gezien hier,ik kwam hier om evt gezellig mee te kunnen praten maar blijkbaar pas ik hier niet zo erg tussen.
of ik sta bij anderen in negeermodus,of het gaat weer over hele woorden, of spelling of leestekens,of ik denk anders dan anderen en daardoor niet logisch, hier heb ik allemaal helemaal geen zin in.
veel plezier verders ik ga een stukje verderop
Kom maarquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of je dáár ook sexy exemplaren van hebt, heb je nooit gezegdquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat laatste sloeg op de onderbroeken
uiteindelijk gaat het om wat erin zitquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat laatste sloeg op de onderbroeken
Gewoon dragen wat je zelf fijn vindt om te dragen, toch? Doe ik ook, al vinden sommigen dat ik vaker een pak aan zou moeten of zoquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:37 schreef MPG het volgende:
Of je dáár ook sexy exemplaren van hebt, heb je nooit gezegd![]()
!
Zet die dramaqueenmodus eens uit!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:33 schreef missyB het volgende:
nou mensen heb het wel gezien hier,ik kwam hier om evt gezellig mee te kunnen praten maar blijkbaar pas ik hier niet zo erg tussen.
of ik sta bij anderen in negeermodus,of het gaat weer over hele woorden, of spelling of leestekens,of ik denk anders dan anderen en daardoor niet logisch, hier heb ik allemaal helemaal geen zin in.
veel plezier verders ik ga een stukje verderop
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:37 schreef DaMart het volgende:
Gewoon dragen wat je zelf fijn vindt om te dragen, toch? Doe ik ook, al vinden sommigen dat ik vaker een pak aan zou moeten of zo.
PreciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:
oh...quote:
Jij. Je moet er niet meteen BAM! bovenop willen springenquote:
Dat stond ook in het oorspronkelijke bericht, voordat ik het toch even aanpaste voordat ik op invoeren druktequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmm deed me ff aan iemand anders denken
Daar durf ik bij jou helemaal niet aan te denken joh!quote:
En dat moeten wij gelovenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar durf ik bij jou helemaal niet aan te denken joh!![]()
Nee, dat snap ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Mietjequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:42 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:42 schreef MPG het volgende:
[..]
politie correct antwoord MPGquote:
quote:
Ze kon er niet tegen dat barretje naar hele woorden vraagt.quote:
Ach ja, dat is het lot van een SC op Fok, het blijft een komen en gaan van mensenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze kon er niet tegen dat barretje naar hele woorden vraagt.
en ze kon niet tegen ST en mij omdat we toevallig op dezelfde lijn zaten en missyB niet snapte![]()
zie TTquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ja, dat is het lot van een SC op Fok, het blijft een komen en gaan van mensen
quote:
Niet verdwalenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:44 schreef Koen66 het volgende:
Lieve vriend(innet)jes, ik ga rijden, Almere here I come
Latersssss.
Seksquote:
tjah, en als je in een SC komt moet je weten dat niet iedereen het zeflde denktquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ja, dat is het lot van een SC op Fok, het blijft een komen en gaan van mensen
Niet? Kut! Dan ga ik wel weerquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, en als je in een SC komt moet je weten dat niet iedereen het zeflde denkt
En soms komen er (tweeling)zussen en -broers van mensen langsquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
En soms komen er (tweeling)zussen en -broers van mensen langs.
van mij is er geen 2dequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja maar jij mag hier wel blijvenquote:
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
het is een hele koningklijke bedoeningquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het is een hele koningklijke bedoening
Ja hoi, prinsesje hier met de prins op het semi-witte paardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
* Crazy-M heeft er hier geen rondlopen, volgens mijquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Liebchenquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zit even op de fiets en ik mis weer vanallesHoooooi! Was ik weer
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
het is een hele koningklijke bedoening
Is dat een opzettelijke fout?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
nee prinsesje is slecht, kitty is het voortaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoi, prinsesje hier met de prins op het semi-witte paard
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoi, prinsesje hier met de prins op het semi-witte paard
ik wist niet hoe je koninklijke schrijftquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:50 schreef wel.o.k het volgende:
witte prins op het knappe paard meld zich
niet veel gemistquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zit even op de fiets en ik mis weer vanallesHoooooi! Was ik weer
Zoals je het nu schrijft, dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik wist niet hoe je koninklijke schrijft
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:50 schreef wel.o.k het volgende:
witte prins op het knappe paard meld zich
En daar hadden wat mensen een mening over!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet veel gemist
alleen een meningsverschil over eigen meningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |